Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



30 Ocak 2016 Cumartesi

Sabah Mesajları-Sabah Sözleri-Resimli Sabah Mesajları-Resimli, kısa,uzun, Anlamlı Güzel Sözler

Dünyada en güzel şey; seni sevmek, her uyandığımda seni hissetmek aşkım... Günaydın. Hayırlı sabahlar...


* * * * *


Güneşi gökyüzünde arama,
Üstte değil, güneş ışığı senin içinde.
Nerde, nasıl diye sorma,
Aydınlık günler kapında.
Yaşamak istiyorsan mutlulukla,
Dokun iyilikle başka hayatlara
Işıl ışıl bir tebessüm yerleştir dudaklarına
Neylersin, sen gülersen dünya da güler sana..







Günün mutlu, gönlün huzurla dolsun,
yeni başlayan gün sana ummadığın güzellikler getirsin. Günaydın...


* * * * *


Uzaklarda arama, 
kalbimde tahtın kurulu.
Canımın cananı, 
ne zaman istersen gel diye, 
benim kapım sana hep aralı. 
Günaydın cananım...


* * * * *


Uykunun vazgeçilmezleri sıcak yatak, yumuşacık yorgan, başımızın tacı yastık üçlüsüne teşekkür ederiz. Günaydınlar...



sabah mesajları



Güzel bir güne günaydın...


* * * * *


Günaydın gönlü güzel,
kendi güzel insan. 
Allah gönlüne göre versin.
Günün  güzelliklerle dolu olsun.


* * * * *


En güzel sabahlar gülümseme ile başlar. 
Rabbim her güne gülümseyerek uyanmayı nasip etsin. 
Gül yüzlüm,Günaydın!


* * * * *


Günaydın dünya, günaydın güneş, 
günaydın doğa, günaydın kuşlar, 
günaydın kelebekler, günaydın dostlarım. 
Ve kendime de kocaman bir GÜNAYDIN.


* * * * *


Hayatıma güzellik katan güzellik, kadınım günaydın...


* * * * *


Hayallerimde sen, rüyalarımda sen, dualarımda sen. 
Sabahları güzel yüzünü görerek uyanmak istediğim sen. 
Günaydın sevdiğim, sevdiceğim, seni bir ömür boyu seveceğim.


* * * * *


Gündüz aydınlık güneşim, 
gece karanlıklarıma ışık tutan kutup yıldızım;
Hep sen ol yanımda, 
ben senin sol yanında. Günaydın hayat arkadaşım.


* * * * *


Gece gördüğüm rüya, gündüz kurduğum düşümde;
Kalbimde, ruhumda, kısaca baktığım her yer yerde sen varsın.
Seni seviyorum, beni sensiz bırakma aşkım. Günaydın...


* * * * *


Gönlümün sultanı, narin  kelebeğim. 
Kelebeğin ömrü az olur ama 
sen benim hiç bitmeyecek ölümsüz aşkımsın. 
Güneş olup doğ sabahlarıma, 
umut ol yarınlarıma, 
ellerini ellerimden ayırma. 
Günaydın sevgilim!


* * * * *


Bırak Güneş başkaları için doğsun. 
Benim Güneş'im de Ay'ım da sensin. 
Güzel gözlerine bakınca ruhum aydınlanır, 
saçlarını savurunca tatlı bir meltem eser. 
Ya ellerimi tutunca... 
Onu hiç sorma işte 
sıcak yaz güneşi gibi kavurur ellerin, 
baştan ayağa titrer bedenim. Mutlu Sabahlar.


* * * * *
Sabah Mesajları, Resimli Günaydın Mesajları Yeni İndir


Yağmurunda ıslanacağım, 
güneşinde ısınacağım 
ılık bir bahar günü gibisin. 
Rüzgar kır çiçeklerinin kokusunu getirir. 
Dağlarında kar, yamaçlarında çiçeklenmiş dallar, 
gülüşün hayat verir bana. 
Baharım... Çiçeğim... Günaydın...


* * * * *


Sebepsiz gülüşler yerleştir dudaklarına. 
Sen Dünya'ya gülersen; Dünya güler sana.
Kocaman bir gülümsemeyle Günaydınlar yolluyorum sana. :))


* * * * *


Bu sabah bir gül bıraktım başucuna. 
Kokusu sen, güzelliği sen. 
Ne olur sen de bana bir gülüversen...
Günaydın Gülüm...


* * * * *


Dumanı tüten sıcak bir bardak çay, 
yanında  çıtır simit ve karşımda sen. 
Bir sabah bunları bulsam karşımda daha ne isterim. 
Dünyanın en mutlu insanı benim derim. 
Günaydın gözbebeğim.


* * * * *


Günaydın sevgilim. 
Yanında değilim ama 
sımsıcak sevgilerimi gönderiyorum sana. 
Bir günaydın mesajı, bir tebessüm. 
Seni ne kadar çok sevdiğimi bilmeni istedim. 
Sabah uyandığımda ilk seni görüp, 
güne seninle başlamanın özlemi içerisindeyim.
Seni seviyorum aşkım.


* * * * *


Sevgilim, sen benim için 
Asla uyanmak istemediğim bir rüya gibisin.
Hep yanımda ol, bu rüya bitmesin.
Günaydın rüyalarımın prensesi.




Güne gülümseyerek başla, pozitif düşün.
Güzel bir kahvaltı hazırla ,
masaya küçük bir çiçek yerleştir 
ve en sevdiğin şarkıyı aç. 
Bir kahve yap, keyfine bak. 
Bırak bütün işler seni beklesin. 
Bir iyilik yap kendine, 
güne gülümseyerek başla. Günaydın...






Güneşi gökyüzünde arama,
Üstte değil, güneş ışığı senin içinde.
Nerde, nasıl diye sorma,
Aydınlık günler kapında.
Yaşamak istiyorsan mutlulukla,
Dokun iyilikle başka hayatlara
Işıl ışıl bir tebessüm yerleştir dudaklarına
Neylersin, sen gülersen dünya da güler sana.


* * * * *


Mutluluk kaynağım, canımın içi sevgilim, bana sonsuz bir mutluluk yaşattığın için teşekkürler, günaydın.


* * * * *

Günün en güzel saati olan sabahın bütün güzel renkleri yüreğine dolsun, neşen yerinde, günün aydın olsun sevgilim...

* * * * *
* * * * *
sabah mesajı, sabah mesajlar, sabah mesajları, sabah mesajları resimli, resimli sabah mesajları, sabah mesajları indir, sabah mesajı indir, sabah mesajları resimli indir, günaydın mesajları, günaydın, sabah mesajı resimli, sabah sözleri, resimli sabah sözleri

0 yorum:

Yorum Gönder