Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



10 Ocak 2016 Pazar

Sayfamızda bulunan En Güzel Günaydın Mesajları İndir- Güzel Günaydın Mesajları, indir, sevgiliye, paylaş, resimli günaydın mesajları, en güzel facebook günaydın mesajlarını paylaşabilirsiniz.

Sabahın bütün güzellikleri yüreğine doğsun, hayatın tatlı, günün aydın olsun...


* * * * *


Hayatımın anlamı, gönlümün güneşi, gül yüzlüm. Hasretim günaydın Sevgilim....





Canımın cananı, gözümün bebeği,
Kördüğüm gibi severim seni,
Günaydın helalim, sevgili eşim.


* * * * *


Günaydın Kankam,
Günaydın dünya, günaydın güneş,
günaydın doğa, günaydın kuşlar,
günaydın kelebekler, günaydın dostlarım.
Ve kendime de kocaman bir GÜNAYDIN.



güzel günaydın mesajları



Güneşi gökyüzünde arama,
Üstte değil, güneş ışığı senin içinde.
Nerde, nasıl diye sorma,
Aydınlık günler kapında.
Yaşamak istiyorsan mutlulukla,
Dokun iyilikle başka hayatlara
Işıl ışıl bir tebessüm yerleştir dudaklarına
Neylersin, sen gülersen dünya da güler sana.


* * * * *


Günün mutlu, gönlün huzurla dolsun,
yeni başlayan gün sana ummadığın güzellikler getirsin. Günaydın...


* * * * *



Canımın içi, her şeyim. Her şeyden daha çok sana olan özlemim. Bu sabah sırf senin için açıldı gözlerim. Günaydın benim her şeyim. Günaydın.


* * * * *


Günaydın, güzel yüzlü, gonca gülüm, günaydın.



Güzel günaydın mesajları indir


Uzaklarda arama, 
kalbimde tahtın kurulu.
Canımın cananı, 
ne zaman istersen gel diye, 
benim kapım sana hep aralı. 
Günaydın cananım...


* *  * * *


Günaydın gönlü güzel,
kendi güzel insan. 
Allah gönlüne göre versin.
Günün  güzelliklerle dolu olsun.


* * * * *


Yakamozlar dolunayın serinliğinde,
Okyanuslar bilinmez derinliğinde,
Genç kızlar kar beyaz gelinliğinde,
Gonca güller, dalında güzel,
Biliyorum ki sen de benimle
güzel olacaksın sevgilim.



Güzel günaydın mesajları indir


Mecnun Leyla'sını çölde ararken,
Ferhat Dağı delerken,
Aslı saçlarını tararken,
Ben senin ateşinle,
Kavruluyorum sevgilim.


* * * * * *


Uzaklarda arama,
kalbimde tahtın kurulu.
Canımın cananı,
ne zaman istersen gel diye,
benim kapım sana hep aralı.
Günaydın cananım...


* * * * *


Günaydın gönlü güzel,
kendi güzel insan.
Allah gönlüne göre versin.G
ünün  güzelliklerle dolu olsun.


    Sevgiliye güzel günaydın mesajları indir,
güzel günaydın mesajları indir


Ceylan bakışlım,
Gonca gülüm
kalem kaşlım.
Gül yüzlü, güzelim,
Günaydın.


* * * * *


En güzel sabahlar gülümseme ile başlar.
Rabbim her güne gülümseyerek uyanmayı nasip etsin.
Gül yüzlüm,Günaydın!


* * * * *


Günaydın dünya, günaydın güneş,
günaydın doğa, günaydın kuşlar,
günaydın kelebekler, günaydın dostlarım.
Ve kendime de kocaman bir GÜNAYDIN.



güzel günaydın mesajları indir


Günaydın,
Aritmik atan şu kalbim,
Ömrümün, esen her yelinde güzel,
Günaydın gül yüzlü meleğim günaydın.


* * * * *


Hayallerimde sen, rüyalarımda sen, dualarımda sen.
Sabahları güzel yüzünü görerek uyanmak istediğim sen.
Günaydın sevdiğim, sevdiceğim, seni bir ömür boyu seveceğim.


* * * * *


Gündüz aydınlık güneşim,
gece karanlıklarıma ışık tutan kutup yıldızım;
Hep sen ol yanımda,
ben senin sol yanında. Günaydın hayat arkadaşım.


güzel günaydın mesajları


Sabahınız hayırlı olsun, bir ömür mutluluk dolu bir yaşam diliyorum.


