Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



3 Nisan 2016 Pazar

İyi geceler mesajları sevgiliye, iyi geceler mesajı oku indir, resimli iyi geceler mesajları sevgiliye, sevgiliye iyi geceler, en güzel resimli iyi geceler mesajları sevgiliye indir paylaş, İyi geceler mesajları

İyi Geceler Mesajları Sevgiliye -Resimli İyi Geceler Mesajları 

Akşamın sessizliğini dinlerim,
Bir hayal gibi seni beklerim.
Hasretim, biriciğim, sevdiceğim.
İYİ GECELER, şeker tadında rüyalar...


* * * *


Gece hayalini kurduğun hayallerin, sabah uyandığında gerçekleşmesi dileği ile İyi Geceler...







Hasret çekiyor gönlüm, yanıyor sinem, inan sen olmadan bu ateşi söndüremem. İyi geceler en güzel sevgiliye.


* * * * *


Herkes derin uykudayken ben sana dalıyorum, 
Uyku çok tatlı derler ben sana doyamıyorum, 
Gönlümün neşesi, biriciğim iyi geceler, tatlı uykular...


iyi geceler mesajları sevgiliye resimli


Şimdilerde ıssız virane gibi kalbim,
Odam sensiz, ellerin elimde değil.
Sıcaklığını, yanında bulduğum huzuru,
"Seni seviyorum canım" deyişini özledim.
Hasretle bekliyorum seni. İyi geceler sevdiğim.


* * * * *


Dertliyim, gözlerime uyku girmiyor.
Gecelerim karanlık; mehtabı bilmiyor.
Derdimin dermanı, mehtabım, ancak;
Seni görünce bu gönlüm huzura eriyor.
İyi Geceler Sevgilim.


* * * * *

Kalbin doğan güneşi değil,
Batan güneşi seçin. 
Doğan güneş elbet batacaktır.
Ama batan güneş her gün,
Yeni bir umutlarla doğacaktır.
Yarın ki güneş senin umudun olsun.
Can Tanem İYİ AKŞAMLAR.


sevgiliye iyi geceler mesajları


Sevinçlerin okyanus kadar  engin ve büyük olsun,
Üzüntülerin ise kıyıya vuran dalgaların köpüğü kadar kısa sürsün.
Ben seni hep beklerim, yeter ki bir tek  ümidim olsun.
İyi geceler bir tanem.


* * * * *


Nazlı gelinciğim, narin kelebeğim,
Bin ömrüm olsa da yine seni seveceğim.
İyi Geceler Sevdiceğim.


* * * * *
Romantik iyi geceler Mesajları


Güneş gördü mü gözlerim hep yolunu gözlerim,
Karanlık gecelerimi senin hayalinle süslerim.
Tatlı rüyalar...şeker tadında uykular.


iyi geceler mesajları sevgiliye


Karanlık gecem,seni düşünüyorum.
Benim için asla ulaşılmayacak bir hayalsin.
Hiç olmasa uykumda gel; bu garip sevinsin.
Rüyada bile olsa gözlerinin ışığı ruhumu aydınlatsın.
Aklımda, kalbimde yine sen varsın.
Seni Seviyorum Aşkım.
İyi Geceler.


* * * * *


Bütün bir şehir uykuya dalarken,ben seni düşünüyorum.
İki sözcük, beş hece kafamın içinde dönüp duruyor.
Adın kalbimde saklı,içimden sürekli tekrarlıyorum,
Seni seviyorum, seni seviyorum, seni seviyorum...
İyi geceler sevgilim.


* * * * *


Gülü gülene,
Sevgini sevene,
Kalbini taşıyabilene ver.
Kalbimin tek sahibi, İyi Geceler.


sevgiliye iyi geceler mesajı


Seni tanımadan önce uykusuzluk nedir bilmezdim.
Gözlerimi bir noktaya dikip, dalıp dalıp gitmezdim.
Buğulu camlara kalp çizmez, adını adımın yanına yazmazdım.
Şimdi bunların hepsini yapıyorum, çünkü SENİ SEVİYORUM.
İyi geceler...


* * * * *


Bu mesajı okuyan güzel insan, Allah seni gecenin  her türlü şerrinden ve kötülüklerden korusun.İyi geceler...


* * * * *


Hayatım, gecenin karanlık yüzüdür,
Ben karanlıklara alışığım, sessiz gecelerde,
Bözümün önünde ki tek perde,
İyi Geceler Diliyorum...


İyi geceler mesajları sevgiliye


Seven sevdiğini hiç aklından çıkarmaz.
Sabah kalkınca aklımda sen,
Gece yatarken aklımda sen.
Rüyalarımı süsleyen yine sen.
Rüyalarımın prensesi iyi geceler.


* * * * *
İyi Geceler Mesajları Sevgiliye


Bazen sadece seversin. Sevdiğim insan iyi geceler.


* * * * *


Yeni güne, mutlu, huzurlu bir şekilde uyanman dileğiyle, iyi geceler tatlı rüyalar.



iyi geceler mesajları sevgiliye



Birlikte gülüyorsanız mutluluktur, birlikte ağlıyorsanız dostluktur; ama birlikte susuyorsanız bu aşktır. Yeni bir güne en güzel duygularla uyanman dileğiyle, iyi geceler tatlı rüyalar...


