Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



9 Nisan 2016 Cumartesi

Sayfamızda birbirinden güzel İyi Geceler Mesajı - Resimli - İyi geceler mesajları sevgiliye kısa, uzun, indir, facebook resimli iyi geceler mesajları anlamlı Gece Sözlerini Resimli ve yazı olarak paylaşabilirsiniz.

İYİ GECELER MESAJI

An gelir içini hüzün bulutları sararsa,
Ne zaman bir dosta ihtiyaç duyarsan,
Bil ki ben hep yanındayım.
Güzel insan, iyi geceler...

* * * * *


Gece hayallerimin süsü, hayatımın neşesi, ömrümün hikayesi, iyi ki varsın. Seni seviyorum, İyi Geceler...






Ben elimdekilerin değerini kaybedince, bilenlerden değilim. Ben değer verdiğim için
kaybedenlerdenim... Kıymetlim iyi geceler, tatlı rüyalar...


* * * * *


Aşk güneşi kalbine gülerek doğsun, en güzel geceler seninle olsun..  İyi geceler aşkım..



iyi geceler mesajı


Eğer sevmeyeceksen, bana hiç öyle bakma,
Gözlerini gözlerime dikip kalbime akma.
Eğer gönül çiçeğimi solduracaksan,
Güneş olup açma, yağmur olup yağma.


* * * * *


Sen yanımda yoksan... Her şey yalan...Sen varsan...Her şey tamam... İyi geceler her şeyim, tatlı bebeğim...


* * * * *


Yıllar varki hep hayalini taşıyor,
Geleceğinin ümidi ile yaşıyorum.
Bilsemde gelemeyeceğini,
Seninle yaşlanıyorum. Hayırlı geceler...


resimli iyi geceler mesajı

Masal bu ya;
Sevince gökteki yıldızlar daha bir parlak görünür,
Dolunaylı geceler daha romantik olurmuş.
Midede kelebekler uçar, kalp farklı atarmış.
Sevenler kavuşunca, gökten üç elma düşermiş.
Biri sana, biri bana, diğeri tüm aşıklara...
İyi geceler masallarımın kahramanı,
Peri kızı & Beyaz atlı prens.


* * * * *


İçten gelen sevgi dünyalara değer,
Dünyalara değecek dostuma yürekten sevgiler.
İyi Geceler...


* * * * *


Hayatım, gecenin karanlık yüzüdür,
Ben karanlıklara alışığım, sessiz gecelerde,
Bözümün önünde ki tek perde,
İyi Geceler Diliyorum.


iyi geceler mesajı


Dün de, bugün de, yarın da?
Yüreğin kadar yanındayım.
Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy;
ben hep ordayım! İyi Geceler mutluluk kelebeğim.


* * * * *


Akşamları dalga sahile vurur,
Yüreğindeki cananı arar gibi;
Bulamaz köpürür sonra durulur,
Bizlere birini sorar gibi ;
Umudum iyi Geceler...


* * * * *


İyi geceler kıymetlim,
İyi geceler güzel insan,
İyi geceler en değerlim.
Rüyanda beni görürsün inşallah.

iyi geceler mesajı



Sevmek kendinden vazgeçmekmiş meğer,
Onsuz acıkmamak, onsuz doyamamakmış meğer,
Sevdiğin yanında yoksa uykuya düşman olmak,
Bütün gece gözünü kırpmadan onu düşünmekmiş meğer.
Seni seviyorum, iyi geceler sevgilim.


* * * * *
İyi geceler mesajı resimli


Gece olup gözlerin uykuya yenik düştüğünde,
Seni düşlerime emanet ediyorum, 
Gözlerimden uzaksın  ama her zaman yüreğimdesin.
Bunu unutma. İyi geceler.


* * * * *


Derte dolmuş kalbime,
Derman ol geli ver.
Sende dertler bindirdin üstüme!
Olsun yine de geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun,
iyi uykular...sevgilim


iyi geceler mesajı


Candan öte bir can varsa, sensin.
Sen yanımda ol da gerisi sonradan gelsin.
Sen yeter ki aşkıma karşılık ver.
Başkaları ister sevsin, ister sevmesin.
Büyük Aşkım, İyi Geceler.


