Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



10 Kasım 2015 Salı

Sevgililer günü sözleri 2016, sevgililer günü mesajları, sevgililer günü ile ilgili mesajlar, sevgililer günü ile ilgili sözler, sevgililer günü sms mesajları, 14 Şubat sevgililer günü mesajları, 14 Şubat sözleri resimli.

Sevgililer Günü Sözleri -Sevgililer Günü Resimli Mesajları  İndir paylaş


Sen benim özelim,
Yüreğime doğan aşk meleğimsin,
Sevgililer Günün Kutlu Olsun.


* * * * *


Can tanem.
Gül yüzünden öpüyor,
Sevgililer Gününü Kutluyorum.


* * * * *


Sevgi pusulam,
Gönlümün sultanı,
Dost bağımın gonca gülü,
Ay yüzlüm,canımın cananı...
Seni seviyorum Aşkım...







Hayatımın anlamı,
Güzeller güzelim.
Rüyalarımın sahibi.
Yüreğimdeki kor ateşim,
Sevgililer Günün Kutlu Olsun...


* * * * *


Sevgililer Günün Kutlu Olsun.
Hayallerimin ve rüyalarımın sahibi,
Gönlümün güneşi seni seviyorum, Aşkım.



Sevgililer günü sözleri



Sen benim ilk sevdiğim son aşkımsın,
Sen benim en sevdiğim,
Sen benim canımın canı,
Sen benim hayatımın anlamısın.
Sevgililer Günün Kutlu Olsun Sevgilim.



Sevgililer günü sözleri



Aşk yanında olanı sevmek değil,
Onu sevmek ve onu beklemektir.
Sevgililer günün Kutlu Olsun Sevgilim.

* * * * *

Ben Seni Çok Seviyorum.          
Seni
Seviyorum,
Seni Seviyorum,
Seni çok seviyorum,
Seni çok ama çok seviyorum.
Seni çok seviyorum,
Seni Seviyorum,
Seviyorum,
Seni
Ben Seni Çok Seviyorum.

* * * * *
Sevgililer Günü Sözleri kısa, uzun 2017

SeN & BeN
Bir rüya gördüm sadece ikimiz.
Bir Dünya kurdum içinde sadece ikimiz.
SeN & BeN



Sevgililer günü sözleri resimli



Aşk yanında olanı sevmek değil,
Sevgilinin hasretine yanıp bitmektir.
Seninle Nice Güzel Günlere...


* * * * *


Senin için çarpan kalbimle, yürekten,
Kulağına fısıldamak istiyorum.
Seni deliler gibi Seviyorum...diye...


* * * * *


Aşkın İçinde aşk, benim içimde sen varsın sevgilim. Sevgililer Günün Kutlu Olsun.


* * * * *


Sevgilim,
Mutluluklar hep bizimle olsun,
En güzel günler bizim olsun,
Huzurla geçireceğimiz daha  bizimle olsun..
Birlikte Daha Nice Güzel Günlere...
Sevgililer günün Kutlu Olsun Sevgilim.


* * * * *


Sevgilim,
Sevmek  vazgeçemeyecek kadar sevmekmiş.
Vazgeçilmezim kalbimin sahibi,
Gül yüzlü meleğim, nice güzel günlere,
Sevgililer Günün Kutlu Olsun Sevgilim.


* * * * *


İçtiğim su gibi aziz,
Yediğim yemek kadar kıymetli,
Canım kadar değerlisin, sevgilim.
Sen varsın hayatımda, her şey tamam.
Seninle bir ömür boyumutlu olmak, dileği ile
Sevgililer günümüz kutlu olsun...Canım Eşim.


* * * * *


Hadi gel tut ellerimi! Benimle yan!
Benimle meydan oku her çaresizliğe!
Benimle uyu benimle uyan.
Birlikte varalım daha nice güzel yıllara...
Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun...


* * * * *


İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydi, hepsi parlıyordu.
Ama ben seni seçtim, güneşim için, bin yıldızdan vazgeçtim.
Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun...


* * * * *


Tatlı Meleğim, Güzel gülüşünü,
Tatlı bakışını, özlüyorum. Sevgilim.
Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun...


* * * * *


Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana,
İmkansız olduğun için tutkunum sana.
İmkansızım Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun...


* * * * *


Mutlu olmak kimin umrunda!
Sen yanımda ol yeter!
Seni çok ama çok seviyorum sevgilim.
Seninle bir ömür boyu birlikteliğe...
Sevgililer Günün Kutlu Olsun Sevgilim.





Ey canımın sahibi yar! Sen benimle olduktan sonra kaybettiklerimin ne önemi var.



* * * * *


Bu mutlu günde, kalbimin özeline, vazgeçilmezime,
Kucak dolusu, en içten sevgilerimi gönderiyorum...
Sevgililer günümüz kutlu olsun.
Her günümüz gülücüklerle dolsun...
* * * * *
* * * * *
komik sevgililer günü sözleri kısa, sevgililer günü sözleri uzun,sevgililer günü sözleri facebook, sevgililer günü sözleri indir,sevgililer günü sözleri beta, sevgililer günü sözleri tumblr, sevgililer günü sözleri sevgiliye, sevgiliye sevgililer günü sözleri, sevgililer günü sözleri resimli, resimli sevgililer günü sözleri ,sevgililer günü sözleri kısa ve öz

0 yorum:

Yorum Gönder