Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



28 Kasım 2015 Cumartesi

Resimli İyi Akşamlar Mesajları - Sevgiliye en güzel İyi Akşamlar mesajları resimli indir, kısa uzun, arkadaşa, akşam sözlerini indirip paylaşabilirsiniz.

RESİMLİ İYİ AKŞAMLAR MESAJLARI

Lütfen Gülümse! Hayırlı Akşamlar...


* * * * *


Doğ ruhuma beni hasretle yakma,
Ne olursun beni yalnız bırakma...
Sevdiğim, canımın içi İyi Akşamlar.






Akşamın sessizliğinde dinlerim sesini,
Bir hayal gibisin beklerim seni,
Gül yüzlüm sevdiğim. İYİ AKŞAMLAR.


* * * * *


Yıldızlar gözlerine özensin, sen benim için bir tanesin bebeğim iyi akşamlar dilerim...



iyi akşamlar mesajları



Dertliyim, gözlerime uyku girmiyor.
Gecelerim karanlık; mehtabı bilmiyor.
Derdimin dermanı, mehtabım, ancak;
Seni görünce bu gönlüm huzura eriyor.
İyi Akşamlar Sevgilim.


* * * * *


Sevinçlerin okyanus kadar  engin ve büyük olsun,
Üzüntülerin ise kıyıya vuran dalgaların köpüğü kadar kısa sürsün.
Ben seni hep beklerim, yeter ki bir tek  ümidim olsun.
İyi Akşamlar bir tanem...



akşam mesajları



Bu mesajı okuyan güzel insan, Allah, seni  ve sevdiklerini gecenin ve gündüzün her türlü şerrinden ve kötülüklerden korusun.İyi Akşamlar.

* * * * *

Her anımda olan sevgilim;
bugün de ellerimi uzattım sana, tutmanı bekliyorum, bu güzel mesajımı sevgilerimle iletiyorum.



iyi akşamlar



Nazlı gelinciğim, narin kelebeğim,
Bin ömrüm olsa da yine seni seveceğim.
İyi Akşamlar Sevdiceğim.


* * * * *


Bütün bir şehir uykuya dalarken,ben seni düşünüyorum. İki sözcük, beş hece kafamın içinde dönüp duruyor. Adın kalbimde saklı, içimden sürekli tekrarlıyorum, seni seviyorum, seni seviyorum, seni seviyorum. İyi Akşamlar sevgilim.



iyi akşamlar sözleri



Dertte dolmuş kalbime,
Derman ol geli ver.
Sen de dertler bindirdin üstüme!
Olsun yine de geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun,
Şeker tadında bir Akşam Dilerim...


* * * * *


Seven sevdiğini hiç aklından çıkarmaz.
Sabah kalkınca aklımda sen,
Gece yatarken aklımda sen.
Rüyalarımı süsleyen yine sen.
Rüyalarımın prensesi İyi Akşamlar.



resimli iyi akşamlar resimleri



Akşamları dalga sahile vurur,
Yüreğindeki cananı arar gibi;
Bulamaz köpürür sonra durulur,
Bizlere birini sorar gibi ;
iyi akşamlar, hayırlı akşamlar.


* * * * *
resimli iyi Akşamlar Mesajları


Hayalimde, her gece buluşurum seninle.
Ay ışığı altında sana aşkla sarılıp,
Kulağına aşkımızı fısıldarım doyasıya.
Tek sırdaşım, aşkımızın şahididir ayışığı.
Ona anlatırım geceleri seni ve aşkımızı. iyi akşamlar.


iyi akşamlar mesajı resimli


Kalbin doğan güneşi değil,
Batan güneşi seçin.
Doğan güneş elbet batacaktır.
Ama batan güneş her gün,
Yeni bir umutlarla doğacaktır.
Yarın ki güneş senin umudun olsun.
Can Tanem İYİ AKŞAMLAR.


* * * * *


Çok şükür,
Her gece varlığının verdiği huzurla,
başımı yastığa gönül rahatlığı ile koyuyorum.
Her şeyim sonsuza kadar hep birlikte
nice güzel günlere, mutluluğa gidelim. İnşallah.


