Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



3 Şubat 2016 Çarşamba

resimli en etkileyici sözler aşk, en güzel etkileyici sözler kısa, en etkileyici sözler resimli indir, en etkileyici sözler indir, en etkileyici sözler ekşi, en etkileyici sözler facebook, etkileyici sözler 2015,2014,2012,2010,2016,

En etkileyici sözler-En güzel etkileyici söz -İndir -Paylaş-Resimli

Anlaya bilene suzmak cevaptır.


en etkileyici sözler aşk


Sözleşirim akşamdan,
Ellerim uzanır camdan,
Uzanırım çıkmaz hülyamdan,
Uykumdaysa rüyamdan.

en etkileyici söz

İzim karışır izine
Çiğ düşsün diye göğsüne,
Dilek diler gökyüzüne,
Yıldız takarım sevgili.


 * * * * *


Bir çiçekle bahar olmaz ama, her bahar bir çiçekle başlar.


* * * * *

"Gönül gözü ile gören hiçbir insanı kandıramazsınız, sizi açık Bir Kitap gibi okur."


en etkileyici sözler resimli

Dostluk emek, 
Doğruluk cesaret,
Sevgi ise yürek ister.

* * * * *

İnsan, canı yanmadan gerçek yüzünü göstermez.


* * * * *

Çiğ tanesi ... Sessiz, berrak
Bir gülün yaprağına bak.
Tenine dokunmam yasak,
Göz yaşıyla yıkarım aşkın terini...


en etkileyici sözler resimli indir


Hem aşağı, hem yukarı,
Sütten beyaz sudan arı,
Benim sevgim, akar durur.
Ey sevgili...Gül sevgili...

* * * * *

Cesaret topladım ay ışığından,
Kendimce güzel kelimeler buldum,
Gülücüklerle boyadım yüzümü,
Sevincimden kayboldum...


* * * * *


Tek sokağındaydım mahalllenin,
Gideceğim yeri unuttum,
Sana benzettim birini,
Usulca kolundan tuttum.



* * * * *


Dizlerim boşalmış, avucum terli
Duygularım sanki bir mahşer yeri,
Bakma geldiğime sen,
Beklemediğini biliyordum.


* * * * *


Bu güzellik varken bende,
Aklı kalır her halinde,
Gül sende, diken bende,
Kalmaz zaman, mekan bende.


* * * * *


Seni görünce kendimi tanıyamıyorum.
Ayağım yürüdüğü yola yabancılaşıyor.
Aklım şaşıyor, ellerim sanki yelpaze.


* * * * *


Boşuna kendini yerme,
Hayat gerçek, düş hayal,
Garip bir yolda tükenir insan...


* * * * *


Gözlerin geçer aklımdan,
Yola bakarım sevgili.
Ben her gece yatağımdan
Böyle kalkarım sevgili,


* * * * *


Ağaç hışırtısı, kuş sesi,
İçimde vuslat hevesi,
Menzilim yüreğimdeki sevgili
Yola çıkar beklerim seni.


* * * * *

Sözleşirim akşamdan,
Ellerim uzanır camdan,
Uzanırım çıkmaz hülyamdan,
Uykumdaysa rüyamdan.


* * * * *


İzim karışır izine
Çiğ düşsün diye göğsüne,
Dilek diler gökyüzüne,
Yıldız takarım sevgili.


* * * * *


Yüreğimdeki arzu,
Hayalimdeki tek tutkusun,
Beni yaşatan en güzel  duygusun.
Benim tatlı bebeğim...


* * * * *


Ben seni el gibi sıradan değil,
Ben seni ben gibi yürekten sevdim.
Kıymetlim, gül yüzlüm Seni sevgiyorum.


* * * * *


Ben seni el gibi sonradan değil,
Ben seni bir anda gerçekten sevdim.
En sevgili, biriciğim Gül yüzlüm. Sevgilim


* * * * *


Gönlüme bakışınla kaçakça sızdın,
Gönlüme sesinle resimler çizdim,
Gönlüme adını kanımla yazdım,
Ben seni işte böyle sevdim...


* * * * *

Yırttım pusulamı yol haritamı,
Bir turna sesi, bir yürek atımı.
Ben seni yüreğim çatlarken sevdim.
İşte böyle sevdim hata mıydı?

* * * * *

Senin için ettim aşk yeminleri,
Tesbih yapıp çektim mor geceleri.
Yaşamıyormuşum yar önceleri,
Ben seni yangına giderken sevdim.


