Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



7 Nisan 2016 Perşembe

Sayfamızda resimli iyi geceler mesajları, resimli iyi geceler mesajları indir, resimli iyi geceler mesajlarıı sevgiliye, resimli iyi geceler mesajları, resimli iyi geceler mesajları facebook,

Resimi İyi Geceler Mesajı-Resimli İyi Geceler Mesajları İndir kısa, uzun, facebook, iyi gece sözleri resimli

Güzel bir gün senle nasıl başlıyorsa dünyamda, güzel bir gecede ancak seni rüyamda görünce anlam kazanacaktır.


* * * * *


Güneş battı,
Aydınlık karanlığa boğuldu,
Düşüncelerim hendeklere takıldı,
Yalnız sana olan sevgimle hayata gülümsüyorum...
Gül Yüzlüm iyi Geceler...







Bazen gerçek olmasını istediğiniz Rüyalar.
Bazende Rüya olmasını İstediğiniz Gerçekler Vardır.
İyi geceler...

* * * * *


Tatlı aşkım, hayalim, seni seviyorum, biricik sevgilim...


resimli iyi geceler mesajı


Geçmiş geri gelmez, gelecek ise kayıp. Gecenin tadını en güzel şekilde çıkarman dileğiyle… İyi geceler tatlım. İyi Geceler gönlümün en parlak ve  güzel yıldızı...İyi Geceler.


* * * * *


Beyaz bir güvercin yolluyorum sana;
kanatlarında mutluluk,
yüreğinde sevgi ve sadakat,
kar beyaz tüylerinde umut,
gagasında iyi akşamlar öpücüğü,
yanağını uzat. Canısın.


* * * * *


Yüreğin doğan güneşi değil batan güneşi seçsin,
Çünkü doğan güneş elbet batacaktır
ama batan güneş yeni umutlarla doğacaktır.
yarınki güneş senin umudun olsun bir tanem iyi Geceler...


resimli iyi geceler mesajı


Ben her gece uyumaya giderken yastığımla uyumak zorunda kalıyorum. Seni düşünüyorum, hayallerinle avunuyorum. Benim olacağın günü sabırsızlıkla bekliyorum. Seni çok seviyorum .


* * * * *


İnsanlar yıldızlar gibidir, 
hepsi parlırdar, hepsi gönüllerdedir. 
Ama Sevdiğin, senin gönlünün güneşidir.
Gönlümün solmayan güneşi, İyi Geceler aşkım...


* * * * *


Çok şükür,
Her gece varlığının verdiği huzurla,
başımı yastığa gönül rahatlığı ile koyuyorum. 
Her şeyim sonsuza kadar hep birlikte 
nice güzel günlere, mutluluğa gidelim. İnşallah.


Resimli iyi geceler mesajı


Gecen güzel olsun, Dünya’nın en şekeri, merhaba sana tatlı bir iyi geceler öpücüğü gönderiyorum.


* * * * *


Resimli iyi geceler mesajları indir, resimli iyi geceler mesajı indir ,iyi geceler mesajı  resimli  iyi geceler mesajı facebook da paylaş


* * * * *


Bir tanem,
sensiz odama hiç güneş doğmuyor.
Sensiz yaşamın tadı olmuyor,
Benim canım, gönlüme doğan meptabım,
İyi Geceler, Sevgiler, Selamlar.



resimli iyi geceler mesajı


Seven sevdiğini hiç aklından çıkarmaz.
Sabah kalkınca aklımda sen,
Gece yatarken aklımda sen.
Rüyalarımı süsleyen yine sen.
Rüyalarımın prensesi iyi geceler.


* * * * *


Gece aya bakıp düşündüğüm zaman bizim tatlı aşk hikayemiz aklıma geliyor. Çünkü o gün hayatımın en anlamlı günlerinden biriydi. Hayatım, hayatımda iyi ki varsın.



