Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



8 Kasım 2015 Pazar

mesajları resimli indir, sevgililer günü mesaji resimli, sevgililer günü mesajları resimli ingilizce, komik sevgililer günü mesajları resimli, sevgililer günü mesajları resimli 2017

En Güzel Sevgililer Günü Mesajları Resimli - İndir -Paylaş -Beta

SeN & BeN
Bir rüya gördüm sadece ikimiz.
Bir Dünya kurdum içinde sadece ikimiz.
SeN & BeN



Sevgilim,
Sevmek  vazgeçemeyecek kadar sevmekmiş.
Vazgeçilmezim kalbimin sahibi,
Gül yüzlü meleğim, nice güzel günlere,
Sevgililer günün Kutlu Olsun Sevgilim.


* * * * *


Sevgililer gününde beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat.







Yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy; ben hep ordayım!


* * * * *


Hadi gel tut ellerimi! Benimle yan!
Benimle meydan oku her çaresizliğe!
Benimle uyu benimle uyan.
Birlikte varalımdaha nice güzel yıllara.
Sevgililer günümüz kutlu olsun...

Sevgililer Günü Mesajları Resimli
* * * * *


İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydi, hepsi parlıyordu.
Ama ben seni seçtim, güneşim için, bin yıldızdan vazgeçtim.
Sevgililer günümüz kutlu olsun.



Sevgililer günü mesajları resimli



Senin için çarpan kalbimle, yürekten,
Kulağına fısıldamak istiyorum.
Seni deliler gibi Seviyorum...diye...


Sevgililer günü mesajları resimli




Sevgilim,
Mutluluklar hep bizimle olsun,
En güzel günler bizim olsun,
Huzurla geçireceğimiz daha  bizimle olsun..
Birlikte Daha Nice Güzel Günlere...
Sevgililer günün Kutlu Olsun Sevgilim.



Sevgililer günü mesajları resimli

Sen benim ilk sevdiğim son aşkımsın,
Sen benim en sevdiğimsin,
Sen benim canımın canı,
Sen benimhayatımın anlamısın.
Sevgililer günün Kutlu Olsun Sevgilim.


* * * * *

Tatlı Meleğim, Güzel gülüşünü,
Tatlı bakışını, özlüyorum. Sevgilim.
Sevgililer günün kutlu olsun.


* * * * *


Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana,
İmkansız olduğun için tutkunum sana.
İmkansızım Sevgililer günün kutlu olsun...


* * * * *


Mutlu olmak kimin umrunda!
Sen yanımda ol yeter!
Seni çok ama çok seviyorum sevgilim.
Seninle bir ömür boyu birlikteliğe...
Sevgililer Günün Kutlu Olsun Sevgilim.


* * * * *


Ey canımın sahibi yar! Sen benimle olduktan sonra kaybettiklerimin ne önemi var.


* * * * *


Bu mutlu günde, kalbimin özeline, vazgeçilmezime,
Kucak dolusu, en içten sevgilerimi gönderiyorum...
Sevgililer günümüz kutlu olsun.
Her günümüz gülücüklerle dolsun...





-Öylesine çok seviyorum ki seni öylesine değil.
-Nasıl mı?
-Öylesine temiz. Öylesine saf.
 Öylesine derin. Ve öylesine çok!
Seninle Nice Güzel Günlere...


* * * * *


Sevmek seni seviyorum demek değil,
Sevilenin sevgisini yüreğinde hissetmektir.
Sevgililer günün Kutlu Olsun Sevgilim.

* * * * *
* * * * *
Sevgililer günü mesajları resimli indir, yeni sevgililer günü sözleri 2016 indir paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder