Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



16 Ocak 2016 Cumartesi

Günaydın Mesajları - Günaydin Mesajlari- resimi günaydın mesajları, kısa, uzun, 2016, 2017 En yeni günaydın mesajları, sevgiliye resimli mesaj, indir,

Kuruyan göz bebeklerine bir damla yaş olmak için;
Ya bir rüzgara takıl gel,
Yokluğunda yanan bu gönlüme,
Ya da ait olduğun yere gel, sız yüreğime.


* * * * *


Günaydın Aşkım, Günaydın Huzurum, Günaydın Hayatımın Güneşi, Günaydın Sevgi Çiçeğim Günaydın.





Günɑydın dünyɑlɑr güzeli biricik sevgilim hɑdi uyɑn ɑrtık ɑç gözleri, canım eşim seni çok seviyorum.


* * * * *


İyi ve güzel gün geçirmen dileklerimle, hayırlı sabahlar, mutlu huzurlu yarınlar.



Günaydın mesajları


Sabahın bütün güzellikleri yüreğine doğsun, hayatın tatlı, günün aydın olsun sevgilim...


* * * * *


Bütün yollara adını koydum,
Sevgili aşkım, gülüm canım,
Sevgi çiçeğim, biriciğim,
Hayatım, aşkım cicim,
Mutluluk kelebeğim,
Gül yüzlü meleğim,
Ahu gözlüm,
Sevdiceğim,
Canım ,
Benim,
Aşkım.
aŞKıM
Aşkım


günaydın mesajları

Her an seni yaşamak ne güzel... Güne senle başlamak, günü senle yaşamak, senle uykuya dalmak, gece rüyamda senle olmak ne güzel... Günaydın gönlümün güneşi.. Günaydın her yeni güne senle uyanmak istediğim biricik sevgilim...


* * * * *


Çok üşüdüğünde, kendini yalnız hissettiğinde, beklerim,
Kalbim senin sevginle dolu, sıcak bir günaydın...


* * * * *


Özlemim seninle gelecek yeni güzel günlere. Gül yüzlüm, Sevgilim, Günaydın Kalbimin baharı, göz bebeğim günaydın.



günaydın mesajları


Aslında benim için gün senin günaydın demenle başlar. Yoksa gün doğmuş umurumda bile değil. Gül yüzlüme hayırlı sabahlar.


* * * * *


Benim mutluluk kaynağım, senin bir gülüşünü görmek, gün boyu gülümsemem demek. Tatlı meleğim güler yüzlüm günaydın.


günaydın mesajları


Her şey değişiyor, zaman, mekan, vs, değişmeyen tek şeyim sensin. Gönlümün en narin gülü, gül güzlü meleğim günaydın.


* * * * * 


Seninle harcanan her dakika en güzel geçen anlardır.Günün güzel olsun, biricik aşkım.


 * * * * * 


Son 24 saat, 1440 dakika, 86.400 saniye içinde, seni çok özledim. Günaydın En tatlım. 


* * * * * 


Hey, Günaydın! 
Gün doğdu, sabah güneşi selamlamak için gözlerini aç, huzurlu ve mutlu bir gün diliyorum.


 * * * * * 


Hey, günaydın! Günün güzel ve aydınlık olsun. Her anının mutlulukla dolsun.


 * * * * * 
Günaydın Mesajları Resimli


Senin iyi bir gün geçirmeni umut ediyorum!
Günün güzel olsun.


* * * * *


Her geceyi senin hayalinle geçiriyorum ki, her sabah sana günaydın bir tanem diyebileyim diye...


* * * * *


Ayrılık küçük sevgileri yok eder, büyükleri yüceltir. 
Tıpkı rüzgarın mumu söndürüp ateşi yükselttiği gibi.


* * * * *


Bir gül olmak isterdim, dalımdan koptuğum an yalnız senin için kopayım ve yalnız senin avuçlarında solayım diye biriciğim. 


* * * * *
etkileyici günaydın Mesajları


Güzel güne dua ile başla neşe ile bitir inşALLAH. Hayırlı ve mutlu günler dilerim.


* * * * *


Güzel bir gün, hayır duaları ile başlar... Hayırlı ve mutlu sabahlar...


* * * * *


Sabahınız hayırlı olsun, bir ömür mutluluk dolu bir yaşam diliyorum. 


* * * * *


Hayır diliyorum mevladan, 
ünümüz uzak olsun beladan, 
hayırlı ve güzel sabahlar diliyorum.


* * * * *


Kıymetli dostuma iyi ve güzel bir gün geçirmesi dileğimle, hayırlı sabahlar diliyorum.


* * * * *


Selam ve dua ile başlayalım güne,
Huzur dolu nice güzel günlere, 
Hep birlikte duaile, 
kavuşalım, rahmetine, Herkese günaydınlar... 

   ^  ^
 ( 0 l 0 )
                      

* * * * *


Yüreğine huzur dolsun, 
Hayallerin gerçek olsun, 
Duaların kabul olsun.
Hayırlı sabahlar...


* * * * *
Resimli Günaydın mesajları


Dua ibadetin özüdür,
Bol dualı bir gün geçirmek dileğiyle
Günümüz aydın, kazancımız bereketli olsun,
DEğerli arkadaşıma günaydın, hayırlı sabahlar..


* * * * *


Günaydın! Evinizden bereket, 
Dilinizden dua, 
Kalbinizden iman eksik olmasın. 
Mutlu ve huzurlu günler dilerim.


* * * * *


Günaydın! Evinizden huzur, 
Dilinizden dua, Gönlünüzdem umut,
Kalbinizden Rahman ve Resul aşkı eksik olmasın. 
Mutlu ve huzurlu günler dilerim.


* * * * *


Yeni günün Size huzur getirmesi dileğiyle, Sabah şerifleriniz Hayırlı Olsun.


* * * * *


Ya Rab! bizi yaşadığımız her anın kıymetini bilenlerden eyle. Günaydın, hayırlı sabahlar.


* * * * *


Sana yürekten hayırlı sabahlar diliyorum.
Günün güzel, ömrün bereketli, cebin  parayla dolsun...


* * * * *


Allah'ın rahmeti ve berekti üzerinize olsun. Hayırlı günler.






Günün en güzel anı olan sabahın erken vaktinde herkese nasip olmayan mutluluk duygusu sizinle olsun. Günaydın, hayırlı sabahlar dilerim.

* * * * *

Sen hayatımın renkli çiçeği, gönlümün batmayan güneşisin. Sevgilim, günaydın, Canımın içi, Göz bebeğim. Günaydın...

* * * * *
* * * * *
En güzel sevgiliye resimli günaydın mesajları komik indir facebokk paylaş gönder, mesajlar, resimli günaydin mesajları, resimli günaydin mesajları facebook da Paylaş, resimli günaydin mesajları indir, resimli günaydin mesajları sevgiliye

0 yorum:

Yorum Gönder