Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



1 Ocak 2016 Cuma

Resimli günaydın mesajları sevgiliye, sevgiliye resimli günaydın mesajları sevgiliye indir, sevgiliye resimli günaydın mesajı resimli indir, en güzel gül resimli günaydın mesajları sevgiliye güzel resimli günaydın mesajları indir sevgiliye günaydın mesajları indir.

Sevgiliye Resimli günaydın Mesajları Sevgiliye Günaydın Mesajları Resimli kısa, indir, paylaş, facebook, Resimli Günaydın Mesajları Sevgiliye 

Gül yüzlü biriciğim sabah kahvaltısı gönderiyorum; Sıcacık umut, tatlı bir öpücük, yürekten sevgi ve koyu bir hasret çayı. Seni Seviyorum. Günaydın...Said Eren kök

* * * * *

Dünyada yok bir eşin, sensin benim güneşim, Günaydın Sevgili Minişim...






Ben güneş olup sadece o güzel gözlerin içine doğmak ve seninle mutluluğu yaşamak istiyorum. Günaydın yüreğimin gülü güzel sevgilim.



* * * * *


Günün en güzel saati olan sabahın bütün güzel renkleri yüreğine dolsun, neşen yerinde, günün aydın olsun sevgilim...



günaydın mesajları sevgiliye



Dünyada en güzel şey; seni sevmek, her uyandığımda seni hissetmek gibisi yok aşkım... Günaydın. Hayırlı sabahlar...


* * * * *


Hiç bitmesini istemediğin, mutluluktan içinin içini yediği bir gün olsun. Günaydın mutluluk kelebeği, güzeller güzelim günaydın.



sevgiliye günaydın mesajı



Sabah erken senin hayalinle uyandım...
Yanımda değildin bak sana mesajımı yolladım.


* * * * *


Günün ilk ışıkları benim yerime seni yerime usulca okşasın, gözlerini açtığında ben olayım kalbinde ve gülen güzel gözlerinde. Günaydın sevgilim...



sevgiliye günaydın mesajları



Sevgilim; Kuruyan göz bebeklerine, bir damla can suyu olmak için...
Dünyadaki en güzel şeyi sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...


* * * * *


Günün ilk ışıkları benim yerime seni yerime usulca okşasın, gözlerini açtığında ben olayım kalbinde ve gülen güzel gözlerinde. Günaydın sevgilim.



sevgiliye günaydın mesajı



İçimde yalnızca, sen olduğun için Seni Seviyorum.

* * * * *

Seni önce aramak, sonra bulmak isterim! 
Seni önce anlamak, sonra sevmek isterim! 
Seninle her şeye  yeniden başlamak isterim!
Kısaca, seninle bir ömür boyu yaşamak ve yaşlanmak isterim.



sevgiliye günaydın mesajı



Günaydın hayatımın anlamı,
günaydın içimin sönmeyen ateşi,
günaydın başımın tacı
günaydın gönlümün ilacı
günaydın güzeller güzelim.


* * * *  *


Gece rüyam, dilde duam,
Alın yazım, kader çizgim, nedenim,
Tende Canım, Canıma dermanım, Her şeyim...



resimli günaydın mesajı sevgiliye



Toz pembe hayallerle,
Avundum perde perde,
Yarimin gülüşleri,
Dermandır her derde.



sevgiliye günaydın



Her an seni yaşamak ne güzel... Güne senle başlamak, günü senle yaşamak, senle uykuya dalmak, gece rüyamda senle olmak ne güzel... Günaydın gönlümün güneşi.. Günaydın her yeni güne senle uyanmak istediğim biricik sevgilim...


* * * * *

Sen benim ilk sevdiğim son aşkımsın,
Sen benim en sevdiğimsin,
Sen benim canımın canı,
hayatımın anlamısın.



sevgiliye günaydın mesajları



İçimde hasretin,
Aklımda hayalin,
Yüreğimde sen varsın.


* * * * *


Mutlu olmak kimin umurunda! Sen yanımda ol yeter! 
Sevgiliye Gül resimli günaydın mesajları indir

Aç güzel gözlerini, Günaydın,
Benim Şirin Yüzlü, Tatlı Sevgilim. GÜNAYDIN:)



resimli günaydın mesajları sevgiliye
Kalp resimli 


Ya bir rüzgara takıl gel,
Yokluğunda yanan bu gönlüme,
Ya da ait olduğun yere gel, sız yüreğime.


