Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



4 Nisan 2016 Pazartesi

Sevgiliye iyi geceler mesajı, Sevgiliye iyi geceler mesajları resimli indir, gece mesajları, gece sevgiliye mesaj, resimli sevgiliye gece mesajı,

Sevgiliye İyi Geceler mesajı- Sevgiliye İyi Geceler Mesajları Resimli

Birlikte gülüyorsanız mutluluktur, birlikte ağlıyorsanız dostluktur; ama birlikte susuyorsanız bu aşktır. Yeni bir güne en güzel duygularla uyanman dileğiyle, iyi geceler tatlı rüyalar...







Sevinçlerin okyanus kadar  engin ve büyük olsun,
Üzüntülerin ise kıyıya vuran dalgaların köpüğü kadar kısa sürsün.
Ben seni hep beklerim, yeter ki bir tek  ümidim olsun.
İyi geceler bir tanem.


* * * * *


Gece hayalini kurduğun hayallerin, sabah uyandığında gerçekleşmesi dileği ile İyi Geceler...


gece sevgiliye mesaj


Nazlı gelinciğim, narin kelebeğim,
Bin ömrüm olsa da yine seni seveceğim.
İyi Geceler Sevdiceğim.


* * * * *


Karanlık gecem,seni düşünüyorum.
Benim için asla ulaşılmayacak bir hayalsin.
Hiç olmasa uykumda gel; bu garip sevinsin.
Rüyada bile olsa gözlerinin ışığı ruhumu aydınlatsın.
Aklımda, kalbimde yine sen varsın.
Seni Seviyorum Aşkım..
İyi Geceler.


* * * * *


Güneş gördümü gözlerim hep yolunu gözerim,
Karanlık geceleriimi hep hayalinle süslerim.
Tatlı rüyalar...mışıl mışıl uykular.


sevgiliye gece mesajı


Bütün bir şehir uykuya dalarken,ben seni düşünüyorum.
İki sözcük, beş hece kafamın içinde dönüp duruyor.
Adın kalbimde saklı,içimden sürekli tekrarlıyorum,
Seni seviyorum, seni seviyorum, seni seviyorum...
İyi geceler sevgilim.


* * * * *
Sevgiliye İyi Geceler Mesajı uzun


Seni tanımadan önce uykusuzluk nedir bilmezdim.
Gözlerimi bir noktaya dikip, dalıp dalıp gitmezdim.
Buğulu camlara kalp çizmez, adını adımın yanına yazmazdım.
Şimdi bunların hepsini yapıyorum, çünkü SENİ SEVİYORUM.
İyi geceler.


* * * * *


Geçen zaman ömründen gidiyor 
ama seninle geçen her an bana ayrı bir mutluluk veriyor. 
Sevgilim, Canımın içi, İyi Geceler Hayatımın anlamı.


resimli iyi geceler mesajı


Bu mesajı okuyan güzel insan, Allah seni gecenin  her türlü şerrinden ve kötülüklerden korusun.İyi geceler.


* * * * *


Seven sevdiğini hiç aklından çıkarmaz.
Sabah kalkınca aklımda sen,
Gece yatarken aklımda sen.
Rüyalarımı süsleyen yine sen.
Rüyalarımın prensesi iyi geceler.


* * * * *


Ay gecemi, güneş gündüzü aydınlatıyor, 
Hayatımın ışığı da senin o tatlı bakışların.
Hayat ışığım, mutluluk kaynağım, iyi geceler.


sevgiliye iyi geceler mesajı


İfade edilmeyen sevgi, sulanmayan çiçek gibidir.
Çiçek nasıl susuz yaşayamazsa, sevgi de ifade edilmezse biter.
Sevgimiz hiç bitmesin, gönül çiçeğimiz solmasın sevgilim.
Seni seviyorum bir tanem. İyi geceler.


* * * * *
Gün doğarken bin bir umutla uyanır insan, gecelerde ise hüzünle dalar hayallere. Hayallerin umutla dolsun, günün aydınlığında hayallerin gerçek olsun. İyi geceler sevgilim.


* * * * *


İyi geceler, yüreğimdeki boşluğu dolduran güzel, şirin sevgilim.
Hayallerimin süsü iyi geceler, tatlı rüyalar.


