Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



5 Nisan 2016 Salı

Size özel birbirinden güzel İyi geceler mesajı resimli, iyi geceler, resimli iyi geceler, gece mesajı, Resimli İyi Geceler Mesajı yeni söz ve mesajları indirip paylaşabilirsiniz.

Aşk köprü kurmaktır. İnsanlar köprü kuracakları yerde, duvar ördükleri için yalnız kalırlar. Engelsiz uykular, tatlı rüyalar...


* * * * *


Sen benim hayat ışığım, ömürümde gördüğüm en güzel meleksin, bir tanecik sevgilimsin iyi geceler...







Biliyorum yanımda değilsin ama kalbimdesin, ay yüzlüm gönül bahçemin en güzel gülü iyi geceler.



* * * * *


Seni okadar seviyorum ki; Günününe güneş gibi doğmak, güneşin evreni kucakladığığı gibi seni sarmak, rüzgar gibi tenini okşamak istiyorum her şeyim. Allah Rahatlık versin...



iyi geceler


O kadar yoruldum ki;
Hayalerin peşinden koşacak kadar
Güçlü Değilim.
Olsun yinede geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun,
iyi uykular...sevgilim


* * * * *


Gülü gülene,
Sevgini sevene,
Kalbini taşıyabilene ver.
Kalbimin tek sahibi, İyi Geceler.


* * * * *


Sen gidince batıyor güneşim.
Hayatımın anlamı, ömrümün gülü. İyi Geceler Her şeyim!


resimli iyi geceler mesajı


İfade edilmeyen sevgi, sulanmayan çiçek gibidir.
Çiçek nasıl susuz yaşayamazsa, sevgi de ifade edilmezse biter.
Sevgimiz hiç bitmesin, gönül çiçeğimiz solmasın sevgilim.
Seni seviyorum bir tanem. İyi geceler.


* * * * *


Ben uykuyu sadece seni rüyamda görmek için seviyorum. Sen rüyalarımı süsleyen en tatlı meleksin. Tatlı Meleğim İyi geceler...


* * * * *


Derte dolmuş kalbime,
Derman ol geli ver.
Sende dertler bindirdin üstüme!
Olsun yine de geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun,
iyi uykular...sevgilim.


iyi geceler mesajı resimli


Gözümün bebeği,benim senin gibi bir yarim var.
İnsan senin yanında ne akşamı, ne de sabahı arar.
Sen benimle ol da, bana, ne gündüz ne de gece fark eder.
Güneşim, ayım... İyi Geceler.


* * * * *


Kuruyan göz bebeklerine bir damla can suyu olmak için...Razıyım...

* * * * *

Çatlasın, yorgan, yastık kıskansın seni; Saçını yorgan, kolunu yastık yapacağım, en rahat yerin omuzunda uyuyacağım. Aşkıma iyi akşamlar, tatlı rüyalar. 


iyi geceler mesajı resimli
   İyi Geceler Mesajı Resimli


Sabah seninle uyanmaktan daha güzel bir şey varsa,
O da; gece sana sarılarak uyumaktır aşkım.
Seninle uyuyup, seninle uyanmak istiyorum.
Seni seviyorum, iyi geceler canısı...


* * * * *


Hasretle yanan gönül suya kanmaz. Hasretim iyi geceler...


Gün gelir karamsarlığa bürünürsen, etrafını hüzün bulutları sararsa, kısaca ne zaman bir dosta ihtiyaç duyduğunda ben burdayım.


* * * * *

Yüzünden gülücüklerle dolsun,
En güzel rüyalar senin olsun,
Gönlün huzurla dolsun,
Gecen Hayırlı Olsun.

    Resimli iyi geceler mesajı
İyi geceler mesajı resimli


Senin yanındayken bulduğum huzuru dünyalara değişmem. Dünya bir yana, sen bir yana. Huzurum iyi geceler. Tatlı rüyalar...


* * * * *

Candan öte bir can varsa, sensin.
Sen yanımda ol da gerisi sonradan gelsin.
Sen yeter ki aşkıma karşılık ver.
Başkaları ister sevsin, ister sevmesin.
Büyük Aşkım, İyi Geceler.


* * * * *


Hasret çekenin yüreği yanar, dumanı olmaz. Hasretim, güzel aşkım iyi geceler.


