Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



9 Nisan 2016 Cumartesi

Sayfamızda birbirinden özel Sevgiliye en güzel Resimli iyi geceler mesajı resimli indir 2017
Resimli İyi Geceler Mesajı, En Güzel Gece Mesajları Resimli İndir, İyi Geceler Kısa uzun 2017 gece mesajlarını resimli ve yazı olarak paylaşabilirsiniz.

Hu! Hu!
Biliyorum yanımda değilsin ama kalbimin en özel yerindesin, ay yüzlüm, gönül bahçemin en güzel gülü iyi geceler. tatlı rüyalar Aşkım.








Seni okadar seviyorum ki; Günününe güneş gibi doğmak, güneşin evreni kucakladığığı gibi seni sarmak, rüzgar gibi tenini okşamak istiyorum her şeyim. Tatlı rüyalar...


* * * * *

Candan öte bir can varsa işte o sensin.
Sen yanımda ol da gerisi sonradan gelsin.
Sen yeter ki aşkıma karşılık ver.
Başkaları ister sevsin, ister sevmesin.
Büyük Aşkım, İyi Geceler.



iyi geceler



Sevmek kendinden vazgeçmekmiş meğer, onsuz acıkmamak, onsuz doyamamakmış meğer. Sevdiğin yanında yoksa uykuya düşman olmak,
Bütün gece gözünü kırpmadan onu düşünmekmiş meğer. Seni seviyorum, iyi geceler sevgilim.


* * * * *


Masal bu ya;
Sevince gökteki yıldızlar daha bir parlak görünür,
Dolunaylı geceler daha romantik olurmuş.
Midede kelebekler uçar, kalp farklı atarmış.
Sevenler kavuşunca, gökten üç elma düşermiş.
Biri sana, biri bana, diğeri tüm aşıklara...
İyi geceler masallarımın kahramanı,
Peri kızı & Beyaz atlı prens.


* * * * *


Eğer sevmeyeceksen, bana hiç öyle bakma,
Gözlerini gözlerime dikip kalbime akma.
Eğer gönül çiçeğimi solduracaksan,
Güneş olup açma, yağmur olup yağma.
Bırak her şey dağınık kalsın.
Ben alamadım, muradını başkaları alsın.
İyi Geceler Hasretim.



iyi geceler
    resimli iyi geceler mesajları

Şimdilerde ıssız virane gibi kalbim,
Odam sensiz, ellerin elimde değil.
Sıcaklığını, yanında bulduğum huzuru,
"Seni seviyorum canım" deyişini özledim.
Hasretle bekliyorum seni. İyi geceler sevdiğim.


* * * * *


Dertliyim, gözlerime uyku girmiyor.
Gecelerim karanlık; mehtabı bilmiyor.
Derdimin dermanı, mehtabım, ancak;
Seni görünce bu gönlüm huzura eriyor.
İyi Geceler Sevgilim.


* * * * *


Her batan gün tekrar doğuyor,
Her Güneş yeni umutlar getiriyor
Yarın ki güneş senin için UMUDUM
İYİ GECELER, MUTLU YARINLAR...



iyi geceler mesajı sevgiliye
    resimli iyi geceler me

Sevinçlerin okyanus kadar  engin ve büyük olsun,
Üzüntülerin ise kıyıya vuran dalgaların köpüğü kadar kısa sürsün.
Ben seni hep beklerim, yeter ki bir tek  ümidim olsun.
İyi geceler bir tanem.


* * * * *


Nazlı gelinciğim, narin kelebeğim,
Bin ömrüm olsa da yine seni seveceğim.
İyi Geceler Sevdiceğim.


* * * * *


Beyaz bir güvercin yolluyorum sana;
kanatlarında mutluluk,
yüreğinde sevgi ve sadakat,
kar beyaz tüylerinde umut,
gagasında iyi akşamlar öpücüğü,
yanağını uzat. Canısın.


iyi geceler mesajları
    resimli iyi geceler mesajları


Güneş gördü mü gözlerim, hep yolunu gözlerim,
Karanlık gecelerimi hep hayalinle süslerim.
Tatlı rüyalar...mışıl mışıl uykular.