* * * * *


Seni sensizken dahi, 
seninle yaşamanın mutluluğuna ereceğim.
bunun adına ayrılık değil sadakat! diyeceğim.
Umudum İyi Geceler...



Resimli iyi geceler mesajı

Seni tanımadan önce uykusuzluk nedir bilmezdim.
Gözlerimi bir noktaya dikip, dalıp dalıp gitmezdim.
Buğulu camlara kalp çizmez, adını adımın yanına yazmazdım.
Şimdi bunların hepsini yapıyorum, çünkü SENİ SEVİYORUM.
İyi geceler.


* * * * *


Her gün seni bir gün öncekinden daha çok seviyorum. İnan ki seni  benden daha çok seviyorum. Ben seni daha çok sevmek için yarını sabırsızlıkla bekliyorum.


* * * * *


Sevgi yağmuru olsam yağsam odana. 
Islatsam seni en renkli duygularla,
Rüyalarında aşk seli olup aksam üstüne. 
Sen rahat ol birtanem, İyi Geceler sevgilim...


Resimli iyi geceler mesajı


Bütün bir şehir uykuya dalarken,ben seni düşünüyorum.
İki sözcük, beş hece kafamın içinde dönüp duruyor.
Adın kalbimde saklı,içimden sürekli tekrarlıyorum,
Seni seviyorum, seni seviyorum, seni seviyorum...
İyi geceler sevgilim.


* * * * *


Şekerim, bütün geceleri sana armağan ediyorum. İyi Geceler Biricik Aşkım.


* * * * *


Hayalimde, her gece buluşurum seninle.
Ay ışığı altında sana aşkla sarılıp,
Kulağına aşkımızı fısıldarım doyasıya.
Tek sırdaşım, aşkımızın şahididir ayışığı. 
Ona anlatırım geceleri seni ve aşkımızı. iyi Geceler.


iyi geceler mesajı


Karanlık gecem,seni düşünüyorum.
Benim için asla ulaşılmayacak bir hayalsin.
Hiç olmasa uykumda gel; bu garip sevinsin.
Rüyada bile olsa gözlerinin ışığı ruhumu aydınlatsın.
Aklımda, kalbimde yine sen varsın.
Seni Seviyorum Aşkım.
İyi Geceler.


* * * * *


İnsanlar dost görünür,
gülerken hep birlikte gülersin
ama  ağlarken yalnız ağlarsın. İyi Akşamlar...


* * * * *


Akşamları dalga sahile vurur,
Yüreğindeki cananı arar gibi;
Bulamaz köpürür sonra durulur,
Bizlere birini sorar gibi ;
Umudum iyi Geceler...

resimli iyi geceler mesajları indir
   Resimli İyi Geceler Mesajı


Nazlı gelinciğim, narin kelebeğim,
Bin ömrüm olsa da yine seni seveceğim.
İyi Geceler Sevdiceğim.


* * * * *


Çok uzaklardan sesleniyorum. Duy sesimi.
Akşamın hayırlı, gecen güzel olsun. İyi geceler tatlı rüyalar.


* * * * *

Dün de, bugün de, yarın da? Yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy; ben hep ordayım! İyi Geceler mutluluk kelebeğim.


resimli iyi geceler mesajı


Aklın güzelliği dil ile belli olur. Tatlı dillim iyi akşamlar...


* * * * *


Dilin güzelliği söz ile belli olur. Güzel sözlüm iyi geceler.


* * * * *


Kişinin güzelliği yüz ile belli olur. Gül yüzlüm iyi geceler.


resimli iyi geceler mesajı


İnsanın değişmezi gözdür, Güzel bakışlım, kalem kaşlım iyi geceler...


* * * * *


Ben geceyi sessizlikte seni hayal edebilmek için, 
uykuyu seni rüyada görmek için istiyorum. 
En tatlım iyi geceler.


