Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



2 Ocak 2016 Cumartesi

Sayfamızda birbirinden güzel Resimli Güzel Günaydın Mesajları, En Güzel Resimli Güzel Günaydın Mesajları Resimli ve sms olarak gönderebilirsiniz.

Resimli Güzel Günaydın Mesajları 

Her şeyden çok sana olan hasretim. 
Her sabah sırf senin için açılıyor gözlerim. 
Günaydın benim her şeyim, canım, şekerim günaydın..





Günün en güzel anı olan sabahın erken vaktinde herkese nasip olmayan mutluluk duygusu sizinle olsun. Günaydın, hayırlı sabahlar dilerim.



* * * * *


Günün Öyle bir gün olsun k; Hiç bitmese dediğin, huzur, sevgi, aşk heyecan içinde yüreğine mutluluk ve sevinç dolsun. Hayırlı Sabahlar.




günaydın mesajları



Gönülden dile, 
Dilden gönüle giden bir yol vardır. 
Yeter ki rotan sevgi olsun.
Gül Yüzlü Güzel Meleğim Günaydın.


* * * * *


Bu özel ve güzel günde,
Kalbimin incisine, özelime,
Kısaca vazgeçilmezime, 
sevgimi, saygımı, 
Selamlarımı gönderiyorum.
Sevgi ile... Günaydınlar



Güzel günaydın mesajları



Günaydın dünya, günaydın güneş, 
günaydın doğa, günaydın kuşlar, 
günaydın kelebekler, günaydın dostlarım. 
Ve kendime de kocaman bir GÜNAYDIN.


* * * * *


Yeni günün Size huzur getirmesi dileğiyle, hayırlı sabahlar, en güzel güzel günler diliyorum, HAYIRLI SABAHLAR...


* * * * * 


Gönlümün sultanı, narin  kelebeğim. 
Kelebeğin ömrü az olur ama 
sen benim hiç bitmeyecek ölümsüz aşkımsın. 
Güneş olup doğ sabahlarıma, 
umut ol yarınlarıma, 
ellerini ellerimden ayırma. 
Günaydın sevgilim!



resimli güzel günaydın mesajları



Hayallerimde sen, rüyalarımda sen, dualarımda sen. 
Sabahları güzel yüzünü görerek uyanmak istediğim sen. 
Günaydın sevdiğim, sevdiceğim, seni bir ömür boyu seveceğim.


* * * * * *


Asıl olan sevmektir. Sevmek duyguyu arındırır. 
Seven için sevildiğinin de önemi yoktur.
Güzelim, her şeyden özelim günaydın.


* * * * * *


Bırak Güneş başkaları için doğsun. 
Benim Güneş'im de Ay'ım da sensin. 
Güzel gözlerine bakınca ruhum aydınlanır, 
saçlarını savurunca tatlı bir meltem eser. 
Ya ellerimi tutunca... 
Onu hiç sorma işte 
sıcak yaz güneşi gibi kavurur ellerin, 
baştan ayağa titrer bedenim. Mutlu Sabahlar.



resimli güzel günaydın mesajları



Gündüz aydınlık güneşim,
gece karanlıklarıma ışık tutan kutup yıldızım;
Hep sen ol yanımda,
ben senin sol yanında. Günaydın hayat arkadaşım.


* * * * *


Gece gördüğüm rüya, gündüz kurduğum düşümde;
Kalbimde, ruhumda, kısaca baktığım her yer yerde sen varsın.
Seni seviyorum, beni sensiz bırakma aşkım. Günaydın..Biçimi bırak aslolan anlama bak.
Yüreğimin ateşi, gül yüzlüm günaydın.


* * * * *
Resimli Günaydın Mesajları


Günaydın sevgilim.
Yanında değilim ama
sımsıcak sevgilerimi gönderiyorum sana.
Bir günaydın mesajı, bir tebessüm.
Seni ne kadar çok sevdiğimi bilmeni istedim.
Sabah uyandığımda ilk seni görüp,
güne seninle başlamanın özlemi içerisindeyim.
Seni seviyorum aşkım



resimli güzel günaydın mesajları



Gönül kimi severse, sevgili odur.
Gönlümün gülü, en güzelim günaydın.


