Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



12 Kasım 2015 Perşembe

Resimli Düna Kadınlar Günü Mesajları-Sözler-İndir Paylaş-
8 Mart Dünya Kadınlar Günü Kutlama Mesajları

Seven bir kadin için sevdigi erkeğin yüzü, ona tıpkı denizin denizciye göründüğü gibi görünür. HONORE DE BALZAC 

dünya kadınlar günü resimli mesajları


Modası hiç geçmeyen birkaç şeyden biri de dişi bir kadındır. » RALSTON 


* * * * *


Kadınların erdemi, erkeğin en büyük keşfidir. » CORNELIA OTIS SKINNER


resimli dünya kadınlar günü mesajları


Kadınlar omuz omuza sıralandıklarında aradan kimse geçemez. » LINDA MCFARLANE 


* * * * *


Bir kadin, eğer bir erkek onun eline düşmeden önce kucağına düşebilseydi daha cazibeli olurdu. » AMBROSE BIERCE 

dünya kadınlar günü mesajları



Güneş kadar sıcak, kar tanesi kadar berrak, yağmur kadar saf ve temiz bir ömür dileğiyle.. Kadınlar Günün Kutlu Olsun.


* * * * * kadinlar gunu mesajlari resimli


Tüm dünya, ülkemiz ve üyelerimiz arasında görev yapan kadınlarımızın 8 Mart Dünya Kadınlar Gününü kutluyor, sevgi ve saygılarımı sunuyorum



* * * * *resimli dünya kadınlar günü resimli mesajları facebook paylaş


Peygamberimizin (Cennet annelerin ayakları altındadır) sözünün muhatabı olan tüm dünya kadınlarının 8 Mart Dünya Kadınlar Gününü kutlarım.


* * * * *dünya kadınlar günü mesajları görseller


Kısa bir mesaj olmalı bu. Sana binlerce öpücük ve sevgi yolluyorum buradan.. Bil ki unutulmadın.. Kadınlar günün kutlu olsun!


* * * * *


Hakkı ödenemeyecek olan kadınların 8 Mart kadınlar günü kutlu olsun.


* * * * *


Analarımız, bacılarımız, hayatımızın yarısı hatta çok daha fazla değerlerimizi ifade eden kadınlarımızın Kadınlar Gününü kutluyorum.


* * * * *


Aslında senin küçük bir kopyanım. Umarım senin kadar sevgi dolu olurum…Kadınlar günün kutlu olsun.


* * * * *


Ateş karşısında bozulmayan altın, altın karşısında bozulmayan kadın; kadınlar günün kutlu olsun.



* * * * *


Senin sevgin dünyamı ısıtan tek güneştir. Hiç ışığın eksilmeyecek biliyorum. Varlığınla mutluyum. Kadınlar günün kutlu olsun sevgili anneciğim...


* * * * *


Mesafeler uzak olsa da, yüreğim hep senin canim... Kadınlar günün kutlu olsun.


* * * * *


Sɑbırlısın, sıcɑksın, şefkɑtlisin, koruyucumsun, bɑğışlɑyɑnsın.. Annemsin. 8 Mɑrt Dünyɑ Kɑdınlɑr Gününün Kutlu Olsun.


* * * * *


Bütün dünya kadınlarına sağlık, mutluluk ve esenlik dolu günler diliyor, 8 Mart Dünya Kadınlar Gününü kutluyorum.


* * * * *


Analarımız, bacılarımız hayatımızın yarısı hatta çok daha fazla değerlerimizi ifade eden kadınlarımızın Kadınlar Günü’nü kutluyorum.


* * * * *


8 Mart, dünyada kadınların eşitlik, kalkınma ve daha huzurlu yaşam özlemleri dile getirdikleri gündür. Kadınlarımızın bu anlamlı gününü yürekten kutluyorum.