* * * * *


O kadar yoruldum ki;
Hayalerinin peşinden koşacak kadar
Güçlü Değilim.
Olsun yinede geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun,
iyi uykular...sevgilim


* * * * *

Güneş gördümü gözlerim hep yolunu gözlerim,
Karanlık gecelerimi hep hayalinle süslerim.
Tatlı rüyalar...mışıl mışıl uykular.


iyi geceler mesajı

Hayalimde, her gece buluşurum seninle.
Ay ışığı altında sana aşkla sarılıp,
Kulağına aşkımızı fısıldarım doyasıya.
Tek sırdaşım, aşkımızın şahididir ayışığı. 
Ona anlatırım geceleri seni ve aşkımızı. iyi Geceler.


* * * * *


Sevgi yağmuru olsam yağsam odana. 
Islatsam seni en renkli duygularla,
Rüyalarında aşk seli olup aksam üstüne. 
Sen rahat ol birtanem, İyi Geceler sevgilim...


* * * * *


Herhes uykuya, ben sana doyamıyorum. İyi geceler Tatlı Aşkım.



iyi geceler mesajı


Sabah seninle uyanmaktan daha güzel bir şey varsa,
O da; gece sana sarılarak uyumaktır aşkım.
Seninle uyuyup, seninle uyanmak istiyorum.
Seni seviyorum, iyi geceler canısı...


* * * * *


Senin yanındayken bulduğum huzuru dünyalara değişmem.
Dünya bir yana, sen bir yana.
Huzurum iyi geceler.
Seni Seviyorum.


* * * * *


Seni sensizken dahi, 
seninle yaşamanın mutluluğuna ereceğim.
bunun adına ayrılık değil sadakat! diyeceğim.
Umudum İyi Geceler...


iyi geceler mesajları


İYİ GECELER MESAJI

Gözümün bebeği,benim senin gibi bir yarim var.
İnsan senin yanında ne akşamı, ne de sabahı arar.
Sen benimle ol da, bana, ne gündüz ne de gece fark eder. 
Güneşim, ayım... İyi Geceler.


* * * * *


Bir tanem, 
sensiz odama hiç güneş doğmuyor.
Sensiz yaşamın tadı olmuyor, 
Benim canım, gönlüme doğan meptabım,
İyi Geceler, Sevgiler, Selamlar.


* * * * *


İyi geceler busesi gönderiyorum;
Buse sende mutluluk ve sevgiye dönüşsün.
İyi uykular tatlı meleğim.


iyi geceler mesajı


İyi geceler canım derdin. Gecenin iyiliğinden çok canım demene sevinirdim. Biricik Aşkım. İyi Geceler...


* * * * *


İnsanlar yıldızlar gibiydir,
hepsi parlırdar, hepsi gönüllerdedir.
Ama Sevdiğin, senin gönlünün güneşidir.
Gönlümün solmayan güneşi, İyi Geceler aşkım...


* * * * *


Çok şükür,
Her gece varlığının verdiği huzurla,
başımı yastığa gönül rahatlığı ile koyuyorum.
Her şeyim sonsuza kadar hep birlikte
nice güzel günlere, mutluluğa gidelim. İnşallah.


İyi geceler mesajı


İyi geceler yüreğimdeki boşluğu dolduran güzel sevgilim. 
Hayatımın anlamı, mutluluk kaynağım iyi geceler..


* * * * *



Yüreğin doğan güneşi değil batan güneşi seçsin, 
Çünkü doğan güneş elbet batacaktır 
ama batan güneş yeni umutlarla doğacaktır.
yarınki güneş senin umudun olsun bir tanem iyi Geceler...


* * * * *


İnsan uyumadan önce ne düşünürse rüyasında onu görürmüş derler, Aşkım Rüyalarda buluşmak dileğiyle... İyi Geceler.


iyi geceler mesajı


İyi geceler birtanem. En tatlı uykular en güzel rüyalar senin olsun.
Huzur dolu yarınlara; beraberce ulaşabilmek ümidi ile iyi geceler...


* * * * *


Bir Geceyi Değil Bütün Geceleri Sana Armağan Ediyorum iyi geceler Aşkım.


* * * * *


Beyaz bir güvercin yolluyorum sana;
kanatlarında mutluluk,
yüreğinde sevgi ve sadakat,
kar beyaz tüylerinde umut,
gagasında iyi akşamlar öpücüğü,
yanağını uzat. Canısın.


iyi geceler mesajları
*resimli iyi akşamlar kartları, resimli iyi akşamlar mesajı facebook, resimli iyi akşamlar mesajı indir, resimli iyi akşamlar mesajları facebook, resimli iyi akşamlar mesajı resimli, en güzel sevgiliye iyi geceler mesajı indir, resimli iyi gecele mesajı facebook paylaş.