İyi geceler mesajı sevgiliye

Sabah seninle uyanmaktan daha güzel bir şey varsa,
O da; gece sana sarılarak uyumaktır aşkım.
Seninle uyuyup, seninle uyanmak istiyorum.
Seni seviyorum, iyi geceler canısı...


* * * * *


Senin yanındayken bulduğum huzuru dünyalara değişmem.
Dünya bir yana, sen bir yana.
Huzurum iyi geceler.
Seni Seviyorum.


* * * * *


İyi uykular, kahramanı olduğum tatlı rüyalar sevgilim.


Sevgiliye iyi geceler mesajı

Candan öte bir can varsa, sensin.
Sen yanımda ol da gerisi sonradan gelsin.
Sen yeter ki aşkıma karşılık ver.
Başkaları ister sevsin, ister sevmesin.
Büyük Aşkım, İyi Geceler.


* * * * *


Sevmek kendinden vazgeçmekmiş meğer,
Onsuz acıkmamak, onsuz doymamakmış meğer,
Sevdiğin yanında yoksa uykuya düşman olmak,
Bütün gece gözünü kırpmadan onu düşünmekmiş meğer.
Seni seviyorum, iyi geceler sevgilim.


* * * * *


Şimdi çok uzaklarda olsan bile aslında içimdesin. Bir güneş gibi gönlümü aydınlatan en güzel aşkım iyi geceler,


sevgiliye iyi geceler mesajı


Masal bu ya;
Sevince gökteki yıldızlar daha bir parlak görünür,
Dolunaylı geceler daha romantik olurmuş.
Midede kelebekler uçar, kalp farklı atarmış.
Sevenler kavuşunca, gökten üç elma düşermiş.
Biri sana, biri bana, diğeri tüm aşıklara...
İyi geceler masallarımın kahramanı,
Peri kızı & Beyaz atlı prens.

Sevgiliye İyi Geceler Mesajı
* * * * *


Gecen huzurla, kalbin sevgimle dolsun. İyi uykular tatlı şekerim.


* * * * *


Hayaller ve gerçekler yarışır. Hayaller hep önden gider; belli ki her zaman gerçekler kazanır. Tek gerçeğim iyi geceler...


Sevgiliye iyi geceler mesajları


Eğer sevmeyeceksen, bana hiç öyle bakma,
Gözlerini gözlerime dikip kalbime akma.
Eğer gönül çiçeğimi solduracaksan,
Güneş olup açma, yağmur olup yağma.
Bırak her şey dağınık kalsın.
Ben alamadım, muradını başkaları alsın.
İyi Geceler Hasretim.


* * * * *


Seni hayal edebilmek için gözlerimi kapatıyorum. Seni rüyada görebilmek için uyumak istiyorum. En tatlım, sevgilim, İyi geceler.  ;)


sevgiliye iyi geceler mesajı


Gecen hayırla, günün nurla dolsun. İyi geceler, mışıl mışıl uykular...


Sevgiliye İyi Geceler Mesajı
resimli sevgililer günü kutlama mesajları indir



sevgiliye iyi geceler mesajı


Şimdilerde ıssız virane gibi kalbim,
Odam sensiz, ellerin elimde değil.
Sıcaklığını, yanında bulduğum huzuru,
"Seni seviyorum canım" deyişini özledim.
Hasretle bekliyorum seni. İyi geceler sevdiğim.



* * * * *


Dertliyim, gözlerime uyku girmiyor.
Gecelerim karanlık; mehtabı bilmiyor.
Derdimin dermanı, mehtabım, ancak;
Seni görünce bu gönlüm huzura eriyor.
İyi Geceler Sevgilim.


* * * * *

İyi geceler aşkım. En tatlı, en rahat uykular senin olsun, seni seviyorum aşkım.
Svgiliye iyi geceler mesajları indir



resimli iyi geceler mesajı


Ay gecemi, güneş gündüzü aydınlatıyor, 
Hayatımın ışığıda senin o tatlı bakışların.
Hayat ışığım, mutluluk kaynağım, iyi geceler.


