Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



3 Şubat 2016 Çarşamba

En güzel en romantik sözler, en romantik resimli sözler,resimli romantik sözler,en romantik sözler sevgiliye,sevgiliye en romantik sözler,en romantik sözler indir,sevgiliye söylenecek en romantik sözler,

En Romantik Sözler - En Romantik Mesajlar -
Etkileyici Romantik Sözler

Toz pembe hayallerle,
Avundum perde perde,
Yarimin gülüşleri,
Dermandır her derde.

en romantik sözler


Nedir Sevmek?
Sevmek Yanmaktır aslında,
Sevmek epeyce bir yürek ister.
Çünkü sevmek inanmaktır.
Geceleyin uykusundan,
Sırılsıklam uyanmaktır.

en mesajlar sözler


Nedir Sevmek?
Sevmek epey bedel ister,
Sevmek, temmuzda donmaktır.
Okyanusta kürek çekmek,
Kutuplarda yıkanmaktır.

en romantik sözler


Nedir Sevmek?
Sevmek aşk denizinde,
Deniz kızı aramaktır.
Sevgilinin dizlerinde,
Saçlarını taramaktır.


en romantik sözler resimli



Nedir Sevmek?
Sevmek her an sevdiğinin,
Güzel adını anmaktır.
Sevmek, kıyamete değin,
Yanmak, yanmak ve YANMAK'tır.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sesini duyup, kokusunu hissettinde,
Kendini huzurda hissetmektir, sevmek.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Onu gördüğünde, ondan haber aldığında,
Mutluluktan uçacakmış gibi olmaktır, sevmek.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Telefon elinde bir mesaj beklemek,
Mesaj geldiğinde mutluluktan,
elleri titremektir, sevmek.


* * * * *


Sen varsan hayatımda, herşey tamam.
Her şeyimsin. S&B


* * * * *


Yaşamak dediğin nedir ki?
Düşle gerçek arasında
Erirde tükenir insan.
Kısacık hayatında
Ne hayaller kurar,
Kurtlar sofrasında.
Boşuna kendini yer tüketir,
Yaralıdır insan


* * * * *


Seni düşlüyorum sadece seni,
Öyle kapıldım ki hayaline,
Seni arıyorum sadece seni.


* * * * *


Seni görüyorum sadece seni
Gölgende ısınıyor, gölgende uyuyorum.
Zaten sende başka da renk bilmiyorum.
Seni görüyorum sadece seni.


* * * * *


Ben seni el gibi sonradan değil,
Ben seni bir anda gerçekten sevdim.
En sevgili, biriciğim Günaydın.


* * * * *


Gönlüme bakışınla kaçakça sızdın,
Gönlüme sesinle resimler çizdim,
Gönlüme adını kanımla yazdım,
Ben seni işte böyle sevdim...


* * * * *


Yırttım pusulamı yol haritamı,
Bir turna sesi, bir yürek atımı.
Ben seni yüreğim çatlarken sevdim.
İşte böyle sevdim hata mıydı?

* * * * *


Senin için ettim aşk yeminleri,
Tesbih yapıp çektim mor geceleri.
Yaşamıyormuşum yar önceleri,
Ben seni yangına giderken sevdim.


* * * * *


Gözlerin ve Gülüşün;
Günün doğuşu gibi tatlı ve şirin.
Dünya kadar güzel ve esrarlı.
Gözlerin ve gülüşün.


* * * * *


Gönlüme bakışınla kaçakça sızdın,
Gönlüme sesinle resimler çizdim,
Gönlüme adını kanımla yazdım,
Ben seni işte böyle sevdim...


* * * * *


Yüreğimdeki arzu,
Hayalimdeki tek tutkusun,
Beni yaşatan en güzel  duygusun.
Benim tatlı bebeğim...


* * * * *


Romantik Sözler (Kızgın)
Ödünç verdim sana şu titrek kalbimi,
Artık mühlet doldu, geri ver.
Ayın pencereye vuruşu gibi,
Mahmurluğum geçsin, hadi geli ver.


* * * * *


Romantik Sözler - Mesajlar (Kızgın)
Mühlet doldu dedim, onu geri ver,
Paylaştığım sırlarım da ödünçtü,
Tutamadın; ciğerime ateş düştü.
Ah ceylan bakışlı! Gonca gülüşlü,
Aynalara küstüm, hadi geli ver.


* * * * *


Romantik Sözler - Mesajlar (Kızgın)
Yıllarımı, sırlarımı geri ver.
Hasretin yasını tuttuğum yeter.
Baykuşa yarenlik ettiğim yeter,
Cevrinden eriyip bittiğim yeter.
Şöken şafaklarla çıkıp geli ver.


* * * * *


Romantik Sözler (Kızgın)
Tüketme kalbimi, bana geri ver.
Bir ömür beyhude gelip geçmesin.
Fasıl ki bahardır, poyraz esmesin.
Bir meltim gibi geli ver.


* * * * *


Romantik Sözler (Kızgın)
Çocuk sevincimi bana geri ver.
Kaç defa kuşlarla haber saldım.
Mahpuslar dağıldı ben susuz kaldım.
Yüzünü göstermiyorsan bari bir adım
At da yol sevinsin; hadi geli ver.
Yol bekleyen gözlerimi ger ver!


* * * * *


Sen görmesende, duymasanda, hissetmesende söylüyorum. 'Seni Seviyorum.'


* * * * *


Sana geldim ey yarim,
Ölümüne suskun çığlıklardan,
Tüm günahların sevabından
Sana geldim, aşka geldim yarim.


* * * * *


Sana geldim ey yarim,
Üzüntülerinin sevinci olmaya.
Gökyüzüne sıcacık gülüş olmaya,
Sana geldim, aşka geldim yarim.


* * * * *


Sen aşksın, sana geldim,
Sen beklenilensin, vuslata geldim.
Sen cansın, canan olmaya geldim,
Sen aşksın, sana geldim yarim.


* * * * *


Sevgilim,
İçimde hasretin,
Aklımda hayalin,
Yüreğimde sen varsın.

* * * * *
* * * * *
romantik sözler resimli indir,en romantik sözler facebook da paylaş,en romantik sözler ekşi, sevgiliye yazılacak en romantik sözler,aşkıma en romantik sözler,en romantik sözler face, en romantik sözler kısa, en romantik sözler facebook, en romantik sözler uzun, en romantik sözler, en romantik söz, en romantik sözler sevgiliye,

0 yorum:

Yorum Gönder