Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



17 Ocak 2016 Pazar

en güzel sözlerle sevgiliye resimli günaydın mesajları, sevgiliye resimli günaydın mesajları indir facebookta paylaş, resimli sevgiliye günaydın mesajları, 


Bazı rüyalar uzun sürer, bazı rüyalar ise kısa ama çok güzel olur tadına doyamadığın. Benim en uzun ve en güzel rüyam şu an bu mesajı okuyor. İyi geceler...


sevgiliye günaydın mesajları


Canımsın, gülümsün...
Güzelsin, şirinsin...
Çektiğim çileme, tek bahanemsin.
Bebeğim günaydın...


sevgiliye günaydın mesajları


Uzaklarda olup ta göremediğim, ay yüzlü meleğim, gönül bahçemin en özel gülü günaydın.


sevgiliye günaydın mesajları


Günaydın Tatlı Meleğim, bugün o kadar güzel bir gün olsun ki, hiç bitmese dediğin ve huzur, sevgi, aşk, heyecan, mutluluk ve sevinç dolu bir gün geçirmen dileğiyle…


sevgiliye günaydın mesajı


 Uyan aç gözlerini, uyan aşkım sana en çok sevdiğin aşkından günaydın mesajı. 'Seni seviyorum.'


* * * * *


Gerçekten seviyorsan hiç bir şeyi mazeret etmeyeceksin. 
Sonuna kadar değil, sonsuza kadar seveceksin!


* * * * *


Seninle her şey çok güzel sevgilim.


* * * * *


Aşk eski bir masaldır; 
ama hep yeni kalır.   'Heine'


* * * * *


Evrenin özü Dünya, 
Dünya'nın özü insan, 
İnsanın özü ise Sevgidir.
Seni seviyorum aşkım.


* * * * *

Bir sana, bir de sabah uykusuna doyamıyorum, en sevgili günaydın...


* * * * *


Hani gözler vardır sözleri, sözler vardır gözleri anlatır. Bir de aşk vardır seni anlatır... Sevgili aşkıma günaydın.


* * * * *


Sana geldim ey yarim,
Ölümüne suskun çığlıklardan,
Tüm günahların sevabından
Sana geldim, aşka geldim yarim.


* * * * *


Sana geldim ey yarim,
Üzüntülerinin sevinci olmaya.
Gökyüzüne sıcacık gülüş olmaya,
Sana geldim, aşka geldim yarim.


* * * * *


Sen aşksın, sana geldim,
Sen beklenilensin, vuslata geldim.
Sen cansın, canan olmaya geldim,
Sen aşksın, sana geldim yarim.


* * * * *


Sevgilim,
İçimde hasretin,
Aklımda hayalin,
Yüreğimde sen varsın.


* * * * *


Kıymetlim,
Adını söylerken kalbim bir güvercin kalbi gibi atıyor.
Adını söylerken anlıyorum seni ne kadar sevdiğimi.


* * * * *


Gül yüzlü bebeğim,
Şuan Yanımda olmanı,
Hiç bir şeye değişememem.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sevmek Yanmaktır aslında,
Sevmek epeyce bir yürek ister.
Çünkü sevmek inanmaktır.
Geceleyin uykusundan,
Sırılsıklam uyanmaktır.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sevmek epey bedel ister,
Sevmek, temmuzda donmaktır.
Okyanusta kürek çekmek,
Kutuplarda yıkanmaktır.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sevmek aşk denizinde,
Deniz kızı aramaktır.
Sevgilinin dizlerinde,
Saçlarını taramaktır.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sevmek her an sevdiğinin,
Güzel adını anmaktır.
Sevmek, kıyamete değin,
Yanmak, yanmak ve YANMAK'tır.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sesini duyup, kokusunu hissettinde,
Kendini huzurda hissetmektir, sevmek.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Onu gördüğünde, ondan haber aldığında,
Mutluluktan uçacakmış gibi olmaktır, sevmek.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Telefon elinde bir mesaj beklemek,
Mesaj geldiğinde mutluluktan, 
elleri titremektir, sevmek.


* * * * *


Sevmek mi?
Onun nazarı ile,
Eriyebilmektir, sevmek.


