Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



28 Aralık 2015 Pazartesi

Komik Fıkralar

KAHRAMAN

Erler sabah yoklamasında. Çavuş içlerinden birine soruyor.
-Söyle bakalım nerdensin?
-Maraş'lıyım komutanım...
Çavuş sinirlenir ve askere okkalı bir tokat atar. Ardından tekrar sorar.
-Bir daha söyle bakayım nerdensin?
-Maraş'lıyım komutanım...
Çavuş bu sefer iyice hiddetlenir ve askere okkalı bir tokat daha atar. Ardından tekrar sorar.
-Oğlum bak sana son defa soruyorum. Nerelisin?:
-Kahramanmaraş'lıyım komutanım.
-Hah! şimdi oldu der ve yanındakine sorar...
-Oğlum sen nerelisin?:
-Kahraman Sinopluyum komutanım :)



*  * * * *



GERİZEKALI

Okula yeni gelen Öğretmen Öğrencilere çağrıda bulunur. Kendini gerizekalı hisseden varsa ayağa kalksın. Sınıftan çıt çıkmaz. Nihayet bir öğrenci ayağa kalkar. Öğretmen: Sen kendini gerizekalı mı hissediyorsun evladım diye sorar. Ayağa kalkan öğrenci: Hayır ama sizin tek başınıza ayakta kalmanıza gönlüm razım olmadı. :))


* * * * *

İNAT 

Üç birbirinden inatçı arkadaş yolda karşılaşmışlar, birbirlerine inatçılıklarından bahsediyolarmış biri diğerlerine ben akşam eve gelince kapıyı 1 defa çalarım açıldı açıldı,  açılmazsa sabaha kadar kapının önünde yatarım demiş.

İkincisi seninkide inat mı? Benim dişim ağrıyınca gider hepsini çektiririm inat bu ya demiş.

Üçüncüsü lafa girmiş sizinkilerde bişi mi ben evlendiğim ilk gece hanımla kavga ettik o gün bugün ayrı yatarız demiş o sırada arkadaşları araya girmiş o zaman senin kız ve oğlan kimden?

O da böbürlenerek valla inat bu ya onuda hiç sormadım demiş...:)))



* * * * *



TÜRK KADINI 

Bütün milletin kadınları toplanmış başlamışlar muhabbete kocanız sizi aldatsa ne yaprsiniz diye.
İngiliz; Ben sevgilisini öldürürüm.
Amerikalı : Ben kocamı öldürürüm
İspanyol: Ben kendimi öldürürüm
Japon : İlk önce sevgilisini, sonra kocamı, en sonunda kendimi öldürürüm.
Sıra gelmiş Türk kadının cevabına benim kocam yapmaz.  :)


* * * * *
* * * * *
ders verici fıkralar  güzel fıkralar  komik fıkralar  komik sözler  komik sözler yeni komik sözler facebook  komik sözler 2016 çok komik fıkralar yeni 

0 yorum:

Yorum Gönder