Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



12 Nisan 2016 Salı

Sayfamızda bulunan Sevgiliye İyi Geceler Mesajları, Sevgiliye İyi Gece Sözleri yeni, İyi Geceler Mesajları Sevgiliye, Sevgiliye Aşk ve Sevgi sözleri Kısa ve Anlamlı Güzel İyi Geceler Sözleri 2017 mesajlarını resim ve yazı olarak paylaşabilirsiniz.

En kıymetli hazine nedir?
Yastığa kafanızı huzurla, 
koya biliyorsanız ve ümit var iseniz 
ne mutlu size. Sizi mutlu eden şeylerin. 
değerini bilin. Sevgi ile iyi geceler...


* * * * *


Ben her gece, gecenin karanlığında değil, senin hayalinle uyuyorum. Hayalim iyi geceler.







Tek dileğim gülen gözlerinde ve ter temiz yüreğinde olmak... Can içim İyi Geceler


* * * * *


Her neyse, kalbinde olup, müebbet hapis yatmaya razıyım. Karanlık kalbin benim tek mekanım...


* * * * *


Her gece varlığının verdiği huzurla başımı yastığa koyuyorum her şeyim. İYİ GECELER TATLI RÜYALAR...



sevgiliye iyi geceler mesajları


Rüyalarımın süsü, umudum. Sevdiğim, canım aşkım, yaşam kaynağım. İyi Geceler...


* * * * *


Acı ve hüzün bir yıldız kadar uzak olsun, 
Mutluluk göz bebeğin kadar yakın olsun, 
Umutların gerçek, mutlulukların sonsuz olsun.
İyi Geceler tatlı uykular...


* * * * *


Seninle yaşadığım yaşam,
Gördüğüm veya göreceğim 
en güzel rüyalara bedel
Sevgilim iyi Geceler.


* * * * *


Dünya fani, Hayat kısa 
SeN Yaşadmımdaki en güzel Rüyasın 
Sevgilim Bu Rüyadan Asla Uyanmak istemiyorum.
 Seni Seviyorum iyi geceler...


* * * * *


Huzur dolu gecelerimin, 
Tatlı rüyalarını tatlandıran 
Kalbimin incisi
İyi geceler Sevgilim.


* * * * *


Seninle başladığım bugüne, 
Seninle bitirmenin vermiş olduğu sevinç ile,
Senin kadar tatlı Bir rüya görme dileği ile
Rüyalarımın en tatlı sahibi iyi geceler Aşk ile... 


* * * * *


Kalbinin ışığı Gecenin karanlığını bastırsın.
Rüyaların şeker tadında olsun. 
Gecen mutlu Kalbin huzurla dolsun. 
İyi geceler!


* * * * *


Gece olup gözlerin uykuya yenik düştüğünde,
Seni düşlerime emanet ediyorum, 
Gözlerimden uzaksın  ama her zaman yüreğimdesin.
Bunu unutma. İyi geceler.


* * * * *


Akşamın sessizliğini dinlerim,
Bir hayal gibi seni beklerim.
Hasretim, biriciğim, sevdiceğim.
İYİ GECELER, şeker tatında rüyalar... 


* * * * *


Asıl marifet; 
Her gün onun sevgisi ile uyanmak, 
Onun Sevgisi ile hayata tutunmaktır
Hayat ışığım, İyi Geceler Sevgilim.


* * * * *


Kalbin doğan güneşi değil,
Batan güneşi seçin. 
Doğan güneş elbet batacaktır.
Ama batan güneş her gün,
Yeni bir umutlarla doğacaktır.
Yarın ki güneş senin umudun olsun.
Can Tanem, biriciğim, İyi Geceler.


* * * * *


İnsan gülersen, hep birlikte güler. 
Ama Ağlarken, yalnız ağlar.
İYİ GECELER, KALBİ GÜZEL İNSAN.


* * * * *


Nasıl mı sevdim seni? Herkese yol, sana sol yanımı verecek kadar sevdim. Biriciğim, yüreğim, İyi geceler en sevgiliye..i


* * * * *


Umudun yarın doğacak Güneş kadar güzel; 
Gülüşün gökteki ay kadar parlak; 
Bakışların güneş kadar sıcak, 
Gecen Hayırlı; Ömrün bereketli olsun


* * * * *


Yüreğinizin ışığı hiç sönmesin, 
Karanlıklar yüreğindeki ışığa hep yenik düşsün,
Umudun Günün ışığı gibi sonsuz olsun. 
İyi Geceler...


* * * * *


Yüreğinin  ışığı, akşamın karanlığını bastırsın,
rüyaların mutluluk yağmurlarıyla şenlensin, 
gecen mutlu kalbin huzurla dolsun.
İyi Uykular tatlı rüyalar...


* * * * *


Tatlı uykular canım arkadaşım, 
güneş doğduğunda, gözlerini açtığında
yüreğin sevgiyle dolsun, umudun dua olsun.


* * * * *


Hayatım, gecenin karanlık yüzüdür,
Ben karanlıklara alışığım, 
Sessiz gecelerde, 
Gözümün önünde ki tek perde,
İyi Geceler...


* * * * *


Güneş gördümü gözlerim hep yolunu gözerim,
Karanlık gecelerimi hep hayalinle süslerim.
Tatlı rüyalar...mışıl mışıl uykular.


* * * * *


Başımı yastığa senin bana vermiş olduğun mutlulukla koyuyorum,
Sabahda senin bana verdiğin huzurla uyanacağım. 
Seni çok Seviyorum Canım Benim iyi Geceler Herşeyim SeN, Sevgi ile...


* * * * *
İyi geceler sevgilim.


Yüce Rabbim En Güzel Rüyaları Sana,
Mutlulukları Hayatına 
Huzuru ise yaşadığın hayata bağışlasın 
iyi Geceler Sevgilim


* * * * *


Yıllar varki hep hayalinle yaşıyor,
Geleceğinin ümidi ile bekliyorum.
Bilsemde gelmeyeceğini,
Umudumla yaşlanıyorum. 
Hayırlı geceler...En Sevgiliye


* * * * *


Derte dolmuş kalbime, 
Derman ol geli ver.
Sen de dertler bindirdin üstüme!
Olsun yine de geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun, 
iyi uykular...sevgilim


* * * * *

O kadar yoruldum ki;
Hayalerin peşinden koşacak kadar
Güçlü Değilim.
Olsun yinede geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun, 
iyi uykular...sevgilim..







Gülü gülene,
Sevgini sevene,
Kalbini taşıyabilene ver.
Kalbimin tek sahibi, Sevgilim İyi Geceler...


* * * * *


Geceleri gözümden, gündüzleri hayalimde süzülen inci tanem iyi uykular.

* * * * *
* * * * *
gece mesajları, sevgiliye iyi geceler mesajları, sevgiliye iyi geceler sözleri, iyi geceler mesajları sevgiliye sevgiliye iyi geceler mesajları uzun, iyi geceler mesajı sevgiliye, gece sözleri 2016, yeni gece sözleri sevgiliye,sevgilime en güzel gece sözleri

0 yorum:

Yorum Gönder