* * * * *


Yıllar varki hep hayalini taşıyor,
Geleceğinin ümidi ile yaşıyorum.
Bilsemde gelmeyeceğini,
Seninle yaşlanıyorum. Hayırlı geceler...


* * * * *


Gülü gülene,
Sevgini sevene,
Kalbini taşıyabilene ver.
Kalbimin tek sahibi, İyi Geceler...



resimli iyi geceler mesajları
    iyi geceler mesajları resimli


Karanlık gecem,seni düşünüyorum.
Benim için asla ulaşılmayacak bir hayalsin.
Hiç olmasa uykumda gel; bu garip sevinsin.
Rüyada bile olsa gözlerinin ışığı ruhumu aydınlatsın.
Aklımda, kalbimde yine sen varsın.
Seni Seviyorum Aşkım.
İyi Geceler.


* * * * *


Bütün bir şehir uykuya dalarken,ben seni düşünüyorum.
İki sözcük, beş hece kafamın içinde dönüp duruyor.
Adın kalbimde saklı,içimden sürekli tekrarlıyorum,
Seni seviyorum, seni seviyorum, seni seviyorum...
İyi geceler sevgilim.


* * * * *


Gülüm Aşk, yalnız sende gerçekmiş...
Seninle aşkı yaşamak hiçbirşeye değişilmezmiş...
GÖZ BEBEĞİM, İYİ GECELER...



resimli iyi geceler mesajı
   resimli iyi geceler mesajları



Seni tanımadan önce uykusuzluk nedir bilmezdim.
Gözlerimi bir noktaya dikip, dalıp dalıp gitmezdim.
Buğulu camlara kalp çizmez, adını adımın yanına yazmazdım.
Şimdi bunların hepsini yapıyorum, çünkü SENİ SEVİYORUM.
İyi geceler.


* * * * *



İyi uykular tatlı rüyalar, umut dolu, mutlu yarınlar.
Uyku senin olsun, hayaler benim. İyi Geceler.


* * * * *


İnsan uyumadan önce ne düşünürse rüyasında onu görürmüş derler, Aşkım Rüyalarda buluşmak dileğiyle... İyi Geceler.


resimli iyi geceler mesajı

Seven sevdiğini hiç aklından çıkarmaz.
Sabah kalkınca aklımda sen,
Gece yatarken aklımda sen.
Rüyalarımı süsleyen yine sen.
Rüyalarımın prensesi iyi geceler.


* * * * *


İyi Geceler gönlümün en parlak ve  güzel yıldızı...İyi Geceler.


* * * * *


Bir Geceyi Değil Bütün Geceleri Sana Armağan Ediyorum iyi geceler Aşkım.


resimli iyi geceler mesajı


Derte dolmuş kalbime,
Derman ol geli ver.
Sen de dertler bindirdin üstüme!
Olsun yine de geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun,
iyi uykular...sevgilim.


* * * * *


İyi ki varsın...Gönlümün incisi İYİ GECELER... Mutlu Yarınlar...Yürekten Selamlar...


* * * * *


Yüreğin doğan güneşi değil batan güneşi seçsin,
Çünkü doğan güneş elbet batacaktır
ama batan güneş yeni umutlarla doğacaktır.
yarınki güneş senin umudun olsun bir tanem iyi Geceler...



resimli iyi geceler mesajı
   resimli iyi geceler mesajları


İfade edilmeyen sevgi, sulanmayan çiçek gibidir.
Çiçek nasıl susuz yaşayamazsa, sevgi de ifade edilmezse biter.
Sevgimiz hiç bitmesin, gönül çiçeğimiz solmasın sevgilim.
Seni seviyorum bir tanem. İyi geceler.


* * * * *


Gözümün bebeği,benim senin gibi bir yarim var.
İnsan senin yanında ne akşamı, ne de sabahı arar.
Sen benimle ol da, bana, ne gündüz ne de gece fark eder.
Güneşim, ayım... İyi Geceler.


* * * * *


Şimdi çok uzaklarda olsan bile aslında içimdesin. Bir güneş gibi gönlümü aydınlatan en güzel aşkım iyi geceler,


* * * * *


Çok şükür,
Her gece varlığının verdiği huzurla,
başımı yastığa gönül rahatlığı ile koyuyorum.
Her şeyim sonsuza kadar hep birlikte
nice güzel günlere, mutluluğa gidelim. İnşallah.


