Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



11 Ocak 2016 Pazartesi

en güzel resimli günaydın mesajları sevgiliye indir facebookta paylaş, resimli güzel günaydın mesajları, sevgiliye resimli güzel günaydın mesajları tumblr.

Sevgiliye En Güzel Resimli Günaydın Mesajları-Resimli Güzel Günaydın Mesajları
Biliyorum aslında duyuyorsun kalbimin sesini, bir adım gelmiyorsun.
Azıcık gel de garibim sevinsin.Gül yüzlüm günaydın.


* * * * *


Günün ilk ışıkları benim yerime seni yerime usulca okşasın, gözlerini açtığında ben olayım kalbinde ve gülen güzel gözlerinde. Günaydın sevgilim.






Günaydın sevgilim. 
Yanında değilim ama 
sımsıcak sevgilerimi gönderiyorum sana. 
Bir günaydın mesajı, bir tebessüm. 
Seni ne kadar çok sevdiğimi bilmeni istedim. 
Sabah uyandığımda ilk seni görüp, 
güne seninle başlamanın özlemi içerisindeyim.
Seni seviyorum aşkım.



güzel günaydın mesajları



Günaydın umudum. Günaydın.
Nereden bileceksin sokaklarda kaybolan ışığın gözlerim olduğunu.
Her gün kurduğum hayallerimin her akşam ellerinde solduğunu nereden bileceksin.


* * * * *


Yağmurunda ıslanacağım,
güneşinde ısınacağım
ılık bir bahar günü gibisin.
Rüzgar kır çiçeklerinin kokusunu getirir.
Dağlarında kar, yamaçlarında çiçeklenmiş dallar,
gülüşün hayat verir bana.
Baharım... Çiçeğim... Günaydın...


* * * * *


Sebepsiz gülüşler yerleştir dudaklarına.
Sen Dünya'ya gülersen; Dünya güler sana.
Kocaman bir gülümsemeyle Günaydınlar yolluyorum sana. :))



güzel günaydın mesajları



Karda açan çiçeğim, denizdeki köpüğüm,
Güzel yüzlü meleğim, Günaydın.



* * * * *


Bu sabah bir gül bıraktım başucuna. 
Kokusu sen, güzelliği sen. 
Ne olur sen de bana bir gülüversen...
Günaydın Gülüm...


* * * * *


Dumanı tüten sıcak bir bardak çay, 
yanında  çıtır simit ve karşımda sen. 
Bir sabah bunları bulsam karşımda daha ne isterim. 
Dünyanın en mutlu insanı benim derim. 
Günaydın göz bebeğim.



Resimli günaydın mesajları indir



Sıla, özlem, umut ve alışamadığım bu sensizlik. 
Söz geçiremedim şu kırık kalbime, 
Evet, sevgime, güzelime günaydın.




* * * * *


Sevgilim, sen benim için 
Asla uyanmak istemediğim bir rüya gibisin.
Hep yanımda ol, bu rüya bitmesin.
Günaydın rüyalarımın prensesi.



Günaydın resimli mesajları



Tek umudum SEN.
Tek hayalim SEN,
Tek gerçeğim SENSİN.
Gül yüzlüm, güzelim günaydın.


* * * * *


Güne gülümseyerek başla, pozitif düşün.
Güzel bir kahvaltı hazırla ,
masaya küçük bir çiçek yerleştir
ve en sevdiğin şarkıyı aç.
Bir kahve yap, keyfine bak.
Bırak bütün işler seni beklesin.
Bir iyilik yap kendine,
güne gülümseyerek başla. Günaydın...


* * * * *


Güneşi gökyüzünde arama,
Üstte değil, güneş ışığı senin içinde.
Nerde, nasıl diye sorma,
Aydınlık günler kapında.
Yaşamak istiyorsan mutlulukla,
Dokun iyilikle başka hayatlara
Işıl ışıl bir tebessüm yerleştir dudaklarına
Neylersin, sen gülersen dünya da güler sana.



güzel günaydın mesajları



Sabahın hayırlı olsun, yüreğin umutla dolsun. Günün aydın olsun, günaydın.


* * * * *


En güzel resimli güzel günaydın mesajlar indir



güzel günaydın mesajları



Günaydın, günün çok güzel bir gün olsun, en kötü günün de bu gün gibi olsun.



güzel günaydın mesajları



Dünyada yok bir eşin,
sensin benim güneşim,
günaydın sevgili eşim...



* * * * *


Dünyada birinci,
kalbimde bir inci,
yok böyle bir sevgi,
günaydın gönlümün çiçeği...



* * * * *


Ay yüzlüm,
Güzel sözlüm,
Nergis bakışlım,
Bu gönül sana hayran.
Güzel meleğim, hayırlı sabahlar.



güzel günaydın mesajları



Seni görüyorum sadece seni
Gölgende ısınıyor, gölgende uyuyorum.
Zaten sende başka da renk bilmiyorum.
Seni görüyorum sadece seni.