* * * * *


Akşamın sessizliğini dinliyorum,
Bir umutla bekliyorum seni,
İyi Geceler kutup yıldızım.


resimli iyi geceler mesajı


Unutma; Bolluk içinde mağrur olan, yokluk içinde mağdur olur, İYİ AKŞAMLAR


* * * * *


Her batan gün tekrar doğuyor,
Her Güneş yeni umutlar getiriyor
Yarın ki güneş senin için UMUDUM
İYİ AKŞAMLAR, MUTLU YARINLAR...


* * * * *


En güzel yarınlara; beraberce ulaşabilmek ümidi ile iyi geceler tatlı bebeğim.


* * * * *


Gecelerimin doğan güneşi, hayatımın neşesi, ömrümün hikayesi, iyiki varsın. Seni seviyorum ,İyi Geceler...


* * * * *
Resimli İyi Geceler Mesajları


Hayatım, gecenin karanlık yüzüdür,
Ben karanlıklara alışığım, sessiz gecelerde,
Bözümün önünde ki tek perde,
İyi Geceler Diliyorum.


* * * * *


Güneş gördümü gözlerim hep yolunu gözerim,
Karanlık geceleriimi hep hayalinle süslerim.
Tatlı rüyalar...mışıl mışıl uykular.


* * * * *
Resimli İyi Geceler Mesajı

Yıllar varki hep hayalini taşıyor,
Geleceğinin ümidi ile yaşıyorum.
Bilsemde gelemeyeceğini,
Seninle yaşlanıyorum. Hayırlı geceler...


* * * * *


Derte dolmuş kalbime,
Derman ol geli ver.
Sende dertler bindirdin üstüme!
Olsun yine de geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun,
iyi uykular...sevgilim


* * * * *


O kadar yoruldum ki;
Hayalerin peşinden koşacak kadar
Güçlü Değilim.
Olsun yinede geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun,
Sana iyi uykular...sevgilim


* * * * *


En güzel yarınlara; beraberce ulaşabilmek ümidi ile iyi geceler tatlı bebeğim.


* * * * *


Gecelerimin doğan güneşi, hayatımın neşesi, ömrümün hikayesi, iyiki varsın. Seni seviyorum ,İyi Geceler...


* * * * *


Deniz kumsaldaki kum tanelerini zaman ise sensiz dakikaları götürür ama hiç bir şey kalbimdeki sevgini götüremez.
* * * * *


Güneş batmış, akşam olmuş, saat bir hadi iyi geceler tatlı rüyalar Allah rahatlık versin.


* * * * *

İyi geceler kıymetlim, iyi geceler güzel insan, iyi geceler en değerlim. Rüyanda beni görürsün inşallah.


* * * * *

Dünyanın en iyi dostuna iyi geceler, tatlı uykular diliyorum.


* * * * *

Gün gelir karamsarlığa bürünürsen, etrafını hüzün bulutları sararsa, kısaca ne zaman bir dosta ihtiyaç duyarsan ben burdayım.


* * * *

Bu özel ve güzel günde,
Kalbimin incisine, özelime,
Kısaca vazgeçilmez aşkıma,
sevgimi, saygımı, dualarımı gönderiyorum.
Hayırlı geceler…







En güzel ve ebedi sevgilerimle, aşkın ve sana olan hasretimle, sevgi dolu hislerimle iyi geceler...


* * * * *


Bazen birinin yokluğuna o kadar alışırsınız ki, başka birinin gelip o boşluğu doldurmasından korkarsınız.
* * * * *
* * * * *
Resimli iyi geceler mesajları, gece mesajları, iyi geceler resimli mesajlar, resimli iyi geceler mesajları indir, en güzel, resimli iyi geceler mesajı, iyi geceler mesajı resimli, resimli iyi geceler mesajı indir, iyi geceler, mesaj, en güzel resimli iyi geceler mesajları  indir sevgiliye.

0 yorum:

Yorum Gönder