* * * * *
Resimli iyi Akşamlar Mesajları facebook


Dün de, bugün de, yarın da?
Yüreğin kadar yanındayım.
Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy;
ben hep ordayım! İyi akşamlar mutluluk kelebeğim.


iyi akşamlar resmi


Karanlık gecem,seni düşünüyorum.
Benim için asla ulaşılmayacak bir hayalsin.
Hiç olmasa uykumda gel; bu garip sevinsin.
Rüyada bile olsa gözlerinin ışığı ruhumu aydınlatsın.
Aklımda, kalbimde yine sen varsın.
Seni Seviyorum Aşkım.
İyi Akşamlar.


* * * * *


Umudun yarın doğacak Güneş kadar güzel;
Gülüşün gökteki Ay kadar parlak olsun.
Hayırlı geceler dilerim.


* * * * *


Bir tanem,
sensiz odama hiç güneş doğmuyor.
Sensiz yaşamın tadı olmuyor,
Benim canım, gönlüme doğan mehtabım,
İyi Akşamlar, Sevgiler, Selamlar.



akşam mesajları



Seni tanımadan önce uykusuzluk nedir bilmezdim.
Gözlerimi bir noktaya dikip, dalıp dalıp gitmezdim.
Buğulu camlara kalp çizmez, adını adımın yanına yazmazdım.
Şimdi bunların hepsini yapıyorum, çünkü SENİ SEVİYORUM.
İyi Akşamlar.


* * * * *


Yanağına düşen kar tanesi eriyip dudaklarına indiğinde ve o bir damla serinliği biriyle paylaşmak istediğinde yüzünü rüzgara dön, ordayım! iyi akşamlar...



iyi akşamlar mesajları



Yüreğinin  ışığı, akşamın karanlığını bastırsın inşallah,
Rüyaların mutluluk yağmurlarıyla şenlensin,
Gecen mutlu kalbin huzurla dolsun.  İyi Akşamlar...


* * * * *


İçten gelen sevgi dünyalara değer,
Dünyalara değecek dostuma yürekten sevgiler.
İyi Akşamlar...


* * * * *

Seven sevdiğini hiç aklından çıkarmaz.
Sabah kalkınca aklımda sen,
Gece yatarken aklımda sen.
Rüyalarımı süsleyen yine sen.
Rüyalarımın prensesi İyi Akşamlar.



resimli iyi akşamlar mesajları



Arıyorum seni her yerde,
Güzel sözlerin merhemdir derde,
Ben bir dertliyim, dermanım sende.


* * * * *


Sevgi yağmuru olsam yağsam odana.
Islatsam seni en renkli duygularla,
Rüyalarında aşk seli olup aksam üstüne.
Sen rahat ol bir tanem, İyi akşamlar sevgilim...


* * * * *
resimli iyi Akşamlar Mesajları Romantik


Sen istemesen de, ben senden gitmeyeceğim.
Seni sensizken dahi,
seninle yaşamanın mutluluğuna ereceğim.
bunun adına ayrılık değil sadakat! diyeceğim.
Umudum İyi Akşamlar...



resimli iyi akşamlar mesajları
*
en güzel iyi akşamlar sözleri, en güzel iyi geceler sözleri en güzel hayırlı akşamlar sözleri,resimli hayırlı akşamlar mesajları, kapak fotoğrafları hayırlı iyi akşamlar, hayırlı akşamlar ile ilgili sözler, hayırlı akşamlar sevgilim, iyi akşamlar sözeri, iyi akşamlar mesajları resimli indir, kısa 2016, uzun, facebook

Hayallerinle avunuyorum...
Yüreğimde sancı,
Alnımda kanlı ter,
Hislerim direksiz,
Seni hayal ederken.
EN TATLI MELEĞİME
İYİ AKŞAMLAR
MUTLU,
HUZURLU,
YARINLAR....


* * * * * *


Biliyorum yanımda değilsin ama kalbimdesin, ay yüzlüm gönül bahçemin en güzel gülü İyi Akşamlar...



iyi akşamlar mesajları



İfade edilmeyen sevgi, sulanmayan çiçek gibidir.
Çiçek nasıl susuz yaşayamazsa, sevgi de ifade edilmezse biter.
Sevgimiz hiç bitmesin, gönül çiçeğimiz solmasın sevgilim.
Seni seviyorum bir tanem. İyi Akşamlar.


