Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



8 Nisan 2016 Cuma

Resimli iyi geceler mesajı indir, Resimli iyi geceler mesajları indir, resimli iyi geceler mesajı sevgiliye, resimli iyi geceler sözleri.

Sevgiliye İyi Geceler Mesajları İndir- İyi Geceler Mesajları 2017 İndir-Resimli İyi Geceler Mesajları indir aşk, kısa ve öz, facebook, tumblr, iyi geceler mesajları-resimli indir, paylaş.

Hasret çekmekte bu gönül, sinem kor gibi yanmakta.
Yanan sinemin dumanında özlem kokmakta.
Vuslatı beklerken gönlüm, ayrılık düştü bahta.
Gül yüzlü tatlı Meleğim İyi Geceler.


* * * * *

Geceleri gözümden, gündüzleri hayalimde süzülen inci tanem iyi uykular...







Sevgi çiçeğim;
Hayallerime neşe, ruhuma can, hayatıma heyecan katan tatlı meleğim. Tatlı Uykular...


* * * * *


Biliyorum yanımda değilsin ama kalbimdesin, ay yüzlüm gönül bahçemin en güzel gülü tatlı rüyalar...



resimli iyi geceler mesajları indir

Resimli İyi Geceler Mesajı İndir 

Şimdilerde ıssız virane gibi kalbim,
Odam sensiz, ellerin elimde değil.
Sıcaklığını, yanında bulduğum huzuru,
"Seni seviyorum canım" deyişini özledim.
Hasretle bekliyorum seni. İyi geceler sevdiğim.


* * * * *


Dertliyim, gözlerime uyku girmiyor.
Gecelerim karanlık; mehtabı bilmiyor.
Derdimin dermanı, mehtabım, ancak;
Seni görünce bu gönlüm huzura eriyor.
İyi Geceler Sevgilim...


* * * * *


Ben uykuyu sadece seni rüyada görmek için seviyorum.
Sen rüyalarımı süsleyen en tatlı meleksin.
Tatlı Meleğim İyi geceler...



resimli iyi geceler mesajı


Sevinçlerin okyanus kadar  engin ve büyük olsun,
Üzüntülerin ise kıyıya vuran dalgaların köpüğü kadar kısa sürsün.
Ben seni hep beklerim, yeter ki bir tek  ümidim olsun.
İyi geceler bir tanem.


* * * * *


Herkes uykuya ben sana doyamıyorum. Gönlümün gülü iyi geceler.


* * * * *


Aklımın uzanır senin hayalin,
Geceleri uzaklara çığlık olur nefesim,
Hasretim, özlemim, herşeyim!
Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor Gözlerim.
İyi Geceler Herşeyim! İyi Geceler Tatlı uykular...


Resimli iyi geceler mesajı

Karanlık gecem,seni düşünüyorum.
Benim için asla ulaşılmayacak bir hayalsin.
Hiç olmasa uykumda gel; bu garip sevinsin.
Rüyada bile olsa gözlerinin ışığı ruhumu aydınlatsın.
Aklımda, kalbimde yine sen varsın.
Seni Seviyorum Aşkım.
İyi Geceler.


* * * * *


En güzel gecelerin, 
En güzel rüyalarını gör bir tanem, özelim,
Göz bebeğim,
Tatlı uykular, iyi geceler.


* * * * *


Asıl marifet; Her gün onun sevgisi ile uyanmaktır. İyi Geceler, Güzel insan.


iyi geceler
    resimli iyi geceler mesajları

Bütün bir şehir uykuya dalarken,ben seni düşünüyorum.
İki sözcük, beş hece kafamın içinde dönüp duruyor.
Adın kalbimde saklı,içimden sürekli tekrarlıyorum,
Seni seviyorum, seni seviyorum, seni seviyorum...
İyi geceler sevgilim...


* * * * *


Seni tanımadan önce uykusuzluk nedir bilmezdim.
Gözlerimi bir noktaya dikip, dalıp dalıp gitmezdim.
Buğulu camlara kalp çizmez, adını adımın yanına yazmazdım.
Şimdi bunların hepsini yapıyorum, çünkü SENİ SEVİYORUM.
İyi geceler.


* * * * *


Kalbin doğan güneşi değil,
Batan güneşi seçin.
Doğan güneş elbet batacaktır.
Ama batan güneş her gün,
Yeni bir umutlarla doğacaktır.
Yarın ki güneş senin umudun olsun.
Can Tanem İyi Geceler.


iyi geceler mesajları sevgiliye


Seven sevdiğini hiç aklından çıkarmaz.
Sabah kalkınca aklımda sen,
Gece yatarken aklımda sen.
Rüyalarımı süsleyen yine sen.
Rüyalarımın prensesi iyi geceler.


* * * * *
Resimli İyi Geceler Mesajı İndir 


Bazen sadece seversin.
Sevdiğim insan iyi geceler.


* * * * *


Gülüm Aşk, yalnız sende gerçekmiş...
Seninle aşkı yaşamak hiç bir şeye değişilmezmiş...
GÖNLÜMÜN İNCİSİ, İYİ GECELER SEVGİLİM


iyi geceler mesajı
     resimli iyi geceler mesajları indir

En güzel gecelerin, 
En güzel rüyalarını gör bir tanem, 
Tatlı uykular, iyi geceler.


