Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



30 Aralık 2015 Çarşamba

Günaydın mesajları resimli, resimli günaydın mesajları indir, sevgiliye günaydın mesajları resimli paylaş. resimli günaydın mesajları sevgiliye

RESİMLİ GÜNAYDIN MESAJLARI - RESİMLİ GÜNAYDIN SÖZLERİ -GÜNAYDIN MESAJLARI RESİMLİ

Gül yüzlü biriciğim, sabah kahvaltısı gönderiyorum; Sıcacık umut, tatlı bir öpücük, yürekten sevgi ve koyu bir hasret çayı. Seni Seviyorum. Günaydın... Said Eren kök






Mutluluk kaynağım, canımın içi sevgilim, kalbimin fatihi, bana sonsuz bir mutluluk yaşattığın için teşekkürler, günaydın.


* * * * *

Sana yürekten hayırlı sabahlar diliyorum.
Günün güzel, ömrün bereketli, cebin  parayla dolsun...




günaydın mesajları


Gece gördüğüm rüya, gündüz kurduğum düşümde;
Kalbimde, ruhumda, kısaca baktığım her yer yerde sen varsın.
Seni seviyorum, beni sensiz bırakma aşkım. Günaydın...


* * * * *


Azıcık gülümse başka bir şey istemem,
Sana olan sevgim son sermayem.
Saz, caz, oyun eğlence istemem....
Sevgi çiçeğim Güaydın.


* * * * *


Yeni günü hayırlara vesile olsunTüm Dostlara günaydınlar, sevgiler, selamlar olsun...


resimli günaydın mesajları


Gündüz aydınlık güneşim, 
gece karanlığa ışık tutan kutup yıldızım;
Hep sen ol yanımda, 
ben senin sol yanında. Günaydın hayat arkadaşım.


* * * * *


Arıyorum seni her yerde,
Aşkımın  sözleri merhemdir derde,
Ben bir dertliyim, dermanım sende.


* * * * *


Gözlerin ve Gülüşün;
Günün doğuşu gibi tatlı ve şirin.
Dünya kadar güzel ve esrarlı.
Gözlerin ve gülüşün.


günaydın mesajları resimli


Hayallerimde sen, rüyalarımda sen, dualarımda sen. 
Sabahları güzel yüzünü görerek uyanmak istediğim sen. 
Günaydın sevdiğim, sevdiceğim, seni bir ömür boyu seveceğim.


* * * * *


Senin için ettim aşk yeminleri,
Tesbih yapıp çektim mor geceleri.
Yaşamıyormuşum yar önceleri,
Ben seni yangına giderken sevdim.


* * * * *

Günaydın hayatımın anlamı,
günaydın içimin sönmeyen ateşi,
günaydın başımın tacı
günaydın gönlümün ilacı
günaydın güzeller güzelim.


günaydın mesajları resimli

Günaydın dünya, günaydın güneş,
günaydın doğa, günaydın kuşlar,
günaydın kelebekler, günaydın dostlarım.
Ve kendime de kocaman bir GÜNAYDIN.


* * * * *


Doğdun ruhuma, beni hasretle yakma,
Ne olursun beni yanlız bırakma...
Seni seviyorum bebeğim...


* * * * *


Yırttım pusulamı yol haritamı,
Bir turna sesi, bir yürek atımı.
Ben seni yüreğim çatlarken sevdim.
İşte böyle sevdim hata mıydı?


    resimli günaydın mesajları resimli
günaydın mesajları resimli

Ben seni el gibi sonradan değil,
Ben seni bir anda gerçekten sevdim.
En sevgili, biriciğim Günaydın


* * * *


Sevgi köpüğüm, gün ışığım, benim canım Günaydın.


* * * * *

En güzel sabahlar gülümseme ile başlar. 
Rabbim her güne gülümseyerek uyanmayı nasip etsin. 
Gül yüzlüm,Günaydın!


Günaydın mesajları indir


Gönlüme bakışınla kaçakça sızdın,
Gönlüme sesinle resimler çizdim,
Gönlüme adını kanımla yazdım,
Ben seni işte böyle sevdim...
Gül yüzlüm, tatlı sözlüm, Günaydın.

* * * * *

Güzel bir güne mutlu bir şekilde başlamak dileği ile... günaydın...


* * * * *


Günaydın gönlü güzel,
kendi güzel insan.
Allah gönlüne göre versin.
Günün  güzelliklerle dolu olsun.


günaydın mesajları resimli

Günün mutlu, gönlün huzurla dolsun,
yeni başlayan gün sana ummadığın güzellikler getirsin. Günaydın...


