Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



29 Aralık 2015 Salı

en güzel resimli komik mesajlar sevgilye resimli komik mesajlar

Komik Mesajlar-Resimli Komik Mesajlar-Komik Sözler

Şakaya değil ama gülmeye bayılırım. Şakanın sonu kavga derler ya aynen...En iyisi okumak.

Oku Bakayım,
Dayı ; )

  Resimli komik mesajlar.
komik mesajlar


Günaydın gülüm, canımın içi, best im?, kısacası günaydın beaa aşkım : Kalk bi, kalk yaaa, bi bak halen yatıyolar yaaa :D Günaydın

     komik mesajlar resimli
komik mesajlar


   En güzel resimli komik mesajlar
komik mesajlar


  komik günaydın mesajları
komik mesajlar



Geçenlerde anlatıyor adamın biri; Tam fırlatacaktım telefonu hanıma yo ye duvara fırlattım, hiç aklıma gelmedi ayın 16'sı olduğu. Bin pişman oldum. 29 günü telefonsuz geçirmek zorunda kaldım.


komik mesajlar


Hiç bitmesini istemediğin, mutluluktan içinin içini yediği, dursan duramadığın, yatsan yatamadığın ama zevkten dört köşe olupta kendini kaybetmediğin bir gün olsun.


* * * * *


Günlük, alarma karşı verdiği amansız mücadeleyi yine kaybettim.Galiba yarında kaybedeceğim. Ne olsu bana yaaaaaaaa, umudumu kaybetmemedim değil mi? Yok yok, sana GÜNAYDIN…

* * * * *
* * * * *
komik mesajlar, resimli komik mesajlar, komik mesajlar resimli, şekilli komik mesajlar, komik mesajlar şekilli, komik mesajlar sevgiliye, resimli komik mesajlar indir, komik mesajlaşmalar, sevgiliye komik mesajlar facebook,

0 yorum:

Yorum Gönder