* * * * *


Sevgilim, sen benim için
Asla uyanmak istemediğim bir rüya gibisin.
Hep yanımda ol, bu rüya bitmesin.
Günaydın rüyalarımın prensesi.


* * * * *


Aç gözlerini gül yüzlüm  her şeyden önce sana günaydın, günaydın, Günaydın Canıma...


   Resimli güzel gü
Resimli güzel günaydın mesajları



Yeni günde seninle beraber uyanmak dileği ile günaydın bir tanem.


* * * * *


Günaydın gönlümün güneşi, günün güzelliklerle dolsun, yaşamın huzur sevgi aşk heyecan mutluluk ve sevinç içinde olsun...
Uyandığımda sabahımı ısıtacak sihirli gücüm, günaydın.


* * * * *


Günaydın kalbimin gülü, gece rüyamda, gündüz hülyam da olan, sımsıcak gülüşünle beni saran Aşkıma Günaydın..



resimli güzel günaydın mesajları



Benim ilham kaynağım senin o tatlı gülüşün, senin sevgin benim mutluluk kaynağım. 


* * * * *


Güneşin doğuşunu kalbine,
mavi bulutları avucuna,
sevgimi gönlüne ve
aşkı usulca kalbine bırakıyorum
Günaydın AŞKIM.



resimli güzel günaydın mesajları



Her an seni yaşamak ne güzel... Güne senle başlamak, günü senle yaşamak, senle uykuya dalmak, gece rüyamda senle olmak ne güzel... Günaydın gönlümün güneşi.. Günaydın her yeni güne senle uyanmak istediğim biricik sevgilim...


* * * * *


Sabahın bütün güzellikleri yüreğine doğsun, hayatın tatlı, günün aydın olsun sevgilim...


* * * * *

Yükselen güneş yüzünü, sisli hava nemli gözlerini, kalabalık şehir uğultusu senin  sessizce seni seviyorum demeni hatırlatıyor bana.


En Güzel resimli güzel günaydın mesajları indir.
resimli güzel günaydın mesajları



Güneşin doğuşunu kalbine, mavi bulutları avucuna, sevgimi gönlüne ve aşkı usulca kalbine bırakıyorum Günaydın AŞKIM.


 * * * * *


Sabah bir gülüşünü görmek, gün boyu gülümsemem demek. Tatlı meleğim güler yüzlüm günaydın.



resimli güzel günaydın mesajları



Her şeye canını sıkma ey gönül,
Ne bu dertler kalıcı,
Ne de bu ömür. Mevlana. Günün güzel olsun.


* * * * *


Günaydın üzüntüleri bi tarafa bırak, bugünün keyfine bak. Huzurlu, mutlu bir gün geçirmen dileği ile...Günaydın


* * * * *


Yeni bir güne  sana günaydın diye bilmek için, her anımı senin hayalinle geçiriyorum ki, her sabah sana günaydın bir tanem diyebileyim. Günaydın.


* * * * *


Bir gül olmak isterdim, dalımdan koptuğum an yalnız senin için kopayım ve yalnız senin avuçlarında solayım diye güzel yüzlü tatlı meleğim günaydın.


* * * * *


Seni o kadar çok seviyorum ki, sesimi bile edemiyorum.
Çünkü aşkım sessiz, sevgim dilsizdir. kalbimin sesini dinle yeter.


* * * * *


Arıyorum seni her yerde,
Aşkımın  sözlerin merhemdir derde,
Ben bir dertliyim, dermanım sende.
Güzelim günaydın, sevgiliye


* * * * *


 Bir sana, bir de sabah uykusuna doyamadım en tatlıma günaydın...


