Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



5 Ocak 2016 Salı

Güzel günaydın mesajı indir, sevgiliye en güzel günaydın mesajı indir, resimli güzel günaydın mesajı indir, anlamlı güzel günaydın mesajı indir paylaş, resimli güzel günaydın mesajı indir.

Güzel Günaydın Mesajı İndir- En güzel Günaydın Mesajı İndir

Gül yüzlü biriciğim sabah kahvaltısı gönderiyorum; Sıcacık umut, tatlı bir öpücük, yürekten sevgi ve koyu bir hasret çayı. Seni Seviyorum. Günaydın...Said Eren kök

* * * * *


Sevgi emek,dostluk mangal gibi yürek ister, yüreği güzel dostum günaydın.






Ben seni el gibi sıradan değil, ben seni ben gibi yürekten sevdim.


* * * * *


Sabah tutamasam da elini, sabahın erken saatlerinde göremesem de şirin ve güzel gözlerini, seviyorum seni sensiz olmaz unutma sakın bu kelimelerimi, günaydın gül yüzlü sevgilim.



günaydın mesajları indir


Selam ve dua ile başlayalım güne,
Huzur dolu nice güzel günlere,
Hep birlikte dua ile,
Nice Güzel Günlere.
Herkese günaydınlar...


* * * * *


Bu özel ve güzel günde,
Kalbimin incisine, özelime,
Kısaca vazgeçilmezime,
Sevgimi, saygımı,
Selamlarımı,
Dualarımı gönderiyorum.
Dostuma Günaydınlar.


güzel günaydın mesajları indir


Gündüz aydınlık güneşim, 
gece karanlıklarıma ışık tutan kutup yıldızım;
Hep sen ol yanımda, 
ben senin sol yanında. Günaydın hayat arkadaşım.


* * * * *


Gece gördüğüm rüya, gündüz kurduğum düşümde;
Kalbimde, ruhumda, kısaca baktığım her yer yerde sen varsın.
Seni seviyorum, beni sensiz bırakma aşkım. Günaydın...


* * * * *

Senin sevgin güneş ışınları gibi, ben  parlak ışınları göremiyorum ama, ben sevgini ve sıcaklığını her sabah hissediyorum. İyi günler en güzel mutlu huzurlu yarınlar.


güzel günaydın  mesajı indir


Gece sona erdi, her doğan güneş başka bir gün getiriyor. Yeni günün ışınları yüzünde gülümseme ve mutluluk getirsin. Günaydın!


* * * * *


Hayatıma güzellik katan güzellik, kadınım günaydın...


* * * * *


Hayallerimde sen, rüyalarımda sen, dualarımda sen.
Sabahları güzel yüzünü görerek uyanmak istediğim sen.
Günaydın sevdiğim, sevdiceğim, seni bir ömür boyu seveceğim...



gül resimli günaydın mesajı
               Gül resimli günaydın mesajları

Her gülüşün güller açtırır, güzel gamzelerinde,
Kıskanır tüm güller seni her seferinde.
Gönlümün nadide güzel gülü günaydın.




En güzel sabahlar gülümseme ile başlar. 
Rabbim her güne gülümseyerek uyanmayı nasip etsin. 
Gül yüzlüm,Günaydın!


* * * * *


Günaydın dünya, günaydın güneş, 
günaydın doğa, günaydın kuşlar, 
günaydın kelebekler, günaydın dostlarım. 
Ve kendime de kocaman bir GÜNAYDIN.

    Anlamlı en güzel günaydın mesajları indir,
 güzel günaydın mesajları indir


Hep gül, sadece gülümse kalbimin güzel ötesi
Günaydın...


* * * * *


Güzel bir güne günaydın...


* * * * *


Günaydın gönlü güzel,
kendi güzel insan.
Allah gönlüne göre versin.
Günün  güzelliklerle dolu olsun.

    Sevgiliye güzel günaydın mesajı indir,
güzel günaydın mesajı


Güneş varken yıldız görünmez. Kalbimin güneşi, günaydın.


* * * * *


Günün mutlu, gönlün huzurla dolsun,
yeni başlayan gün sana ummadığın güzellikler getirsin. Günaydın...


* * * * *


Uzaklarda arama,
kalbimde tahtın kurulu.
Canımın cananı,
ne zaman istersen gel diye,
benim kapım sana hep aralı.
Günaydın cananım...


güzel günaydın mesajı


Güneşi gökyüzünde arama,
Üstte değil, güneş ışığı senin içinde.
Nerde, nasıl diye sorma,
Aydınlık günler kapında.
Yaşamak istiyorsan mutlulukla,
Dokun iyilikle başka hayatlara
Işıl ışıl bir tebessüm yerleştir dudaklarına
Neylersin, sen gülersen dünya da güler sana.


* * * * *


Güzel yüzlüm, kor dudaklım, manolyam. Hayırlı sabahlar.


güzel günaydın mesajı indir


Gün gelir de mutsuz olursan,
gönlüne bir hüzün çökerse,
bir dosta ihtiyaç duyarsan,
hiç düşünme beni ara.
Bilmelisin ki her zaman yanındayım.
Günaydın dostum.


