Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



6 Nisan 2016 Çarşamba

İyi geceler mesajı sevgiliye, iyi geceler mesajları, resimli iyi geceler mesajları paylaş.

İyi Geceler Mesajları- Resimli İyi Geceler mesajları İndir

Gecenin sessizliğini dinlerim,
Bir hayal gibi seni beklerim.
Hasretim, biriciğim, sevdiceğim.
İYİ GECELER, şeker tadında rüyalar...


* * * * *


iyi geceler gözümün nuru sevgilim. Melekler süslesin rüyalarını, gül yüzün gibi güller açsın yaşamında... İyi geceler Sevgilim...







Biliyorum yanımda değilsin ama kalbimdesin, ay yüzlüm gönül bahçemin en güzel gülü Tatlı riyalar..



* * * * *


Seni okadar seviyorum ki; Günününe güneş gibi doğmak, güneşin evreni kucakladığığı gibi seni sarmak, rüzgar gibi tenini okşamak istiyorum her şeyim. İyi Geceler...



iyi geceler mesajları


Masal bu ya;
Sevince gökteki yıldızlar daha bir parlak görünür,
Dolunaylı geceler daha romantik olurmuş.
Midede kelebekler uçar, kalp farklı atarmış.
Sevenler kavuşunca, gökten üç elma düşermiş.
Biri sana, biri bana, diğeri tüm aşıklara...
İyi geceler masallarımın kahramanı,
Peri kızı & Beyaz atlı prens.


* * * * *


Eğer sevmeyeceksen, bana hiç öyle bakma,
Gözlerini gözlerime dikip kalbime akma.
Eğer gönül çiçeğimi solduracaksan,
Güneş olup açma, yağmur olup yağma.
Bırak her şey dağınık kalsın.
Ben alamadım, muradını başkaları alsın.
İyi Geceler Hasretim.


* * * * *


Sevgi, sevgilinin dilinde güzel.
Sen olunca özlenen, hasret de güzel.
İyi Geceler hasretim.


İyi geceler mesajları
    İyi Geceler Mesajları

Candan öte bir can varsa, sensin.
Sen yanımda ol da gerisi sonradan gelsin.
Sen yeter ki aşkıma karşılık ver.
Başkaları ister sevsin, ister sevmesin.
Büyük Aşkım, İyi Geceler.


* * * * *


Sevmek kendinden vazgeçmekmiş meğer,
Onsuz acıkmamak, onsuz doymamakmış meğer,
Sevdiğin yanında yoksa uykuya düşman olmak,
Bütün gece gözünü kırpmadan onu düşünmekmiş meğer.
Seni seviyorum, iyi geceler sevgilim.


* * * * *

Beni kanatsız uçuran,
Güllü şerbet içiren,
Candan, tenden vazgeçiren,
Güzel sözleri senden öğrendim.
'Sevgiliye İyi geceler mesajı indir.'


iyi geceler mesajları


Sabah seninle uyanmaktan daha güzel bir şey varsa, o da; gece sana sarılarak uyumaktır aşkım. Seninle uyuyup, seninle uyanmak istiyorum. Seni seviyorum, iyi geceler canısı...


* * * * *


Senin yanındayken bulduğum huzuru dünyalara değişmem.
Dünya bir yana, sen bir yana.
Huzurum iyi geceler.
Seni Seviyorum.


* * * * *


Gözümün bebeği,benim senin gibi bir yarim var.
İnsan senin yanında ne akşamı, ne de sabahı arar.
Sen benimle ol da, bana, ne gündüz ne de gece fark eder. 
Güneşim, ayım... İyi Geceler.


İyi geceler mesajları

Huzurum, her şeyim, iyi geceler.


* * * * *


Canımın cananı, biriciğim, iyi geceler.


* * * * *


İfade edilmeyen sevgi, sulanmayan çiçek gibidir.
Çiçek nasıl susuz yaşayamazsa, sevgi de ifade edilmezse biter.
Sevgimiz hiç bitmesin, gönül çiçeğimiz solmasın sevgilim.
Seni seviyorum bir tanem. İyi geceler.
Mayamı senden katıp,
Sana benzedim tıpatıp.
Gülen o gözlerine bakıp,
Doğmayı senden Öğrendim.
'Sevgilime iyi geceler mesajları.'


İyi geceler mesajları


Yum gözlerini, kur hayallerini, rüyalarda raks edelim.
Sabah güneş doğduğunda, yaşamın keyfini beraber sürelim.
Gönlümün incisi, aşkitom, bıcırım, en tatlım benli rüyalar.


* * * * *


Uyku değil bu göz kapağıma çöken, biliyor musun hayallerin yorgunluğu aslında beni bitiren. İyi geceler.


* * * * *


Ufukta sen varsın gün doğacak elbet, bekliyorum. 
Haşarı yüreğim biraz sabret. İyi geceler...


* * * * *


Güzel bir güne seninle başlamak için, her gecemi senin hayalinle geçiriyorum ki, her sabah sana gün aydın bir tanem diyebileyim. Hayatımın manası iyi geceler...