* * * * *


Derte dolmuş kalbime, 
Derman ol geli ver.
Sen de dertler bindirdin üstüme!
Olsun yine de geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun, 
iyi uykular...sevgilim


* * * * *


Benim için sen bir tanesin.
BİRİCİĞİM İyi Geceler.


resimli iyi geceler mesajı


O kadar yoruldum ki;
Hayalerin peşinden koşacak kadar
Güçlü Değilim.
Olsun yinede geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun, 

iyi uykular...sevgilim


* * * * *


Gülü gülene,
Sevgini sevene,
Kalbini taşıyabilene ver.
Kalbimin tek sahibi, İyi Geceler.


* * * * *


Bilir misin? Gönül teli mızrapsız çalmaz,
kalbim kırık, dizlerim dermansız..


resimli iyi geceler mesajı indir


Sen benim gönül soframın değişmeyen katığısın, Evet sen.
Sen benim sevgim, sen benim içimi ısıtan hülyamsın sen.


* * * * *


İnsan kendini mutlu eden şeylerin değerini bilmeli.
Kafanızı yastığa huzurlu, mutlu bir şekilde koyabiliyorsanız
Hayata gülümseye biliyorsanız. Ne Mutlu Size. İYİ GECELER


* * * * *


Akşamın sessizliğini dinlerim,
Bir hayal gibi seni beklerim.
Hasretim, biriciğim, sevdiceğim.
İYİ GECELER gül yüzlüm sevdiğim.


resimli iyi geceler mesajı indir


İfade edilmeyen sevgi, sulanmayan çiçek gibidir.
Çiçek nasıl susuz yaşayamazsa, sevgi de ifade edilmezse biter.
Sevgimiz hiç bitmesin, gönül çiçeğimiz solmasın sevgilim.
Seni seviyorum bir tanem. İyi geceler.


* * * * *


Gözümün bebeği,benim senin gibi bir yarim var.
İnsan senin yanında ne akşamı, ne de sabahı arar.
Sen benimle ol da, bana, ne gündüz ne de gece fark eder. 
Güneşim, ayım... İyi Geceler.


* * * * *


O kadar yoruldum ki;
Hayalerin peşinden koşacak kadar
Güçlü Değilim.
Olsun yinede geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun,
iyi uykular...sevgilim


resimli iyi geceler mesajı indir


Sabah seninle uyanmaktan daha güzel bir şey varsa,
O da; gece sana sarılarak uyumaktır aşkım.
Seninle uyuyup, seninle uyanmak istiyorum.
Seni seviyorum, iyi geceler canısı...


* * * * *


Senin yanındayken bulduğum huzuru dünyalara değişmem.
Dünya bir yana, sen bir yana.
Huzurum iyi geceler.
Seni Seviyorum.


* * * * *


Buralar onun, uğrar dediler. En derin duygularla çıktım geldim sana bu gece. Hayal dünyamın incisi gönlümün birincisi. İyi geceler.


* * * * *


Seni sensizken dahi, 
seninle yaşamanın mutluluğuna ereceğim.
bunun adına ayrılık değil sadakat! diyeceğim.
Umudum İyi Geceler...
    resimli iyi geceler mesajları indir

Resimli iyi geceler mesajı indir
    Resimli İyi Geceler Mesajı İndir 

Candan öte bir can varsa, sensin.
Sen yanımda ol da gerisi sonradan gelsin.
Sen yeter ki aşkıma karşılık ver.
Başkaları ister sevsin, ister sevmesin.
Büyük Aşkım, İyi Geceler.


* * * * *


Sen benim hasretle söylediğim şarkıda nota,
Sen benim şiirimde dize.
Sen benim baharımda kır çiçeğim
Sen benim gönlümün, en güzel ilacısın sen.
Sevgilim iyi geceler...


* * * * *


Bir tanem, 
sensiz odama hiç güneş doğmuyor.
Sensiz yaşamın tadı olmuyor, 
Benim canım, gönlüme doğan meptabım,
İyi Geceler, Sevgiler, Selamlar.



Resimli iyi geceler mesajı indir

Candan öte bir can varsa, sensin.
Sen yanımda ol da gerisi sonradan gelsin.
Sen yeter ki aşkıma karşılık ver.
Başkaları ister sevsin, ister sevmesin.
Büyük Aşkım, İyi Geceler.


* * * * *

Sevgi yağmurunda ıslanıyorum,
Ayaz nedir bilmiyorum,
Sessiz, keskin soğuk gecelerde.
Bir tek seni düşünüyorum,
İyi geceler, tatlı rüyalar, kucak dolusu sevgiler, selamlar.


iyi geceler mesajı resimli


En güzel yarınlara; beraberce ulaşabilmek ümidi ile iyi geceler tatlı bebeğim.


* * * * *


Gecelerimin doğan güneşi, hayatımın neşesi, ömrümün hikayesi, iyi ki varsın. Seni seviyorum ,İyi Geceler...


