Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



14 Ocak 2016 Perşembe

Günaydın mesajları, günaydın mesajları resimli, resimli günaydın mesajları, günaydın mesajları indir, en güzel resimli günaydın mesajları, romantik günaydın mesajları facebook ta paylaş.

Sayfamızda En Güzel Günaydın Mesajları, Yeni Günaydın Mesajları, Günaydın Sözleri

Gül yüzlü biriciğim sabah kahvaltısı gönderiyorum; Sıcacık umut, tatlı bir öpücük, yürekten sevgi ve koyu bir hasret çayı. Seni Seviyorum. Günaydın...Said Eren kök


* * * * *


Sabahın kor Güneşi vursun güzel yüzüne, öpsün güneş seni benim yerime usulca, gözlerini açtığında ben olayım hayalinde ben olayım odanın her yerinde Günaydın sevgilim.





Sabah tutamasam da elini, sabahın erken saatlerinde göremesem de şirin ve güzel gözlerini, seviyorum seni sensiz olmaz unutma sakın bu kelimelerimi, günaydın gül yüzlü sevgilim.


* * * * *


Sadece rüyalarımda değil, hayalimde yaşatıyorum seni, yüreğimde olduğun için rüyalarımdasın sevgilim, günaydın...



resimli günaydın mesajları



Mutluluk kaynağım, canımın içi sevgilim, bana sonsuz bir mutluluk yaşattığın için teşekkürler, günaydın.


* * * * *


Günün en güzel saati olan sabahın bütün güzel renkleri yüreğine dolsun, neşen yerinde, günün aydın olsun sevgilim...


günaydın mesajları


Günün ilk ışıkları benim yerime seni yerime usulca okşasın, gözlerini açtığında ben olayım kalbinde ve gülen güzel gözlerinde. Günaydın sevgilim.


* * * * *


Ben güneş olup sadece o güzel gözlerin içine doğmak ve seninle mutluluğu yaşamak istiyorum. Günaydın yüreğimin gülü güzel sevgilim.


* * * * *


Günaydın dünya, günaydın güneş,
günaydın doğa, günaydın kuşlar,
günaydın kelebekler, günaydın dostlarım.
Ve kendime de kocaman bir GÜNAYDIN.


günaydın mesajları


Dünyada en güzel şey; seni sevmek, her uyandığımda seni hissetmek gibisi yok aşkım... Günaydın. Hayırlı sabahlar...


* * * * *


Bugünde gözlerimi seninle açtım hayata, seni gördüm odamda, eşyalarımda, adını anıp dinlediğim şarkılarda hep sen varsın bebeğim kalbimin incisi günaydın bir tanem.


günaydın mesajı

Tüm yollara adını koydum,
Sevgili aşkım, gülüm canım,
Sevgi çiçeğim, biriciğim,
Hayatım, aşkım cicim,
Mutluluk kelebeğim,
Gül yüzlü meleğim,
Ahu gözlüm,
Sevdiceğim,
Canım ,
Benim,
Aşkım.
aŞKıM
AşkIm



* * * * *

Güzel olan senle nefes almak,

Gölgende ısınıp, gölgende uyanmak.

Sevgi köpüğüm günaydın...


Günaydın mesajları indir


Seni görüyorum sadece seni
Gölgende ısınıyor, gölgende uyuyorum.
Zaten sende başka da renk bilmiyorum.
Seni görüyorum sadece seni.

* * * * *

Tüm gerçekleri saysak tek tek...
Seni seviyorum, işte bu en büyük gerçek..


günaydın mesajları

Seni düşlüyorum sadece seni,
Öyle kapıldım ki hayaline,
Seni arıyorum sadece seni.

* * * * *

Güzel bir gün, güzel olanı istemekle başlar.
Sabahın hayırlı, ömrün güzel olsun. Günün aydın olsun.

Günaydın mesajları.
anlamlı günaydın mesajları

Toz pembe hayallerle,
Avundum perde perde,
Yarimin gülüşleri,
Dermandır her derde.

* * * * *

Garibanlar çayı şekersiz içer. Benimde şekerim sensin. Günaydın.



günaydın mesajları



Azıcık gülümse başka bir şey istemem,
Sana olan sevgim son sermayem.
Saz, caz, oyun eğlence istemem....
Sevgi çiçeğim Günaydın.


* * * * *


Yüreğimin mutlu yanından sana kocaman günaydın.



resimli günaydın mesajları



Her şeyden çok sana olan hasretim. 
Her sabah sırf senin için açılıyor gözlerim. 
Günaydın benim her şeyim, canım, şekerim günaydın.


* * * * *


Günaydın gönlümün güneşi, günün güzelliklerle dolsun, yaşamın huzur sevgi aşk heyecan mutluluk ve sevinç içinde olsun...


* * * * *


Gözlerin ve Gülüşün;
Günün doğuşu gibi tatlı ve şirin.
Dünya kadar güzel ve esrarlı.
Gözlerin ve gülüşün.


* * * * *


Bazen mutluluk küçük şeylerde gizlidir.
Mutluluk, bir tebessümle, bazen de küçük bir hediye ile yansır yaşama.
Güzel insan günün aydın, yüreğin huzurla dolsun. Selamlar.


sevgiliye günaydın mesajları


Doğan güneş sende mutluluk, huzur olsun, aklından ümit, yüzünden tebessüm hiç eksik olmasın.
Günaydın sevgilim.


* * * * *


Gözlerimi Açtığımda Yeni Bir Güne Seninle Uyanmanın Mutluluğunu yaşıyorum Sevgilim Günaydın...


   Günaydın mesajları.
günaydın mesajı indir



Karanlığın aydınlığa esir olduğu gibi,
Sendeki tüm karamsarlıklar umuda dönüşsün inşallah.
Hayırlı günler, sevgiler, selamlar, umut dolu yarınlar.






Bazen küçük bir söz,
bazen güzel bir mesaj neşelendirir çehreyi
benden de sana sıcacık, samimi bir günaydın.
Gül yüzün gülümsesin aşkım.

* * * * *
* * * * *
Sevgiliye günaydın mesajları resimli, romantik günaydın mesajları, sevgiliye günaydın mesajları indir, arkadaşa günaydın mesajları facebook, resimli günaydın mesajları uzun.

0 yorum:

Yorum Gönder