* * * * *


Gözümün bebeği,benim senin gibi bir yarim var.
İnsan senin yanında ne akşamı, ne de sabahı arar.
Sen benimle ol da, bana, ne gündüz ne de gece fark eder. 
Güneşim, ayım... İyi Akşamlar.


* * * * *


Sabah seninle uyanmaktan daha güzel bir şey varsa,
O da; gece sana sarılarak uyumaktır aşkım.
Seninle uyuyup, seninle uyanmak istiyorum.
Seni seviyorum, İyi Akşamlar canısı...


iyi akşamlar mesajı indir


Senin yanındayken bulduğum huzuru dünyalara değişmem.
Dünya bir yana, sen bir yana.
Huzurum İyi Akşamlar.
Seni Seviyorum.


* * * * *


Candan öte bir can varsa, sensin.
Sen yanımda ol da gerisi sonradan gelsin.
Sen yeter ki aşkıma karşılık ver.
Başkaları ister sevsin, ister sevmesin.
Büyük Aşkım, İyi Akşamlar.


* * * * *


Bu can sensiz yaşayabilir mi?
En tatlı sevgilim iyi akşamlar...


resimli iyi akşamlar mesajları
    Resimli İyi Akşamlar Mesajları


Sevmek, sevdiğin yanında yoksa uykuya düşman olmak,
Bütün gece gözünü kırpmadan onu düşünmekmiş meğer.
Seni seviyorum, İyi Akşamlar sevgilim.


* * * * *


Biliyor musun şehir çiçekleri gönlünü dağlara vermediği için ağlar. Benim kır çiçeğim iyi akşamlar sevgilime...



resimli iyi akşamlar mesajları


Masal bu ya;
Sevince gökteki yıldızlar daha bir parlak görünür,
Dolunaylı geceler daha romantik olurmuş.
Midede kelebekler uçar, kalp farklı atarmış.
Sevenler kavuşunca, gökten üç elma düşermiş.
Biri sana, biri bana, diğeri tüm aşıklara...
Akşam masallarımın kahramanı,
Peri kızı & Beyaz atlı prens.


* * * * *


Gönlümün solmayan güneşi, bilgi kutumun ilk hecesi, seninle her şeye varım...İyi akşamlar, mutlu huzurlu nice yarınlar...



resimli iyi akşamlar mesajları
    Akşam mesajları, 


Ey beklenen Sevgili, 
bahar hazana dönmeden, 
ayrılıp yağmur ol da gel. 
Beklenen ey sevgili...İyi geceler....



resimli iyi akşamlar mesajları


Sevgi çiçeğim; Yüreğime neşe, ruhuma can, hayatıma heyecan katan tatlı meleğim.


* * * * *

Tatlı uykular canım aşkım, gözlerini açtığında, güneş doğduğunda, yüreğin sevgiyle dolsun...


iyi akşamlar mesajlı indir


İyi Akşamlar, Mutlu Yarınlar. Sevgiler, Selamlar.


* * * * *


İnsan kendini mutlu eden şeylerin değerini bilmeli. Kafanızı yastığa huzurlu, mutlu bir şekilde koyabiliyorsanız ne mutlu size. İYİ AKŞAMLAR herkese.






Benim için sen bir tanesin.
BİRİCİĞİM İyi Akşamlar.


* * * * *

Asıl marifet; Her gün onun sevgisi ile uyanmaktır. İyi Geceler, Güzel insan.


iyi akşamlar mesajları


Nasıl mı sevdim seni? Herkese yol, sana sol yanımı verecek kadar sevdim. Biriciğim İYİ AKŞAMLAR.


* * * * *


Kalbinin ışığı gecenin karanlığını bastırsın. Rüyaların mutluluk yağmurlarında geçsin.Gecen mutlu kalbin huzurla dolsun...İyi Akşamlar
* * * * *
* * * * *
mesajlar, resimli iyi akşamlar kartları, resimli iyi akşamlar mesajı facebook, resimli iyi akşamlar mesajı indir, resimli iyi akşamlar mesajları facebook, resimli iyi akşamlar sözleri, Resimli iyi akşamlar mesajları - İyi akşamlar mesajları resimli.

0 yorum:

Yorum Gönder