Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



24 Ocak 2016 Pazar

mesajlar, günaydın mesajları sevgiliye, sevgiliye günaydın mesajları, günaydın mesajları sevgiliye indir, günaydın sevgiliye sözler, günaydın sevgiliye msj, günaydın sevgiliye sözleri, günaydın sevgiliye şarkısı, 

Sevgiliye Günaydın Mesajları Resimli- Sevgiliye günaydın Mesajı 

Gitmesini bileceksin kimi zaman, arkana bile bakmadan!
Ve kimi zaman söyleyeceksin sevdiğini, çok geç kalmadan…


günaydın mesajları sevgiliye


Gerçekten seviyorsan hiç bir şeyi mazeret etmeyeceksin. Sonuna kadar değil, sonsuza kadar seveceksin!


* * * * *


İnsanlar hep birilerinin peşinden koşarlar, nedense dönüp de kendi peşlerinden koşanlara  bakmazlar.


* * * * *


Seni önce aramak, sonra bulmak isterim! 
Seni önce anlamak, sonra sevmek isterim! 
Seninle her şeye  yeniden başlamak isterim!
Kısaca seninle bir ömür boyu yaşamak ve yaşlanmak isterdim.


günaydın mesajları sevgiliye


Kar çehrelim, kor dudaklım, manolyam,
Al yanaklım, gül dudaklım, tek hülyam.
Sevgilim en güzel gün senin olsun...

* * * * *


Aşk yanında olanı sevmek değil,
Sevgilinin hasretine yanıp bitmektir.


* * * * *


Aşk yanında olanı sevmek değil,
Onu sevmek ve onu beklemektir.


sevgiliye günaydın mesajları


İpek saçlım, kalem kaşlım, maralım.
İlk göz ağrım, öbür yanım, meleğim.
En tatlı gün senin olsun sevgilim.


sevgiliye günaydın mesajları


Gitmesini bileceksin kimi zaman, arkana bile bakmadan!
Ve kimi zaman söyleyeceksin sevdiğini, çok geç kalmadan…


* * * * *


Evrenin özü Dünya, Dünya'nın özü insan, insanın özü ise sevgidir. Seni seviyorum sevgilim.


* * * * *


Ben Seni Çok Seviyorum.          
Seni
Seviyorum,
Seni Seviyorum,
Seni çok seviyorum,
Seni çok ama çok seviyorum.
Seni çok seviyorum,
Seni Seviyorum,
Seviyorum,
Seni
Ben Seni Çok Seviyorum.


* * * * *


SeN & BeN
Bir rüya gördüm sadece ikimiz.
Bir Dünya kurdum içinde sadece ikimiz.
SeN & BeN


* * * * *


Kulaına fısıldamak istiyorum.
Senin için çarpan kalbimle,
Seni deliler gibi Seviyorum...diye...


* * * * *


Sen benim ilk sevdiğim son aşkımsın,
Sen benim en sevdiğimsin,
Sen benim canımın canı, hayatımın anlamısın.


* * * * *

Sevgilim,
Mutluluklar hep bizimle olsun,
En güzel günler bizim olsun,
Huzurla geçireceğimiz daha  bizimle olsun..


* * * * *


Ey canımın sahibi yar! Sen benimle olduktan sonra kaybettiklerimin ne önemi var.


* * * * *


Sevgilim, 
Sevmek  vazgeçemeyecek kadar sevmekmiş.
Vazgeçilmezim kalbimin sahibi, 
Gül yüzlü meleğim, nice güzel günlere,
Sevgililer Günün Kutlu Olsun. 


* * * * *


-Öylesine çok seviyorum ki seni öylesine değil.
-Nasıl mı?
-Öylesine temiz. Öylesine saf. 
 Öylesine derin. Ve öylesine çok!
Sevgilim Sevgililer Günün Kutlu Olsun.


* * * * * 


Sevmek seni seviyorum demek değil, 
Sevilenin sevgisini yüreğinde hissetmektir. 


* * * * *

Yüreğimdeki arzu,
Hayalimdeki tek tutkusun,
Beni yaşatan en güzel  duygusun.
Benim tatlı bebeğim...


* * * * *


Ben seni el gibi sıradan değil,
Ben seni ben gibi yürekten sevdim.
Kıymetlim, gül yüzlüm Günaydın.


* * * * *


Ben seni el gibi sonradan değil,
Ben seni bir anda gerçekten sevdim.
En sevgili, biriciğim Günaydın


* * * * *


Gönlüme bakışınla kaçakça sızdın,
Gönlüme sesinle resimler çizdim,
Gönlüme adını kanımla yazdım,
Ben seni işte böyle sevdim...


* * * * *


Yırttım pusulamı yol haritamı,
Bir turna sesi, bir yürek atımı.
Ben seni yüreğim çatlarken sevdim.
İşte böyle sevdim hata mıydı?


* * * * *


Senin için ettim aşk yeminleri,
Tesbih yapıp çektim mor geceleri.
Yaşamıyormuşum yar önceleri,
Ben seni yangına giderken sevdim.


* * * * *


Gözlerin ve Gülüşün;
Günün doğuşu gibi tatlı ve şirin.
Dünya kadar güzel ve esrarlı.
Gözlerin ve gülüşün.


* * * * *

Toz pembe hayallerle,
Avundum perde perde,
Yarimin gülüşleri,
Dermandır her derde.


* * * * *


Seni düşlüyorum sadece seni,
Öyle kapıldım ki hayaline,
Seni arıyorum sadece seni.


* * * * *

Seni görüyorum sadece seni
Gölgende ısınıyor, gölgende uyuyorum.
Zaten sende başka da renk bilmiyorum.
Seni görüyorum sadece seni.


* * * * *

Öyle kapıldım ki hayaline,
Görmem Züleyha'yı, bakma Şirin'e
Seni alıyorum nefes yerine,
Seni seviyorum, sadece seni.


* * * * *


Tüm yollara adını koydum,
Sevgili aşkım, gülüm canım,
Sevgi çiçeğim, biriciğim,
Hayatım, aşkım cicim,
Mutluluk kelebeğim,
Gül yüzlü meleğim,
Ahu gözlüm,
Sevdiceğim,
Canım ,
Benim,
Aşkım.
aŞKıM
AşkIm


* * * * *


Güzel olan senle nefes almak,
Gölgende ısınıp, gölgende uyanmak.
Sevgi köpüğüm günaydın...


sevgiliye günaydın mesajı


Seni görüp, seni buldum,
Dertlerden, hüzünlerden kurtuldum.
Gönül kuşum , taze çiçeğim, günaydın...

* * * * *
* * * * *
En güzel günaydın mesajı sevgiliye, sevgiliye günaydın mesajı,resimli sevgiliye günaydın mesajı,resimli günaydın mesajı sevgiliye,günaydın mesajları sevgiliye romantik,romantik günaydın mesajları sevgiliye, günaydın mesajları romantik,anlamlı günaydın mesajları sevgiliye,günaydın mesajı aşkıma, etkileyici günaydın mesajı sevgiliye,indir,günaydın mesajları sevgiliye facebook, da, paylaş,tumblr,whatsapp,twitter,kapak,aşk,sevgi,ask,günaydın mesajları sevgiliye uzun.öz ,

0 yorum:

Yorum Gönder