* * * * *


Gözlerin ve Gülüşün;
Günün doğuşu gibi tatlı ve şirin.
Dünya kadar güzel ve esrarlı.
Gözlerin ve gülüşün.


* * * * *


Umutla ve dostluklarla çevrelensin dört bir yanın günün aydın, her günün güzel olsun...


* * * * *


Azıcık gülümse başka bir şey istemem,
Sana olan sevgim son sermayem.
Saz, caz,  istemem....
Sevgi çiçeğim Canım.


* * * * *

Öyle kapıldım ki hayaline,
Görmem Züleyha'yı, bakma Şirin'e
Seni alıyorum nefes yerine,
Seni seviyorum, sadece seni.


* * * * *

Tüm yollara adını koydum,
Sevgili aşkım, gülüm canım,
Sevgi çiçeğim, biriciğim,
Hayatım, aşkım cicim,
Mutluluk kelebeğim,
Gül yüzlü meleğim,
Ahu gözlüm,
Sevdiceğim,
Canım ,
Benim,
Aşkım.
aŞKıM
AşkIm


* * * * *


Güzel olan senle nefes almak,
Gölgende ısınıp, gölgende uyanmak.
Sevgi köpüğümsün.


* * * * *


Seni görüp, seni buldum,
Dertlerden, hüzünlerden kurtuldum.
Gönül kuşum , taze çiçeğim.
Aşkım gerçeğim.


* * * * *

Sokak lambaları,
Sessizce hışırdayan yapraklar,
Yağmur damlaları ile ıslanan saçlarım.
Nasıl etsem bulutlara mı saklasam? İçim deki dalgaları.
Anlıyorsun işte... Gözümü açtım...Hayalimde sen...


* * * * *


Sabahın erken vakti,
Günün ilk ışıkları, inerken sokaklara,
Ben yerimde hayallere dalmış,
Binmişim bulutlara...arıyorum seni...;



1* * * * *


Romantik Sözler (Kızgın)
Ödünç verdim sana şu titrek kalbimi,
Artık mühlet doldu, geri ver.
Ayın pencereye vuruşu gibi,
Mahmurluğum geçsin, hadi geli ver.


* * * * *


Romantik Sözler - Mesajlar (Kızgın)
Mühlet doldu dedim, onu geri ver,
Paylaştığım sırlarım da ödünçtü,
Tutamadın; ciğerime ateş düştü.
Ah ceylan bakışlı! Gonca gülüşlü,
Aynalara küstüm, hadi geli ver.


* * * * *

Romantik Sözler - Mesajlar (Kızgın)
Yıllarımı, sırlarımı geri ver.
Hasretin yasını tuttuğum yeter.
Baykuşa yarenlik ettiğim yeter,
Cevrinden eriyip bittiğim yeter.
Şöken şafaklarla çıkıp geli ver.



* * * * *

Romantik Sözler (Kızgın)
Tüketme kalbimi, bana geri ver.
Bir ömür beyhude gelip geçmesin.
Fasıl ki bahardır, poyraz esmesin.
Bir meltim gibi geli ver.


* * * * *


Romantik Sözler (Kızgın)
Çocuk sevincimi bana geri ver.
Kaç defa kuşlarla haber saldım.
Mahpuslar dağıldı ben susuz kaldım.
Yüzünü göstermiyorsan bari bir adım
At da yol sevinsin; hadi geli ver.
Yol bekleyen gözlerimi ger ver!


* * * * *

Ne çabuk akşam oldu,
Yine sensiz bir gün başlıyor yüreğimde.
Ne olursun beni  mahkum etme sensizliğe..."


* * * * *


Sen bana yüreğin kadar yakınım.
Kendini yalnız hissettiğinde,
dokun yüreğine ben hep ordayım.


* * * * *

Sevmek mangal gibi yürek ister...

* * * * *


''Gözler yaşarmadıkça gönüllerde gökkuşağı oluşmaz.'' J.V.Cheney


* * * * *

''Körlerin ülkesinde, tek gözlü insan kral olur.''Erasmus
* * * * *
* * * * *
resimli aşk sözleri, en etkileyici resimli şiirle, resimli en etkileyi aşk sözleri kısa, uzun resimli en etkileyici sözler 2016, 2015, sevgiliye en etkileyici sözler facebook,  en etkileyici sözler resimli indir, en etkileyici sözler indir ekşi

0 yorum:

Yorum Gönder