Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



6 Ocak 2016 Çarşamba

Resimli günaydın mesajı, en güzel sevgiliye resimli günaydın mesajı indir, sevgiliye resimli günaydın mesajları facebook indir, paylaş
Resimli Günaydın Mesajı-Resimli günaydın Mesajları, Resimli Günaydın Sözleri-Resimli Güzel Günaydın Sözleri
Günaydın sabah meltemi ile yüreğime doğan güzellik, günaydın.


* * * * *


Dünyada yok bir eşin,
sensin benim güneşim,
günaydın sevgili eşim






Nehir gibi, yağmur gibi damla damla,
Yakıyor sevgin kalbimi ne olur beni anla.
Gönlümün solmayan gülü, günaydın!


* * * * *



Sabah tutamasam da elini, sabahın erken saatlerinde göremesem de şirin ve güzel gözlerini, seviyorum seni sensiz olmaz unutma sakın bu kelimelerimi, günaydın gül yüzlü sevgilim.



resimli günaydın mesajı



Sevgi emek,dostluk mangal gibi yürek ister, yüreği güzel dostum günaydın.


* * * * * *


Dünyada birinci,
kalbimde bir inci,
yok böyle bir sevgi,
günaydın gönlümün çiçeği...



resimli günaydın mesajı


Güneşi gökyüzünde arama,
Üstte değil, güneş ışığı senin içinde.
Nerede, nasıl diye sorma,
Aydınlık günler kapında.
Yaşamak istiyorsan mutlulukla,
Dokun iyilikle başka hayatlara
Işıl ışıl bir tebessüm yerleştir dudaklarına
Neylersin, sen gülersen dünya da güler sana.



* * * * *


Aç gözünü kalem kaşlım, ahu gözlüm,
Merhametlim,  ince hislim.
Aç gözünü altın kalplim, ceylanım
Günaydın!


resimli günaydın mesajı

Sevgilim, sen benim için
Asla uyanmak istemediğim bir rüya gibisin.
Hep yanımda ol, bu rüya bitmesin.
Günaydın rüyalarımın prensesi.



* * * * *



Tatlı aşkim günaydın!
Odam soğuk üstüm açık sen neredesin?
Elimden tut karşıma çık, sen neredesin?


* * * * *

Gül yüzlüm günaydın!
Ben buradayım, saat dokuz oldu sen neredesin?



resimli günaydın mesajı

Toz pembe hayallerle,
Avundum perde perde,
Yarimin gülüşleri,
Dermandır her derde.


* * * * *


Gül yüzlüm, tatlı sözlüm, benim kalbimin incisi günaydın.



* * * * *


Günaydın sevgilim.
Yanında değilim ama
sımsıcak sevgilerimi gönderiyorum sana.
Bir günaydın mesajı, bir tebessüm.
Seni ne kadar çok sevdiğimi bilmeni istedim.
Sabah uyandığımda ilk seni görüp,
güne seninle başlamanın özlemi içerisindeyim.
Seni seviyorum aşkım.


Resimli günaydın mesajı
resimli günaydın mesajları


Bu sabah bir gül bıraktım başucuna. 
Kokusu sen, güzelliği sen. 
Ne olur sen de bana bir gülüversen...
Günaydın Gülüm...


* * * * *


Dumanı tüten sıcak bir bardak çay, 
yanında  çıtır simit ve karşımda sen. 
Bir sabah bunları bulsam karşımda daha ne isterim. 
Dünyanın en mutlu insanı benim derim. 
Günaydın gözbebeğim.


* * * * * *


Seni düşlüyorum sadece seni,
Öyle kapıldım ki hayaline,
Seni arıyorum sadece seni


* * * * *


Benim güneşim günaydın.


resimli günaydın mesajı


Seni görüyorum sadece seni
Gölgende ısınıyor, gölgende uyuyorum.
Zaten sende başka da renk bilmiyorum.
Seni görüyorum sadece seni.


* * * * *


Sevgi, sevdiğinin bakışları arasında eriyip bitmektir,
Günaydın güzel bakışlım.


resimli günaydın mesajı


Güzel olan senle nefes almak,
Gölgende ısınıp, gölgende uyanmak.
Sevgi köpüğüm günaydın...


