Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



23 Kasım 2015 Pazartesi

Resimli iyi akşamlar mesajı indir, resimli iyi akşamlar mesajları mesajı, iyi akşamlar mesajı

Resimli İyi Akşamlar Mesajı İndir- İyi Akşam Mesajları İndir

Aşk güneşi battığında sizler için  gülerek doğsun,
en güzel akşamlar sizlerin olsun .
İYİ AKŞAMLAR KALBİ GÜZEL İNSAN


* * * * * *


İyi Akşamlar Bebeğim. 
Güneş seninle ayrı bir güzellikte batıyor,
Ay seninle ayrı bir güzelte aydınlatıyor,
İyi Akşamlar Herşeyim, Hayatımın anlamı...







Sen istemesen de, ben senden gitmeyeceğim.
Seni sensizken dahi, 
seninle yaşamanın mutluluğuna ereceğim.
bunun adına ayrılık değil sadakat! diyeceğim.
Umudum İyi Akşamlar...


* * * * *


Sevgi  güneşi bahtında gülerek doğsun, en güzel akşamlar senin olsun... Sevgi ile İyi akşamlar...


resimili iyi akşamlar sözleri



Bir tanem, 
sensiz odama hiç güneş doğmuyor.
Sensiz yaşamın tadı olmuyor, 
Benim canım, gönlüme doğan mehtabım,
İyi Akşamlar, Sevgiler, Selamlar.


* * * * *


Bıkmadan, usanmadan, her gün sevebilmek dileği ile...



resimli iyi akşamlar mesajı
    Resimli İyi Akşamlar Kartları


Hayatı seviyorsam anlamı sen olduğun için  seviyorum,
Akşamları seninle yaşayıp sabaha adınla başlamak içinuyuyorum.
Biriciğim İyi Akşamlar...


* * * * *


Hayalimde, her gece buluşurum seninle.
Ay ışığı altında sana aşkla sarılıp,
Kulağına aşkımızı fısıldarım doyasıya.
Tek sırdaşım, aşkımızın şahididir ayışığı.
Ona anlatırım geceleri seni ve aşkımızı. iyi akşamlar.


* * * * *


Sevgi yağmuru olsam yağsam odana.
Islatsam seni en renkli duygularla,
Rüyalarında aşk seli olup aksam üstüne.
Sen rahat ol birtanem, İyi akşamlar sevgilim...



resimli iyi akşamlar mesajı
    Resimli İyi Akşamlar Mesajları Facebook


Güzel bir gün nasıl başlıyorsa dünyamda, güzel bir
akşamda ancak seni gördüğümde anlam kazanacaktır,
İyi Akşamlar Sevgi Dolu Birtanem.



* * * * *


Dün de, bugün de, yarın da?
Yüreğin kadar yanındayım.
Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy;
ben hep ordayım! İyi akşamlar mutluluk kelebeğim.


* * * * *


Akşamları dalga sahile vurur,
Yüreğindeki cananı arar gibi;
Bulamaz köpürür sonra durulur,
Bizlere birini sorar gibi ;
iyi akşamlar, hayırlı akşamlar.



resimli iyi akşamlar mesajı
   Resimli İyi Akşamlar sözleri

Her akşam olduğu gibi bu akşamda sensizliğin sebebi
sensin Biriciğim! Göz Bebeğim! Can cazım! Sevgi dolu  İyi Akşamlar


* * * * *


Beyaz bir güvercin yolluyorum sana;
kanatlarında mutluluk,
yüreğinde sevgi ve sadakat,
kar beyaz tüylerinde umut,
gagasında iyi akşamlar öpücüğü,
yanağını uzat. Canısın.



* * * * *


Yüreğin doğan güneşi değil batan güneşi seçsin,
Çünkü doğan güneş elbet batacaktır
ama batan güneş yeni umutlarla doğacaktır.
yarınki güneş senin umudun olsun bir tanem iyi akşamlar...



iyi akşamlar mesajları resimli
    Resimli İyi Akşamlar , akşam mesajları resimli


Kalabalık yıldızlar içinde arama o güzel gözlerimi . Ben sana ay kadar büyük yansıyacağım, ışığımla aydınlan ve gez bu akşam İyi Akşamlar Cancazım


* * * * *


Akşamlara inat seninle sabahlayacağım güneş kıskansın,
Seninle Isınacağım yastıklar ağlasın göğsünde uyuyacağım
ve bir tek sana bağlı kalacağım Tatlım İyi Akşamlar


* * * * *


Arım Balım Peteğim Gülüm Dalım Çiçeğim
Sevgi Dolu Aşk Çemberim İyi Akşamlar


* * * * *


Akşamının beyaz atlı prensi olayım sevgilim. İyi Akşamlar Aşkım.


* * * * *


Allah’ın rahmeti bereketi üzerine olsun.
Ufkun cennet, yuvan huzurla dolsun…
İyi Akşamlar Dilerim...


* * * * *


Nazlı gelinciğim, narin kelebeğim,
Bin ömrüm olsa da yine seni seveceğim.
İyi Akşamlar Sevdiceğim.


* * * * *


Karanlık gecem,seni düşünüyorum.
Benim için asla ulaşılmayacak bir hayalsin.
Hiç olmasa uykumda gel; bu garip sevinsin.
Rüyada bile olsa gözlerinin ışığı ruhumu aydınlatsın.
Aklımda, kalbimde yine sen varsın.
Seni Seviyorum Aşkım.
İyi Akşamlar.


* * * * *


Bütün bir şehir uykuya dalarken,ben seni düşünüyorum.
İki sözcük, beş hece kafamın içinde dönüp duruyor.
Adın kalbimde saklı, içimden sürekli tekrarlıyorum,
Seni seviyorum, seni seviyorum, seni seviyorum...
İyi Akşamlar sevgilim.








Seni tanımadan önce uykusuzluk nedir bilmezdim.
Gözlerimi bir noktaya dikip, dalıp dalıp gitmezdim.
Buğulu camlara kalp çizmez, adını adımın yanına yazmazdım.
Şimdi bunların hepsini yapıyorum, çünkü SENİ SEVİYORUM. İyi Akşamlar.


* * * * *


Bu mesajı okuyan güzel insan, Allah seni gecenin  her türlü şerrinden ve kötülüklerden korusun.İyi Akşamlar.

* * * * *
* * * * *
Ne Güzel sözler, resimli iyi akşamlar mesajı facebook, resimli iyi akşamlar kartları, resimli iyi akşamlar mesajı indir, resimli iyi akşamlar mesajları facebook, resimli iyi akşamlar sözleri,

0 yorum:

Yorum Gönder