Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



27 Ocak 2016 Çarşamba

Sevgiliye resimli etkileyici günaydın mesajları, etkileyici günaydın mesajları uzun, etkileyici günaydın msj sevgilime, etkileyici günaydın mesajları kısa, etkileyici günaydın mesajları resimli, etkileyici günaydın mesajları facebook, etkileyici günaydın mesajları arkadaşa,

EN GÜZEL ETKİLEYİCİ GÜNAYDIN MESAJLARI SÖZLERİ

Bir sana, bir de sabah uykusuna doyamadım en güzelim günaydın...

etkileyici günaydın mesajları resimli


Aşkın İçinde aşk, benim içimde sen varsın sevgilim. Sevgilim Günün Senin gibi güzel olsun.

etkileyici günaydın mesajları


En çok isteğim gözlerimi senle açmak. Her sabah dua ediyorum alarmımla değilde senin güzel gözlerinle başlayayım günüme diye. Belki bir gün benimde dualarım kabul olur ve sen sonsuza kadar benim olursun. Hayırlı sabahlar :))


etkileyici günaydın mesajları


Günaydın bebeğim, güzel bir günün sabahında seni sevgimle selamlıyorum.


* * * * *

Yeni günün Size huzur getirmesi dileğiyle, hayırlı sabahlar

etkileyici günaydın mesajları


Ettiğiniz duaların kabul olması dileğiyle günaydın tüm dostlara.

* * * * *

Tüm yollara adını koydum,
Sevgili aşkım, gülüm canım,
Sevgi çiçeğim, biriciğim,
Hayatım, aşkım cicim,
Mutluluk kelebeğim,
Gül yüzlü meleğim,
Ahu gözlüm,
Sevdiceğim,
Canım ,
Benim,
Aşkım.
aŞKıM
AşkIm


* * * * *

Güzel olan senle nefes almak,
Gölgende ısınıp, gölgende uyanmak.
Sevgi köpüğüm günaydın...


* * * * *


Ben seni el gibi sonradan değil,
Ben seni bir anda gerçekten sevdim.
En sevgili, biriciğim Günaydın


etkileyici günaydın mesajları



Gönlüme bakışınla kaçakça sızdın,
Gönlüme sesinle resimler çizdim,
Gönlüme adını kanımla yazdım,
Ben seni işte böyle sevdim...


* * * * *


Yırttım pusulamı yol haritamı,
Bir turna sesi, bir yürek atımı.
Ben seni yüreğim çatlarken sevdim.
İşte böyle sevdim hata mıydı?


* * * * *


Senin için ettim aşk yeminleri,
Tesbih yapıp çektim mor geceleri.
Yaşamıyormuşum yar önceleri,
Ben seni yangına giderken sevdim.


* * * * *


Gözlerin ve Gülüşün;
Günün doğuşu gibi tatlı ve şirin.
Dünya kadar güzel ve esrarlı.
Gözlerin ve gülüşün.


* * * * *


Azıcık gülümse başka bir şey istemem,
Sana olan sevgim son sermayem.
Saz, caz, eğlence istemem....
Sevgi çiçeğim Güaydın.


* * * * *


Bu güzellik varken sende,
Aklım aynalarda kalır.
Gül devşiri diken bende,
Kalmaz zaman, mekan bende.
Mecnun leylalarda kalır.
Sen de tutuş. bende.


* * * * *


Kah, yaralıdır insan. Unutma!
Kah, yaralanır insan umutla!


* * * * *


Seni görünce kendimi tanıyamıyorum.
Ayağım yürüdüğü yola yabancılaşıyor.
Aklım şaşıyor, ellerim sanki yelpaze.


* * * * *


Boşuna kendini yerme,
Hayat gerçek, düş hayal,
Garip bir yolda tükenir insan...


* * * * *


Gözlerin geçer aklımdan,
Yola bakarım sevgili.
Ben her gece yatağımdan
Böyle kalkarım sevgili,


* * * * *


Ağaç hışırtısı, kuş sesi,
İçimde vuslat hevesi,
Menzilim yüreğimdeki sevgili
Yola çıkar beklerim seni.



* * * * *


Sözleşirim akşamdan,
Ellerim uzanır camdan,
Uzanırım çıkmaz hülyamdan,
Uykumdaysa rüyamdan.


* * * * *


İzim karışır izine
Çiğ düşsün diye göğsüne,
Dilek diler gökyüzüne,
Yıldız takarım sevgili.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sevmek Yanmaktır aslında,
Sevmek epeyce bir yürek ister.
Çünkü sevmek inanmaktır.
Geceleyin uykusundan,
Sırılsıklam kalkmaktır.


* * * * *

Nedir Sevmek?
Sevmek epey bedel ister,
Sevmek, temmuzda donmaktır.
Okyanusta kürek çekmek,
Kutuplarda yıkanmaktır.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sevmek aşk denizinde,
Deniz kızı aramaktır.
Sevgilinin dizlerinde,
Saçlarını taramaktır.


* * * * *

Nedir Sevmek?
Sevmek her an sevdiğinin,
Güzel adını anmaktır.
Sevmek, kıyamete değin,
Yanmak, yanmak ve YANMAK'tır.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sesini duyup, kokusunu hissettinde,
Kendini huzurda hissetmektir, sevmek.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Onu gördüğünde, ondan haber aldığında,
Mutluluktan uçacakmış gibi olmaktır, sevmek.

* * * * *

Nedir Sevmek?
Telefon elinde bir mesaj beklemek,
Mesaj geldiğinde mutluluktan,
elleri titremektir, sevmek.


* * * * *


Sevmek mi?
Onun nazarı ile,
Eriyebilmektir, sevmek.


* * * * *


Sen varsan hayatımda, herşey tamam.
Her şeyimsin. S&B


* * * * *


Ey canımın sahibi yar! Sen benimle olduktan sonra kaybettiklerimin ne önemi var.


* * * * *


Sevgilim,
Sevmek  vazgeçemeyecek kadar sevmekmiş.
Vazgeçilmezim kalbimin sahibi,
Gül yüzlü meleğim, nice güzel günlere,


* * * * *


-Öylesine çok seviyorum ki seni öylesine değil.
-Nasıl mı?
-Öylesine temiz. Öylesine saf.
 Öylesine derin. Ve öylesine çok!


* * * * *


Sevmek seni seviyorum demek değil,
Sevilenin sevgisini yüreğinde hissetmektir.


* * * * *


Aşk yanında olanı sevmek değil,
Sevgilinin hasretine yanıp bitmektir.


* * * * *


Aşk yanında olanı sevmek değil,
Onu sevmek ve onu beklemektir.

* * * * *
* * * * *
En güzel etkileyici günaydın mesajları indir, sevgiliye etkileyici günaydın mesajları  günaydın mesajları etkileyici 2016, etkileyici günaydın mesajı resimli etkileyici günaydın mesajları, etkileyici günaydın mesajları facebook da paylaş, resimli indir, sevgiliye etkileyici günaydın mesajları, etkileyici günaydın mesajları sevgiliye günaydın,

0 yorum:

Yorum Gönder