Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



14 Nisan 2016 Perşembe

Gece Mesajları-resimli gece sözleri, paylaş, facebook, Resimli Gece Mesajları Kısa, romantik aşk, sevgiliye gece mesajları 2017 romantik iyi geceler mesajları, anlamlı güzel sözler

An gelir içini hüzün bulutları sararsa, ne zaman bir dosta ihtiyaç duyarsan, bil ki ben hep yanındayım. Güzel insan, iyi geceler...


* * * * *


 Aşk dolu sesimle sana iyi geceler. Kalbim huzur içinde uyusun...







Güzel gözlü tatlı meleğim, gönül hırsızım, tende canım, aşkı anlamlı kılan dilberim, geçmişteki en güzel anım, bugünümdeki neşe kaynağım, gelecekte umudum iyi geceler, sımsıcak öpüyorum.


* * * * *


Tenden vazgeçip gözlerini kapar hayal edersin ya mesafelerin bile yenik düştüğü düşlerine işte o zaman mutlu oluyorum hayal gözlüm.



gece mesajları


Acı ve hüzün bir yıldız kadar uzak olsun,
Mutluluk göz bebeğin kadar yakın olsun,
Umutların gerçek, mutlulukların sonsuz olsun.
İyi Geceler tatlı uykular...


* * * * *


Seninle yaşadığım yaşam,
Gördüğüm veya göreceğim
en güzel rüyalara bedel
Sevgilim iyi Geceler...


* * * * *


Dünya fani, Hayat kısa
SeN Yaşadmımdaki en güzel Rüyasın
Sevgilim Bu Rüyadan Asla Uyanmak istemiyorum.
 Seni Seviyorum iyi geceler...


* * * * *


Huzur dolu gecelerimin,
Tatlı rüyalarını tatlandıran
Kalbimin incisi
İyi geceler Sevgilim.


* * * * *


Seninle başladığım bugüne,
Seninle bitirmenin vermiş olduğu sevinç ile,
Senin kadar tatlı Bir rüya görme dileği ile
Rüyalarımın en tatlı sahibi iyi geceler Aşk ile...


* * * * *
romantik gece mesajları


Kalbinin ışığı Gecenin karanlığını bastırsın.
Rüyaların şeker tadında olsun.
Gecen mutlu Kalbin huzurla dolsun.
İyi geceler!


* * * * *


Gece olup gözlerin uykuya yenik düştüğünde,
Seni düşlerime emanet ediyorum,
Gözlerimden uzaksın  ama her zaman yüreğimdesin.
Bunu unutma. İyi geceler.


* * * * *


Akşamın sessizliğini dinlerim,
Bir hayal gibi seni beklerim.
Hasretim, biriciğim, sevdiceğim.
İYİ GECELER, şeker tatında rüyalar...


* * * * *


Asıl marifet;
Her gün onun sevgisi ile uyanmak,
Onun Sevgisi ile hayata tutunmaktır
Hayat ışığım, İyi Geceler...


* * * * *


Kalbin doğan güneşi değil,
Batan güneşi seçin.
Doğan güneş elbet batacaktır.
Ama batan güneş her gün,
Yeni bir umutlarla doğacaktır.
Yarın ki güneş senin umudun olsun.
Can Tanem, biriciğim, İyi Geceler.


* * * * *
Gece Mesajları aşk,


İnsan gülersen, hep birlikte güler.
Ama Ağlarken, yalnız ağlar.
İYİ AKŞAMLAR KALBİ GÜZEL İNSAN.


* * * * *


Nasıl mı sevdim seni?
Herkese yol,
sana sol yanımı verecek kadar sevdim.
Biriciğim, yüreğim, İyi Geceler.


* * * * *


Umudun yarın doğacak Güneş kadar güzel;
Gülüşün gökteki ay kadar parlak;
Bakışların güneş kadar sıcak,
Gecen Hayırlı; Ömrün bereketli olsun


* * * * *


Yüreğinizin ışığı hiç sönmesin,
Karanlıklar yüreğindeki ışığa hep yenik düşsün,
Umudun günün ışığı gibi sonsuz olsun.
İyi Geceler...


* * * * *


Derte dolmuş kalbime,
Derman ol geli ver.
Sen de dertler bindirdin üstüme!
Olsun yine de geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun,
iyi uykular... Sevgilim.


* * * * *
Gece mesajları resimli



O kadar yoruldum ki;
Hayalerin peşinden koşacak kadar
Güçlü Değilim.
Olsun yinede geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun,
iyi uykular...sevgilim


* * * * *


Gülü gülene,
Sevgini sevene,
Kalbini taşıyabilene ver.
Kalbimin tek sahibi, İyi Geceler.


* * * * *


Aklın güzelliği dil ile belli olur.
Tatlı dillim iyi akşamlar..
Dilin güzelliği söz ile belli olur.
Güzel sözlüm iyi geceler.
Kişinin güzelliği yüz ile belli olur.
Gül yüzlüm iyi geceler.


* * * * *


Yüreğindeki umut ışığın olsun,
Umudun öyle olsun ki,
Gecenin karanlığını bastırsın.
Düşlerin mutluluk yağmurlarında ıslansın,
Geçen mutlu kalbin huzur dolu olsun,
Hayırlı Geceler...


* * * * *


En güzel yarınlara; beraberce ulaşabilmek ümidi ile iyi geceler tatlı bebeğim.


* * * * *


Rüyanda eğer beni görürsen hiç şaşma çünkü sen benim her anımdasın…



* * * * *


İnsanın değişmezi gözdür, ceylan gözlüm.
Güzel bakışlım, kalem kaşlım iyi geceler.


* * * * *

Ben geceyi sessizlikte seni hayal edebilmek,
uykuyu seni rüyada görmek için istiyorum.
En tatlım iyi geceler.


* * * * *

Akşamın sessizliğini dinliyorum,
Bir umutla bekliyorum seni,
İyi Geceler kutup yıldızım.







Unutma; Bolluk içinde mağrur olan,
yokluk içinde mağdur olur, İyiGeceler.


* * * * *


Her batan gün tekrar doğuyor,
Her Güneş yeni umutlar getiriyor
Yarın ki güneş senin için UMUDUM
İyi Geceler, MUTLU YARINLAR...
* * * * *
* * * * *
gece sözleri, gece sözleri aşk, gece sözleri facebook, gece sözleri damar, gece mesajları, gece mesajları kısa, gece mesajları aşk, romantik gece mesajları, resimli gece mesajları, resimli gece mesajları komik, kısauzun, 2016, en güzel gece mesajları resimli indir, facebook, paylaş, resimli anlamlı güzel gece mesajları sözleri

0 yorum:

Yorum Gönder