* * * * *


Sabah bir gülüşünü görmek,
benin için gün boyu gülümsemem demek.
Tatlı meleğim güler yüzlüm günaydın.


sevgiliye gül resimli günaydın mesajı
günaydın aşkım



Ben seni el gibi sıradan değil,
Ben seni ben gibi yürekten sevdim.
Ben seni zamanla, sonradan değil,
Ben seni , bir anda gerçekten sevdim.


* * * * * *


Seni sadece kalbimde değil, gözlerimde de yaşatıyorum,
Sen, Gözlerimde olduğun için her an hayalimdesin. Sevgilim, Günaydın..



resimli günaydın mesajları sevgiliye
kelebek res

mli günaydın mesajı
Sevgi, Sevgilinin bakışlarında eriyip bitmektir.

* * * * *

Benim çarem sensin, dermanım sensin,
Kalbimin sahibi, gönlümün kardelen çiçeği sensin,
En güzel gün senin olsun sevgilime günaydın.


resimli günaydın mesajları sevgiliye
günaydın biricik aşkım


Sevilene yapılan en büyük iyilik ona sevildiğini hissettirmektir.

* * * * * 

Hayallerin gerçeğe dönüştüğü, ıslak düşlerin gerçekleştiği, umutlu bir güne, gün aydın hayirli sabahlar.

Resiünaydın mesajları facebook paylaş.
resimli günaydın mesajları indir

Yüzünden gülücülerin eksik olmadığı, gülücüklerinle gönülleri mutlu ettiğin nice güzel günlere günaydın.

* * * * *

Gülücüklerle dolu, güzel bir ömür geçirmek dileği ile..Gül yüzlü meleğim günaydın.


resimli günaydın mesajları sevgiliye


Benim ilham kaynağım. Senin o tatlı gülüşün, senin sevgin,  benim mutluluk kaynağım.

* * * * *

Hayat inişli çıkışlıdır ama sen ise  benim değişmezimsin. tatlı melek günaydın.


resimli günaydın mesajları sevgiliye


Yükselen güneş nur yüzünü, sisli hava nemli gözlerini, kalabalık şehir uğultusu senin  sessizce seni seviyorum demeni hatırlatıyor bana.


* * * * *


Soğuk sabah meltemi bana seni hatırlatıyor. Sabah soğuktan, seni görünce mutluluktan titriyorum.


resimli günaydın mesajları indir


Gerçeğim, gül yüzlü meleğim,
Kalbimin güneşi, kır çiçeğim.
Günaydın sevgilim.


* * * * *


Dünyada iki renk gül olsun,
biri kırmızı diğeri beyaz.
Sen beni unutursan kırmızılar solsun,
ben seni unutursam beyazlar kefenim olsun...


resimli günaydın mesajları sevgiliye


Gönlümün güneşi, sevgi çiçeğim,
Gonca gülüm, mor menekşem.
AŞKIM, GÜL YÜZLÜ SEVGİLİM GÜNAYDIN.


* * * * *


Yükselen güneş yüzünü, sisli hava nemli gözlerini, kalabalık şehir uğultusu senin  sessizce seni seviyorum demeni hatırlatıyor bana. Sevgilim günaydın


resimli günaydın mesajları sevgiliye

Kalbimin bahçesine gelmiş bahar,
Kır çiçekleri, kekik, 
Çıt kırıldım lavantalar, 
Kar beyaz  papatyalar.
Bak içinde kırmızı bir de gül var.
Benim gülüm günaydın.

* * * * *

Benim için değerli, anlamlı olan sensin. Ben senin sesini duymadıktan sonra , alarm çalmış umrumda bile değil. Günaydın.


resimli günaydın mesajları sevgiliye
Dualı tavşanlı günaydın mesajı sevgiliye
Sen arkadaşsın, sen dostsun, kısaca sen her şeyden kıymetlimsin. 
Kalbimin sahibi, Sevgilime Günaydın ;


resimli günaydın mesajları sevgiliye

    
    Bil ey sevgili; Bu can sana hayran. 
    Çünkü çıkmıyorsun aklımdan.
    Benim sevgim senin yüreğine dolsun.
    Bu güzel günde günün aydın olsun.

    en güzel resimli günaydın mesajları sevgiliye
resimli günaydın mesajları sevgiliye



resimli günaydın mesajları indir

Geceleri hayyallerle uykuya dalar gözlerim. Her şeyden çok sana olan özlemim. Bu sabah sırf senin için açıldı gözlerim. Günaydın benim biriciğim.

* * * * *

Günaydın sevgilime. En değer verdiğime. Sevgi çiçeğime Günaydın.


resimli günaydın mesajları

   Hava soğuk değil, ama sen yoksun diye üşüyorum, sevgilim... 