* * * * *


Ayın karanlığa doğuşu gibi, sende bana doğdun. En sevdiğim günaydın.


güzel günaydın mesajı indir


Dünyada yok bir eşin, 
sensin benim güneşim, 
günaydın sevgili eşim...



* * * * *


Dünyada birinci, 
kalbimde bir inci, 
yok böyle bir sevgi, 
günaydın gönlümün çiçeği...


* * * * *


Sabahleyin bir gülümsemen, gün boyu gülümsemem demek. Tatlı meleğim güler yüzlüm günaydın.

    en güzel günaydın mesajı indir paylaş
güzel günaydın mesajı indir


Güne gülümseyerek başla, pozitif düşün.
Güzel bir kahvaltı hazırla ,
masaya küçük bir çiçek yerleştir 
ve en sevdiğin şarkıyı aç. 
Bir kahve yap, keyfine bak. 
Bırak bütün işler seni beklesin. 
Bir iyilik yap kendine, 
güne gülümseyerek başla. Günaydın...



* * * * *


Senin o tatlı gülüşün benim ilham kaynağım, senin sevgin benim mutluluk kaynağım. seni seviyorum aşkım. Günaydın.


güzel günaydın mesajı


Güneşi gökyüzünde arama,
Üstte değil, güneş ışığı senin içinde.
Nerde, nasıl diye sorma,
Aydınlık günler kapında.
Yaşamak istiyorsan mutlulukla,
Dokun iyilikle başka hayatlara
Işıl ışıl bir tebessüm yerleştir dudaklarına
Neylersin, sen gülersen dünya da güler sana.



* * * * *


Seninle ve senin  hayalinle mutlu oluyorum, mutluluk kaynağım iyi günler...


günaydın mesajı indir


Güzel bir gün hayır duaları ile başlar...Hayırlı Sabahlar, mutlu günler diliyorum.


* * * * *


Güzel güne dua ile başla neşe ile bitir inşALLAH. Hayırlı ve mutlu günler dilerim.


günaydın mesajı indir


Güzel bir gün, hayır duaları ile başlar... Hayırlı ve mutlu sabahlar...


* * * * *


Sabahınız hayırlı olsun, bir ömür mutluluk dolu bir yaşam diliyorum.


* * * * *


Hayır diliyorum mevladan,
Günümüz uzak olsun beladan,
Hayırlı ve güzel sabahlar diliyorum.


* * * * *


Kıymetli dostuma iyi ve güzel bir gün geçirmesi dileğimle, hayırlı sabahlar diliyorum.

   ^  ^
 ( 0 l 0 )
                   

* * * * *


Yüreğine huzur dolsun,
Hayallerin gerçek olsun,
Duaların kabul olsun.
Hayırlı sabahlar...


* * * * *


Dua ibadetin özüdür,
Bol dualı bir gün geçirmek dileğiyle
Günümüz aydın, kazancımız bereketli olsun,
DEğerli arkadaşıma günaydın, hayırlı sabahlar..

günaydın mesajı indir
* * * * *


Ettiğiniz duaların kabul olması dileğiyle günaydın dostlarıma.


* * * * *


Günümüzü aydınlatan Allah'a (c.c) şükürler olsun. Cümleten hayırlı sabahlar diliyorum.


* * * * *


Bu mübarek günün hürmetine dularınız ve ibadetleriniz kabul, hata ve günahlarınız affolsun, hayırlı günler, hayırlı cumalar...


* * * * *


Günaydın! Evinizden bereket,
Dilinizden dua,
Kalbinizden iman eksik olmasın.
Mutlu ve huzurlu günler dilerim.


* * * * *


Günaydın! Evinizden huzur,
Dilinizden dua, Gönlünüzdem umut,
Kalbinizden Rahman ve Resul aşkı eksik olmasın.
Mutlu ve huzurlu günler dilerim.


* * * * *


Yeni günün Size huzur getirmesi dileğiyle, Sabah şerifleriniz Hayırlı Olsun.


* * * * *


Ya Rab! bizi yaşadığımız her anın kıymetini bilenlerden eyle. Günaydın, hayırlı sabahlar.


* * * * *


Sana yürekten hayırlı sabahlar diliyorum.
Günün güzel, ömrün bereketli, cebin  parayla dolsun...






Allah'ın rahmeti ve berekti üzerinize olsun. Hayırlı günler.


* * * * *


Günün en güzel anı olan sabahın erken vaktinde herkese nasip olmayan mutluluk duygusu sizinle olsun. Günaydın, hayırlı sabahlar dilerim.
* * * * *
* * * * *
sevgiliye en güzel günaydın mesajları indir, en güzel resimli sevgiliye güzel günaydın mesajları indir facebook ta paylaş, sevgiliye resimli güzel günaydın mesajları indir, sevgiliye güzel günaydın mesajları sevgiliye indir.

0 yorum:

Yorum Gönder