İyi geceler mesajı resimli


Sabah seninle uyanmaktan daha güzel bir şey varsa,
O da; gece sana sarılarak uyumaktır aşkım.
Seninle uyuyup, seninle uyanmak istiyorum.
Seni seviyorum, iyi geceler canısı...


* * * * *


Mekanlar ayrı olsa da sen kalbimde, her anımdasın. İyi Geceler Tatlım.


* * * * *


İnsanlar yıldızlar gibiydir,
hepsi parlırdar, hepsi gönüllerdedir.
Ama Sevdiğin, senin gönlünün güneşidir.
Gönlümün solmayan güneşi, İyi Geceler aşkım...


İyi geceler mesajı resimli
    resimli iyi geceler mesajları

Seni düşünüyorum!
Seni hayal ediyorum,!
Seni kucaklıyorum!
Seni özlüyorum!
Senin için mutluluklar diliyorum!
Seni seviyorum!
İyi uykular...


* * * * *


Rüya hayal, gerçek olan sensin. İyi uykular.


iyi geceler mesajı


Aşk;
piyano çalmaya benzer.
Öğrenmek gerek,
kurallarına göre çalmak gerek,
sonra yapmanız gereken,
kuralları unutmak
ve yürekten çalmak, çalmak, çalmak...
İyi geceler, Tatlı rüyalar...


* * * * *


Bir tanem,
sensiz odama hiç güneş doğmuyor.
Sensiz yaşamın tadı olmuyor,
Benim canım, gönlüme doğan meptabım,
İyi Geceler, Sevgiler, Selamlar.


resimli iyi geceler mesajı


Kalbimdesin, aklımdasın ama, sensiz uymak bana zor geliyor be gülüm.


* * * * *


Sevgi yağmuru olsam yağsam odana.
Islatsam seni en renkli duygularla,
Rüyalarında aşk seli olup aksam üstüne.
Sen rahat ol birtanem, İyi Geceler sevgilim...


* * * * *


Seni sensizken dahi,
seninle yaşamanın mutluluğuna ereceğim.
bunun adına ayrılık değil sadakat! diyeceğim.
Umudum İyi Geceler...


resimli iyi geceler mesajı


Aklın güzelliği dil ile belli olur.
Tatlı dillim iyi akşamlar...


* * * * *


Dilin güzelliği söz ile belli olur.
Güzel sözlüm iyi geceler.


* * * * *


Kişinin güzelliği yüz ile belli olur.
Gül yüzlüm iyi geceler.


* * * * *


İnsanın değişmezi gözdür, ceylan gözlüm.
Güzel bakışlım, kalem kaşlım iyi geceler.


resimli iyi geceler mesajı


Gözlerinde yaşlarla birisi gelir
ve sıkıca elini tutar ve derse;
seni gördüğüm an
sana aşık oldum.
Ben sensiz yaşayamıyorum.
ve sizinle hayatımın geri kalanını
geçirmek istiyorum.
Seni çok seviyorum. Derse.
Ne cevap vereceksin?

aşkıma iyi geceler, iyi geceler mesajı facebook, iyi geceler mesajı indir, iyi geceler mesajı resimli, iyi geceler mesajı sevgiliye, mesajlar, resimli iyi geceler mesajı, sevgiliye iyi geceler mesajı,
* * * * *


Sevgi yağmurunda ıslanıyorum,
Ayaz nedir bilmiyorum,
Sessiz, keskin soğuk gecelerde.
Bir tek seni düşünüyorum,
İyi geceler, tatlı rüyalar, kucak dolusu sevgiler, selam.


resimli iyi geceler mesajı
   gece mesajları, gece sözleri resimli


Sözlerimin, duygularımın,
Hatta hayallerimin,
Sensiz anlamı olmuyor,
En sevgili, İyi geceler...


* * * * *


Hayatı anlamlı kılan,
Gönlüme neşe saçan,
Gündüzümün güneşi,
Gecemin ışığı,
İyi geceler...Aşkım gerçeğim...


* * * * *


En güzel gecelerin en güzel rüyalarını gör bitenem tatlı uykular diliyorum.