Resimli günaydın mesajları indir

Günaydın güler yüzlü, sevgi küpüm, günaydın.
İnanki beni bir bakışın, bir gülüşün yada bir  mesaj.
Göndermen heyecanlandırıyor, sevgilim.

resimli günaydın mesajları

Biliyor musun? Ben böyle değildim önceleri, hayatı pek umursamazdım, kimseyi pek özlemezdim. Şimdilerde sabah olsun, güneş doğsun diye, sabırsızlanıyorum. Mesaj filan bilmezdim sabahları... Şimdi sen varsın. Elimde telefon hayallerdeyim.  Evet evet, sen bakışlarınla, gülüşünle, yüreğime sevinç, mutluluk, kıvılcımı attın, yüreğimi kor ateş gibi düştün. Seni seviyorum. Sevgilime günaydın.


Resimli günaydın mesajları sevgiliye

    Sabahları birlikte uyanacağımız günler umarım ki uzak değildir...
    Seni çok sevdiğimi unutma, bekliyorum, hasretle, sabırsızlıkla.
    Şimdilik en güzel sevgiliye günaydın diyorum. Seni çok seviyorum.


resimli günaydın mesajları

Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, 
Aşkın içimde ve ruhun bedenimde,
Seni Seviyorum aşkım GÜNAYDIN.


resimli günaydın mesajları

   Bilir misin geceler ne kadar uzun gelir bekleyenlere? 
   Ya bir de o beklenen vazgeçilmezinse...
   Vaz geçilmezim, sevgilim, günaydın, hayırlı sabahlar.
    

resimli günaydın mesajları

Nasıl bağlanmışım sana bu kadar bende anlamayıyorum;
Bana bakmayan gözlerine mi, yoksa benim olmayan kalbine mi?

  sevgiliye resimli günaydın mesajı indir
resimli günaydın mesajları sevgiliye


Gerçek aşkta ne vefa vardır ne cefa.

* * * * * 

Eğer hasretsen birine gece geçmek bilmez, hele birde hasretin vazgeçilmezinse... Vazgeçilmezim günaydın



resimli günaydın mesajları sevgiliye


Günaydın yüreğime ısıtan,  gece mi aydınlatan, tatlı meleğim. Günaydın.

* * * * *

Seviyorum seni, seviyorum seni düşünmeyi ve seviyorum  günle beraber sana günaydın demeyi. GÜNAYDIN...

* * * * *

Gül'ü gülene, Sevgiyi bilene, Kalbini taşıyabilene ver.


resimli günaydın mesajları sevgiliye

Gönlüne sevgim güneş gibi doğsun ve her doğan güneşim sende mutluluk olsun. Günaydın bir tanem.

* * * * *

Sende siyahın anlamı; beyazın saflığı var. Tatlı sözlüm, güler yüzlüm günaydın her şeyim..


* * * * *


Seninle her şey güzel, yaşamaya değer. GÜNAYDIN.


resimli günaydın mesajları



    Çok uzaklardasın ama seni düşünüyorum.
    Gecenin bu saatinde sevgimi yıldızlara üflüyorum.
    Belki bakar görürsün, yada hissedersin diye.
    Bu güzel gecenin sabahına günaydın olsun.
    Seni seviyorum aşkım.

sevgiliye resimli günaydın mesajları indir
sevgiliye resimli günaydın mesajı

   Hayata gülümsüyorum, neden mi?
   Sebebi sensin. En güzel sevgiliye Günaydın

   gül resimli günaydın mesajları
gül resimli günaydın mesajları


Günlerin nasıl geçtiğinin önemi yok. Günleri beraber nasıl geçirdiğimizin önemi vardır. Günümüz güzel olsun...


Resimli Günaydın Mesajları Sevgiliye



resimli günaydın mesajları sevgiliye



Mutluluk yüzünden eksik olmasın, güzel gülücüklerinizle aydınlansın gününüz ve gönlünüz. Hayırlı sabahlar, mutlu yarınlar.



resimli günaydın mesajları sevgiliye

Hayırlı ve mutlu sabahlar, gününüz aydın olsun, yüreğin sevgiyle dolsun. Günaydın.


resimli günaydın mesajları sevgiliye

Mutluluklara, sevgiyle, huzurla dolu, nice nurlu sabahlara, sabahınız nur gününüz aydın olsun.