* * * * *


Gözlerini açtığında, güneş doğduğunda, mesajımı aldığında, koy eline sol yanına oramdasın...


* * * * *


Hayatım, gecenin karanlık yüzüdür,
Ben karanlıklara alışığım, sessiz gecelerde, 
Bözümün önünde ki tek perde,
İyi Geceler Diliyorum.


* * * * *


Güneş gördümü gözlerim hep yolunu gözerim,
Karanlık geceleriimi hep hayalinle süslerim.
Tatlı rüyalar...mışıl mışıl uykular.


* * * * *


Yıllar varki hep hayalini taşıyor,
Geleceğinin ümidi ile yaşıyorum.
Bilsemde gelemeyeceğini,
Seninle yaşlanıyorum. Hayırlı geceler...


* * * * *


Derte dolmuş kalbime, 
Derman ol geli ver.
Sende dertler bindirdin üstüme!
Olsun yine de geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun, 
iyi uykular...sevgilim


* * * * *


O kadar yoruldum ki;
Hayalerin peşinden koşacak kadar
Güçlü Değilim.
Olsun yinede geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun, 
iyi uykular...sevgilim.


* * * * *


Gülü gülene,
Sevgini sevene,
Kalbini taşıyabilene ver.
Kalbimin tek sahibi, İyi Geceler.


* * * * *


Aklın güzelliği dil ile belli olur.
Tatlı dillim iyi akşamlar...


* * * * *


Dilin güzelliği söz ile belli olur.
Güzel sözlüm iyi geceler.


* * * * *


Kişinin güzelliği yüz ile belli olur.
Gül yüzlüm iyi geceler.


* * * * *


İnsanın değişmezi gözdür,
Güzel bakışlım, kalem kaşlım iyi geceler.


* * * * *


Ben geceyi sessizlikte seni hayal edebilmemek için, uykuyu seni rüyada görmek için istiyorum. En tatlım iyi geceler.


* * * * * 
Sevgiliye İyi Geceler Mesajları kısa ve öz


Akşamın sessizliğini dinliyorum,
Bir umutla bekliyorum seni,
İyi Geceler kutup yıldızım.


* * * * *


Unutma; Bolluk içinde mağrur olan,
yokluk içinde mağdur olur, İYİ AKŞAMLAR


* * * * *


Her batan gün tekrar doğuyor,
Her Güneş yeni umutlar getiriyor
Yarın ki güneş senin için UMUDUM
İYİ AKŞAMLAR, MUTLU YARINLAR...


* * * * *


En güzel yarınlara; beraberce ulaşabilmek ümidi ile iyi geceler tatlı bebeğim.


* * * * *


Gecelerimin doğan güneşi, hayatımın neşesi, ömrümün hikayesi, iyiki varsın. Seni seviyorum ,İyi Geceler...


* * * * *


En güzel yarınlara; beraberce ulaşabilmek ümidi ile iyi geceler tatlı bebeğim.


* * * * *


Gecelerimin doğan güneşi, hayatımın neşesi, ömrümün hikayesi, iyiki varsın. Seni seviyorum ,İyi Geceler...


* * * * *


Deniz kumsaldaki kum tanelerini zaman ise sensiz dakikaları götürür ama hiç bir şey kalbimdeki sevgini götüremez.


* * * * *


Güneş batmış, akşam olmuş, saat bir hadi iyi geceler tatlı rüyalar Allah rahatlık versin.


* * * * *


Kalbinin ışığı Gecenin karanlığını bastırsın Rüyaların  mutluluk yağmurlarında geçsin Gecen mutlu Kalbin huzur dolu olsun İYİ GECELER.


* * * * *


İyi geceler kıymetlim, iyi geceler güzel insan, iyi geceler en değerlim. Rüyanda beni görürsün inşallah.


* * * * *

Dünyanın en iyi dostuna iyi geceler, tatlı uykular diliyorum.


* * * * *

Gün gelir karamsarlığa bürünürsen, etrafını hüzün bulutları sararsa, kısaca ne zaman bir dosta ihtiyaç duyduğunda ben burdayım.


* * * * *

Gülün kokusunda seni duydum bu gece. Hasretim; İyi geceler.







Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; 
Kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, 
Kar beyaz tüylerinde umut, gagasında iyi geceler öpücüğü, 
Yanağını uzat... Kulağını aç; Seni Seviyorum...


* * * * *

Can içim, Prenses'im, yaşam kaynağım, sevgi çiçeğim, seninle nice mutlu günlere Aşk ile... tatlı rüyalar...
* * * * * 
* * * * *
resimli iyi akşamlar kartları, resimli iyi akşamlar mesajı facebook,  resimli iyi akşamlar mesajı indir,  resimli iyi akşamlar mesajları facebook, resimli iyi akşamlar sözleri,  Resimli İyi Akşamlar Mesajı İndir

0 yorum:

Yorum Gönder