Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



9 Kasım 2015 Pazartesi

resimli sevgililer günü mesajları facebook, resimli sevgililer günü mesajları paylaş, resimli komik sevgililer günü mesajları, hareketli resimli sevgililer günü mesajları, resimli sevgililer günü mesajları indir, resimli sevgililer günü şiirleri, resimli sevgililer günü mesajı, resimli sevgililer günü mesajları sevgiliye,msj,mesajı, 

En Güzel Resimli Sevgililer Günü Mesajları-İndir-Paylaş

Sevmek seni seviyorum demek değil,
Sevilenin sevgisini yüreğinde hissetmektir.
Sevgililer günün Kutlu Olsun Sevgilim.


* * * * *


Aşk yanında olanı sevmek değil,
Sevgilinin hasretine yanıp bitmektir.
Seninle Nice Güzel Günlere...







Aşk yanında olanı sevmek değil,
Onu sevmek ve onu beklemektir.
Sevgililer günün Kutlu Olsun Sevgilim.


* * * * *


Ben Seni Çok Seviyorum.          
Seni
Seviyorum,
Seni Seviyorum,
Seni çok seviyorum,
Seni çok ama çok seviyorum.
Seni çok seviyorum,
Seni Seviyorum,
Seviyorum,
Seni
Ben Seni Çok Seviyorum.


resimli sevgililer günü mesajları indir



İçtiğim su gibi aziz,
Yediğim yemek kadar kıymetli,
Canım kadar değerlisin, sevgilim.
Sen varsın hayatımda, her şey tamam.
Seninle bir ömür boyu mutlu olmak, dileği ile
Sevgililer günümüz kutlu olsun...



Resimli sevgililer günü mesajları



Hadi gel tut ellerimi! Benimle yan!
Benimle meydan oku her çaresizliğe!
Benimle uyu benimle uyan.
Birlikte varalımdaha nice güzel yıllara.
Sevgililer günümüz kutlu olsun



Resimli sevgililer günü mesajları



İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydi, hepsi parlıyordu.
Ama ben seni seçtim, güneşim için, bin yıldızdan vazgeçtim.
Sevgililer günümüz kutlu olsun!


* * * * *


Tatlı Meleğim, Güzel gülüşünü,
Tatlı bakışını, özlüyorum. Sevgilim.
Sevgililer günün kutlu olsun.


* * * * *

Resimli Sevgililer Günü Mesajları


Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana,
İmkansız olduğun için tutkunum sana.
İmkansızım Sevgililer günün kutlu olsun...


* * * * *


Mutlu olmak kimin umrunda!
Sen yanımda ol yeter!
Seni çok ama çok seviyorum sevgilim.
Seninle bir ömür boyu birlikteliğe...
Sevgililer Günün Kutlu Olsun Sevgilim.


* * * * *


Ey canımın sahibi yar! Sen benimle olduktan sonra kaybettiklerimin ne önemi var.


* * * * *


SeN & BeN
Bir rüya gördüm sadece ikimiz.
Bir Dünya kurdum içinde sadece ikimiz.
SeN & BeN


* * * * *


Senin için çarpan kalbimle, yürekten,
Kulağına fısıldamak istiyorum.
Seni deliler gibi Seviyorum...diye...


* * * * *


Sevgilim,
Mutluluklar hep bizimle olsun,
En güzel günler bizim olsun,
Huzurla geçireceğimiz daha  bizimle olsun..
Birlikte Daha Nice Güzel Günlere...
Sevgililer günün Kutlu Olsun Sevgilim.


* * * * *


Sen benim ilk sevdiğim son aşkımsın,
Sen benim en sevdiğimsin,
Sen benim canımın canı,
Sen benimhayatımın anlamısın.
Sevgililer günün Kutlu Olsun Sevgilim.


* * * * *


Sevgilim,
Sevmek  vazgeçemeyecek kadar sevmekmiş.
Vazgeçilmezim kalbimin sahibi,
Gül yüzlü meleğim, nice güzel günlere,
Sevgililer günün Kutlu Olsun Sevgilim.


* * * * *


Sevgililer gününde beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, karbeyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat.




Yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy; ben hep ordayım!

14 Şubat Sevgililer Günü Nasıl Başlamış? Sevgililer gününün anlamı nedir?

Roma Katolik Kilisesi'nin inanışına dayanan Sevgililer Günü, Valentine ismindeki bir din adamının adına kutlanan bir bayram günü olarak ortaya çıkmıştır. 
Bundan dolayı sevgililer günü Aziz Valentin Günü olarak bilinir. Valentine kelimesi, sevgili anlamlarında da kullanılır.


* * * * * 


Günümüzde ise sevgililerin birbirine hediyeler aldığı, sevgiler günü kartlarını gönderdiği özel bir gün olarak hafızalarda yer edinmiştir.
* * * * *
* * * * *

0 yorum:

Yorum Gönder