* * * * *

O kadar güzelsin ki yüzüne bakamıyorum.
Titriyor ellerim, ellerini tutamıyorum.
Dolanıp sarmak geliyor içimden, saramıyorum.
Öylesine bağlanmışım ki, sensiz duramıyorum


resimli günaydın mesajları sevgiliye

Eğer hasret isen birine gece geçmek bilmez, hele birde hasretin vazgeçilmezin ise... Vazgeçilmezim günaydın


Sevgiliye resimli günaydın mesajı indir
sevgiliye resimli günaydın mesajı


Nedir Sevmek?
Sevmek Yanmaktır aslında,
Sevmek epeyce bir yürek ister.
Çünkü sevmek inanmaktır.
Geceleyin uykusundan,
Sırılsıklam uyanmaktır.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sevmek epey bedel ister,
Sevmek, temmuzda donmaktır.
Okyanusta kürek çekmek,
Kutuplarda yıkanmaktır.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sevmek aşk denizinde,
Deniz kızı aramaktır.
Sevgilinin dizlerinde,
Saçlarını taramaktır.


* * * * *

Nedir Sevmek?
Sevmek her an sevdiğinin,
Güzel adını anmaktır.
Sevmek, kıyamete değin,
Yanmak, yanmak ve YANMAK'tır.


* * * * *


Ey Sevgili, ilacım da sensin, çarem de sensin.
Yüz parça olmuş gönlümün ışığı da sensin. Hayırlı sabahlar.


* * * * *


Tıpkı yıldız gibisin pırıl pırıl, ışıl ışılsın, fakat bir fark var sen bir tanesin. Bir tanem günaydın.


* * * * *

Doğan her günün sabahında,  senin sevgin beni daha çok heyecanlandırıyor. Aşkım seni seviyorum.


* * * * *


Bir bir umutla başlar her güzel gün... Gün güzel olunca da umudum  da özel oluyor... Her yeni gün sana umut getirsin...


* * * * *


Umudun sevgi, sevgin sonsuz, sabahın aydın olsun, kocaman selamlar... Günaydın her şeyim...

* * * *

Bir şey bilmediğimin dışında başka bir şey bilmiyorum.
Neyi mi biliyorum?
Seni çok sevdiğimi.


* * * * *

Gönül gözünü aç ve dinle: Seni seviyorum.


* * * * *


Sevgi ne renktir? Bence sevginin  rengi yoktur. Hiçbir rengin baskısı altında da kalmamıştır.


* * * * *


Arkadaş, sevgi damlaları sıcak yaz günlerinde yüreğine ferahlık veriyorsa sen aşıksın...


* * * * *

Gönül! Ben aşkı çok duydum ama hiç okumadım; 
Bilmem Aşka dair süslü, koca koca laflar. 
Aşkı anlat desen belki anlatamam da, 
Ama içimde öyle bir yaşıyorum ki onu; 
İşte o hale de, ne senin ne aklın yeter ne de ilmin. Mevlana


* * * * *


Dostlukların tükenmediği
Sevgilerin ölmediği
Göz yaşların akmadığı
Gülücüklerin bitmediği
En güzel günler sizinle olsun.!!
 En Sevgiliye  GÜNAYDIN


* * * * *
Resimli Günaydın Mesajları Sevgiliye


Bereketiniz, şansınız
Yolunuz acık olsun
Her şey umduğunuzdan daha güzel olsun
GÜNAYDIN :)


* * * * *


Acılardan uzak
Dualarla dolu
İçimizden geçenlerin
inşallah kabul olacağı
 sevgi dolu
Bir gün dilerim herkese
GÜNAYDIN
HAYIRLI SABAHLAR


* * * * *

Sabahın güneşi bahtınıza doğsun
Acılar kederler gönlünüzden uzak olsun
Tüm güzellikler mutluluklar sizlerin olsun
 GÜNAYDIN


* * * * *


Yaşamın büyüsü umuttur,
Umutlarınız hiç bitmesin,
Kalbinizden sevgi, yüzünüzden
Tebessümün eksik olmadığı
Güzellikler sizlerle olsun
GÜNAYDIN


 * * * * *


Her gününüz her an bitecekmiş gibi
Birbirinize daha sıkı sarılarak
Sevgi dolu yaşamanız dileğiyle....
GÜNAYDIN

 * * * * *

Bir umutla başlar
Her güzel gün.
Gün güzel olunca
Umut da özel olur
Her yeni gün
Sana umut getirsin.
Umudun sevgi,
Sevgin sonsuz,
Sabah'ın aydın olsun
GÜNAYDINLAR...

* * * * *

Hayallerinle avunuyorum...
Yüreğimde sancı,
Alnımda kanlı ter,
Hislerim direksiz,
Seni hayal ederken.
EN TATLI MELEĞİME
Günaydın
MUTLU,
HUZURLU,
YARINLAR
Diliyorum....


