Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



31 Ocak 2016 Pazar

romantik günaydın sözleri sevgiliye, sevgiliye romantik günaydın sözleri facebook, romantik günaydın sözleri paylaş, günaydın sözleri romantik, resimli günaydın sözleri romantik indir, romantik günaydın sözleri tumblr,romantik günaydın sözleri whatsapp

Romantik Sözler- Romanik Günaydın Sözleri-Romantik Günaydın Sözleri Sevgiliye

Dünyada yok bir eşin, sensin benim güneşim, günaydın sevgili eşim...


sevgiliye romantik günaydın mesajları


Güne gülümseyerek başla, pozitif düşün.Güzel bir kahvaltı hazırla ,masaya küçük bir çiçek yerleştir ve en sevdiğin şarkıyı aç. Bir kahve yap, keyfine bak. Bırak bütün işler seni beklesin. Bir iyilik yap kendine, güne gülümseyerek başla. Günaydın...


* * * * *


Toz pembe hayallerle,
Avundum perde perde,
Yarimin gülüşleri,
Dermandır her derde.


romantik günaydın sözleri


Yüreğimdeki arzu, 
Hayalimdeki tek tutkusun,
Beni yaşatan en güzel  duygusun.
Benim tatlı bebeğim...


* * * * *


Güneşi gökyüzünde arama,
Üstte değil, güneş ışığı senin içinde.
Nerde, nasıl diye sorma,
Aydınlık günler kapında.
Yaşamak istiyorsan mutlulukla,
Dokun iyilikle başka hayatlara
Işıl ışıl bir tebessüm yerleştir dudaklarına
Neylersin, sen gülersen dünya da güler sana.


romantik günaydın sözleri resimli

Dünyada birinci, kalbimde bir inci, yok böyle bir sevgi, günaydın gönlümün çiçeği...


* * * * *


Ben seni el gibi sıradan değil,
Ben seni ben gibi yürekten sevdim.
Kıymetlim, gül yüzlüm Günaydın.


romantik günaydın sözleri resimli indir


Gözlerin ve Gülüşün;
Günün doğuşu gibi tatlı ve şirin.
Dünya kadar güzel ve esrarlı.
Gözlerin ve gülüşün.

* * * * *

Seni düşlüyorum sadece seni,
Öyle kapıldım ki hayaline,
Seni arıyorum sadece seni.


* * * * *

Seni görüyorum sadece seni
Gölgende ısınıyor, gölgende uyuyorum.
Zaten sende başka da renk bilmiyorum.
Seni görüyorum sadece seni.


* * * * *

Tüm yollara adını koydum,
Sevgili aşkım, gülüm canım,
Sevgi çiçeğim, biriciğim,
Hayatım, aşkım cicim,
Mutluluk kelebeğim,
Gül yüzlü meleğim,
Ahu gözlüm,
Sevdiceğim,
Canım ,
Benim,
Aşkım.
aŞKıM
AşkIm


* * * * *


Güzel olan senle nefes almak,
Gölgende ısınıp, gölgende uyanmak.
Sevgi köpüğüm günaydın...


* * * * *


Seni görüp, seni buldum,
Dertlerden, hüzünlerden kurtuldum.
Gönül kuşum , taze çiçeğim, günaydın...


* * * * *

Sokak lambaları,
Sessizce hışırdayan yapraklar,
Yağmur damlaları ile ıslanan saçlarım.
Nasıl etsem bulutlara mı saklasam? İçim deki dalgaları.
Anlıyorsun işte... Gözümü açtım... ve Günaydın...


* * * * *


Sabahın erken vakti,
Günün ilk ışıkları, inerken sokaklara,
Ben yerimde hayallere dalmış,
Binmişim bulutlara...arıyorum seni...;
Sevgilim Günaydın!


* * * * *


Gülüşünü sevdiğim, gülüşüm. Günaydın.


* * * * *


Romantik Sözler (Kızgın)
Ödünç verdim sana şu titrek kalbimi,
Artık mühlet doldu, geri ver.
Ayın pencereye vuruşu gibi,
Mahmurluğum geçsin, hadi geli ver.


* * * * * -


Romantik Sözler (Kızgın)
Mühlet doldu dedim, onu geri ver,
Paylaştığım sırlarım da ödünçtü,
Tutamadın; ciğerime ateş düştü.
Ah ceylan bakışlı! Gonca gülüşlü,
Aynalara küstüm, hadi geli ver.


* * * * *


Romantik Sözler (Kızgın)
Tüketme kalbimi, bana geri ver.
Bir ömür beyhude gelip geçmesin.
Fasıl ki bahardır, poyraz esmesin.
Bir meltim gibi geli ver.


* * * * *


Romantik Sözler (Kızgın)
Çocuk sevincimi bana geri ver.
Kaç defa kuşlarla haber saldım.
Mahpuslar dağıldı ben susuz kaldım.
Yüzünü göstermiyorsan bari bir adım
At da yol sevinsin; hadi geli ver.
Yol bekleyen gözlerimi geri ver!


* * * * *

Gözlerin geçer aklımdan,
Yola bakarım sevgili.
Ben her gece yatağımdan
Böyle kalkarım sevgili,


* * * * *


Ağaç hışırtısı, kuş sesi,
İçimde vuslat hevesi,
Menzilim yüreğimdeki sevgili
Yola çıkar beklerim seni.


