Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



11 Kasım 2015 Çarşamba

sevgililer günü mesajı,sevgililer günü mesajı tumblr,sevgililer günü mesajı uzun,sevgililer günü mesajı kısa,sevgililer günü mesajı ingilizce,sevgililer günü mesajı indir,sevgililer günü mesajı resimli,sevgililer günü mesajı sevgiliye,sevgililer günü mesajı arkadaşa,sevgililer günü mesajı eşime,sevgililer günü mesajı anlamlı,sevgililer günü mesajı ekşi,sevgililer günü mesajı rusça,sevgililer günü mesajı facebook,

Sevgililer Günü Mesajı-Resimli-En güzel sevgililer günü mesajıı-İndir-Paylaş

Aşkın İçinde aşk, benim içimde sen varsın sevgilim. Sevgililer Günün Kutlu Olsun.


* * * * *


Ben Seni Çok Seviyorum.        
Seni
Seviyorum,
Seni Seviyorum,
Seni çok seviyorum,
Seni çok ama çok seviyorum.
Seni çok seviyorum,
Seni Seviyorum,
Seviyorum,
Seni
Ben Seni Çok Seviyorum.


* * * * *


SeN & BeN
Bir rüya gördüm sadece ikimiz.
Bir Dünya kurdum içinde sadece ikimiz.
SeN & BeN







Senin için çarpan kalbimle, yürekten,
Kulağına fısıldamak istiyorum.
Seni deliler gibi Seviyorum...diye...


* * * * *


Sevgilim,
Mutluluklar hep bizimle olsun,
En güzel günler bizim olsun,
Huzurla geçireceğimiz daha  bizimle olsun..
Birlikte Daha Nice Güzel Günlere...
Sevgililer günün Kutlu Olsun Sevgilim.



sevgililer günü mesajı

Sen benim ilk sevdiğim son aşkımsın,
Sen benim en sevdiğimsin,
Sen benim canımın canı,
Sen benim hayatımın anlamısın.
Sevgililer günün Kutlu Olsun Sevgilim.


sevgililer günü mesajı resimli

Sevgilim,
Sevmek  vazgeçemeyecek kadar sevmekmiş.
Vazgeçilmezim kalbimin sahibi,
Gül yüzlü meleğim, nice güzel günlere,
Sevgililer günün Kutlu Olsun Sevgilim.


sevgililer günü mesajı resimli indir


Kalp dediğin atıyor zaten, marifet ritmi değiştirende. Kalbimin gülü, sevgilim günün kutlu olsun.


* * * * *


İnsanlar gökyüzündeki yıldızlar gibidir hepsi parlar. Ben seni seçtim, gönşümün güneşi için binlerce yıldızdan vazgeçtim. Sevgililer günümüz kutlu olsun! Sevgilim.


* * * * *
Sevgililer Günü Mesajı 2017


Ey canımın sahibi yar! Sen benimle olduktan sonra kaybettiklerimin ne önemi var.


* * * * *


-Öylesine çok seviyorum ki seni öylesine değil.
-Nasıl mı?
-Öylesine temiz. Öylesine saf.
 Öylesine derin. Ve öylesine çok!
Seninle Nice Güzel Günlere...


* * * * *


Sevmek seni seviyorum demek değil,
Sevilenin sevgisini yüreğinde hissetmektir.
Sevgililer günün Kutlu Olsun Sevgilim.


sevgililer günü mesajı indir


Aşk yanında olanı sevmek değil,
Sevgilinin hasretine yanıp bitmektir.
Seninle Nice Güzel Günlere...


* * * * *


Aşk yanında olanı sevmek değil,
Onu sevmek ve onu beklemektir.
Sevgililer günün Kutlu Olsun Sevgilim.
* * * * *

0 yorum:

Yorum Gönder