* * * * *

Sevgiliye gönderilecek en güzel günaydın mesajı, 'Seni seviyorum.' sözüdür.


* * * * *

Doğdun ruhuma, beni hasretinle yakma,
Ne olursun beni yalnız bırakma...
Gel bekliyorum sevgili...


* * * * *

Öyle kapıldım ki hayaline,
Görmem Züleyha'yı, bakma Şirin'e
Seni alıyorum nefes yerine,
Seni veriyorum, sadece seni.


* * * * *


Tüm yollara adını koydum,
Sevgili aşkım, gülüm canım,
Sevgi çiçeğim, biriciğim,
Hayatım, aşkım cicim,
Mutluluk kelebeğim,
Gül yüzlü meleğim,
Ahu gözlüm,
Sevdiceğim,
Canım ,
Benim,
Aşkım.
aŞKıM
AşkIm.


* * * * *

Güzel olan senle nefes almak,
Gölgende ısınıp, gölgende uyanmak.
Sevgi köpüğüm günaydın...


* * * * *

Nedir Sevmek?
Sesini duyup, kokusunu hissettiğinde,
Kendini huzurda hissetmektir, sevmek.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Onu gördüğünde, ondan haber aldığında,
Mutluluktan uçacakmış gibi olmaktır, sevmek.


* * * * *

Nedir Sevmek?
Telefon elinde bir mesaj beklemek,
Mesaj geldiğinde mutluluktan,
elleri titremektir, sevmek.


* * * * *


Sen görmesende, duymasanda, hissetmesende söylüyorum. 'Seni Seviyorum.'


* * * * *


Sana geldim ey yarim,
Ölümüne suskun çığlıklardan,
Tüm günahların sevabından
Sana geldim, aşka geldim yarim.



* * * * *


Sana geldim ey yarim,
Üzüntülerinin sevinci olmaya.
Gökyüzüne sıcacık gülüş olmaya,
Sana geldim, aşka geldim yarim.


* * * * *


Sen aşksın, sana geldim,
Sen beklenilensin, vuslata geldim.
Sen cansın, canan olmaya geldim,
Sen aşksın, sana geldim yarim.


* * * * *


Ey canımın sahibi yar! Sen benimle olduktan sonra kaybettiklerimin ne önemi var.


* * * * *


Sevgilim,
Sevmek  vazgeçemeyecek kadar sevmekmiş.
Vazgeçilmezim kalbimin sahibi,
Gül yüzlü meleğim, nice güzel günlere,
Sevgililer Günün Kutlu Olsun.


* * * * *

-Öylesine çok seviyorum ki seni öylesine değil.
-Nasıl mı?
-Öylesine temiz. Öylesine saf.
 Öylesine derin. Ve öylesine çok!
Sevgilim Sevgililer Günün Kutlu Olsun.


* * * * *

Sevmek seni seviyorum demek değil,
Sevilenin sevgisini yüreğinde hissetmektir.


* * * * *

Aşk yanında olanı sevmek değil,
Sevgilinin hasretine yanıp bitmektir.


* * * * *

Aşk yanında olanı sevmek değil,
Onu sevmek ve onu beklemektir.


* * * * *

Ben Seni Çok Seviyorum.          
Seni
Seviyorum,
Seni Seviyorum,
Seni çok seviyorum,
Seni çok ama çok seviyorum.
Seni çok seviyorum,
Seni Seviyorum,
Seviyorum,
Seni
Ben Seni Çok Seviyorum.


* * * * *


SeN & BeN
Bir rüya gördüm sadece ikimiz.
Bir Dünya kurdum içinde sadece ikimiz.
SeN & BeN.






Kulağına fısıldamak istiyorum.
Senin için çarpan kalbimle,
Seni deliler gibi Seviyorum.


* * * * *


Sevgilim,
Mutluluklar hep bizimle olsun,
En güzel günler bizim olsun,
Huzurla geçireceğimiz daha  bizimle olsun.
* * * * *
* * * * *
Sizin için özenle hazırladığım, resimli günaydın mesajları sevgiliye, resimli günaydın mesajları indir, günaydın mesajları sevgiliye, sevgiliye resimli günaydın mesajları indir, gül resimli günaydın mesajı sevgiliye resimli günaydın mesajı

2 yorum:

  1. Güzel bir yayın elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Tam da aradığım site deyim çok çok tskr edrim ellerinize sağlık devaminizi dilerim :)

    YanıtlaSil