* * * * *


Öyle kapıldım ki hayaline,
Görmem Züleyha'yı, bakma Şirin'e
Seni alıyorum nefes yerine,
Seni veriyorum, sadece seni.


* * * * *


Tüm yollara adını koydum,
Sevgili aşkım, gülüm canım,
Sevgi çiçeğim, biriciğim,
Hayatım, aşkım cicim,
Mutluluk kelebeğim,
Gül yüzlü meleğim,
Ahu gözlüm,
Sevdiceğim,
Canım ,
Benim,
Aşkım.
aŞKıM
Aşkım


* * * * *


Güzel olan senle nefes almak,
Gölgende ısınıp, gölgende uyanmak.
Sevgi köpüğüm günaydın...


* * * * *


Günün güzel olsun, mutluluk, huzur yüreğinden eksik olmasın. Günaydın kıymetli arkadaşım günaydın.


* * * * *


Sabah şerifleriniz hayırolsun inşALLAH. Mutlu, neşeli, güzel bir gün geçirmenizi temenni ediyorum. Segilerimi gönderiyorum, selamlar.


* * * * *



İyi ve güzel gün geçirmen dileklerimle, hayırlı sabahlar, mutlu huzurlu yarınlar.


* * * * *


Güzel güne dua ile başla neşe ile bitir inşALLAH. Hayırlı ve mutlu günler dilerim.


* * * * *


Güzel bir gün, hayır duaları ile başlar... Hayırlı ve mutlu sabahlar...


* * * * *


Sabahınız hayırlı olsun, bir ömür mutluluk dolu bir yaşam diliyorum.


* * * * *


Hayır diliyorum mevladan,
ünümüz uzak olsun beladan,
hayırlı ve güzel sabahlar diliyorum.


* * * * *


Kıymetli dostuma iyi ve güzel bir gün geçirmesi dileğimle, hayırlı sabahlar diliyorum.


* * * * *


Selam ve dua ile başlayalım güne,
Huzur dolu nice güzel günlere,
Hep birlikte duaile,
kavuşalım, rahmetine, Herkese günaydınlar...

   ^  ^
 ( 0 l 0 )
                   

* * * * *


Yüreğine huzur dolsun,
Hayallerin gerçek olsun,
Duaların kabul olsun.
Hayırlı sabahlar...


* * * * *


Dua ibadetin özüdür,
Bol dualı bir gün geçirmek dileğiyle
Günümüz aydın, kazancımız bereketli olsun,
DEğerli arkadaşıma günaydın, hayırlı sabahlar..


* * * * *


Ettiğiniz duaların kabul olması dileğiyle günaydın dostlarıma.


* * * * *


Günümüzü aydınlatan Allah'a (c.c) şükürler olsun. Cümleten hayırlı sabahlar diliyorum.



* * * * *


Bu mübarek günün hürmetine dularınız ve ibadetleriniz kabul, hata ve günahlarınız affolsun, hayırlı günler, hayırlı cumalar...


* * * * *


Günaydın! Evinizden bereket,
Dilinizden dua,
Kalbinizden iman eksik olmasın.
Mutlu ve huzurlu günler dilerim.


* * * * *


Günaydın! Evinizden huzur,
Dilinizden dua, Gönlünüzdem umut,
Kalbinizden Rahman ve Resul aşkı eksik olmasın.
Mutlu ve huzurlu günler dilerim.


* * * * *


Yeni günün Size huzur getirmesi dileğiyle, Sabah şerifleriniz Hayırlı Olsun.


* * * * *


Ya Rab! bizi yaşadığımız her anın kıymetini bilenlerden eyle. Günaydın, hayırlı sabahlar.


* * * * *


Sana yürekten hayırlı sabahlar diliyorum.
Günün güzel, ömrün bereketli, cebin  parayla dolsun...






Günün en güzel anı olan sabahın erken vaktinde herkese nasip olmayan mutluluk duygusu sizinle olsun. Günaydın, hayırlı sabahlar dilerim.

* * * * *

Mutluluk nerede?
Gülen gözlerde,
Tatlı sözlerde,
Nurlu yüzlerde,
Bazen gündüzlerde,
Bazen gecelerde,
Ama; en güzeli,
Sevgi dolu yüreklerde.
Günaydınlar, Hayırlı Sabahlar
Sabahınız nurlu,
Gönlünüz huzurlu olsun.
* * * * *
* * * * *
en güzel resimli günaydın mesajları,  resimli sevgiliye güzel günaydın mesajı indir, güzel günaydın mesajları, güzel günaydın mesajları indir, komik güzel günaydın mesajları,  resimli güzel günaydın, 

0 yorum:

Yorum Gönder