Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



9 Ocak 2016 Cumartesi

En güzel resimli günaydın mesajları, resimli günaydın msj, resimli günaydın mesajları,resimli günaydın  sözleri,günaydın sözleri indir, günaydın sözleri resimli indir, resimli günaydın sözler ,facebookta ,paylaş,twitter,kısa ve öz,tumblr,komik günaydın mesajları,resimli komik günaydın 

Resimli Günaydın Mesajları-Resimli günaydın Sözleri

Her sabah aklımda senle uyanmak, yürürken sana adımlamak yeniden doğmak gibi sevgilim günaydınlar bir tanem canım benim.


* * * * *


Her an seni yaşamak ne güzel... Güne senle başlamak, günü senle yaşamak, senle uykuya dalmak, gece rüyamda senle olmak ne güzel... Günaydın gönlümün güneşi.. Günaydın her yeni güne senle uyanmak istediğim biricik sevgilim...






Toz pembe hayallerle,
Avundum perde perde,
Yarimin gülüşleri,
Dermandır her derde.


* * * * *


Sabahın kor Güneşi vursun güzel yüzüne, öpsün güneş seni benim yerime usulca, gözlerini açtığında ben olayım hayalinde ben olayım odanın her yerinde Günaydın sevgilim.


mesajları,komik mesajlar indir,whatsapp, espirili komik günaydın mesajları,
resimli günaydın mesajları



Gönlümün sultanı, narin  kelebeğim.
Kelebeğin ömrü az olur ama
sen benim hiç bitmeyecek ölümsüz aşkımsın.
Güneş olup doğ sabahıma,
umut ol yarınıma,
ellerini ellerimden ayırma.
Günaydın sevgilim!


* * * * *


Bırak Güneş başkaları için doğsun.
Benim Güneş'im de Ay'ım da sensin.
Güzel gözlerine bakınca ruhum aydınlanır,
saçlarını savurunca tatlı bir meltem eser.
Ya ellerimi tutunca...
Onu hiç sorma işte
sıcak yaz güneşi gibi kavurur ellerin,
baştan ayağa titrer bedenim. Mutlu Sabahlar.


* * * * *


Seni görüyorum sadece seni
Gölgende ısınıyor, gölgende uyuyorum.
Zaten sende başka da renk bilmiyorum.
Seni görüyorum sadece seni.


* * * * *


Kalp dediğin atıyor zaten, marifet ritmi değiştirende.
Kalbimin gülü, sevgilim günün güzel olsun.



resimli komik mesajları



Omuzlarımda bu kadar yük yoktu,
Gözlerim bilmezdi ağlamayı,
Kalbim çarpmazdı delice,
Seni tanımadan önce. Günaydın.


* * * * *


Hayallerimde sen, rüyalarımda sen, dualarımda sen.
Sabahları güzel yüzünü görerek uyanmak istediğim sen.
Günaydın sevdiğim, sevdiceğim, seni bir ömür boyu seveceğim.



* * * * *


Gündüz aydınlık güneşim,
gece karanlıklarıma ışık tutan kutup yıldızım;
Hep sen ol yanımda,
ben senin sol yanında. Günaydın hayat arkadaşım.


resimli günaydın sözleri


En güzel sabahlar gülümseme ile başlar.
Rabbim her güne gülümseyerek uyanmayı nasip etsin.
Gül yüzlüm,Günaydın!


* * * * *


Azıcık gülümse başka bir şey istemem,
Sana olan sevgim son sermayem.
Saz, caz, eğlence istemem....
Sevgi çiçeğim Güaydın.

* * * * *

Hayırlı sabahlar, iyi günler, mutlu, huzurlu yarınlar;
Kucak dolusu, sıcacık yürekten selamlar.


günaydın mesajları

Günaydın gönlü güzel,
kendi güzel insan.
Allah gönlüne göre versin.G
ünün  güzelliklerle dolu olsun.


* * * * *
Resimli Günaydın Mesajları


Sana geldim ey yarim,
Ölümüne suskun çığlıklardan,
Tüm günahların sevabından
Sana geldim, aşka geldim yarim.


* * * * *

İnsanlar gökyüzündeki yıldızlar gibidir hepsi parlar. Ben seni seçtim, gönşümün güneşi için binlerce yıldızdan vazgeçtim. Sevgilim günün güzel olsun!


resimli günaydın mesajları


Uzaklarda arama, 
kalbimde tahtın kurulu.
Canımın cananı, 
ne zaman istersen gel diye, 
benim kapım sana hep aralı. 
Günaydın cananım...



* *  * * *



Sana geldim ey yarim,
Üzüntülerinin sevinci olmaya.
Gökyüzüne sıcacık gülüş olmaya,
Sana geldim, aşka geldim yarim.

* * * * *

Yaşamdaki enerjim, yüreğimdeki sevgim, gül yüzlü meleğim, günaydın.


resimli günaydın mesajları indir

Güneşi gökyüzünde arama,
Üstte değil, güneş ışığı senin içinde.
Nerde, nasıl diye sorma,
Aydınlık günler kapında.
Yaşamak istiyorsan mutlulukla,
Dokun iyilikle başka hayatlara
Işıl ışıl bir tebessüm yerleştir dudaklarına
Neylersin, sen gülersen dünya da güler sana.


* * * * *


Sen aşksın, sana geldim,
Sen beklenilensin, vuslata geldim.
Sen cansın, canan olmaya geldim,
Sen aşksın, sana geldim yarim.


