Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



3 Ocak 2016 Pazar

Resimli Günaydın Mesajları İndir-Resimli Günaydın Mesajları-Günaydın Mesajları Resimli- Resimli Günaydın Mesajları Sevgiliye Resimli, günaydın, mesajları, indir, paylaş, facebook, gönder, kısa, uzun sevgiliye 2017

Resimli Günaydın Mesajları İndir

Günaydın hayatımın anlamı, günaydın içimin sönmeyen ateşi, günaydın başımın tacı, günaydın gönlümün ilacı, günaydın güzeller güzelim.


* * * * *


Gül yüzlü biriciğim sabah kahvaltısı gönderiyorum; Sıcacık umut, tatlı bir öpücük, yürekten sevgi ve koyu bir hasret çayı. Seni Seviyorum. Günaydın... Said Eren kök



Mutluluk kaynağım, canımın içi sevgilim, bana sonsuz bir mutluluk yaşattığın için teşekkürler, günaydın.


* * * * *


Günün en güzel saati olan sabahın bütün güzel renkleri yüreğine dolsun, neşen yerinde, günün aydın olsun sevgilim...



Resimli Günaydın Mesajları İndir



Sevmek mi, ondan güzel günaydın mesajları geldiğinde mutluluktan gülümsemek, heyecandan elleri titremektir, sevmek. Evet gülümsüyorum, Heyecanlanıyorum ve Seni Seviyorum. Gül yüzlüm Günaydın.


* * * * *


Dünyada en güzel şeysin; seni sevmek, her uyandığımda seni hissetmek gibisi yok aşkım... Günaydın. Hayırlı sabahlar...


* * * * *


Canımın içi, her şeyim. Her şeyden daha çok sana olan özlemim. Bu sabah sırf senin için açıldı gözlerim. Günaydın benim her şeyim. Günaydın.




günaydın mesajları



Günaydın hayatımın anlamı,
günaydın içimin sönmeyen ateşi,
günaydın başımın tacı
günaydın gönlümün ilacı
günaydın güzeller güzelim.



* * * * *



Her şeyden çok sana olan hasretim. 
Her sabah sırf senin için açılıyor gözlerim. 
Günaydın benim her şeyim, canım, şekerim günaydın.



* * * * *



Günaydın gönlümün güneşi, günün güzelliklerle dolsun, 
yaşamın huzur sevgi aşk heyecan mutluluk ve sevinç içinde olsun...



günaydın mesajları



Günün ilk ışıkları benim yerime seni yerime usulca okşasın, gözlerini açtığında ben olayım kalbinde ve gülen güzel gözlerinde. Günaydın sevgilim.



* * * * *
Resimli Günaydın Mesajları



Gününüz aydın, sabahınız hayır olsun; Kılavuzunuz "insan"lığınız ve yüreğinizdeki "sevgi" olsun.



resimli günaydın mesajları



Her şeye rağmen "insan" olanlara ve "insan " kala bilenlere... Yürekten Günaydın...


* * * * *


Günaydın bahar kokulum, kır çiçeğim, nefesim, gözüm, canımın içi, her şeyim günaydın.



resimli günaydın mesajları indir



Ben güneş olup sadece o güzel gözlerin içine doğmak ve seninle mutluluğu yaşamak istiyorum. Günaydın yüreğimin gülü güzel sevgilim.


* * * * *


Dünyada en güzel şey; seni sevmek, her uyandığımda seni hissetmek gibisi yok aşkım... Günaydın. Hayırlı sabahlar...



resimli günaydın mesajları indir



Gülüm Aşk, yalnız sende gerçekmiş...
Seninle aşkı yaşamak hiçbir şeye değişilmezmiş...
Canımın İçi, GÜNAYDIN.



* * * * *


Sadece rüyalarımda değil, hayalimde yaşatıyorum seni, yüreğimde olduğun için rüyalarımdasın sevgilim, günaydın...



resimli günaydın mesajları indir


Resimli Günaydın Mesajları İndir

Güneşi gökyüzünde arama,
Üstte değil, güneş ışığı senin içinde.
Nerede, nasıl diye sorma,
Aydınlık günler kapında.
Yaşamak istiyorsan mutlulukla,
Dokun iyilikle başka hayatlara
Işıl ışıl bir tebessüm yerleştir dudaklarına
Neylersin, sen gülersen dünya da güler sana.


