Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



24 Kasım 2015 Salı

İyi Akşamlar mesajı resimli, iyi akşamlar mesajı indir, resimli iyi akşamlar kartları,  resimli iyi akşamlar mesajları indir, resimli iyi akşamlar mesajı resimli, resimli iyi akşamlar mesajları facebook,

Resimli İyi Akşamlar Mesajları-İyi Akşamlar Mesajları Resimli indir, paylaş

İnsan uyumadan önce ne düşünürse rüyasında onu görürmüş derler, Aşkım Rüyalarda buluşmak dileğiyle... İyi Akşamlar.


* * * * *


Biliyorum ki, insanın sevdiğinin gülüşü dünyalara değer. Dünyalara değecek aşkıma kucak dolusu sevgiler...








İyi akşamlar gönlümün en parlak ve  güzel yıldızı... İyi Akşamlar.


* * * * *


Bir Geceyi Değil Bütün Geceleri Sana Armağan Ediyorum iyi akşamlar Aşkım.



İyi Akşamlar Mesajları Resimli
   Sevgiliye İyi Akşamlar Mesajları  facebook


Seni sensizken dahi,
seninle yaşamanın mutluluğuna ereceğim.
bunun adına ayrılık değil sadakat! diyeceğim.
Umudum İyi Akşamlar...


* * * * *


Bir tanem,
sensiz odama hiç güneş doğmuyor.
Sensiz yaşamın tadı olmuyor,
Benim canım, gönlüme doğan meptabım,
İyi Akşamlar, Sevgiler, Selamlar.


* * * * *


Gece olup güzel gözlerin yenik düştüğünde uykusuzluğa,
Seni gökyüzünden alıp düşlerime emanet ediyorum,
gözlerimden uzaksın olabilirsin belki ama daima yüreğimdesin bunu unutma.
İYİ AKŞAMLAR CANIM.



iyi akşamlar mesajı resimli
    İyi Akşamlar Mesajları Resimli


Gece lambasının loş ışığı vuruyordur şimdi o güzel yüzüne
Ne kadar da güzelsin öyle, her halinle Düşüncelerimdeki
tek güzele İYİ AKŞAMLAR SEVDİCEĞİM.


* * * * *


İnsanlar yıldızlar gibiydir,
hepsi parlırdar, hepsi gönüllerdedir.
Ama Sevdiğin, senin gönlünün güneşidir.
Gönlümün solmayan güneşi, iyi akşamlar aşkım...


* * * * *


Çok şükür,
Her gece varlığının verdiği huzurla,
başımı yastığa gönül rahatlığı ile koyuyorum.
Her şeyim sonsuza kadar hep birlikte
nice güzel günlere, mutluluğa gidelim. İnşallah.



iyi akşamlar mesajları resimli
    İyi Akşamlar Mesajları ve kartları


Kalbin doğan güneşi değil batan güneşi seçsin, çünkü
doğan güneş elbet batacaktır ama batan güneş yeni
umutlarla doğacaktır yarınki güneş senin için CAN CAZIM İYİ AKŞAMLAR


* *  * * *


Yüreğinin ışığı akşam karanlığını bastırsın
Rüyaların mutluluk yağmurlarında ıslansın
Her akşam mutlu kalbin huzur dolu olsun.


* * * * *
İyi Akşamlar Mesajları Resimli


Akşamın sessizliğinde dinlerim seni, Bir akşam kızıllıgı gibisin
 beklerim seni, İYİ AKŞAMLAR CANCAZIM


* * * * *


Akşamları uzaklara çığlık olur sesim, denizden çıkan
yosun kokusundan güzel sana olan özlemim, bu akşam
sırf seni dünüyor kalbim İYİ AKAMLAR CANIM BENİM


* * * * *


Yıldızlar kalbinin ışıltısına özensin sen
bir tanesin bebeğim İYİ AKŞAMLAR dilerim.


* * * * *


İyi ki varsın birtanem. Akşamların en güzeli seninle olsun.
iyi akşamlar sevgilim . Seni çok seviyorum.


* * * * *


Yüreğin doğan güneşi değil batan güneşi seçsin,
Çünkü doğan güneş elbet batacaktır
ama batan güneş yeni umutlarla doğacaktır.
yarınki güneş senin umudun olsun bir tanem iyi akşamlar...


* * * * *
İyi Akşamlar Mesajları Resimli,Romantik Akşam Mesajları


* * * * *


Sevgi  güneşi bahtında gülerek doğsun, en güzel akşamlar senin olsun... Sevgi ile İyi akşamlar...


* * * * *


Sevgi çiçeğim;
Sabahlarıma neşe, ruhuma can, hayatıma heyecan katan tatlı meleğim. Sevgi ile...


* * * * *


Beyaz bir güvercin yolluyorum sana;
kanatlarında mutluluk,
yüreğinde sevgi ve sadakat,
kar beyaz tüylerinde umut,
gagasında iyi akşamlar öpücüğü,
yanağını uzat. Canısın.


* * * * *


Masal bu ya;
Sevince gökteki yıldızlar daha bir parlak görünür,
Dolunaylı geceler daha romantik olurmuş.
Midede kelebekler uçar, kalp farklı atarmış.
Sevenler kavuşunca, gökten üç elma düşermiş.
Biri sana, biri bana, diğeri tüm aşıklara...
Akşam masallarımın kahramanı,
Peri kızı & Beyaz atlı prens.


* * * * *


Eğer sevmeyeceksen, bana hiç öyle bakma,
Gözlerini gözlerime dikip kalbime akma.
Eğer gönül çiçeğimi solduracaksan,
Güneş olup açma, yağmur olup yağma.
Bırak her şey dağınık kalsın.
Ben alamadım, muradını başkaları alsın.
İyi Akşamlar Hasretim.








Şimdilerde ıssız virane gibi kalbim,
Odam sensiz, ellerin elimde değil.
Sıcaklığını, yanında bulduğum huzuru,
"Seni seviyorum canım" deyişini özledim.
Hasretle bekliyorum seni.
Canım Benim İyi Akşamlar sevdiğim.


* * * * *

Dertliyim, gözlerime uyku girmiyor.
Gecelerim karanlık; mehtabı bilmiyor.
Derdimin dermanı, mehtabım, ancak;
Seni görünce bu gönlüm huzura eriyor.
İyi Akşamlar Sevgilim...
* * * * *
* * * * *
resimli iyi akşamlar kartları, resimli iyi akşamlar mesajı facebook, resimli iyi akşamlar mesajı indir, resimli iyi akşamlar mesajları facebook, resimli iyi akşamlar mesajı resimli ,resimli iyi akşamlar mesajları indir paylaş facebook da

0 yorum:

Yorum Gönder