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sevmek Yanmaktır aslında,
Sevmek epeyce bir yürek ister.
Çünkü sevmek inanmaktır.
Geceleyin uykusundan,
Sırılsıklam uyanmaktır.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sevmek epey bedel ister,
Sevmek, temmuzda donmaktır.
Okyanusta kürek çekmek,
Kutuplarda yıkanmaktır.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sevmek aşk denizinde,
Deniz kızı aramaktır.
Sevgilinin dizlerinde,
Saçlarını taramaktır.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sevmek her an sevdiğinin,
Güzel adını anmaktır.
Sevmek, kıyamete değin,
Yanmak, yanmak ve yanmaktır.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sesini duyup, kokusunu hissettiğinde,
Kendini huzurda hissetmektir, sevmek.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Onu gördüğünde, ondan haber aldığında,
Mutluluktan uçacakmış gibi olmaktır, sevmek.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Telefon elinde bir mesaj beklemek,
Mesaj geldiğinde mutluluktan,
elleri titremektir, sevmek.


* * * * *
Resimli Günaydın Mesajları Sevgiliye


Sevmek mi?
Onun nazarı ile,
Eriye bilmektir, sevmek.


* * * * *


Yüreğine huzur dolsun,
Hayallerin gerçek olsun,
Duaların kabul olsun.
Hayırlı sabahlar...


* * * * *


Dua ibadetin özüdür,
Bol dualı bir gün geçirmek dileğiyle
Günümüz aydın, kazancımız bereketli olsun,
Değerli arkadaşıma günaydın, hayırlı sabahlar..


* * * * *


Ettiğiniz duaların kabul olması dileğiyle günaydın dostlarıma.


* * * * *


Günümüzü aydınlatan Allah'a (c.c) şükürler olsun. Cümleten hayırlı sabahlar diliyorum.



* * * * *


Bu mübarek günün hürmetine dualarınız ve ibadetleriniz kabul, hata ve günahlarınız affolsun, hayırlı günler, hayırlı cumalar...


* * * * *


Günaydın! Evinizden bereket,
Dilinizden dua,
Kalbinizden iman eksik olmasın.
Mutlu ve huzurlu günler dilerim.


* * * * *


Günaydın! Evinizden huzur,
Dilinizden dua, Gönlünüzden umut,
Kalbinizden Rahman ve Resul aşkı eksik olmasın.
Mutlu ve huzurlu günler dilerim.


* * * * *


Yeni günün Size huzur getirmesi dileğiyle, Sabah şerifleriniz Hayırlı Olsun.


* * * * *


Ya Rab! bizi yaşadığımız her anın kıymetini bilenlerden eyle. Günaydın, hayırlı sabahlar.


* * * * *


Sana yürekten hayırlı sabahlar diliyorum.
Günün güzel, ömrün bereketli, cebin  parayla dolsun.


* * * * *


Mutluluk nerede?
Gülen gözlerde,
Tatlı sözlerde,
Nurlu yüzlerde,
Bazen gündüzlerde,
Bazen gecelerde,
Ama; en güzeli,
Sevgi dolu yüreklerde.
Günaydınlar, Hayırlı Sabahlar
Sabahınız nurlu,
Gönlünüz huzurlu olsun.








Herkese mutlu sabahlar diliyorum... hayırlı ve mutlu bir güne başlamanız dileğiyle günaydın...


* * * * *


Allah'ın selamı üzerimize olsun, sabahımız nurla dolsun, günümüz aydın olsun. Hayırlı sabahlar...


* * * * *


Ya Rab! gecenin karanlığından gündüzün aydınlığına çıkardığın gibi, günümüzü de hayırlı kıl...
* * * * *
* * * * *en güzel resimli günaydin mesajları, en güzel resimli günaydin mesajları sevgiliye, mesajlar, resimli güzel günaydın mesajları, resimli güzel günaydın mesajları indir, Resimli güzel günaydın mesajları, günaydın mesajı indir, sevgiliye resimli güzel günaydın mesajı indir.

0 yorum:

Yorum Gönder