* * * * *


Sen varsan hayatımda, herşey tamam. 
Her şeyimsin. S&B


* * * * *


Yaşamak dediğin nedir ki?
Düşle gerçek arasında
Erirde tükenir insan.
Kısacık hayatında
Ne hayaller kurar,
Kurtlar sofrasında.
Boşuna kendini yer tüketir,
Yaralıdır insan.


* * * * * 


Kah, yaralıdır insan. Unutma!
Kah, yaralanır insan umutla!
Umudumsun bunu unutma. 


* * * * *


Tüken Bende
Bu güzellik varken sende,
Aklım aynalarda kalır.
Gül devşirir diken bende,
Kalmaz zaman, mekan bende.
Mecnun Leylalarda kalır.
Sen de tutuş, bende.


* * * * *


Sen benim her şeyimsin, 
Her şeyim varsa yanımda
Herşey tamam demektir.
Her şeyimsin.


* * * * *


Sevgilim, 
Sevmek  vazgeçemeyecek kadar sevmekmiş.
Vazgeçilmezim kalbimin sahibi, 
Gül yüzlü meleğim, nice güzel günlere,
Sevgililer Günün Kutlu Olsun. 


* * * * *


-Öylesine çok seviyorum ki seni öylesine değil.
-Nasıl mı?
-Öylesine temiz. Öylesine saf. 
 Öylesine derin. Ve öylesine çok!
Sevgilim Sevgililer Günün Kutlu Olsun


* * * * * 


Sevmek seni seviyorum demek değil, 
Sevilenin sevgisini yüreğinde hissetmektir. 


* * * * *


Aşk yanında olanı sevmek değil, 
Sevgilinin hasretine yanıp bitmektir.


* * * * *


Aşk yanında olanı sevmek değil, 
Onu sevmek ve onu beklemektir.


* * * * *


Ben Seni Çok Seviyorum.            
Seni
Seviyorum,
Seni Seviyorum,
Seni çok seviyorum, 
Seni çok ama çok seviyorum.
Seni çok seviyorum, 
Seni Seviyorum,
Seviyorum,
Seni
Ben Seni Çok Seviyorum.


* * * * *


SeN & BeN
Bir rüya gördüm sadece ikimiz.
Bir Dünya kurdum içinde sadece ikimiz.
SeN & BeN


* * * * *


Gözlerin geçer aklımdan,
Yola bakarım sevgili.
Ben her gece yatağımdan
Böyle kalkarım sevgili,


* * * * *


Ağaç hışırtısı, kuş sesi, 
İçimde vuslat hevesi,
Menzilim yüreğimdeki sevgili
Yola çıkar beklerim seni.


* * * * *


Sözleşirim akşamdan,
Ellerim uzanır camdan,
Uzanırım çıkmaz hülyamdan,
Uykumdaysa rüyamdan.


* * * * *


İzim karışır izine
Çiğ düşsün diye göğsüne,
Dilek diler gökyüzüne,
Yıldız takarım sevgili.


* * * * *


Çiğ tanesi ... Sessiz, berrak
Bir gülün yaprağına bak.
Tenine dokunmam yasak,
Göz yaşıyla yıkarım aşkın terini...


* * * * * 


Hem aşağı, hem yukarı,
Sütten beyaz sudan arı,
Benim sevgim, akar durur. 
Ey sevgili...Gül sevgili...


* * * * *


Cesaret topladım ay ışığından,
Kendimce güzel kelimeler buldum,
Gülücüklerle boyadım yüzümü,
Sevincimden kayboldum...


* * * * *


Tek sokağındaydım mahalllenin,
Gideceğim yeri unuttum,
Sana benzettim birini,
Usulca kolundan tuttum.


* * * * *


Dizlerim boşalmış, avucum terli
Duygularım sanki bir mahşer yeri,
Bakma geldiğime sen,
Beklemediğini biliyordum.

* * * * *
* * * * * 
sevgiliye günaydın sözleri sevgiliye günaydın mesajları resimli sevgiliye resimli günaydın mesajları indir whatsappta paylaş tumblr, günaydın sevgiliye günaydın, sevgiliye yazılacak en güzel günaydın mesajı, sevgiliye komik tumblr, facebook indir .

0 yorum:

Yorum Gönder