* * * * *

En değerli varlığım, sevgi pusulam, günaydın.


resimli günaydın mesajı

Seni görüp, seni buldum,
Dertlerden, hüzünlerden kurtuldum.
Gönül kuşum , taze çiçeğim, günaydın...


* * * * *

Kalbin anahtarı bazen küçük bir tebessümdür. 
Yüzünden tebessüm, kalbinden sevgim eksik olmasın. 
Günaydın sevgilim. 


resimli günaydın mesajı


Kah, yaralıdır insan. Unutma!
Kah, yaralanır insan umutla!


* * * * *

Şimdi yeni bir gün daha başladı hayatımda, uzun bir gecenin ardından gülümsüyorum hayata ve hayatıma, seni seviyorum, günaydın hayatımın tek gerçeği.


resimli günaydın mesajı

Bırak Güneş başkaları için doğsun. 
Benim Güneş'im de Ay'ım da sensin. 
Güzel gözlerine bakınca ruhum aydınlanır, 
saçlarını savurunca tatlı bir meltem eser. 
Ya ellerimi tutunca... 
Onu hiç sorma işte 
sıcak yaz güneşi gibi kavurur ellerin, 
baştan ayağa titrer bedenim. Mutlu Sabahlar.


* * * * *


Yağmurunda ıslanacağım, 
güneşinde ısınacağım 
ılık bir bahar günü gibisin. 
Rüzgar kır çiçeklerinin kokusunu getirir. 
Dağlarında kar, yamaçlarında çiçeklenmiş dallar, 
gülüşün hayat verir bana. 
Baharım... Çiçeğim... Günaydın...


* * * * * *

Sevdikleriniz için; Resimli günaydın mesajı indir gönder.


resimli günaydın mesajı

Yeni Bir Güne Hayırlara vesile Olsun Sevgi, Mutluluk getirsin. Tüm Dostlara günaydınlar, sevgiler, selamlar...



* * * * *


Gündüz aydınlık güneşim,
gece karanlıklarıma ışık tutan kutup yıldızım;
Hep sen ol yanımda,
ben senin sol yanında. Günaydın hayat arkadaşım.


* * * * *


Gece gördüğüm rüya, gündüz kurduğum düşümde;
Kalbimde, ruhumda, kısaca baktığım her yer yerde sen varsın.
Seni seviyorum, beni sensiz bırakma aşkım. Günaydın...



resimli günaydın mesajı


Yaşamak dediğin nedir ki?
Düşle gerçek arasında
Erirde tükenir insan.
Kısacık hayatında
Ne hayaller kurar,
Kurtlar sofrasında.
Boşuna kendini yer tüketir,
Yaralıdır insan.


* * * * *


 Yeni bir güne günaydın. Gözlerini aç hadi sevgilim. Gül yüzlüm, tatlı meleğim, seni çok seviyorum.


resimli günaydın mesajları

Sevmek her an sevdiğinin,
Güzel adını anmaktır.
Sevmek, kıyamete değin,
Yanmak, yanmak ve YANMAK'tır.


* * * * *


Kalbimin güneşi, aşkım gerçeğim, günaydın.

 resimli günaydın kartları, resimli günaydın mesajı
resimli günaydın mesajı


Gönlü Güzel Olan İnsanların Günü de Güzel Olsun :)
Mutlu Umutlu Sağlıklı Bir Gün Olsun
En Önemlisi de Etrafınızda Sizi Çıkarsız Sevenler Olsun. GÜZEL İNSAN GÜNAYDINLAR

 * * * * *


   Gözümün görmediği ama yüreğimin hissettiği tüm güzel yüreklere...
Huzurlu, bereketli ve bol gülücüklü :) :) :)  bir gün dilerim...
                                          GÜNAYDIN

 * * * * *


Gönlünüzden gecen her güzel
Şeyin hayalden çıkıp gerçeğe
Dönüşmesi dileği ile hepinize
 HAYIRLI VE
 MUTLU SABAHLAR


 * * * * *


Selam olsun , gözümün görmediği
Ama yüreğimin hissettiği yüreklere...
Huzurlu bereketli bir gün dilerim...
     GÜNAYDIN :)