* * * * *


Yaşadığın her an güzel olsun.
Seni üzen her ne varsa,
Senden uzakta olsun,
Sevgi güneşi yüreğini ısıtsın,



resimli günaydın mesajları



Dileklerin gerçek, günün aydın olsun…


* * * * *


Sebepsiz gülüşler yerleştir dudaklarına.
Sen Dünya'ya gülersen;
Dünya güler sana.
Kocaman bir gülümsemeyle
Günaydınlar yolluyorum sana. :))



resimli günaydın mesajları



Gönlümün sultanı, narin  kelebeğim. Kelebeğin ömrü az olur ama sen benim hiç bitmeyecek ölümsüz aşkımsın. Güneş olup doğ sabahlarıma, umut ol yarınlarıma, ellerini ellerimden ayırma. Günaydın sevgilim!


* * * * *


Ey Sevgili, ilacım da sensin, çarem de sensin.
Yüz parça olmuş gönlümün gülü de sensin. Hayırlı sabahlar.



resimli günaydın mesajları indir


Resimli Günaydın Mesajları

Gündüz aydınlık güneşim, gece karanlığa ışık tutan kutup yıldızım;
Hep sen ol yanımda, ben senin sol yanında. Günaydın hayat arkadaşım.


* * * * *


Değerli dostuma selam olsun,
Üzüntü ve dertler senden hep  uzak olsun.
Sevgi ve mutluluk  yanı başında,
Geleceğin, geçmişten daha güzel olsun.




resimli günaydın mesajları indir



Gece gördüğüm rüya, gündüz kurduğum düşümde;
Kalbimde, ruhumda, kısaca baktığım her yer yerde sen varsın.
Seni seviyorum, beni sensiz bırakma aşkım. Günaydın...


* * * * *


Sevmek, yelkenli aşk rüzgarında, hayatın vazgeçilmez yoludur.



resimli günaydın mesajları indir



Günaydın gönlü güzel, kendi güzel insan. Allah gönlüne göre versin.Günün  güzelliklerle dolu olsun.


* * * * *


İnsan hayalleri ile yaşar. Hayallerinin gerçeğe dönüştüğü nice güzel günlere... Günaydın sevgi güneşim.


* * * * *

Günaydın Günümü aydınlatan güneşim, yaşam kaynağım günaydın :)



resimli günaydın mesajları indir


Sevmek, ona günaydın mesajı söylerken heyecanlanmaktır.


* * * * *


Benim güneşim bana sen  günaydın mesajı atınca doğuyor Sevgilim.
Resimli günaydın mesajları sevgiliye
, sevgiliye günaydın resimli mesajları indir,


resimli günaydın mesajları indir



Benim için gün senin günaydın demenle başlar. Yoksa gün doğmuş umurumda bile değil. Gül yüzlüme hayırlı sabahlar.


* * * * *


Özlüyorum, çok şeyler özlüyorum ama hiç bir şey özlenirken  senin kadar heyecanlandırmıyor beni.

    En güzel resimli günaydın mesajları facebook ta paylaş
.
resimli günaydın mesajları


Kır çiçeğim, papatyam,
Mis kokulu manolyam,
Yüzün gülücükle dolsun,
Yüreğin sevgime doysun.
Günün aydın olsun.

* * * * *

İnsan kaybettiklerimi özler, vazgeçtiklerimi değil.
Vaz geçil mezim , sevgilim günaydın.



resimli günaydın mesajları indir



Sevmek, evrenin harmanıdır, su gibi derin, gök kuşağı gibi renkli.
Günaydın, mutlu, huzurlu nice günlere...


* * * * *


Aşk, davaya benzer; cefa çekmek de şahide. Şahidin yoksa davayı kazanamazsın ki. Mevlana


* * * * *


Günaydın dünya, günaydın güneş, günaydın doğa, günaydın kuşlar, günaydın kelebekler, günaydın dostlarım. Ve kendime de kocaman bir GÜNAYDIN.


resimli günaydın mesajları


Sevilenin derin bakıları içinde hayallere dalmaktır, sevmek.
Kalbimin tek sahibi günaydın. Aşkım gerçeğim, Günaydın.