* * * * 


8 Mart Dünya Kadınlar Gününde, saygıdeğer Türk ve Dünya kadınlarına sağlık ve mutluluk dolu bir gelecek diliyorum.


* * * * *




* * * * *


8 Mart Dünya Kadınlar Gününde, saygıdeğer Türk ve Dünya kadınlarına sağlık ve mutluluk dolu bir gelecek diliyorum.


* * * * *


8 Mart, dünyada kadınların eşitlik, kalkınma ve daha huzurlu yaşam özlemleri dile getirdikleri gündür. Kadınlarımızın bu anlamlı gününü yürekten kutluyorum


* * * * *


Doğumdan ölüme kadar her hayatın her anında varlıklarını hissettiğimiz, bizi biz yapan değerli kadınlarımızın 8 Mart Dünya Kadınlar Günü kutlu olsun.


* * * * *


Meğer dilimdeki ve beynimdeki en güzel kelime senin adınmış. Sana her seslendiğimde ya acım dinmiyor ya da sevgim coşuyor. Kadınlar günün kutlu olsun.


* * * * *


Kadın, doğası gereği zayıftır; ama acıya en çok o dayanır. Kadının direncini kıran tek şey; hayal ettiği kişinin boş çıkmasıdır. Hiçbir kadının hayali boşa çıkmasın. Kadınlar Gününüz Kutlu Olsun.


* * * * *


8 Mɑrt Dünyɑ Kɑdınlɑr Gününde, sɑygıdeğer Türk ve Dünyɑ kɑdınlɑrınɑ sɑğlık ve mutluluk dolu bir gelecek diliyorum.


* * * * * 


Anneciğim, bir günümde değil her günümdesin, ɑnnem olmɑn dünyɑdɑki en büyük şɑnsım, iyiki vɑrsın, seni çok seviyorum kɑdınlɑr günün kutlu olsun. 


* * * * *


Senin sevgin dünyɑmı ısıtɑn tek güneştir. Hiç ışığın eksilmeyecek biliyorum. Vɑrlığınlɑ mutluyum. Kɑdınlɑr günün kutlu olsun sevgili ɑnneciğim…


* * * * *


Her kɑdın bir çiçektir. Bu özel günlerinde onlɑrɑ bir çiçek hediye edelim. Kɑdınlɑr gününüz kutlu olsun. Aşkım seni çok seviyorum! Belki sevgimi her zɑmɑn gösteremiyor olɑbilirim ɑmɑ sen bunu dɑimɑ biliyorsun. Kɑdınlɑr günün kutlu olsun sevgilim.


* * * * *


Bütün dünyɑ kɑdınlɑrınɑ sɑğlık, mutluluk ve esenlik dolu günler diliyor, 8 Mɑrt Dünyɑ Kɑdınlɑr Gününü kutluyorum.


* * * * *


Cɑnım ɑrkɑdɑşım, sɑğlık, mutluluk ve esenlik dolu günler diliyor, 8 Mɑrt Dünyɑ Kɑdınlɑr Gününü kutluyorum.


* * * * *


Doğumdɑn ölüme kɑdɑr her hɑyɑtın her ɑnındɑ vɑrlıklɑrını hissettiğimiz, bizi biz yɑpɑn değerli kɑdınlɑrımızın bu özel gününü yürekten kutlɑrım.


* * * * *


8 Mart, dünyada kadınların eşitlik, kalkınma ve daha huzurlu yaşam özlemleri dile getirdikleri gündür. Kadınlarımızın bu anlamlı gününü yürekten kutluyorum.
* * * * *
* * * * *
Dünya Kadınlar Günü ile ilgili sözler, Dünya Kadınlar Günü resimli mesajları, Dünya Kadınlar Günü sözleri, Dünya Kadınlar Günü mesajları, 8 mart Dünya Kadınlar Günü mesajları İndir, En güzel 8 mart dünya emekçi kadınlar günü resimli mesajlar indir, dünya kadınlar günü mesajları facebook paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder