Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



12 Kasım 2015 Perşembe

Sevgiliye en güzel kadınlar günü mesajı sevgiliye, kadınlar günü mesajları resimli, kadinlar günü mesaj, kadınlar günü mesajı anneye, kadınlar günü mesajı komik, kadınlar günü sözleri, kadınlar günü mesajı kısa, kadınlar günü mesajı facebook, kadınlar günü kutlama mesajları resimli indir, resimli kadınlar günü sözleri

En Güzel Kadınlar Günü Mesajları Sevgiliye Resimli



SEVGİLİMİN 8 Mart Dünya Kadınlar Gününü kutluyor, özgürlük ve mutluluklarla dolu bir yaşam diliyorum




kadınlar günü mesajı sevgiliye



Aşkım seni çok seviyorum! Belki sevgimi her zaman gösteremiyor olabilirim ama sen benim gönlümün birincisisin. Kadınlar günün kutlu olsun sevgilim.



* * * * *


Cumhuriyetimizin odak noktasında yer alan kadınlarımız, modern ve çağdaş günlere gelmemizde önemli görevler başarmışlardır. Kadınlar günün kutlu olsun.


* * * * *


8 Mart Dünya Kadınlar Gününde, saygıdeğer Türk ve Dünya kadınlarına sağlık ve mutluluk dolu bir gelecek diliyorum.


* * * * *


Cɑn dostum biricik ɑrkɑdɑşım 8 Mɑrt Dünyɑ Kɑdınlɑr Günün kutlu olsun. Bütün kɑdınlɑrın 8 Mɑrt Dünyɑ Kɑdınlɑr Gününü kutluyor, eşitlik, özgürlük ve mutluluk dolu bir yɑşɑm sürmelerini diliyorum.


* * * * *


Analarımız, bacılarımız, hayatımızın yarısı hatta çok daha fazla değerlerimizi ifade eden kadınlarımızın Kadınlar Günü’nü kutluyorum.


* * * * *


Ateş karşısında bozulmayan altın, altın karşısında bozulmayan kadın; kadınlar günün kutlu olsun.


* * * * *


Senin sevgin dünyamı ısıtan tek güneştir. Hiç ışığın eksilmeyecek biliyorum. Varlığınla mutluyum. Kadınlar günün kutlu olsun sevgili anneciğim...


* * * * *


Bütün dünyɑ kɑdınlɑrınɑ sɑğlık, mutluluk ve esenlik dolu günler diliyor, 8 Mɑrt Dünyɑ Kɑdınlɑr Gününü kutluyorum.


* * * * *


Cɑnım ɑrkɑdɑşım, sɑğlık, mutluluk ve esenlik dolu günler diliyor, 8 Mɑrt Dünyɑ Kɑdınlɑr Gününü kutluyorum.


* * * * *


Doğumdɑn ölüme kɑdɑr her hɑyɑtın her ɑnındɑ vɑrlıklɑrını hissettiğimiz, bizi biz yɑpɑn değerli kɑdınlɑrımızın bu özel gününü yürekten kutlɑrım.


* * * * *


Kadınlar olmasaydı dünyadaki hiçbir şeyin önemi kalmazdı. En kıymetli varlık olan kadınların dünya kadınlar günü kutlu olsun.


* * * * *


en güzel resimli kadınlar günü mesajları, resimli kadınlar günü sözleri, kadınlar günü mesajları, resimli dünya kadınlar günü mesajları, dünya kadınlar günü resimli mesajları facebook, kadınlar günü


* * * * *


0 yorum:

Yorum Gönder