* * * * *


Uzaklarda arama,
kalbimde tahtın kurulu.
Canımın cananı,
ne zaman istersen gel diye,
benim kapım sana hep aralı.
Günaydın cananım...


* * * * * *


Yüreğimdeki umut sana selam olsun. Yeni gün hepimize kutlu olsun. Hayırlı Sabahlar, Selamlar. Resimli günaydın mesajları.


Günaydın mesajları resimli


Güneşi gökyüzünde arama,
Üstte değil, güneş ışığı senin içinde.
Nerede, nasıl diye sorma,
Aydınlık günler kapında.
Yaşamak istiyorsan mutlulukla,
Dokun iyilikle başka hayatlara
Işıl ışıl bir tebessüm yerleştir dudaklarına
Neylersin, sen gülersen dünya da güler sana.


* * * * *


Güneşin doğuşunu da, batışını da bir ömür boyu seninle, el ele, omuz omuza birlikte izlemek dileğiyle günaydın sevgilim...


* * * * *


Seher vaktinde doğan güneş, yüreğinde umut olsun, yüreğin sevgiye doysun. GÜNAYDIN sevgi köpüğüm.


resimli günaydın mesajları

Sevgiyi senle, sıcaklığı bakışlarında buldum. Beni heyecanlandıran güneşim, günaydın.


* * * * *


Güneşin doğuşu sana huzur ve mutluluk getirsin.



* * * * * *


Gün gelir de mutsuz olursan,
gönlüne bir hüzün çökerse,
bir dosta ihtiyaç duyarsan,
hiç düşünme beni ara.
Bilmelisinki her zaman yanındayım.
Günaydın dostum.


günaydın mesajları resimli


Toz pembe hayallerle,
Avundum perde perde,
Yarimin gülüşleri,
Dermandır her derde.


* * * * *


Seni düşlüyorum sadece seni,
Öyle kapıldım ki hayaline,
Seni arıyorum sadece seni.


* * * * *


Gölgende ısınıyor, gölgende uyuyorum.
Zaten sende başka da renk bilmiyorum.
Seni görüyorum sadece seni.


* * * * *

Öyle kapıldım ki hayaline,
Görmem Züleyha'yı, bakma Şirin'e
Seni alıyorum nefes yerine,
Seni veriyorum, sadece seni.


* * * * *


Tüm yollara adını koydum,
Sevgili aşkım, gülüm canım,
Sevgi çiçeğim, biriciğim,
Hayatım, aşkım cicim,
Mutluluk kelebeğim,
Gül yüzlü meleğim,
Ahu gözlüm,
Sevdiceğim,
Canım ,
Benim,
Aşkım.
aŞKıM
AşkIm


* * * * *


Güzel olan senle nefes almak,
Gölgende ısınıp, gölgende uyanmak.
Sevgi köpüğüm günaydın...


* * * * *


Günaydın! Evinizden bereket,
Dilinizden dua,
Kalbinizden iman eksik olmasın.
Mutlu ve huzurlu günler dilerim.


* * * * *


Günaydın! Evinizden huzur,
Dilinizden dua, Gönlünüzden umut,
Kalbinizden Rahman ve Resul aşkı eksik olmasın.
Mutlu ve huzurlu günler dilerim.


* * * * *


Yeni günün Size huzur getirmesi dileğiyle, Sabah şerifleriniz Hayırlı Olsun.


* * * * *


Ya Rab! bizi yaşadığımız her anın kıymetini bilenlerden eyle. Günaydın, hayırlı sabahlar.


* * * * *


Allah'ın rahmeti ve berekti üzerinize olsun. Hayırlı günler.






Günün en güzel anı olan sabahın erken vaktinde herkese nasip olmayan mutluluk duygusu sizinle olsun. Günaydın, hayırlı sabahlar dilerim.


* * * * *


Mutluluk nerede?
Gülen gözlerde,
Tatlı sözlerde,
Nurlu yüzlerde,
Bazen gündüzlerde,
Bazen gecelerde,
Ama; en güzeli,
Sevgi dolu yüreklerde.
Günaydınlar, Hayırlı Sabahlar
Sabahınız nurlu,
Gönlünüz huzurlu olsun.

* * * * *
* * * * *
etkileyici güzel resimli günaydın mesajları facebook ta paylaş, günaydın mesajları resimli, sevgiliye günaydın mesajları resimli oku indir. Resimli günaydın mesajları indir.

0 yorum:

Yorum Gönder