 * * * * *

Gününüz aydın ,
Yüzünüz neşeli,
Kalbiniz huzurlu,
İşleriniz hayırlı,
Kazancınız bereketli olsun...
      GÜNAYDIN


 * * * * *


Güzelliklerle dolu
Mutlu huzur dolu
Kazasız belasız bir gün
Dileğimle
GÜNAYDIN
HAYIRLI SABAHLAR

G
* * * * *

Günaydın lavanta kokulu, kır çiçeğim , gözüm, her şeyim günaydın, günaydınlar, biriciğime.


* * * * *


Huzurlu, mutlu gülücüklerle dolu güzel bir gün geçirmek  dileği ile...Günaydın, Hayırlı Sabahlar,


* * * * *


Güneş dünyaya, sen kalbime doğuyorsun,  Günaydın Gül Perim.


* * * * *


Kurduğu alarma karşı verdiği çetin mücadeleyi bugün de kaybeden güzel insan GÜNAYDIN…
,,

Bu mübarek günün hürmetine dularınız ve ibadetleriniz kabul, hata ve günahlarınız affolsun, hayırlı günler dilerim.


* * * * *


Günaydın! Evinizden bereket,
Dilinizden dua,
Kalbinizden iman eksik olmasın.
Mutlu ve huzurlu günler dilerim.


* * * * *


Günaydın! Evinizden huzur,
Dilinizden dua, Gönlünüzdem umut,
Kalbinizden Rahman ve Resul aşkı eksik olmasın.
Mutlu ve huzurlu günler dilerim.


* * * * *


Yeni günün Size huzur getirmesi dileğiyle, Sabah şerifleriniz Hayırlı Olsun.


* * * * *


Ya Rab! bizi yaşadığımız her anın kıymetini bilenlerden eyle. Günaydın, hayırlı sabahlar.


* * * * *


Sana yürekten hayırlı sabahlar diliyorum.
Günün güzel, ömrün bereketli, cebin  parayla dolsun...


* * * * *


Günün en güzel anı olan sabahın erken vaktinde herkese nasip olmayan mutluluk duygusu sizinle olsun. Günaydın, hayırlı sabahlar dilerim.


* * * * *


Mutluluk nerede?
Gülen gözlerde,
Tatlı sözlerde,
Nurlu yüzlerde,
Bazen gündüzlerde,
Bazen gecelerde,
Ama; en güzeli,
Sevgi dolu yüreklerde.
Günaydınlar, Hayırlı Sabahlar
Sabahınız nurlu,
Gönlünüz huzurlu olsun.


* * * * *


Herkese mutlu sabahlar diliyorum... hayırlı ve mutlu bir güne başlamanız dileğiyle günaydın...


* * * * *


Allah'ın selamı üzerimize olsun, sabahımız nurla dolsun, günümüz aydın olsun. Hayıtlı sabahlar...


* * * * *


Ya Rab! gecenin karanlığından gündüzün aydınlığına çıkardığın gibi, günümüzüde hayırlı kıl..


* * * * *


Yüce Allah'ın selamı, rahmeti ve bereketi üzerinize olsun, Rabbim hayırlı, huzurlu, sağlıklı bir gün nasib etsin hayırlı sabahlar.






Gönlünüz Allah sevgisiyle dolsun. Allah'ın Rahmeti, bereketi üzerinize olsun. Hayırlı Sabahlar En güzel yarınlar dilerim.


* * * * *


Allah'ın, Rahmeti, Bereketi üzerinize olsun, Evinizde huzur,yüzünüzden tebessüm eksik olmasın. Hayırlı sabahlar, Selamlar.

* * * * *
* * * * *
güzel sözlerle, ne güzel söz, mesajlar, resimli günaydın mesajları, gül resimli günaydın  mesajları indir , resimli güzel sözler, resimli günaydın mesajları facede paylaş, resimli günaydin mesajlari sevgiliye indir, resimli günaydın mesajları  2015 , günaydın resimli mesaindir, resimli günaydın mesajı indir.

0 yorum:

Yorum Gönder