* * * * *


Sözleşirim akşamdan,
Ellerim uzanır camdan,
Uzanırım çıkmaz hülyamdan,
Uykumdaysa rüyamdan.


* * * * *


İzim karışır izine
Çiğ düşsün diye göğsüne,
Dilek diler gökyüzüne,
Yıldız takarım sevgili.



* * * * *



Çiğ tanesi ... Sessiz, berrak
Bir gülün yaprağına bak.
Tenine dokunmam yasak,
Göz yaşıyla yıkarım aşkın terini...


* * * * *

Hem aşağı, hem yukarı,
Sütten beyaz sudan arı,
Benim sevgim, akar durur.
Ey sevgili...Gül sevgili...


* * * * *

Cesaret topladım ay ışığından,
Kendimce güzel kelimeler buldum,
Gülücüklerle boyadım yüzümü,
Sevincimden kayboldum...



* * * * *


Tek sokağındaydım mahalllenin,
Gideceğim yeri unuttum,
Sana benzettim birini,
Usulca kolundan tuttum.



* * * * *


Dizlerim boşalmış, avucum terli
Duygularım sanki bir mahşer yeri,
Bakma geldiğime sen,
Beklemediğini biliyordum.


* * * * *


Bu güzellik varken bende,
Aklı kalır her halinde,
Gül sende, diken bende,
Kalmaz zaman, mekan bende.


* * * * *


Seni görünce kendimi tanıyamıyorum.
Ayağım yürüdüğü yola yabancılaşıyor.
Aklım şaşıyor, ellerim sanki yelpaze.


* * * * *


Boşuna kendini yerme,
Hayat gerçek, düş hayal,
Garip bir yolda tükenir insan...


* * * * * *

Gözlerin geçer aklımdan,
Yola bakarım sevgili.
Ben her gece yatağımdan
Böyle kalkarım sevgili,


* * * * *


Ağaç hışırtısı, kuş sesi,
İçimde vuslat hevesi,
Menzilim yüreğimdeki sevgili
Yola çıkar beklerim seni.


* * * * *


Sözleşirim akşamdan,
Ellerim uzanır camdan,
Uzanırım çıkmaz hülyamdan,
Uykumdaysa rüyamdan.


* * * * *


İzim karışır izine
Çiğ düşsün diye göğsüne,
Dilek diler gökyüzüne,
Yıldız takarım sevgili.


* * * * *


Aşk yanında olanı sevmek değil,
Sevgilinin hasretine yanıp bitmektir.


* * * * *


Aşk yanında olanı sevmek değil,
Onu sevmek ve onu beklemektir.


* * * * *


Ben Seni Çok Seviyorum.          
Seni
Seviyorum,
Seni Seviyorum,
Seni çok seviyorum,
Seni çok ama çok seviyorum.
Seni çok seviyorum,
Seni Seviyorum,
Seviyorum,
Seni
Ben Seni Çok Seviyorum.


* * * * *


SeN & BeN
Bir rüya gördüm sadece ikimiz.
Bir Dünya kurdum içinde sadece ikimiz.
SeN & BeN


* * * * *


Kulağına fısıldamak istiyorum.
Senin için çarpan kalbimle,
Seni deliler gibi Seviyorum...diye...


* * * * *


Sen benim ilk sevdiğim son aşkımsın,
Sen benim en sevdiğimsin,
Sen benim canımın canı, hayatımın anlamısın.


* * * * *


Sevgilim,
Mutluluklar hep bizimle olsun,
En güzel günler bizim olsun,
Huzurla geçireceğimiz daha  bizimle olsun..


* * * * *


Ey canımın sahibi yar! Sen benimle olduktan sonra kaybettiklerimin ne önemi var.


* * * * *


Sevgilim,
Sevmek  vazgeçemeyecek kadar sevmekmiş.
Vazgeçilmezim kalbimin sahibi,
Gül yüzlü meleğim, nice güzel günlere,


* * * * *


-Öylesine çok seviyorum ki seni öylesine değil.
-Nasıl mı?
-Öylesine temiz. Öylesine saf.
 Öylesine derin. Ve öylesine çok! Seviyorum.


* * * * *


Kalp dediğin atıyor zaten, marifet ritmi değiştirende.


* * * * *


Aritmik atan kalbimin sebebi sensin.


* * * * *


Her şeyden çok sana olan hasretim.
Her sabah sırf senin için açılıyor gözlerim.
Günaydın benim her şeyim, canım, şekerim günaydın.


* * * * *


Günaydın gönlümün güneşi, günün güzelliklerle dolsun, yaşamın huzur sevgi aşk heyecan mutluluk ve sevinç içinde olsun...

* * * * *
* * * * *
romantik günaydın sözleri,romantik günaydın sözler,kısa romantik günaydın sözleri,en güzel romantik günaydın sözleri,romantik günaydın sözleri indir,romantik günaydın sözleri indir,romantik günaydın sözleri facebook,romantik günaydın sözleri resimli,resimli romantik günaydın sözleri,resimli romantik günaydın sözleri indir

0 yorum:

Yorum Gönder