Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



20 Ocak 2016 Çarşamba

En güzel günaydın mesajı indir,günaydın mesajı resimli indir,günaydın mesajı resimli sevgiliye,günaydın mesajları indir,günaydın mesajları resimli indir,güzel günaydın mesajı resimli,güzel günaydın mesajı resimli sevgiliye,güzel günaydın mesajı indir, mesajları,facebook da paylaş,

 Güzel Günaydın Mesajı- Resimli Günaydın Mesajı

Her şey beni süzerek baktığın, yüreğimi kor gibi yaktığın an başladı.
Faydası yok külleme şu ateşi, aşk denen fırtına bende çoktan başladı.






Dünyada en güzel şeysin; seni sevmek, her uyandığımda seni hissetmek gibisi yok aşkım... Günaydın. Hayırlı sabahlar...


* * * * *


Seninle nice güzel günlere merhaba, günaydın sevgilim. Neşe kaynağım, huzurum, günaydın.



günaydın mesajı



Bugünde gözlerimi seninle açtım hayata, seni gördüm odamda, eşyalarımda, adını anıp dinlediğim şarkılarda hep sen varsın bebeğim kalbimin incisi günaydın bir tanem.


* * * * *


Günaydın sabah meltemi ile yüreğime doğan güzellik, günaydın.


* * * * *


Günaydın hayatımın anlamı günaydın içimin 
sönmeyen ateşi günaydın baş tacım. Günaydın güzeller güzelim.






güzel günaydın mesajı



Günün en güzel saati olan sabahın bütün güzel renkleri yüreğine dolsun, neşen yerinde, günün aydın olsun sevgilim...


* * * * *


Sen başıma gelen en tatlı belasın, Bundan sonraki sabahları
benimle uyanman dileğiyle. Birlikte uyanacağımız sabahlara...
Güzeller güzeli aşk çemberim. GÜNAYDINLAR



günaydın mesajı sevgiliye



Ben güneş olup sadece o güzel gözlerin içine doğmak ve seninle mutluluğu yaşamak istiyorum. Günaydın yüreğimin gülü güzel sevgilim.


* * * * *
Günaydın Mesajı Resimli


Günaydın yüreğime doğan aşk meleğim, günün aydın olsun. iyi ki varsın ,seni çok ama çok seviyorum sevgi dolu biriciğim.


günaydın mesajı



Seninle hayat rüya gibi, seninle her şey güzel.
Siyahın bile anlamı var seninle, 
Sende beyazın saflığı, bugünün güneşi var .
GÜNAYDIN her şeyim.


* * * * * 

Huzur dolu günler, kalbinizdeki tüm güzellikler 
Yaşamında  rehberin olsun HAYIRLI SABAHLAR.





günaydın mesajı






Gerçeği en tatlı halisin en güzel sevgilim Günaydın.


* * * * *


GÜNAYDIN sevgim, GÜNAYDIN yüregimin en güzel gülü, GÜNAYDIN özlediğim zamanlardaki hayallerimin eşi, geleceten umudum, günün güzel ve aydın olsun.


* * * * *


Günlük, alarma karşı verdiği amansız mücadeleyi yine kaybettim.Galiba yarında kaybedeceğim. Ne olsu bana yaaaaaaaa, umudumu kaybetmemedim değil mi? Yok yok, sana GÜNAYDIN…


* * * * *
En Güzel Resimli Günaydın Mesdajı


Günün güzel olsun, mutluluk, huzur yüreğinden eksik olmasın. Günaydın kıymetli arkadaşım günaydın.


* * * * *


Sabah şerifleriniz hayır olsun inşALLAH. Mutlu, neşeli, güzel bir gün geçirmenizi temenni ediyorum. Sevgilerimi gönderiyorum, selamlar. 



* * * * *


İyi ve güzel gün geçirmen dileklerimle, hayırlı sabahlar, mutlu huzurlu yarınlar.


* * * * *


Güzel güne dua ile başla neşe ile bitir inşALLAH. Hayırlı ve mutlu günler dilerim.


* * * * *


Güzel bir gün, hayır duaları ile başlar... Hayırlı ve mutlu sabahlar...


* * * * *


Sabahınız hayırlı olsun, bir ömür mutluluk dolu bir yaşam diliyorum. 


* * * * *


Hayır diliyorum mevladan, 

ünümüz uzak olsun beladan, 
hayırlı ve güzel sabahlar diliyorum.



* * * * *





Kıymetli dostuma iyi ve güzel bir gün geçirmesi dileğimle, hayırlı sabahlar diliyorum.


* * * * *


Yeni günün Size huzur getirmesi dileğiyle, Sabah şerifleriniz Hayırlı Olsun.


* * * * *


Ya Rab! bizi yaşadığımız her anın kıymetini bilenlerden eyle. Günaydın, hayırlı sabahlar.


* * * * *
Günaydın Mesajı Resimli


Sana yürekten hayırlı sabahlar diliyorum.

Günün güzel, ömrün bereketli, cebin  parayla dolsun...


* * * * *


Allah'ın rahmeti ve bereketi üzerinize olsun. Hayırlı günler.


* * * * *


Günün en güzel anı olan sabahın erken vaktinde herkese nasip olmayan mutluluk duygusu sizinle olsun. Günaydın, hayırlı sabahlar dilerim.


* * * * *


Mutluluk nerede?

Gülen gözlerde, 
Tatlı sözlerde, 
Nurlu yüzlerde, 
Bazen gündüzlerde, 
Bazen gecelerde,
Ama; en güzeli,
Sevgi dolu yüreklerde.
Günaydınlar, Hayırlı Sabahlar
Sabahınız nurlu, 
Gönlünüz huzurlu olsun.


* * * * *


Herkese mutlu sabahlar diliyorum... hayırlı ve mutlu bir güne başlamanız dileğiyle günaydın..


* * * * *


Allah'ın selamı üzerimize olsun, sabahımız nurla dolsun, günümüz aydın olsun. Hayıtlı sabahlar...




Ya Rab! gecenin karanlığından gündüzün aydınlığına çıkardığın gibi, günümüzüde hayırlı kıl..


* * * * *


Yüce Allah'ın selamı, rahmeti ve bereketi üzerinize olsun, Rabbim hayırlı, huzurlu, sağlıklı bir gün nasib etsin hayırlı sabahlar.
* * * * *
* * * * *arkadaşlara, dosta, anlamlı günaydın mesajı, sevgiliye günaydın mesajı indir, günaydın mesajı, resimli günaydın mesajı, günaydın mesajı uzun, günaydın mesajı kısa, günaydın mesajı resimli, günaydın mesajı sevgiliye, komik günaydı

0 yorum:

Yorum Gönder