Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



14 Kasım 2015 Cumartesi

Anneler Günü Mesajları İndir, Anneler Günü Mesajları İndir, Resimli Anneler Günü Mesajları İndir, En Güzel REsimli anneler günü Mesajları Resimli İndir 2016 bedava

Dünyada kimseyi seni sevdiğim kadar sevemem, bağlanamam. Anneler günün kutlu olsun canım annem. 


anneler günü mesajları indir


Anneciğim benim, hüznümü sevince dönüştüren tek insansın. Anneler günü kutlu olsun bitanem.


* * * * *


Annem, sen benim hayatımın kutup yıldızısın, nereye gidersem gideyim senin ışığın yolumu aydınlatıyor. Karanlıklarda ışığım, yönümü kaybettiğimde yol göstericimsin. İyi ki varsın, iyi ki annemsin, seni seviyorum. Anneler günün kutlu olsun.





"Kadınlar zayıftır ama analar güçlüdür." Bütün zorluklara benim için katlanan muhteşem varlık annem. Senin için ne yapsam azdır. Yanağına bir öpücük kondursam, ellerinden defalarca öpsem ve seni çok ama çok sevdiğimi söylesem yine de az gelir. Anneler günün kutlu olsun.


* * * * *


Allah'ın benim için yarattığı kanatsız melek; annem. Ne yapsam hakkını ödeyemem. Sana dünyaları veremem belki ama seni bir ömür boyu başımın tacı edebilirim. Seni seviyorum anneciğim. Anneler günün kutlu olsun.


* * * * *



Bir evladın gayesi  anne ve babasının rızasıdır.
Annenin umudu ve duası da evlatlarıdır.
Ben sana umut olayım,
Sen bana dua ol anam.
İste  seni sırtımda taşıyayım,
Yeter ki sen benden razı ol anam.
Anneler günün kutlu olsun.


* * * * *


Anne, Allah'ın insanoğluna bir lütfudur.
Her lütuf  şükür gerektirir.
Bizleri koruyup kollayan, doyuran
Ve her türlü sıkıntımıza katlanan,
Anne diye çağırdığımız bir melekle,
Lütuflandıran Rabbimize şükürler olsun.
Annelerimizin günü kutlu olsun.


* * * * *


"Cennet anaların ayağı altındadır." Sözünün muhatabı olan tüm annelerin ve anne adaylarının anneler günü kutlu olsun.



* * * * *


Bir toplumun yarısını kadınlar, diğer yarısını da kadınların yetiştirdiği erkekler oluşturur.Yani toplumu oluşturan tüm bireyler kadının eseridir. Kadınlarımız, analarımız, anneler gününüz kutlu olsun.



* * * * *


Anneler çocuklarını dokuz ay karınlarında, bir ömür boyu yüreklerinde taşırlar. Çocuklarının saçının bir teline bile zarar gelmesini istemezler. Annem beni dünyaya getirdin, büyüttün. Hep koruyup, kolladın. Koruyucu meleğim, anneciğim, günün kutlu olsun.



* * * * *


Başımın tacı, gönlümün sultanı annem. Sensin her derdimin ilacı annem. Sen bir yıldızsın, bense senin halen. Ayağının altı cennetim, koruyucu zırhım dualarındır annem. Allah'ım seni başımdan eksik etmesin annem.



* * * * *


Huzur deyince aklıma beni her daim koruyup kollayan annem ve annemin şefkatli kolları gelir. Ben büyüdüm, değiştim ama senin huzur dolu kolların değişmedi anneciğim. Anneler günün kutlu olsun.



Ana başa taç imiş,
Her derde ilaç imiş.
Bir evlat pir olsa da
Anaya muhtaç imiş.



* * * * *



Analı oğlak yarda(uçurum), anasız oğlak yerde oynarmış.


* * * * *


"Anne kalbi çocuğun okuludur." Henry Ward Beecher


* * * * *


"Cennet anaların ayakları altındadır." Hz. Muhammed (sav)


* * * * *


Karşılık beklemeden seven, sevdiği için canını ortaya koyan ve her türlü zorluğa göğüs geren bir sevdanın adıdır ANNE...


* * * * *


Anneciğim benim sevgim,
Senin sevgini aşar.
Çünkü sen, sevgini,
Kardeşlerimle bana
Paylaştırırsın.
Oysa benim
Sadece bir annem var


* * * * *


" Hiç unutulmayacak yüz anne yüzüdür. " Hz. Muhammed (sav)


* * * * *


" Kadına saygılı ol. Çünkü o insanoğlunun anasıdır. " Hz. Ali



* * * * *


" Kadınlar zayıftır ama analar kuvvetlidir. " Victor Hugo


* * * * *


Ana gibi yar olmaz, Bağdat gibi diyar olmaz.


* * * * *


Ana ölünce baba amca olur.



* * * * *


Ana kızına taht kurmuş, baht kuramamış.


* * * * *


Analı kuzu, kınalı kuzu.


* * * * *


Anasına bak kızını al, kenarına bak bezini al.Ağlarsa anam ağlar, gayrısı yalan ağlar.


* * * * *


Anadan olur daya (dadı), hamurdan olur maya.

* * * * *
* * * * *
anneler günü mesajları indir, anneler günü msj indir, anneler günü, anneler günü mesajı indir, anneler günü sözleri indir, resimli anneler günü mesajları indir, anneler günü mesajları resimli indir, bedava anneler günü mesajları resimli indir, kısa ve öz anneler günü mesajları indir, paylaş, ücretsiz resimli anneler gini mesajı indir

0 yorum:

Yorum Gönder