* * * * *  


Mutlu bir gün geçirmek için iyi uyumak gerek, uykucu aşkım iyi geceler...(Aşkım, yarına şeker tadında bitr geçiririz inşallah.)


* * * * *


Yıllar varki hep hayalini taşıyor,
Geleceğinin ümidi ile yaşıyorum.
Bilsemde gelemeyeceğini,
Seninle yaşlanıyorum. Hayırlı geceler...


* * * * *


Dert dolmuş kalbime,
Derman ol geli ver.
Sende dertler bindirdin üstüme!
Olsun yine de geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun,
iyi uykular...sevgilim


* * * * *


Güçlü Değilim.
Olsun yine de geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun,
iyi uykular...sevgilim


* * * * *


Gülü gülene,
Sevgini sevene,
Kalbini taşıyabilene ver.
Kalbimin tek sahibi, İyi Geceler.


* * * * *


Aklın güzelliği dil ile belli olur.
Tatlı dillim iyi akşamlar..


* * * * *


Dilin güzelliği söz ile belli olur.
Güzel sözlüm iyi geceler.


* * * * *


Kişinin güzelliği yüz ile belli olur.
Gül yüzlüm iyi geceler.


* * * * *


İnsanın değişmezi gözdür,
Güzel bakışlım, kalem kaşlım iyi geceler.


* * * * *


Ben geceyi sessizlikte seni hayal edebilmemek için, uykuyu seni rüyada görmek için istiyorum. En tatlım iyi geceler.


* * * * *


Akşamın sessizliğini dinliyorum,
Bir umutla bekliyorum seni,
İyi Geceler kutup yıldızım.


* * * * *
Romantik İyi gecelerMesajları


Unutma; Bolluk içinde mağrur olan,
yokluk içinde mağdur olur, İYİ AKŞAMLAR


* * * * *


Her batan gün tekrar doğuyor,
Her Güneş yeni umutlar getiriyor
Yarın ki güneş senin için UMUDUM
İYİ AKŞAMLAR, MUTLU YARINLAR...


* * * * *


En güzel yarınlara; beraberce ulaşabilmek ümidi ile iyi geceler tatlı bebeğim.


* * * * *


Gecelerimin doğan güneşi, hayatımın neşesi, ömrümün hikayesi, iyiki varsın. Seni seviyorum ,İyi Geceler...



* * * * *


En güzel yarınlara; beraberce ulaşabilmek ümidi ile iyi geceler tatlı bebeğim.


* * * * *


Gecelerimin doğan güneşi, hayatımın neşesi, ömrümün hikayesi, iyi ki varsın. Seni seviyorum ,İyi Geceler...


* * * * *


Deniz kumsaldaki kum tanelerini zaman ise sensiz dakikaları götürür ama hiç bir şey kalbimdeki sevgini götüremez


* * * * *


Güneş batmış, akşam olmuş, saat bir hadi iyi geceler tatlı rüyalar Allah rahatlık versin.


* * * * *

İyi geceler kıymetlim, iyi geceler güzel insan, iyi geceler en değerlim. Rüyanda beni görürsün inşallah.


* * * * *

Dünyanın en iyi dostuna iyi geceler, tatlı uykular diliyorum.


* * * * *

Gün gelir karamsarlığa bürünürsen, etrafını hüzün bulutları sararsa, kısaca ne zaman bir dosta ihtiyaç duyduğunda ben buradayım.


* * * * *

Sevgi, gecenin sessizliğinde, 
Onun sesini duyabilmek ümidi ile, 
Rüzgarın hışırtısını dinlemektir. 
Sevdiceğim, özlemim, Hayırlı geceler…








Bazen sadece seversin. Sevdiğim insan iyi geceler...

* * * * *

Huzurum, her şeyim, iyi geceler. Tatlı rüyalar...

* * * * *

Canımın cananı, biriciğim, iyi geceler.
* * * * *
* * * * *
resimli iyi geceler mesajı resimli, mesajlar, resimli iyi geceler mesajı, sevgiliye iyi geceler mesajı, sevgiliye iyi geceler mesajı resimli, sevgiliye iyi geceler mesajı uzun, sevgiliye iyi geceler mesajları, 

0 yorum:

Yorum Gönder