Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



10 Nisan 2016 Pazar

Sevgilinizin sizi en güzel şekilde anımsaması için, sevgiliye iyi geceler mesajları indir, iyi geceler mesajları sevgiliye indir, sevgiliye iyi geceler mesajı indir ve sevgiliye iyi geceler mesajı gönderin.

Sevgiliye İyi Geceler Mesajları Sevgiliye Resimli İyi Geceler Mesajları kısa uzun 2016-2017 indir sevgiliye

Sevgi çiçeğim;
Yürepime  neşe, ruhuma can, hayatıma heyecan katan tatlı meleğim. Tatlı rüyalar.


* * * * *


Nazlı gelinciğim, narin kelebeğim, bin ömrüm olsa da yine seni seveceğim. CANIM BENİM İyi Geceler...







Karanlık gecem,seni düşünüyorum.
Benim için asla ulaşılmayacak bir hayalsin.
Hiç olmasa uykumda gel; bu garip sevinsin.
Rüyada bile olsa gözlerinin ışığı ruhumu aydınlatsın.
Aklımda, kalbimde yine sen varsın.
Seni Seviyorum Aşkım.
İyi Geceler.


* * * * *


Aşk güneşi bahtında gülerek doğsun, en güzel geceler seninle olsun.. İyi geceler aşkım..


sevgiliye iyi geceler mesajları resimli



Bu karanlık da bitecek, gün yüzünü gösterecek elbet. İyi geceler sevgilim.


* * * * *



Yüreğin doğan güneşi değil batan güneşi seçsin,
Çünkü doğan güneş elbet batacaktır
ama batan güneş yeni umutlarla doğacaktır.
yarınki güneş senin umudun olsun bir tanem iyi Geceler...


* * * * *


Çok şükür,
Her gece varlığının verdiği huzurla,
başımı yastığa gönül rahatlığı ile koyuyorum.
Her şeyim sonsuza kadar hep birlikte
nice güzel günlere, mutluluğa gidelim. İnşallah.


sevgiliye iyi geceler mesajları


İstiyorum, neyi mi? Kuruyan göz bebeklerine bir damla yaş olmayı.


* * * * *


Biliyorum;
Sen kendine adamışsın sen seni, bende kendimi sana adamışım.
Vaz geçilmezim, sevgilim, İyi geceler.


* * * * *


Beyaz bir güvercin yolluyorum sana;
kanatlarında mutluluk,
yüreğinde sevgi ve sadakat,
kar beyaz tüylerinde umut,
gagasında iyi akşamlar öpücüğü,
yanağını uzat. Canısın.

Sevgiliye iyi geceler mesajları indir


Kalbimin sesini duyman için, bu en güzel iyi geceler mesajını kalbimin sahibine gönderiyorum.
İyi geceler sevgilim.


* * * * *


Seni sensizken dahi,
seninle yaşamanın mutluluğuna ereceğim.
bunun adına ayrılık değil sadakat! diyeceğim.
Umudum İyi Geceler...


* * * * *


Bir tanem,
sensiz odama hiç güneş doğmuyor.
Sensiz yaşamın tadı olmuyor,
Benim canım, gönlüme doğan meptabım,
İyi Geceler, Sevgiler, Selamlar.




sevgiliye iyi gecelr mesajı indir


Hayaller ve gerçekler yarışır. Hayaller hep önden gider; belli ki her zaman gerçekler kazanır. Tek gereğim iyi geceler...



* * * * *


Sevgilim yeter ki sen mutlu ol.
Benim gülüm incinmesin, kırılmasın bana yeter.
Yaşam kaynağım, sevgi küpüm sevgilim iyi geceler.


* * * * *
Sevgiliye İyi Geceler Mesajları,Romantik iyi Geceler Mesajları


Hayalimde, her gece buluşurum seninle.
Ay ışığı altında sana aşkla sarılıp,
Kulağına aşkımızı fısıldarım doyasıya.
Tek sırdaşım, aşkımızın şahididir ayışığı.
Ona anlatırım geceleri seni ve aşkımızı. iyi Geceler.


* * * * *


Sevgi yağmuru olsam yağsam odana.
Islatsam seni en renkli duygularla,
Rüyalarında aşk seli olup aksam üstüne.
Sen rahat ol bir tanem, İyi Geceler sevgilim...


Resimli iyi geceler mesajı indir


Her haliyle düşüncemdeki tek güzele, en sevgiliye iyi geceler...


* * * * *


Gül yüzlüm, kır çiçiğim, sevgilim iyi geceler mesajı senin için tatlı rüyalar.


* * * * *


Akşamları dalga sahile vurur,
Yüreğindeki cananı arar gibi;
Bulamaz köpürür sonra durulur,
Bizlere birini sorar gibi ;
Umudum iyi Geceler...


sevgiliye resimli iyi geceler mesajları


Sevgilim, benim gonca gülüm, mor menekşem, papatyam iyi geceler, tatlı rüyalar.


* * * * *


Ben geceyi sessizlikte, seni hayal edebilmek için; uykuyu seni rüyada görmek için istiyorum. En tatlım iyi geceler.


* * * * *
Sevgiliye iyi geceler mesajı, gece Sözleri Romantik


Kedersiz uyuyup, bin bir umutla uyanmanız dileğimle, iyi geceler. Rahat ola...


* * * * *


Dün de, bugün de, yarın da?
Yüreğin kadar yanındayım.
Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy;
ben hep oradayım! İyi Geceler mutluluk kelebeğim.


* * * * *


Seven sevdiğini hiç aklından çıkarmaz.
Sabah kalkınca aklımda sen,
Gece yatarken aklımda sen.
Rüyalarımı süsleyen yine sen.
Rüyalarımın prensesi iyi geceler.


* * * * *


Bedenim yatağımda esir gibi dururken; aklım, fikrim, ruhum, kalbim her an senin yanında.
İyi uykular!


* * * * *


Bazen sadece seversin.
Sevdiğim insan iyi geceler.


* * * * *


Huzurum, her şeyim, iyi geceler.


* * * * *


Canımın cananı, biriciğim, iyi geceler.


* * * * *

İfade edilmeyen sevgi, sulanmayan çiçek gibidir.
Çiçek nasıl susuz yaşayamazsa, sevgi de ifade edilmezse biter.
Sevgimiz hiç bitmesin, gönül çiçeğimiz solmasın sevgilim.
Seni seviyorum bir tanem. İyi geceler.







Gözümün bebeği,benim senin gibi bir yarim var.
İnsan senin yanında ne akşamı, ne de sabahı arar.
Sen benimle ol da, bana, ne gündüz ne de gece fark eder.
Güneşim, ayım,  İyi Geceler.


* * * * *

Ne kadar da güzelsin öyle, her halinle düşüncelerimdeki tek güzele iyi geceler...
* * * * *
* * * * *
sevgiliye iyi geceler mesajları, sevgiliye iyi geceler mesajları kısa, resimli sevgiliye iyi geceler mesajları resimli, sevgiliye iyi geceler mesajları romantik, 

0 yorum:

Yorum Gönder