İyi geceler mesajı resimli


Masal bu ya;
Sevince gökteki yıldızlar daha bir parlak görünür,
Dolunaylı geceler daha romantik olurmuş.
Midede kelebekler uçar, kalp farklı atarmış.
Sevenler kavuşunca, gökten üç elma düşermiş.
Biri sana, biri bana, diğeri tüm aşıklara...
İyi geceler masallarımın kahramanı,
Peri kızı & Beyaz atlı prens.


* * * * *
İyi Geceler Mesajı Resimli


Sevmek kendinden vazgeçmekmiş meğer,
Onsuz acıkmamak, onsuz doymamakmış meğer,
Sevdiğin yanında yoksa uykuya düşman olmak,
Bütün gece gözünü kırpmadan onu düşünmekmiş meğer.
Seni seviyorum, iyi geceler sevgilim.


* * * * *

Gözlerim sanki bir çeşme, içimde bir yanardağ.
Bekliyorum seni hasretim, sevgilim iyi geceler.


İyi geceler mesajı resimli


Güzel bir güne seninle başlamak için, her gecemi senin hayalinle geçiriyorum ki, her sabah sana bir tanem diyebileyim. Kıymetlim iyi geceler...


* * * * *

Nasıl mı sevdim seni, herkese yol verecek kadar,
Sana sol yanımı verecek kadar sevdim. İYİ AKŞAMLAR

* * * * *

Herşey senin için; Dualarım, hasretim, unutma ki sırf seni düşünüyorum. bekliyorum iyi geceler mesajı atmanı.


* * * * *

Benim dünyamda güzel bir gün nasıl seninle başlıyorsa,
Güzel bir gecede ancak seni rüyamda görünce anlam kazanıyor
Kalbimin incisi, gönlümün birincisi, biriciğim, iyi geceler.


* * * * *

Hayatım, gecenin karanlık yüzüdür,
Ben karanlıklara alışığım, sessiz gecelerde,
Bözümün önünde ki tek perde,
İyi Geceler Diliyorum.


* * * * *


Güneş gördümü gözlerim hep yolunu gözerim,
Karanlık geceleriimi hep hayalinle süslerim.
Tatlı rüyalar...mışıl mışıl uykular.


* * * * *


Yıllar varki hep hayalini taşıyor,
Geleceğinin ümidi ile yaşıyorum.
Bilsemde gelemeyeceğini,
Seninle yaşlanıyorum. Hayırlı geceler...


* * * * *İyi Geceler Mesajı Resimli 


Aklın güzelliği dil ile belli olur.
Tatlı dillim iyi akşamlar...


* * * * *


Dilin güzelliği söz ile belli olur.
Güzel sözlüm iyi geceler.


* * * * *


Kişinin güzelliği yüz ile belli olur.
Gül yüzlüm iyi geceler.


* * * * *


İnsanın değişmezi gözdür,
Güzel bakışlım, kalem kaşlım iyi geceler.


* * * * *
İyi Geceler Mesajı Resimli 


Ben geceyi sessizlikte seni hayal edebilmemek için, uykuyu seni rüyada görmek için istiyorum. En tatlım iyi geceler.


* * * * *


Akşamın sessizliğini dinliyorum,
Bir umutla bekliyorum seni,
İyi Geceler kutup yıldızım.


* * * * *


En güzel yarınlara; beraberce ulaşabilmek ümidi ile iyi geceler tatlı bebeğim.


* * * * *

Gecelerimin doğan güneşi, hayatımın neşesi, ömrümün hikayesi, iyiki varsın. Seni seviyorum, İyi Geceler...


* * * * *

Deniz kumsaldaki kum tanelerini zaman ise sensiz dakikaları götürür ama hiç bir şey kalbimdeki sevgini götüremez 




Güneş batmış, akşam olmuş, saat bir hadi iyi geceler tatlı rüyalar Allah rahatlık versin.


* * * * *

İyi geceler kıymetlim, iyi geceler güzel insan, iyi geceler en değerlim. Rüyanda beni görürsün inşallah.







Dünyanın en iyi dostuna iyi geceler, tatlı uykular diliyorum.

* * * * *


Hayal mi? Gerçek mi?
Hayaller ve gerçekler yarışır. Hayaller hep önden gider; belli ki her zaman gerçekler kazanır. Tek gerçeğim iyi geceler...
* * * * *
* * * * *
İyi geceler mesajı resimli, iyi geceler mesajı indir, iyi geceler mesajı sevgiliye, resimli iyi geceler mesajları sevgiliye. resimli iyi geceler

0 yorum:

Yorum Gönder