Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



3 Şubat 2016 Çarşamba

En etkileyici mesajlar, en etkileyici aşk mesajları, resimli en etkileyici mesajlar facebook, en etkileyici mesaj, en etkileyici sevgi mesajları, en etkileyici mesajlar  indir, en etkileyici mesajlar resimli, en etkili mesajlar resimli indir

En Etkileyici Mesajlar - En güzel Etkileyici Mesajlar-İndir-Paylaş-Resimli Yeni Aşk Sözleri

Yüreğimdeki arzu,
Hayalimdeki tek tutkusun,
Beni yaşatan en güzel  duygusun.
Benim tatlı bebeğim...



en etkileyici mesaj



Ben seni el gibi sıradan değil,
Ben seni ben gibi yürekten sevdim.
Kıymetlim, gül yüzlüm Günaydın.



en etkileyici mesajlar resimli



Ben seni el gibi sonradan değil,
Ben seni bir anda gerçekten sevdim.
En sevgili, biriciğim Günaydın



en etkileyici mesajlar resimli indir



Galiba capslock tuşun açık kalmış evlat, büyük konuşuyorsun.


* * * * *


Gönlüme bakışınla kaçakça sızdın,
Gönlüme sesinle resimler çizdim,
Gönlüme adını kanımla yazdım,
Ben seni işte böyle sevdim...


* * * * *
En Etkileyici Mesajlar facebook için


Yırttım pusulamı yol haritamı,
Bir turna sesi, bir yürek atımı.
Ben seni yüreğim çatlarken sevdim.
İşte böyle sevdim hata mıydı?


* * * * *


Senin için ettim aşk yeminleri,
Tesbih yapıp çektim mor geceleri.
Yaşamıyormuşum yar önceleri,
Ben seni yangına giderken sevdim.


* * * * *

Gözlerin ve Gülüşün;
Günün doğuşu gibi tatlı ve şirin.
Dünya kadar güzel ve esrarlı.
Gözlerin ve gülüşün.


* * * *

Umutla ve dostluklarla çevrelensin dört bir yanın günün aydın, her günün güzel olsun...


* * * * *


Azıcık gülümse başka bir şey istemem,
Sana olan sevgim son sermayem.
Saz, caz,  istemem....
Sevgi çiçeğim Günaydın.


* * * * *


Tıpkı yıldız gibisin pırıl pırıl, ışıl ışılsın, fakat sen özelsin çünkü sen bir tanesin. Bir tanem günaydın.


* * * * *


Toz pembe hayallerle,
Avundum perde perde,
Yarimin gülüşleri,
Dermandır her derde.


* * * * *


Seni düşlüyorum sadece seni,
Öyle kapıldım ki hayaline,
Seni arıyorum sadece seni.


* * * * *


Seni görüyorum sadece seni
Gölgende ısınıyor, gölgende uyuyorum.
Zaten sende başka da renk bilmiyorum.
Seni görüyorum sadece seni.


* * * * * *


Öyle kapıldım ki hayaline,
Görmem Züleyha'yı, bakma Şirin'e
Seni alıyorum nefes yerine,
Seni seviyorum, sadece seni.


* * * * *
En Etkileyici Mesajlar, Aşk Mesajları Sevgiliye özel

Tüm yollara adını koydum,
Sevgili aşkım, gülüm canım,
Sevgi çiçeğim, biriciğim,
Hayatım, aşkım cicim,
Mutluluk kelebeğim,
Gül yüzlü meleğim,
Ahu gözlüm,
Sevdiceğim,
Canım ,
Benim,
Aşkım.
aŞKıM
AşkIm


* * * * *


Güzel olan senle nefes almak,
Gölgende ısınıp, gölgende uyanmak.
Sevgi köpüğüm günaydın...


 * * * * *
En Etkileyici Aşk Mesajlar


Nedir Sevmek?
Sevmek her an sevdiğinin,
Güzel adını anmaktır.
Sevmek, kıyamete değin,
Yanmak, yanmak ve YANMAK'tır.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sesini duyup, kokusunu hissettinde,
Kendini huzurda hissetmektir, sevmek.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Onu gördüğünde, ondan haber aldığında,
Mutluluktan uçacakmış gibi olmaktır, sevmek.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Telefon elinde bir mesaj beklemek,
Mesaj geldiğinde mutluluktan,
elleri titremektir, sevmek.


* * * * *
En Etkileyici Sevgi Mesajları


Sevmek mi?
Onun nazarı ile,
Eriyebilmektir, sevmek.


* * * * *


Sen varsan hayatımda, herşey tamam.
Her şeyimsin. S&B


* * * * *


Yaşamak dediğin nedir ki?
Düşle gerçek arasında
Erirde tükenir insan.
Kısacık hayatında
Ne hayaller kurar,
Kurtlar sofrasında.
Boşuna kendini yer tüketir,
Yaralıdır insan.


* * * * *
En Etkileyici Mesajlar


Kah, yaralıdır insan. Unutma!
Kah, yaralanır insan umutla!
Umudumsun bunu unutma.


* * * * *


Tüken Bende
Bu güzellik varken sende,
Aklım aynalarda kalır.
Gül devşirir diken bende,
Kalmaz zaman, mekan bende.
Mecnun Leylalarda kalır.
Sen de tutuş, bende.


* * * * *


Sen benim her şeyimsin,
Her şeyim varsa yanımda
Herşey tamam demektir.
Her şeyimsin.


* * * * *


Gün doğdu, gün battı ne yazar,
Gün gelecek, güneş ikimiz için doğacak..


* * * * *
En Etkileyici Mesajlar


Düş peşindeysen, düş peşime...



Sözleşirim akşamdan,
Ellerim uzanır camdan,
Uzanırım çıkmaz hülyamdan,
Uykumdaysa rüyamdan.


* * * * *


İzim karışır izine
Çiğ düşsün diye göğsüne,
Dilek diler gökyüzüne,
Yıldız takarım sevgili.


* * * * *


Çiğ tanesi ... Sessiz, berrak
Bir gülün yaprağına bak.
Tenine dokunmam yasak,
Göz yaşıyla yıkarım aşkın terini...


* * * * *


Hem aşağı, hem yukarı,
Sütten beyaz sudan arı,
Benim sevgim, akar durur.
Ey sevgili...Gül sevgili...


* * * * *


Cesaret topladım ay ışığından,
Kendimce güzel kelimeler buldum,
Gülücüklerle boyadım yüzümü,
Sevincimden kayboldum...


* * * * *


Tek sokağındaydım mahalllenin,
Gideceğim yeri unuttum,
Sana benzettim birini,
Usulca kolundan tuttum.


* * * * *


Dizlerim boşalmış, avucum terli
Duygularım sanki bir mahşer yeri,
Bakma geldiğime sen,
Beklemediğini biliyordum.


* * * * *


Bu güzellik varken bende,
Aklı kalır her halinde,
Gül sende, diken bende,
Kalmaz zaman, mekan bende.
* * * * *
* * * * *
en etkileyici aşk mesajları, en etkileyici mesaj, en etkileyici mesajlar resimli, en etkileyici mesajlar  indir, en etkileyici mesajlar facebook, resimili en etkileyici sevgi mesajları,

0 yorum:

Yorum Gönder