Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



18 Ocak 2016 Pazartesi

Resimli günaydın mesajları indir, günaydın mesajları resimli indir,  resimli günaydın mesajları indir, resimli günaydin mesajlari indir

Günaydın Mesajları İndir- Resimli Günaydın Mesajları indir

Hey, Günaydın! 
Gün doğdu, sabah güneşi selamlamak için gözlerini aç, sana huzurlu ve mutlu bir gün diliyorum.


* * * * *

Seninle geçen her anım, hayatımdaki en güzel geçen zamanlarım oluyor. Günün güzel olsun.





Hey, günaydın! Günün güzel ve aydınlık olsun. 


 * * * * * 


Harika bir gün geçirmeni umut ediyorum! Günün güzel olsun.



günaydın mesajları


Sevmek, evrenin özüdür, su gibi derin, gök kuşağı gibi renkli. Günaydın, mutlu, huzurlu nice güzel günlere...


* * * * *


Özlüyorum, çok şeyler özlüyorum ama hiç bir şey özlenirken senin kadar heyecanlandırmıyor beni. günaydın.


* * * * *


Sevmek, yelkenli aşk rüzgarında, hayatın vazgeçilmez yoludur. Gül yüzlü, tatlı meleğim günaydın.


* * * * *


resimli günaydin mesajları, resimli günaydin mesajları facebook da Paylaş, resimli günaydin mesajları indir, resimli günaydin mesajları sevgiliye,



günaydın mesajları indir



Her sabah aklımda senle uyanmak, yürürken sana adımlamak yeniden doğmak gibi sevgilim günaydınlar bir tanem canım benim.


* * * * *


Son 24 saat, 1440 dakika, 86.400 saniye içinde, seni çok özledim. Günaydın. Günaydın En tatlım. 


* * * * *


Bana kalsa alfabeyi yeniden düzenlerdim, S&B Günaydın.



günaydın mesajları indir



Bugünde gözlerimi seninle açtım hayata, seni gördüm odamda, eşyalarımda, adını anıp dinlediğim şarkılarda hep sen varsın bebeğim kalbimin incisi günaydın bir tanem.


* * * * *

Sabah, günün en güzel bir parçasıdır. Günaydın.


* * * * *


Özlemim seninle gelecek yeni güzel günlere. Gül yüzlüm, Sevgilim, Günaydın Kalbimin baharı, göz bebeğim günaydın.


* * * * *


Günaydın gül yüzlü meleğim günaydın.



resimli günaydın mesajları indir



Benim güneşim sen bana günaydın mesajı atınca doğuyor. Aşkima iyi günler...


* * * * *


Gitmesini bileceksin kimi zaman,
arkana bile bakmadan!
Ve kimi zaman söyleyeceksin sevdiğini,
çok geç kalmadan…
Seni Seviyorum...


* * * * *


Gökyüzünde yıldız çok ay bi tane…
yer yüzünde insan çok sen bir tane…
Gönlümün incisi, günaydın.


* * * * *
Günaydın Mesajları İndir, Resimli Günaydın Mesajı Sevgiliye


Toz pembe hayallerle,
Avundum perde perde,
Yarimin gülüşleri,
Dermandır her derde.


* * * * *


Seni düşlüyorum sadece seni,
Öyle kapıldım ki hayaline,
Seni arıyorum sadece seni.


* * * * *


Güzel olan senle nefes almak,
Gölgende ısınıp, gölgende uyanmak.
Sevgi köpüğüm günaydın...


* * * * *


Ey canımın sahibi yar! Sen benimle olduktan sonra kaybettiklerimin ne önemi var.


* * * * *


Sevgilim,
Sevmek  vazgeçemeyecek kadar sevmekmiş.
Vazgeçilmezim kalbimin sahibi,
Gül yüzlü meleğim, nice güzel günlere...


* * * * *


-Öylesine çok seviyorum ki seni öylesine değil.
-Nasıl mı?
-Öylesine temiz. Öylesine saf.
 Öylesine derin. Ve öylesine çok!


* * * * *


Sevmek seni seviyorum demek değil,
Sevilenin sevgisini yüreğinde hissetmektir.


* * * * *


Aşk yanında olanı sevmek değil,
Sevgilinin hasretine yanıp bitmektir.


* * * * *


Aşk yanında olanı sevmek değil,
Onu sevmek ve onu beklemektir.


* * * * *


Yeni günün Size huzur getirmesi dileğiyle, Sabah şerifleriniz Hayırlı Olsun.


* * * * *


Ya Rab! bizi yaşadığımız her anın kıymetini bilenlerden eyle. Günaydın, hayırlı sabahlar.


* * * * *


Sana yürekten hayırlı sabahlar diliyorum.
Günün güzel, ömrün bereketli, cebin  parayla dolsun...


* * * * *


Allah'ın rahmeti ve berekti üzerinize olsun. Hayırlı günler.


* * * * *


Günün en güzel anı olan sabahın erken vaktinde herkese nasip olmayan mutluluk duygusu sizinle olsun. Günaydın, hayırlı sabahlar dilerim.


* * * * *


Mutluluk nerede?
Gülen gözlerde,
Tatlı sözlerde,
Nurlu yüzlerde,
Bazen gündüzlerde,
Bazen gecelerde,
Ama; en güzeli,
Sevgi dolu yüreklerde.
Günaydınlar, Hayırlı Sabahlar
Sabahınız nurlu,
Gönlünüz huzurlu olsun.


* * * * *


Herkese mutlu sabahlar diliyorum... hayırlı ve mutlu bir güne başlamanız dileğiyle günaydın...


* * * * *


Allah'ın selamı üzerimize olsun, sabahımız nurla dolsun, günümüz aydın olsun. Hayıtlı sabahlar...


* * * * *


Ya Rab! gecenin karanlığından gündüzün aydınlığına çıkardığın gibi, günümüzüde hayırlı kıl..


* * * * *


Yüce Allah'ın selamı, rahmeti ve bereketi üzerinize olsun, Rabbim hayırlı, huzurlu, sağlıklı bir gün nasib etsin hayırlı sabahlar.


* * * * *


İyi ve güzel gün geçirmen dileklerimle, hayırlı sabahlar, mutlu huzurlu yarınlar.


* * * * *


Güzel güne dua ile başla neşe ile bitir inşALLAH. Hayırlı ve mutlu günler dilerim.


* * * * *


Güzel bir gün, hayır duaları ile başlar... Hayırlı ve mutlu sabahlar...


* * * * *


Sabahınız hayırlı olsun, bir ömür mutluluk dolu bir yaşam diliyorum.


* * * * *


Hayır diliyorum mevladan,
ünümüz uzak olsun beladan,
hayırlı ve güzel sabahlar diliyorum.


* * * * *


Kıymetli dostuma iyi ve güzel bir gün geçirmesi dileğimle, hayırlı sabahlar diliyorum.






Selam ve dua ile başlayalım güne,
Huzur dolu nice güzel günlere,
Hep birlikte dua ile,
kavuşalım, rahmetine, Herkese günaydınlar...


* * * * *


Yüreğine huzur dolsun,
Hayallerin gerçek olsun,
Duaların kabul olsun.
Hayırlı sabahlar...
* * * * *
* * * * *
Sizin için en güzel sözlerle, özenle hazırladım.:)günaydın resimli mesaj indir, mesajlar, resimli günaydin  mesajları indir, resimli günaydin mesajları, resimli günaydin mesajları facede paylaş, resimli günaydin mesajları sevgiliye,

0 yorum:

Yorum Gönder