* * * * *


Sabah bir gülüşünü görmek, gün boyu gülümsemem demek. Tatlı meleğim güler yüzlüm günaydın.


resimli günaydın mesajları indir


Soğuk sabah meltemi bana seni hatırlatıyor. Sabah soğuktan, seni görünce mutluluktan titriyorum.


* * * * *


Yumsam gözlerimi yatsam dizlerine,
Bir bilsen neler anlatırdım,
Baksan bulutların imrendiği yaşlı gözlerime,
Bir bilsen neler anlatırdım.
Güzel sevgilim günaydın.




resimli günaydın mesajları indir
     Resimli günaydın mesajları indir.


Sevmek mi?
Yarinin baldan tatlı dilidir,
Mutluluk bahçesinin nadide gülüdür,sevmek.


* * * * *


Biliyor musun?
Ne kadar üzgün olsam da,
küçük bir gülümsemen beni mutlu etmene yetiyor.
Seni seviyorum aşkım.


resimli günaydın mesajları indir


Sevmek mi?
Masumca yeşermiş sevgi gülünün,
Derinliklerine dalmaktır sevmek


* * * * *


Hava çok soğuk olsada, uyandığımda sabahımı ısıtacak günaydın sözcüğü beni mutlu etmeye yeter. Hayatımın anlamısın.



resimli günaydın mesajları indir


Sevmek mi?
Onunla mutlu olmak,
Onunla huzur bulmaktır, sevmek.


* * * * *


Göz yaşlarım süzülürken yanaklarımdan,
ıslak dudaklarım buruşuyor,
 yüreğim sıkışıyor, sensiz.
Ben hayallerimin peşine düşüp gezinirken;
Sen rengarenk hülyalarda geziniyorsun gecelerde...
Sevgili aşkima günaydin.



Resimli günaydın mesajları



Sevmek mi?
Onun nazarı ile,
Eriyebilmektir, sevmek.


* * * * *

Senin için ettim aşk yeminleri.
Tespih yapıp çektim mor geceleri.
Yaşamıyormuşum yar önceleri.
Ben seni yangına giderken sevdim.


resimli günaydın mesajları


Sevmek mi?
Umudun en güzel gülüdür, sevmek.


Sizin için en güzel  resimli günaydın mesajları indir,
resimli günaydın mesajları indir


Hayallerimde sen, rüyalarımda sen, dualarımda sen. Sabahları güzel yüzünü görerek uyanmak istediğim sen. Günaydın sevdiğim, sevdiceğim, seni bir ömür boyu seveceğim.


* * * * *


Sevmek mi?
Onunla mutlu olmaktır, sevmek.


* * * * *


Herkese mutlu sabahlar diliyorum. Hayırlı ve mutlu bir güne başlamanız dilekleriyle


resimli günaydın mesajları


Sevmek mi?
Onun nazarı ile,
Eriye bilmektir, sevmek.


* * * * *


Sevmek mi?
Onu kalbinde,
Nazikçe taşıyabilmektir, sevmek.
Güzel insan günaydın...


resimli günaydın mesajları indir


Sevmek mi?
Onun düşünürken,
Hayallere dalıp, her şeyi unutmaktır  sevmek.


resimli günaydın mesajları indir

Günaydın Gül yüzlü meleğim.
Sevmek mi?
Parfüm olarak,
Gönül gülünün kokusunu duyabilmektir, sevmek.


günaydın mesajları


Sevmek mi?
Onu, gece rüyanda,
Gündüz yanında olmasını istemektir sevmek.
Tatlı aşkım günaydın.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sevmek Yanmaktır aslında,
Sevmek epeyce bir yürek ister.
Çünkü sevmek inanmaktır.
Geceleyin uykusundan,
Sırılsıklam uyanmaktır.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sevmek epey bedel ister,
Sevmek, temmuzda donmaktır.
Okyanusta kürek çekmek,
Kutuplarda yıkanmaktır.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sevmek aşk denizinde,
Deniz kızı aramaktır.
Sevgilinin dizlerinde,
Saçlarını taramaktır.