* * * * *


Gülüm Aşk, yalnız sende gerçekmiş...
Seninle aşkı yaşamak hiçbirşeye değişilmezmiş...
İYİ GECELER SEVGİLİM.


Resimli iyi geceler mesajı sevgiliye


En değerli hazinemsin benim, canımsın, gülümsüm, hayallerimin süsüsün.  Gecen güzel olsun.


* * * * *


Bu karanlık da bitecek, gün yüzünü gösterecek elbet. İyi geceler sevgilim.


* * * * * 


Bazı rüyalar uzun sürer, bazıları kısa ama çok güzel olur tadına doyamadığın. Benim en uzun ve en güzel rüyam şu an bu mesajı okuyor. İyi geceler...


* * * * *


Güneş gördümü gözlerim hep yolunu gözerim,
Karanlık geceleriimi hep hayalinle süslerim.
Tatlı rüyalar...mışıl mışıl uykular.


* * * * *


Yıllar varki hep hayalini taşıyor,
Geleceğinin ümidi ile yaşıyorum.
Bilsemde gelemeyeceğini,
Seninle yaşlanıyorum. Hayırlı geceler...


* * * * *
İyi Geceler Mesajları Sevgiliye


Derte dolmuş kalbime,
Derman ol geli ver.
Sende dertler bindirdin üstüme!
Olsun yine de geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun,
iyi uykular...sevgilim


* * * * *


O kadar yoruldum ki;
Hayalerin peşinden koşacak kadar
Güçlü Değilim.
Olsun yinede geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun,
iyi uykular...sevgilim


* * * * *


Aklın güzelliği dil ile belli olur.
Tatlı dillim iyi akşamlar...


* * * * *


Dilin güzelliği söz ile belli olur.
Güzel sözlüm iyi geceler.


* * * * *


Kişinin güzelliği yüz ile belli olur.
Gül yüzlüm iyi geceler.


* * * * *


İnsanın değişmezi gözdür,
Güzel bakışlım, kalem kaşlım iyi geceler.


* * * * *


Ben geceyi sessizlikte seni hayal edebilmemek için, uykuyu seni rüyada görmek için istiyorum. En tatlım iyi geceler.


* * * * *


Akşamın sessizliğini dinliyorum,
Bir umutla bekliyorum seni,
İyi Geceler kutup yıldızım.


* * * * *


Unutma; Bolluk içinde mağrur olan,
yokluk içinde mağdur olur, İYİ AKŞAMLAR


* * * * *


Her batan gün tekrar doğuyor,
Her Güneş yeni umutlar getiriyor
Yarın ki güneş senin için UMUDUM
İYİ AKŞAMLAR, MUTLU YARINLAR...


* * * * *
İyi Geceler Mesajları Sevgiliye


En güzel yarınlara; beraberce ulaşabilmek ümidi ile iyi geceler tatlı bebeğim.


* * * * *


Gecelerimin doğan güneşi, hayatımın neşesi, ömrümün hikayesi, iyiki varsın. Seni seviyorum ,İyi Geceler...


* * * * *


En güzel gecelerin en güzel rüyalarını gör bitenem tatlı uykular diliyorum.


* * * * *


İnsan kendini mutlu eden şeylerin değerini bilmeli.
Kafanızı yastığa huzurlu, mutlu bir şekilde koyabiliyorsanız
Hayata gülümseye biliyorsanız. Ne Mutlu Size. İYİ GECELER


* * * * *


Akşamın sessizliğini dinlerim,
Bir hayal gibi seni beklerim.
Hasretim, biriciğim, secdiğim.
İYİ GECELER gül yüzlüm sevdiğim.


* * * * *


Benim için sen bir tanesin.
BİRİCİĞİM İyi Geceler.


* * * * *

Asıl marifet; Her gün onun sevgisi ile uyanmaktır. İyi Geceler, Güzel insan.


* * * * *

Kalbin doğan güneşi değil,
Batan güneşi seçin.
Doğan güneş elbet batacaktır.
Ama batan güneş her gün,
Yeni bir umutlarla doğacaktır.
Yarın ki güneş senin umudun olsun.
Can Tanem İYİ AKŞAMLAR


* * * * *

Sen gülersen, Hep birlikte güler.
Sen Ağlarsan, yalnız ağlarsın.
İYİ AKŞAMLAR KALBİ GÜZEL İNSAN.


* * * * *

Nasıl mı sevdim seni?
Herkese yol, sana sol yanımı verecek kadar sevdim. Biriciğim İyi Geceler.








Yüreğinin  ışığı, akşamın karanlığını bastırsın inşallah,
rüyaların mutluluk yağmurlarıyla şenlensin,
gecen mutlu kalbin huzurla dolsun İyi Uykular tatlı rüyalar...


* * * * *

Her gece gökyüzündeki yıldızlara binip hayalinle geziyorum. Belki sana rastlarım diye... Sana tatlı uykular...

* * * * *
* * * * *
mesajlar, iyi geceler mesajları sevgiliye, iyi geceler mesajları sevgiliye uzun, iyi geceler mesajları sevgiliye kısa, iyi geceler mesajları sevgiliye resimli, iyi geceler mesajları sevgiliye sözleri, 2015 resimli indir, resimli iyi geceler

0 yorum:

Yorum Gönder