* * * * *


Hayır diliyorum mevladan,
ünümüz uzak olsun beladan,
hayırlı ve güzel sabahlar diliyorum.


* * * * *


Gece gördüğüm rüya, gündüz kurduğum düşümde;
Kalbimde, ruhumda, kısaca baktığım her yer yerde sen varsın.
Seni seviyorum, beni sensiz bırakma aşkım. Günaydın...


güzel günaydın mesajları indir


 Hasretinle yanan bu gönül, sana kanmıyor. Günaydın Meleğim.


* * * * *


Gönlümün sultanı, narin  kelebeğim.
Kelebeğin ömrü az olur ama
sen benim hiç bitmeyecek ölümsüz aşkımsın.
Güneş olup doğ sabahlarıma,
umut ol yarınlarıma,
ellerini ellerimden ayırma.
Günaydın sevgilim!


* * * * *


Bırak Güneş başkaları için doğsun.
Benim Güneş'im de Ay'ım da sensin.
Güzel gözlerine bakınca ruhum aydınlanır,
saçlarını savurunca tatlı bir meltem eser.
Ya ellerimi tutunca...
Onu hiç sorma işte
sıcak yaz güneşi gibi kavurur ellerin,
baştan ayağa titrer bedenim. Mutlu Sabahlar.

Günaydın mesajları indir
güzel günaydın mesajları indir


Senin için yanan yüreğimin dumanında özlem kokmakta, vuslatını bekliyorum. Günaydın...


* * * * *


Günün güzel olsun, mutluluk, huzur yüreğinden eksik olmasın. Günaydın kıymetli arkadaşım günaydın.


* * * * *


Sabah şerifleriniz hayırolsun inşALLAH. Mutlu, neşeli, güzel bir gün geçirmenizi temenni ediyorum. Segilerimi gönderiyorum, selamlar.


* * * * *



İyi ve güzel gün geçirmen dileklerimle, hayırlı sabahlar, mutlu huzurlu yarınlar.


* * * * *


Güzel güne dua ile başla neşe ile bitir inşALLAH. Hayırlı ve mutlu günler dilerim.


* * * * *


Güzel bir gün, hayır duaları ile başlar... Hayırlı ve mutlu sabahlar...


* * * * *Günaydın Mesajları İndir


Kıymetli dostuma iyi ve güzel bir gün geçirmesi dileğimle, hayırlı sabahlar diliyorum.


* * * * *


Selam ve dua ile başlayalım güne,
Huzur dolu nice güzel günlere,
Hep birlikte duaile,
kavuşalım, rahmetine, Herkese günaydınlar...


   ^  ^
 ( 0 l 0 )
                   

* * * * *


Yüreğine huzur dolsun,
Hayallerin gerçek olsun,
Duaların kabul olsun.
Hayırlı sabahlar...


* * * * *


Dua ibadetin özüdür,
Bol dualı bir gün geçirmek dileğiyle
Günümüz aydın, kazancımız bereketli olsun,
DEğerli arkadaşıma günaydın, hayırlı sabahlar..

* * * * *

Ettiğiniz duaların kabul olması dileğiyle günaydın dostlarıma.

* * * * *

Günümüzü aydınlatan Allah'a (c.c) şükürler olsun. Cümleten hayırlı sabahlar diliyorum.


* * * * *


Bu mübarek günün hürmetine dularınız ve ibadetleriniz kabul, hata ve günahlarınız affolsun, hayırlı günler, hayırlı cumalar...


* * * * *


Günaydın! Evinizden bereket,
Dilinizden dua,
Kalbinizden iman eksik olmasın.
Mutlu ve huzurlu günler dilerim.






Günaydın! Evinizden huzur,
Dilinizden dua, Gönlünüzdem umut,
Kalbinizden Rahman ve Resul aşkı eksik olmasın.
Mutlu ve huzurlu günler dilerim.


* * * * *

Yeni günün Size huzur getirmesi dileğiyle, Sabah şerifleriniz Hayırlı Olsun.
* * * * *
* * * * *güzel günaydın mesajları indir paylaş, en güzelsevgiliye güzel günaydın mesajları arkadaşa, sevgiliye güzel günaydın mesajları sevgiliye, en güzel günaydın mesajları uzun, en güzel günaydın mesajları aşkıma, aşkıma resimli günaydın mesajları indir.

0 yorum:

Yorum Gönder