Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



31 Ocak 2016 Pazar

resimli etkileyici sözler kısa anlamlı, etkileyici sözler resimli, sevgiliye etkileyici sözler uzun, etkileyici sözler aşk, etkileyici sözler tumblr,b etkileyici sözler indir, etkileyici sözler ekşi, etkileyici sözler kısa  twitter, etkileyici aşk sözler, kısa etkileyici damar sözler, 

Etkileyici Sözler-Resimli Etkileyici Sözler İndir


etkileyici sözler resimli



Gözlerin geçer aklımdan,
Yola bakarım sevgili.
Ben her gece yatağımdan
Böyle kalkarım sevgili,

etkileyici söz



Ağaç hışırtısı, kuş sesi, 
İçimde vuslat hevesi,
Menzilim yüreğimdeki sevgili
Yola çıkar beklerim seni.



etkileyici sözler resimli


Sözleşirim akşamdan,
Ellerim uzanır camdan,
Uzanırım çıkmaz hülyamdan,
Uykumdaysa rüyamdan.


etkileyici sözler resimli indir



İzim karışır izine
Çiğ düşsün diye göğsüne,
Dilek diler gökyüzüne,
Yıldız takarım sevgili.


* * * * *


Çiğ tanesi ... Sessiz, berrak
Bir gülün yaprağına bak.
Tenine dokunmam yasak,
Göz yaşıyla yıkarım aşkın terini...


* * * * * 

Hem aşağı, hem yukarı,
Sütten beyaz sudan arı,
Benim sevgim, akar durur. 
Ey sevgili...Gül sevgili...

* * * * *

Cesaret topladım ay ışığından,
Kendimce güzel kelimeler buldum,
Gülücüklerle boyadım yüzümü,
Sevincimden kayboldum...


* * * * *


Tek sokağındaydım mahallenin,
Gideceğim yeri unuttum,
Sana benzettim birini,
Usulca kolundan tuttum.


* * * * *


Dizlerim boşalmış, avucum terli
Duygularım sanki bir mahşer yeri,
Bakma geldiğime sen,
Beklemediğini biliyordum.


* * * * * 


Bu güzellik varken bende,
Aklı kalır her halinde,
Gül sende, diken bende,
Kalmaz zaman, mekan bende.


* * * * *


Seni görünce kendimi tanıyamıyorum. 
Ayağım yürüdüğü yola yabancılaşıyor.
Aklım şaşıyor, ellerim sanki yelpaze.


* * * * *


Boşuna kendini yerme,
Hayat gerçek, düş hayal,
Garip bir yolda tükenir insan...


* *  * * *


Nedir Sevmek?
Sevmek Yanmaktır aslında,
Sevmek epeyce bir yürek ister.
Çünkü sevmek inanmaktır.
Geceleyin uykusundan,
Sırılsıklam kalkmaktır.


* * * * *

Nedir Sevmek?
Sevmek epey bedel ister,
Sevmek, temmuzda donmaktır.
Okyanusta kürek çekmek,
Kutuplarda yıkanmaktır.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sevmek aşk denizinde,
Deniz kızı aramaktır.
Sevgilinin dizlerinde,
Saçlarını taramaktır.


* * * * *

Nedir Sevmek?
Sevmek her an sevdiğinin,
Güzel adını anmaktır.
Sevmek, kıyamete değin,
Yanmak, yanmak ve YANMAK'tır.


* * * * *

Nedir Sevmek?
Sesini duyup, kokusunu hissettiğinde,
Kendini huzurda hissetmektir, sevmek.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Onu gördüğünde, ondan haber aldığında,
Mutluluktan uçacakmış gibi olmaktır, sevmek.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Telefon elinde bir mesaj beklemek,
Mesaj geldiğinde mutluluktan, 
elleri titremektir, sevmek.


* * * * *


Sevmek mi?
Onun nazarı ile,
Eriyebilmektir, sevmek.


* * * * *


Sen görmesende, duymasanda, hissetmesende söylüyorum. 'Seni Seviyorum.'


* * * * *

Sana geldim ey yarim,
Ölümüne suskun çığlıklardan,
Tüm günahların sevabından
Sana geldim, aşka geldim yarim.


* * * * *


Sana geldim ey yarim,
Üzüntülerinin sevinci olmaya.
Gökyüzüne sıcacık gülüş olmaya,
Sana geldim, aşka geldim yarim.


* * * * *


Sen aşksın, sana geldim,
Sen beklenilensin, vuslata geldim.
Sen cansın, canan olmaya geldim,
Sen aşksın, sana geldim yarim.


* * * * *


Sevgilim,
İçimde hasretin,
Aklımda hayalin,
Yüreğimde sen varsın.


* * *  * *

Anlaya bilene suzmak cevaptır.


* * * * *


Dostluk emek,
Doğruluk cesaret,
Sevgi ise yürek ister.


* * * * *


İnsan, canı yanmadan gerçek yüzünü göstermez.


* * * * *


Sevmek mangal gibi yürek ister...


* * * * *


''Gözler yaşarmadıkça gönüllerde gökkuşağı oluşmaz.'' J.V.Cheney


* * * * *


''Körlerin ülkesinde, tek gözlü insan kral olur.''Erasmus
* * * * *
* * * * *
resimli etkileyici sözler kısa anlamlı, etkileyici sözler resimli, sevgiliye etkileyici sözler uzun, etkileyici sözler aşk, etkileyici sözler tumblr,b etkileyici sözler indir, etkileyici sözler ekşi, etkileyici sözler kısa  twitter, etkileyici aşk sözler, kısa etkileyici damar sözler, 

0 yorum:

Yorum Gönder