* * * * *


Evren güneşin doğuşunu, bense sana günaydın mesajı atmayı bekliyorum, Günaydın

resimli komik mesajlar indir

Gün gelir de mutsuz olursan, 
gönlüne bir hüzün çökerse, 
bir dosta ihtiyaç duyarsan, 
hiç düşünme beni ara. 
Bilmelisinki her zaman yanındayım. 
Günaydın dostum.


* * * * *


Dünyada birinci, 
kalbimde bir inci, 
yok böyle bir sevgi, 
günaydın gönlümün çiçeği...


* * * * *


Başımın tacı, gönlümün ilacı, içimi ısıtan sevgim, hayalim, tek gerçeğim. Günaydın.

resimli günaydın mesajları


Bir iki laf edeni dost, az bir ilgiyi aşk sanma.
Günaydın kalbimin sahibi. Günaydın sevgilim. Benim gerçeğim.

* * * * *

Evrenin ışığı güneş, benim ışığım da sensin. 
Günaydın hayat ışığım. 


resimli günaydın mesajları


Hayallerimde bir tek sen varsın, sensiz olmayan dünya yansın. Günaydın sevgi güneşim.


resimli günaydın mesajları


Her gülüşün gül açtırır gamzelerinde,
Bu can yeniden hayat bulur gülüşlerinde.

   Resimli günaydın mesajları,
resimli günaydın mesajları

Kaç yıldız var bilemem, bildiğim tek gerçek var, en güzeli sen.


resimli günaydın mesajları


Sarı papatyalarım tomurcuğa durdu, eminim sana benzeyecekler, açınca. Günaydın.


resimli güzel günaydın mesajları


Gonca gülüm, papatyam,
Mor sülbülüm, nergisim,
Neşe kaynağım, enerjim,
Tatlı yüzlü sevgilim günaydın.


günaydın mesajları resimli

Üzülmediğimi sanma, gözden önce yürek ağlar.

* * * * *

Sevgi; bir lokmada iki mutlu insan demek!

Resimli günaydın mesajları
günaydın mesajları


Omuzlarımda bu kadar yük yoktu,
Gözlerim bilmezdi ağlamayı,
Kalbim çarpmazdı delice,
Seni tanımadan önce. Günaydın.

* * * * *

Sevgi ne güzellik ister, ne de şirinlik; Sevgi, sadece yürek ister.


resimli günaydın mesajları indir


Günlerin nasıl geçtiğinin önemi yok. günleri nasıl geçirdiğimiz önemlidir. Günün güzel, ömrün bereketli olsun. Hayırlı sabahlar...


* * * * *


Güneşi olmayan hayal dünyamda, yanıyor ciğerim. Günaydın


resimli günaydın mesajları


Kayan yıldızlarda dilekler tutarak uyuyamadım bu gece. Günaydın Meleğime,


* * * * *


Günaydın hayatımın anlamı, günaydın yüreğimin kor ateşi günaydın gönül gözüm,  güzeller güzelim. Günaydın


* * * * *


Günaydın yüreğimdeki kor ateşim, sevgi meleğim, günün aydın olsun. İyi ki varsın, seni çok ama çok seviyorum sevdiğim.


* * * * *


Günaydın, günün aydın olsun bir tanem.


* * * * *


AŞKIM, yanımda olmasan da yüreğimin ta içindesin, Günaydın  Sevdiğim Gül Yüzlü Meleğim, GÜNAYDIN


* * * * *


Aşk acısı taşımayan yürek, ya deliye aittir ya da ölüye. (Hz.Mevlana)
Dünyanın en tatlı, en güzel insanına GÜNAYDIN.


* * * * *


Ayrılık küçük sevgileri öldürür,
ama büyük sevgileri güçlendirir.
Tıpkı rüzgarın mumu söndürüp,
yangını körüklediği gibi...


* * * * *


Herkese mutlu sabahlar diliyorum... hayırlı ve mutlu bir güne başlamanız dileğiyle günaydın...


* * * * *


Allah'ın selamı üzerimize olsun, sabahımız nurla dolsun, günümüz aydın olsun. Hayıtlı sabahlar...


* * * * *


Ya Rab! gecenin karanlığından gündüzün aydınlığına çıkardığın gibi, günümüzüde hayırlı kıl..



resimli günaydın mesajları



Yüce Allah'ın selamı, rahmeti ve bereketi üzerinize olsun, Rabbim hayırlı, huzurlu, sağlıklı bir gün nasib etsin hayırlı sabahlar.


* * * * *


Gönlünüz Allah sevgisiyle dolsun. Allah'ın Rahmeti, bereketi üzerinize olsun. Hayırlı Sabahlar En güzel yarınlar dilerim.


* * * * *


Allah'ın, Rahmeti, Bereketi üzerinize olsun, Evinizde huzur,yüzünüzden tebessüm eksik olmasın. Hayırlı sabahlar, Selamlar.






Sana geldim ey yarim,
Üzüntülerinin sevinci olmaya.
Gökyüzüne sıcacık gülüş olmaya,
Sana geldim, aşka geldim yarim.


* * * * * *

Sen aşksın, sana geldim,
Sen beklenilensin, vuslata geldim.
Sen cansın, canan olmaya geldim,
Sen aşksın, sana geldim yarim.
* * * * *
* * * * *
resimli günaydın mesajı, günaydın mesajları, en güzel günaydın mesajları indir, günaydın mesajı indir, günaydın mesajı resimli, günaydın mesajları resimli, günaydın mesajı resimli indir,

0 yorum:

Yorum Gönder