Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



4 Ocak 2016 Pazartesi

En güzel sevgiliye resimli günaydın mesajları, resimli günaydın mesajı indir, günaydın mesajı, resimli günaydın mesajları, sevgiliye günaydın resmi, Arkadaşa eşe dosta resimli günaydın mesajı indir facebook paylaş.

Günaydın Mesajı Resimli-Resimli Günaydın Mesajı kısa, uzun, indir, paylaş, mesajı resimli, günaydın, mesajları facebook, sevgiliye

Gül yüzlü biriciğim sabah kahvaltısı gönderiyorum; Sıcacık umut, tatlı bir öpücük, yürekten sevgi ve koyu bir hasret çayı. Seni Seviyorum. Günaydın...Said Eren kök





Mutluluk kaynağım, canımın içi sevgilim, bana sonsuz bir mutluluk yaşattığın için teşekkürler, günaydın.


* * * * *


Sen gönlümü aydınlatan, hayallerimin süsü, içimi ısıtan tek Varlıksın, bebeğim Günaydın  Hayata ve Sana...


Resimli günaydın mesajı


Sabahın bütün güzellikleri yüreğine doğsun, hayatın tatlı, günün aydın olsun sevgilim...


* * * * *


Hayatımın anlamı, gönlümün güneşi, gül yüzlüm. Hasretim günaydın Sevgilim....


Günaydın mesajı resimli


Her sabah aklımda senle uyanmak, yürürken sana adımlamak yeniden doğmak gibi sevgilim günaydınlar bir tanem canım benim.


* * * * *


Her an seni yaşamak ne güzel... Güne senle başlamak, günü senle yaşamak, senle uykuya dalmak, gece rüyamda senle olmak ne güzel... Günaydın gönlümün güneşi.. Günaydın her yeni güne senle uyanmak istediğim biricik sevgilim...



Resimli günaydın mesajları


Güneşi gökyüzünde arama,
Üstte değil, güneş ışığı senin içinde.
Nerede, nasıl diye sorma,
Aydınlık günler kapında.
Yaşamak istiyorsan mutlulukla,
Dokun iyilikle başka hayatlara
Işıl ışıl bir tebessüm yerleştir dudaklarına
Neylersin, sen gülersen dünya da güler sana.


* * * * *


Dünyada yok bir eşin, 
sensin benim güneşim, 
günaydın sevgili eşim...


* * * * *

Çarem sensin, dermanım da sensin,, 
Yüreğimin gülü de, sultanı da sensin. 
En güzel gün senin olsun gül çiçeğim günaydın.


günaydın mesajı resimli


Dünyada birinci, 
kalbimde bir inci, 
yok böyle bir sevgi, 
günaydın gönlümün çiçeği...


* * * * *


Gün gelir de mutsuz olursan, 
gönlüne bir hüzün çökerse, 
bir dosta ihtiyaç duyarsan, 
hiç düşünme beni ara. 
Bilmelisin ki her zaman yanındayım. 
Günaydın dostum.


* * * * *
Günaydın Mesajı Resimli


Attım pusulamı, yırttım haritamı,
Bir turna sesi, bir de kalp atımı,
İşte ben seni böyle sevdim,
Gül yüzlü, tatlı meleğim günaydın...


günaydın mesajı resimli


Sevgilim, sen benim için 
Asla uyanmak istemediğim bir rüya gibisin.
Hep yanımda ol, bu rüya bitmesin.
Günaydın rüyalarımın prensesi.


* * * * *


Güne gülümseyerek başla, pozitif düşün.
Güzel bir kahvaltı hazırla ,
masaya küçük bir çiçek yerleştir 
ve en sevdiğin şarkıyı aç. 
Bir kahve yap, keyfine bak. 
Bırak bütün işler seni beklesin. 
Bir iyilik yap kendine, 
güne gülümseyerek başla. Günaydın...


* * * * *


Günaydın bebeğim, güzel bir günün sabahında 
Seni saygıyla, sevgiyle selamlıyorum...


resimli günaydın mesajı


Dumanı tüten sıcak bir bardak çay, 
yanında  çıtır simit ve karşımda sen. 
Bir sabah bunları bulsam karşımda daha ne isterim. 
Dünyanın en mutlu insanı benim derim. 
Günaydın gözbebeğim.


* * * * *


Günaydın sevgilim. 
Yanında değilim ama 
sımsıcak sevgilerimi gönderiyorum sana. 
Bir günaydın mesajı, bir tebessüm. 
Seni ne kadar çok sevdiğimi bilmeni istedim. 
Sabah uyandığımda ilk seni görüp, 
güne seninle başlamanın özlemi içerisindeyim.
Seni seviyorum aşkım.


* * * * *


Bir sana, bir de sabah uykusuna doyamadım en güzelim günaydın...


günaydın mesajı resimli


Sebepsiz gülüşler yerleştir dudaklarına. 
Sen Dünya'ya gülersen; Dünya güler sana.
Kocaman bir gülümsemeyle Günaydınlar yolluyorum sana. :))


* * * * *


Bu sabah bir gül bıraktım başucuna. 
Kokusu sen, güzelliği sen. 
Ne olur sen de bana bir gülüversen...
Günaydın Gülüm...


* * * * *


Kuruyan göz bebeklerime bir damla can suyu olmak için, 
Kanayan yarama merhem olmak için ansızın çıkıp geliver.


Günaydın mesajı resimli


Yağmurunda ıslanacağım, 
güneşinde ısınacağım 
ılık bir bahar günü gibisin. 
Rüzgar kır çiçeklerinin kokusunu getirir. 
Dağlarında kar, yamaçlarında çiçeklenmiş dallar, 
gülüşün hayat verir bana. 
Baharım... Çiçeğim... Günaydın...