* * * * *

Nedir Sevmek?
Sevmek her an sevdiğinin,
Güzel adını anmaktır.
Sevmek, kıyamete değin,
Yanmak, yanmak ve YANMAK'tır.


* * * * *

Nedir Sevmek?
Sesini duyup, kokusunu hissettinde,
Kendini huzurda hissetmektir, sevmek.


* * * * *

Nedir Sevmek?
Onu gördüğünde, ondan haber aldığında,
Mutluluktan uçacakmış gibi olmaktır, sevmek.


* * * * *

Nedir Sevmek?
Telefon elinde bir mesaj beklemek,
Mesaj geldiğinde mutluluktan,
elleri titremektir, sevmek.


* * * * *


Gönül gözümün tatlı şekeri Günaydın :)


* * * * * 


Eğer hasretsen birine gece geçmek bilmez, hele birde hasretin vazgeçilmezinse... Vazgeçilmezim günaydın


* * * * * 


En içten mutlulukları gözlerine ve en derin sevgileri usulca kalbine bırakıyorum. Seni Seviyorum Günaydın


* * * * *

Umudun sevgi, sevgin sonsuz, sabahın aydın olsun, kocaman selamlar... Günaydın her şeyim...


* * * * *

Sabaha senin sevginle uyanmak sanki mutluluktan uçmak gibi en tatlım, sevgilim günaydın.


* * * * *

Şimdi bir gün daha başlıyor hayatımda, kısa bir gecenin ardından gülümsüyorum hayata ve hayatıma, seni seviyorum, günaydın hayatımın tek gerçeği.


* * * * *


Gönlü Güzel Olan İnsanların Günü de Güzel Olsun :)
Mutlu Umutlu Sağlıklı Bir Gün Olsun
En Önemlisi de Etrafınızda Sizi Çıkarsız Sevenler Olsun...
GÜNAYDINLAR


 * * * * *


Gözümün görmediği ama yüreğimin hissettiği tüm güzel yüreklere...
Huzurlu, bereketli ve bol gülücüklü :) :) :)  bir gün dilerim...
GÜNAYDIN


 * * * * *
Resimli Günaydın Mesajları


Gönlünüzden gecen her güzel
Şeyin hayalden çıkıp gerçeğe
Dönüşmesi dileği ile hepinize
HAYIRLI VE
MUTLU SABAHLAR


 * * * * *


Selam olsun , gözümün görmediği
Ama yüreğimin hissettiği yüreklere...
Huzurlu bereketli bir gün dilerim...
GÜNAYDIN :)


 * * * * *


Gününüz aydın ,
Yüzünüz neşeli,
Kalbiniz huzurlu,
İşleriniz hayırlı,
Kazancınız bereketli olsun...
GÜNAYDIN


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sevmek Yanmaktır aslında,
Sevmek epeyce bir yürek ister.
Çünkü sevmek inanmaktır.
Geceleyin uykusundan,
Sırılsıklam uyanmaktır.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sevmek epey bedel ister,
Sevmek, temmuzda donmaktır.
Okyanusta kürek çekmek,
Kutuplarda yıkanmaktır.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sevmek aşk denizinde,
Deniz kızı aramaktır.
Sevgilinin dizlerinde,
Saçlarını taramaktır.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sevmek her an sevdiğinin,
Güzel adını anmaktır.
Sevmek, kıyamete değin,
Yanmak, yanmak ve YANMAK'tır.

* * * * *

Nedir Sevmek?
Sesini duyup, kokusunu hissettiğinde,
Kendini huzurda hissetmektir, sevmek.




Nedir Sevmek?
Onu gördüğünde, ondan haber aldığında,
Mutluluktan uçacakmış gibi olmaktır, sevmek.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Telefon elinde bir mesaj beklemek,
Mesaj geldiğinde mutluluktan,
elleri titremektir, sevmek.
* * * * *
* * * * *
en güzel resimli günaydın mesajları indir facebookta paylaş,resimli günaydın mesajları sevgiliye, resimli günaydın mesajları indir, resimli günaydın mesajları indir facebook da Paylaş, resimli günaydın mesajları indir, sevgiliye günaydın mesajları, günaydın, kısa uzun resimli sevgliye günaydın mesajları indir.

0 yorum:

Yorum Gönder