* * * * *


Deniz kumsaldaki kum tanelerini zaman ise sensiz dakikaları götürür ama hiç bir şey kalbimdeki sevgini götüremez.

Resimli iyi geceler mesajları indir.
resimli iyi geceler mesajı indir


Masal bu ya;
Sevince gökteki yıldızlar daha bir parlak görünür,
Dolunaylı geceler daha romantik olurmuş.
Midede kelebekler uçar, kalp farklı atarmış.
Sevenler kavuşunca, gökten üç elma düşermiş.
Biri sana, biri bana, diğeri tüm aşıklara...
İyi geceler masallarımın kahramanı,
Peri kızı & Beyaz atlı prens.


* * * * *

Dün gece...
Senin iklimine daldım,
Kendimi hülyalara saldım,
Senin en derin hazzına erip,
Kendimi şanslı saydım.
dün gece...
En güzel sevgiliye, iyi geceler...


resimli iyi geceler mesajı

Sevmek kendinden vazgeçmekmiş meğer,
Onsuz acıkmamak, onsuz doymamakmış meğer,
Sevdiğin yanında yoksa uykuya düşman olmak,
Bütün gece gözünü kırpmadan onu düşünmekmiş meğer.
Seni seviyorum, iyi geceler sevgilim.


* * * * *


İnsanlar dost görünür, gülerken hep birlikte gülersin, ağlarken, yalnız ağlarsın. İyi Akşamlar...

resimli iyi geceler mesajları indir
resimli iyi geceler mesajları indir



Çok uzaklardan sesleniyorum. Akşamın hayırlı, gecen güzel geçsin. İyi geceler tatlı rüyalar.


* * * * *


O kadar seviyorum ki; Sevgini kalbime yazdım, öldüğümde benimle gömülsün. Tatlım, can içim iyi geceler...



resimli iyi geceler mesajı indir


Özleyip de sevdiğini görememek. İşte aşk bu olsa gerek!  Senin seviyorum aşkım. tatlı uykular....

* * * * *


Aklın güzelliği dil ile belli olur.
Tatlı dillim iyi geceler...


* * * * *


İyi geceler, tatlı rüyalar. Hep Sevgi ile kal....


iyi geceler mesajı indir


Dilin güzelliği söz ile belli olur.
Güzel sözlüm iyi geceler.


* * * * *


Kişinin güzelliği yüz ile belli olur.
Gül yüzlüm iyi geceler.


* * * * *


İnsanın değişmeyeni gözdür,
Güzel bakışlım, ceylan gözlüm, iyi geceler.


iyi geceler mesajları


Hayatım, gecenin karanlık yüzüdür,
Ben karanlıklara alışığım, sessiz gecelerde,
Bözümün önünde ki tek perde,
İyi Geceler Diliyorum.


* * * * *


Güneş gördü mü gözlerim hep yolunu gözlerim,
Karanlık gecelerimi hep hayalinle süslerim.
Tatlı rüyalar...mışıl mışıl uykular.


* * * * *


Can içim, Prenses'im, yaşam kaynağım, sevgi çiçeğim, seninle nice mutlu yıllara Aşk ile...


* * * * *


Yıllar varki hep hayalini taşıyor,
Geleceğinin ümidi ile yaşıyorum.
Bilsemde gelemeyeceğini,
Seninle yaşlanıyorum. Hayırlı geceler...


* * * * *


Derte dolmuş kalbime,
Derman ol geli ver.
Sende dertler bindirdin üstüme!
Olsun yine de geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun,
iyi uykular...sevgilim


* * * * *


En güzel gecelerin en güzel rüyalarını gör bitenem tatlı uykular diliyorum.


* * * * *


Sen gülersen, Hep birlikte güler.
Sen Ağlarsan, yalnız ağlarsın.
İYİ AKŞAMLAR KALBİ GÜZEL İNSAN.


* * * * *


Nasıl mı sevdim seni?
Herkese yol, sana sol yanımı verecek kadar sevdim. Biriciğim İyi Geceler.


* * * * *

Yüreğinin  ışığı, akşamın karanlığını bastırsın inşallah,
rüyaların mutluluk yağmurlarıyla şenlensin,
gecen mutlu kalbin huzurla dolsun İyi Uykular tatlı rüyalar...


* * * * *

Güneş batmış, akşam olmuş, saat bir hadi iyi geceler tatlı rüyalar Allah rahatlık versin.


* * * * *

İyi geceler kıymetlim, iyi geceler güzel insan, iyi geceler en değerlim. Rüyanda beni görürsün inşallah.





Dünyanın en iyi dostuna iyi geceler, tatlı uykular diliyorum.


* * * * *


Gün gelir karamsarlığa bürünürsen, etrafını hüzün bulutları sararsa, kısaca ne zaman bir dosta ihtiyaç duyarsan ben buradayım.
* * * * *
* * * * *
iyi geceler mesajları kısa, iyi geceler mesajları indir, iyi geceler mesajları2016,sevgiliye iyi geceler mesajları resimli iyi geceler mesajı indir paylaş, resimli iyi geceler mesajları indir facebook, resimli iyi geceler mesajı sevgiliye,

1 yorum: