Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



15 Ocak 2016 Cuma

günaydın mesajları, günaydın mesajları 2016, günaydın mesajları facebook, günaydın sözleri, sevgiliye günaydın mesajları, yeni günaydın mesajları kısa, günaydın mesajları anlamlı,

Günaydın Mesajları-Resimli Günaydın Mesajları 2016-Günaydın Mesajları Resimli İndir-facebook-sevgiliye

Bir çiçek olmak isterdim,
Dalımdan koptuğum an yalnız senin için kopayım,
Yalnız senin avuçlarında solayım diye bir tanem.


* * * * *


Her sabah aklımda senle uyanmak, yürürken sana adımlamak yeniden doğmak gibi sevgilim günaydınlar bir tanem canım benim.






Her an seni yaşamak ne güzel... Güne senle başlamak, günü senle yaşamak, senle uykuya dalmak, gece rüyamda senle olmak ne güzel... Günaydın gönlümün güneşi.. Günaydın her yeni güne senle uyanmak istediğim biricik sevgilim...


* * * * *


Sabahın bütün güzellikleri yüreğine doğsun, hayatın tatlı, günün aydın olsun...



sevgiliye günaydın mesajları



Sensiz her uyandığım sabah ölüm gibi gelir bana, 
Hayalin gelince gözlerime o zaman cenneti yaşarım, 
Günaydın sevgilim, günün aydın hayalinle...


* * * * *


Bir sana, bir de sabah uykusuna doyamadım en güzelim günaydın...


Günaydın



Azıcık gülümse başka bir şey istemem,
Sana olan sevgim olsun son sermayem.
Saz, caz, oyun eğlence istemem....
Sevgi çiçeğim Mutlu Günler...


* * * * *


Tüm yollara adını koydum,
Sevgili aşkım, gülüm canım,
Sevgi çiçeğim, biriciğim,
Hayatım, aşkım cicim,
Mutluluk kelebeğim,
Gül yüzlü meleğim,
Ahu gözlüm,
Sevdiceğim,
Canım ,
Benim,
Aşkım.
aŞKıM
AşkIm



günaydın mesajları


Hayatımın anlamı, gönlümün güneşi, gül yüzlüm. Hasretim günaydın Sevgilim....


* * * * *


Seni görüp, seni buldum,
Dertlerden, hüzünlerden kurtuldum.
Gönül kuşum , taze çiçeğim, günaydın...


   etkileyici günaydn mesajları, anlamlı günaydın mesajları,
Günaydın


Her an seni yaşamak ne güzel... Güne senle başlamak, günü senle yaşamak, senle uykuya dalmak, gece rüyamda senle olmak ne güzel... Günaydın gönlümün güneşi.. Günaydın her yeni güne senle uyanmak istediğim biricik sevgilim...


* * * * *


Çok üşüdüğünde, kendini yalnız hissettiğinde, beklerim,
Buyur  gel senin sevginle dolu, sıcak bir kalbim var.



Günaydın





Çok değerlisin.
Bir o kadar da özelsin.
Sevgimin gonca gülü, biriciğim.
Seni Seviyorum, aşkım...


* * * * * *


Özlemim seninle gelecek yeni güzel günlere. Gül yüzlüm, Sevgilim, Günaydın Kalbimin baharı, göz bebeğim günaydın.


    sevgiliye resimli günaydın mesajları, resimli komik günaydın mesajları,   
Günaydın mesajı



Seninle yeniden , yeniden başlamak istedim.
İnat bu ya, sonuna kadar, sonuna  seveceğim...


* * * * *


Seni düşlüyorum sadece seni,
Öyle kapıldım ki hayaline,
Seni arıyorum sadece seni.


* * * * *


Gölgende ısınıyor, gölgende uyuyorum.
Zaten sende başka da renk bilmiyorum.
Seni görüyorum sadece seni.


* * * * *


Öyle kapıldım ki hayaline,
Görmem Züleyha'yı, bakma Şirin'e
Seni alıyorum nefes yerine,
Seni veriyorum, sadece seni.


* * * * *


Herkese mutlu sabahlar diliyorum... hayırlı ve mutlu bir güne başlamanız dileğiyle günaydın...


* * * * *


Allah'ın selamı üzerimize olsun, sabahımız nurla dolsun, günümüz aydın olsun. Hayıtlı sabahlar...


* * * * *


Ya Rab! gecenin karanlığından gündüzün aydınlığına çıkardığın gibi, günümüzüde hayırlı kıl..


* * * * *


Yüce Allah'ın selamı, rahmeti ve bereketi üzerinize olsun, Rabbim hayırlı, huzurlu, sağlıklı bir gün nasib etsin hayırlı sabahlar.


* * * * *


Gönlünüz Allah sevgisiyle dolsun. Allah'ın Rahmeti, bereketi üzerinize olsun. Hayırlı Sabahlar En güzel yarınlar dilerim.


* * * * *


Allah'ın, Rahmeti, Bereketi üzerinize olsun, Evinizde huzur,yüzünüzden tebessüm eksik olmasın. Hayırlı sabahlar, Selamlar.


* * * * *


Günün güzel olsun, mutluluk, huzur yüreğinden eksik olmasın. Günaydın kıymetli arkadaşım günaydın.


* * * * *


Sabah şerifleriniz hayırolsun inşALLAH. Mutlu, neşeli, güzel bir gün geçirmenizi temenni ediyorum. Segilerimi gönderiyorum, selamlar.


* * * * *


İyi ve güzel gün geçirmen dileklerimle, hayırlı sabahlar, mutlu huzurlu yarınlar.



* * * * *


Güneşin doğuşunu da, batışını da bir ömür boyu seninle, el ele, omuz omuza birlikte izlemek dileğiyle günaydın sevgilim.



* * * * *


Güzel güne dua ile başla neşe ile bitir inşALLAH. Hayırlı ve mutlu günler dilerim.


* * * * *


Güzel bir gün, hayır duaları ile başlar... Hayırlı ve mutlu sabahlar...






Sabahınız hayırlı olsun, bir ömür mutluluk dolu bir yaşam diliyorum.


* * * * *

Hayır diliyorum mevladan,
Günümüz uzak olsun beladan,
Hayırlı ve güzel sabahlar diliyorum.


* * * * *

Kıymetli dostum iyi ve güzel bir gün geçirmen dileğimle, hayırlı sabahlar diliyorum.
* * * * *
* * * * *günaydın mesajları arkadaşa, günaydın mesajları resimli, günaydın mesajları sevgiliye, günaydın mesajları uzun, günaydın msj, günaydın mesajları kısa, günaydın mesajları yeni 2016

0 yorum:

Yorum Gönder