Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



12 Ocak 2016 Salı

Güzel günaydın mesajı, resimli güzel günaydın mesajı, güzel günaydın mesajı indir resimli günaydın mesajları indir, Günaydın Mesajları Sevgiliye 2017

Sen evet çarem sensin, dermanım sensin, her şeyim sensin, 
Bu nedenle yüreğimin en tatlı, narin, en güzel gülü de sensin.



* * * * *


Gözlerimi Açtığımda Yeni Bir Güne Seninle Uyanmanın Mutluluğunu yaşıyorum Sevgilim Günaydın...


* * * * *


Günaydın hayatımın anlamı, günaydın içimin sönmeyen kor ateşi günaydın başımın tacı. Günaydın güzeller güzelim, gerçeğim benim.






Seninle Hayat Rüya Gibi, Seninle Her şey Güzel Seninle Siyahın Anlamı var Seninle Beyazın Saflığı Var Seninle Bugünün Güneşi Var MUTLU PAZARLAR  her şeyim..


* * * * *


Benim güneşim seni görünce doğuyor Aşkım. Güne seninle başlamak, günü seninle bitirmek, bir ömrü seninle yaşamak beni ayakta tutan en güzel hayalim, Canım sevgilim, MUTLU Günler





güzel günaydın mesajı




Günün ilk ışıkları benim yerime seni yerime usulca okşasın, gözlerini açtığında ben olayım kalbinde ve gülen güzel gözlerinde. Günaydın sevgilim.


* * * * *


Ben güneş olup sadece o güzel gözlerin içine doğmak ve seninle mutluluğu yaşamak istiyorum. Günaydın yüreğimin gülü güzel sevgilim.


* * * * *


Ya bir rüzgara takıl gel,
Yokluğunda yanan bu gönlüme,
Ya da ait olduğun yere gel, sız yüreğime.




güzel günaydın mesajı




Günün en güzel saati olan sabahın bütün güzel renkleri yüreğine dolsun, neşen yerinde, günün aydın olsun sevgilim...


* * * * *


Çok mutluyum ama seninle daha da mutluyum, mutluluk kelebeğim, HAYIRLI SABAHLAR.


* * * * *


Mutluluk kaynağım, canımın içi sevgilim, bana sonsuz bir mutluluk yaşattığın için teşekkürler, günaydın.



Güzel Günaydın mesajı


Hayat ışığım, yaşam kaynağım, bir gülüm,
Tüm kalbimle seni seviyorum. Biriciğim HAYIRLI SABAHLAR...


* * * * *


Günün ilk ışıkları benim yerime seni yerime usulca okşasın, gözlerini açtığında ben olayım kalbinde ve gülen güzel gözlerinde. Günaydın sevgilim.


* * * * *


Gülüm, gül yüzlüm meleğim, en güzelim günün aydın olsun.



Güzel günaydın mesajı



Günaydın sabah meltemi ile yüreğime doğan güzellik, günaydın.


* * * * *


Sen hayatımın renkli çiçeği, gönlümün hiç batmayan güneşisin. Sevgilim, günaydın, Canımın içi, Göz bebeğim. Günaydın...



resimli Günaydın mesaji



Sabahın bütün güzellikleri yüreğine doğsun, hayatın tatlı, günün aydın olsun sevgilim...


* * * * *


Hayatımın anlamı, gönlümün güneşi, gül yüzlüm. Hasretim günaydın Sevgilim....



Resimli günaydın mesajları



Sabah şerifleriniz hayırlı olsun inşALLAH.
Mutlu, neşeli, güzel bir gün geçirmenizi temenni ediyorum.
Sevgilerimi gönderiyorum, selamlar.



güzel günaydın mesajları



Günaydın! Evinizden bereket,
Dilinizden dua,
Kalbinizden iman eksik olmasın.
Mutlu ve huzurlu günler dilerim.


güzel günaydın mesajı


Günün güzel olsun, mutluluk,
huzur yüreğinden eksik olmasın.
Günaydın kıymetli arkadaşım günaydın.


* * * * *


İyi ve güzel gün geçirmen dileklerimle, hayırlı sabahlar, mutlu huzurlu yarınlar.


* * * * *


Güzel güne dua ile başla neşe ile bitir inşALLAH. Hayırlı ve mutlu günler dilerim.


* * * * *


Güzel bir gün, hayır duaları ile başlar... Hayırlı ve mutlu sabahlar...


* * * * *


Sabahınız hayırlı olsun, bir ömür mutluluk dolu bir yaşam diliyorum.


* * * * *


Hayır diliyorum mevladan,
ünümüz uzak olsun beladan,
hayırlı ve güzel sabahlar diliyorum.


* * * * *


Kıymetli dostuma iyi ve güzel bir gün geçirmesi dileğimle, hayırlı sabahlar diliyorum.


* * * * *


Selam ve dua ile başlayalım güne,
Huzur dolu nice güzel günlere,
Hep birlikte duaile,
kavuşalım, rahmetine, Herkese günaydınlar...


   ^  ^
 ( 0 l 0 )
                   


* * * * *


Yüreğine huzur dolsun,
Hayallerin gerçek olsun,
Duaların kabul olsun.
Hayırlı sabahlar...


* * * * *


Dua ibadetin özüdür,
Bol dualı bir gün geçirmek dileğiyle
Günümüz aydın, kazancımız bereketli olsun,
DEğerli arkadaşıma günaydın, hayırlı sabahlar..


* * * * *


Ettiğiniz duaların kabul olması dileğiyle günaydın dostlarıma.


* * * * *


Günümüzü aydınlatan Allah'a (c.c) şükürler olsun. Cümleten hayırlı sabahlar diliyorum.



* * * * *


Bu mübarek günün hürmetine dularınız ve ibadetleriniz kabul, hata ve günahlarınız affolsun, hayırlı günler, hayırlı cumalar...


* * * * *


Günaydın! Evinizden huzur,
Dilinizden dua, Gönlünüzdem umut,
Kalbinizden Rahman ve Resul aşkı eksik olmasın.
Mutlu ve huzurlu günler dilerim.


* * * * *


Yeni günün Size huzur getirmesi dileğiyle, Sabah şerifleriniz Hayırlı Olsun.


* * * * *


Ya Rab! bizi yaşadığımız her anın kıymetini bilenlerden eyle. Günaydın, hayırlı sabahlar.


* * * * *


Sana yürekten hayırlı sabahlar diliyorum.
Günün güzel, ömrün bereketli, cebin  parayla dolsun...


* * * * *


Allah'ın rahmeti ve berekti üzerinize olsun. Hayırlı günler.






Günün en güzel anı olan sabahın erken vaktinde herkese nasip olmayan mutluluk duygusu sizinle olsun. Günaydın, hayırlı sabahlar dilerim.


* * * * *


Mutluluk nerede?
Gülen gözlerde,
Tatlı sözlerde,
Nurlu yüzlerde,
Bazen gündüzlerde,
Bazen gecelerde,
Ama; en güzeli,
Sevgi dolu yüreklerde.
Günaydınlar, Hayırlı Sabahlar
Sabahınız nurlu,
Gönlünüz huzurlu olsun.

* * * * *
* * * * *

0 yorum:

Yorum Gönder