* * * * *


Günaydın Gönlümün çiçeği,
Tek emelim sensin,
kollarım yana düşmesin.
Bir meltem gibi ne olur geli ver.


Günaydın mesajı resimli


Bırak Güneş başkaları için doğsun. 
Benim Güneş'im de Ay'ım da sensin. 
Güzel gözlerine bakınca ruhum aydınlanır, 
saçlarını savurunca tatlı bir meltem eser. 
Ya ellerimi tutunca... 
Onu hiç sorma işte 
sıcak yaz güneşi gibi kavurur ellerin, 
baştan ayağa titrer bedenim. Mutlu Sabahlar.


* * * * *


Ödünç verdim sana şu titrek kalbimi, Ne olur şafakla geli ver.
Biriciğim özlemim, ne olur geli ver...


Günaydın mesajı resimli


Günaydın Mesajı Resimli

Gönlümün sultanı, narin  kelebeğim. 
Kelebeğin ömrü az olur ama 
sen benim hiç bitmeyecek ölümsüz aşkımsın. 
Güneş olup doğ sabahlarıma, 
umut ol yarınlarıma, 
ellerini ellerimden ayırma. 
Günaydın sevgilim!


* * * * *
Resimli Günaydın Mesajları


Tozlu dumanlı yollara yatma, tozu dumana kat...
Sabah erkenden kal keyfine bak. Selamlar.
Günün aydın neşen yerinde olsun...


günaydın mesajı resimli


Günaydın, Hayırlı sabahlar, mutlu huzurlu yarınlar..


* * * * *


Kelebek gibidir aşk. Peşinden koştukça senden kaçar. En iyisi bırak uçsun, Belki hiç beklemediğin bir anda gelip omzuna konar. Günaydın



Günaydın mesajları resimli


Gece gördüğüm rüya, gündüz kurduğum düşümde;
Kalbimde, ruhumda, kısaca baktığım her yer yerde sen varsın.
Seni seviyorum, beni sensiz bırakma aşkım. Günaydın...


* * * * *


Yüreğine huzur dolsun,
Hayallerin gerçek olsun,
Duaların kabul olsun.
Hayırlı sabahlar...


günaydın mesajı resimli


Dua ibadetin özüdür,
Bol dualı bir gün geçirmek dileğiyle
Günümüz aydın, kazancımız bereketli olsun,
DEğerli arkadaşıma günaydın, hayırlı sabahlar..




Ettiğiniz duaların kabul olması dileğiyle günaydın dostlarıma.


* * * * *


Günümüzü aydınlatan Allah'a (c.c) şükürler olsun. Cümleten hayırlı sabahlar diliyorum.



* * * * *


Bu mübarek günün hürmetine dularınız ve ibadetleriniz kabul, hata ve günahlarınız affolsun, hayırlı günler, hayırlı cumalar...


* * * * *


Günaydın! Evinizden bereket,
Dilinizden dua,
Kalbinizden iman eksik olmasın.
Mutlu ve huzurlu günler dilerim.


* * * * *


Günaydın! Evinizden huzur,
Dilinizden dua, Gönlünüzdem umut,
Kalbinizden Rahman ve Resul aşkı eksik olmasın.
Mutlu ve huzurlu günler dilerim.


* * * * *


Yeni günün Size huzur getirmesi dileğiyle, Sabah şerifleriniz Hayırlı Olsun.


* * * * *


Ya Rab! bizi yaşadığımız her anın kıymetini bilenlerden eyle. Günaydın, hayırlı sabahlar.


* * * * *


Sana yürekten hayırlı sabahlar diliyorum.
Günün güzel, ömrün bereketli, cebin  parayla dolsun...


* * * * *


Allah'ın rahmeti ve berekti üzerinize olsun. Hayırlı günler.


* * * * *


Günün en güzel anı olan sabahın erken vaktinde
herkese nasip olmayan mutluluk duygusu sizinle olsun.
Günaydın, hayırlı sabahlar en güzel yarınlar dilerim.


* * * * *


Mutluluk nerede?
Gülen gözlerde,
Tatlı sözlerde,
Nurlu yüzlerde,
Bazen gündüzlerde,
Bazen gecelerde,
Ama; en güzeli,
Sevgi dolu yüreklerde.
Günaydınlar, Hayırlı Sabahlar
Sabahınız nurlu,
Gönlünüz huzurlu olsun.


* * * * *


Herkese mutlu sabahlar diliyorum... hayırlı ve mutlu bir güne başlamanız dileğiyle günaydın...


* * * * *


Allah'ın selamı üzerimize olsun, sabahımız nurla dolsun, günümüz aydın olsun. Hayıtlı sabahlar...


* * * * *


Ya Rab! gecenin karanlığından gündüzün aydınlığına çıkardığın gibi, günümüzüde hayırlı kıl..






Yüce Allah'ın selamı, rahmeti ve bereketi üzerinize olsun, Rab'bim hayırlı, huzurlu, sağlıklı bir gün nasip etsin hayırlı sabahlar.


* * * * *

Gönlünüz Allah sevgisiyle dolsun. Allah'ın Rahmeti, bereketi üzerinize olsun. Hayırlı Sabahlar En güzel yarınlar dilerim.


* * * * *

Allah'ın, Rahmeti, Bereketi üzerinize olsun, Evinizde huzur,yüzünüzden tebessüm eksik olmasın. Hayırlı sabahlar, Selamlar...
* * * * *
* * * * *
resimli günaydın mesajı, en güzel resimli günaydın mesajı, günaydın resimli mesajları, sevgiliğine değer verdiğine resimli günaydın mesajı resimli dualı.

0 yorum:

Yorum Gönder