İfade edilmeyen sevgi, sulanmayan çiçek gibidir.
Çiçek nasıl susuz yaşayamazsa, sevgi de ifade edilmezse biter.
Sevgimiz hiç bitmesin, gönül çiçeğimiz solmasın sevgilim.
Seni seviyorum bir tanem. İyi geceler.


* * * * *


Git! Kara bulutlar çöksün üstüme,
Yakarışlarım faydasız. Sen Git
Hüzün son resmini çizsin yüzüme
Daha ben seni bulmadan git.


* * * * *


Denizlerin, dalgaların gizli ayak hışırtılarını duyuyorum. Penceremin toz pembe perdelerini aralayıp sana bakıyorum, bekliyorum ama göremiyorum. Sessizce fısıldıyorum tatlı uykular...
en güzel resimli iyi geceler mesajı resimli kartlar

resimli iyi geceler mesajları


Seven sevdiğini hiç aklından çıkarmaz.
Sabah kalkınca aklımda sen,
Gece yatarken aklımda sen.
Rüyalarımı süsleyen yine sen.
Rüyalarımın prensesi iyi geceler.


* * * * *



Ay yüzlüm, 
Güzel sözlüm,
Nergis bakışlım,
Bu gönül sana hayran.
Güzel meleğime, tatlı uykular.


iyi geceler mesajı


Herkes uykuya ben sana doyamıyorum. Gönlümün gülü iyi geceler.


* * * * *


Göz yaşlarım süzülürken yanaklarımdan, ıslak dudaklarım buruşuyor, yüreğim sıkışıyor, sensiz. Ben hayallerimin peşine düşüp gezinirken; Sen rengarenk rüyalarda geziniyorsun gecelerde...


* * * * *


Ey beklenen Sevgili, bahar hazana dönmeden, ayrılıp yağmur ol da gel. Bekliyorum özlemim. En güzel geceler senin olsun.


resimli iyi geceler mesajı



Elimdekilerin değerini kaybedince, bilenlerden değil,
Değer verdiğim için kaybedenlerdenim.


* * * * *


Senin sevgin bende bitmek, tükenmek bilmeyen bişey, bu can bu bedenden çıkana, bu ellerden göçene dek görebildiğim tek gerçek rüyam sensin, gerçeğim tatlı rüyalar meleğim.


* * * * *


Geceleri uzaklara çığlık oluyor sesim,
sadece seni rüyamda görürüm diye kapanıyor gözlerim.
İyi Geceler Herşeyim!


* * * * *


Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut, gagasında iyi geceler busesi yanağına..


* * * * *

Gülü gülene,
Sevgini sevene,
Kalbini taşıyabilene ver.
Kalbimin tek sahibi, İyi Geceler.


* * * * *


Aklın güzelliği dil ile belli olur.
Tatlı dillim iyi akşamlar...


* * * * *


Dilin güzelliği söz ile belli olur.
Güzel sözlüm iyi geceler.


* * * * *


Kişinin güzelliği yüz ile belli olur.
Gül yüzlüm iyi geceler.


* * * * *


İnsanın değişmezi gözdür,
Güzel bakışlım, kalem kaşlım iyi geceler.


* * * * *


Ben geceyi sessizlikte seni hayal edebilmemek için, uykuyu seni rüyada görmek için istiyorum. En tatlım iyi geceler.


* * * * *


En güzel yarınlara; beraberce ulaşabilmek ümidi ile iyi geceler tatlı bebeğim.


* * * * *


Gecelerimin doğan güneşi, hayatımın neşesi, ömrümün hikayesi, iyiki varsın. Seni seviyorum, İyi Geceler...


* * * * *


Deniz kumsaldaki kum tanelerini zaman ise sensiz dakikaları götürür ama hiç bir şey kalbimdeki sevgini götüremez


* * * * *


Güneş batmış, akşam olmuş, saat bir hadi iyi geceler tatlı rüyalar Allah rahatlık versin.







Dünyanın en iyi dostuna iyi geceler, tatlı uykular diliyorum.


* * * * *

Güzel İnsan,
Gün gelir karamsarlığa bürünürsen,
etrafını hüzün bulutları sararsa,
kısaca ne zaman bir dosta ihtiyaç duyduğunda
ben buradayım. İyi geceler...
* * * * *
* * * * *
Resimli iyi geceler mesajları, iyi geceler mesajı, iyi geceler mesajları indir, sevgiliye iyi geler mesajı.resimli iyi akşamlar mesajları indir paylaş facebook da,İyi Geceler, Mutlu yarınlar, İyi geceler mesajı sevgiliye, Resimli iyi geceler mesajı indir.

0 yorum:

Yorum Gönder