* * * * *


İnsan kendini mutlu eden şeylerin değerini bilmeli.
Kafanızı yastığa huzurlu, mutlu bir şekilde koyabiliyorsanız
Hayata gülümseye biliyorsanız. Ne Mutlu Size. İYİ GECELER.


* * * * *


Akşamın sessizliğini dinlerim,
Bir hayal gibi seni beklerim.
Hasretim, biriciğim, secdiğim.
İYİ GECELER gül yüzlüm sevdiğim.


* * * * *


Benim için sen bir tanesin.
BİRİCİĞİM İyi Geceler.


* * * * *


Asıl marifet; Her gün onun sevgisi ile uyanmaktır. İyi Geceler, Güzel insan.


* * * * *


Kalbin doğan güneşi değil,
Batan güneşi seçin.
Doğan güneş elbet batacaktır.
Ama batan güneş her gün,
Yeni bir umutlarla doğacaktır.
Yarın ki güneş senin umudun olsun.
Can Tanem İYİ AKŞAMLAR


* * * * *


Sen gülersen, Hep birlikte güler.
Sen Ağlarsan, yalnız ağlarsın.
İYİ AKŞAMLAR KALBİ GÜZEL İNSAN.


* * * * *


Nasıl mı sevdim seni?
Herkese yol, sana sol yanımı verecek kadar sevdim. Biriciğim İyi Geceler.


* * * * *


Yüreğinin  ışığı, akşamın karanlığını bastırsın inşallah,
rüyaların mutluluk yağmurlarıyla şenlensin,
gecen mutlu kalbin huzurla dolsun İyi Uykular tatlı rüyalar...


* * * * *


Hayatım, gecenin karanlık yüzüdür,
Ben karanlıklara alışığım, sessiz gecelerde,
Gözümün önünde ki tek perde,
Can içim İyi Geceler Diliyorum.


* * * * *


Ben geceyi sessizlikte seni hayal edebilmemek için, uykuyu seni rüyada görmek için istiyorum. En tatlım iyi geceler.


* * * * *


Akşamın sessizliğini dinliyorum,
Bir umutla bekliyorum seni,
Kutup yıldızım İyi Geceler...


* * * * *
resimli iyi geceler mesajları


Unutma; Bolluk içinde mağrur olan,
yokluk içinde mağdur olur, İYİ AKŞAMLAR.


* * * * *


En güzel yarınlara; beraberce ulaşabilmek ümidi ile iyi geceler tatlı bebeğim.


* * * * *


O kadar seviyorum ki; Sevgini kalbime yazdım, öldüğümde benimle gömülsün diye...


* * * * *


Gecelerimin doğan güneşi, hayatımın neşesi, ömrümün hikayesi, iyiki varsın. Seni seviyorum , İyi Geceler...


* * * * * *


Deniz kumsaldaki kum tanelerini zaman ise sensiz dakikaları götürür ama hiç bir şey kalbimdeki sevgini götüremez.


* * * * *

Güneş batmış,karanlık olmuş, saat bir hadi iyi geceler tatlı rüyalar Allah rahatlık versin.


* * * * *


İyi geceler kıymetlim, iyi geceler güzel insan, iyi geceler en değerlim. Rüyanda beni görürsün inşallah.


* * * * *


Hayatımda sadece seni yaşıyorum…
Seninle olan her anım için de sana doyamıyorum.
Doyumsuz aşkım, huzurla uyu, mutlu ol...İyi geceler...







Göz bebeğim. Sen iyi ki varsın,  mutluluk ne güzel şey, Seni çok ama çok seviyorum. İyi geceler...


* * * * *


Rüyalarda ve aşkta imkansız olan bir şey yoktur. Aşk ile tatlı uykular,,,
* * * * *
* * * * *
Resimli iyi geceler mesajı ve aşkıma resimli iyi geceler mesajı resimli, resimli iyi akşamlar kartları, resimli iyi akşamlar mesajı facebook, resimli iyi akşamlar mesajı indir, resimli iyi akşamlar mesajları facebook, resimli iyi akşamlar mesajı resimli ,resimli iyi akşamlar mesajları indir paylaş facebook da

0 yorum:

Yorum Gönder