Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



27 Kasım 2015 Cuma

resimli akşam mesajı, akşam mesajı arkadaşa, akşam mesajı kısa, akşam mesajları resimli, gece mesajı, gün batımı akşam resmi, muhteşem akşam sözleri, resimli akşam mesajı, iyi akşamlar resimli mesajlar

İyi Akşamlar Mesajı Resimli-Resimli İyi Akşamlar mesajı İndir

Gecelerimin  güneşi, hayatımın anlamı, ömrümün nadire gülü, iyi ki varsın. Seni seviyorum, İyi Akşamlar her şeyim.


* * * * *


Hayal ettiğinde aklına ilk gelen şeyin, gözlerini açtığınızda gerçekleşmesi dileğiyle... Hayırlı Akşamlar.





Akşamın sessizliğini dinliyorum,
Bir umutla bekliyorum seni,
İyi Geceler kutup yıldızım.

* * * * *

Akşamları dalga sahile vurur,
Yüreğindeki cananı arar gibi;
Bulamaz köpürür sonra durulur,
Bizlere birini sorar gibi ;



iyi akşamlar mesajı resimli



Seven sevdiğini hiç aklından çıkarmaz.
Sabah kalkınca aklımda sen,
Gece yatarken aklımda sen.
Rüyalarımı süsleyen yine sen.
Rüyalarımın prensesi İyi Akşamlar...



* * * * *


Kalbin doğan güneşi değil,
Batan güneşi seçin. 
Doğan güneş elbet batacaktır.
Ama batan güneş her gün,
Yeni bir umutlarla doğacaktır.
Yarın ki güneş senin umudun olsun.
Can Tanem İYİ AKŞAMLAR



resimli iyi akşamlar mesajı
    İyi Akşamlar Mesajı Resimli



Çok şükür,
Her gece varlığının verdiği huzurla,
başımı yastığa gönül rahatlığı ile koyuyorum.
Her şeyim sonsuza kadar hep birlikte
nice güzel günlere, mutluluğa gidelim. İnşallah.



* * * * *


Dün de, bugün de, yarın da?
Yüreğin kadar yanındayım.
Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy;
ben hep ordayım! Hayırlı Akşamlar mutluluk kelebeğim.



resimli akşam mesajı
    Resimli akşam mesajları


Sen gülersen, Hep birlikte güler. 
Sen Ağlarsan, yalnız ağlarsın.
İYİ AKŞAMLAR KALBİ GÜZEL İNSAN.


* * * * *


Seni sensizken dahi, 
seninle yaşamanın mutluluğuna ereceğim.
bunun adına ayrılık değil sadakat! diyeceğim.
Umudum İyi Akşamlar...


* * * * *


Bir tanem, 
sensiz odama hiç güneş doğmuyor.
Sensiz yaşamın tadı olmuyor, 
Benim canım, gönlüme doğan meptabım,
İyi Akşamlar, Sevgiler, Selamlar.



iyi akşamlar mesajı resimli


İyi Akşamlar Mesajı Resimli

Şimdilerde ıssız virane gibi kalbim,
Odam sensiz, ellerin elimde değil.
Sıcaklığını, yanında bulduğum huzuru,
"Seni seviyorum canım" deyişini özledim.
Hasretle bekliyorum seni. 
Canım Benim İyi Akşamlar sevdiğim.


* * * * *


Rüyaların mutluluk yağmurlarıyla şenlensin, gecen mutlu, kalbin huzurla dolsun, en güzel yarınlar senin olsun. İyi geceler!


* * * * *


Yüreğinin  ışığı, akşamın karanlığını bastırsın inşallah,
rüyaların mutluluk yağmurlarıyla şenlensin,
gecen mutlu kalbin huzurla dolsun İyi Akşamlar...



sevgiliye iyi akşamlar mesajı
    İyi Akşamlar Mesajları resimli




Dertliyim, gözlerime uyku girmiyor.
Gecelerim karanlık; mehtabı bilmiyor.
Derdimin dermanı, mehtabım, ancak;
Seni görünce bu gönlüm huzura eriyor.
İyi Akşamlar Sevgilim.


* * * * *


‘İyi geceler canım’ derdin.. Gecenin iyiliğinden çok, Canın olma düşüncesi yeşerir dururdu içimde.


* * * * *


İnsan kendini mutlu eden şeylerin değerini bilmeli. Kafanızı yastığa huzurlu, mutlu bir şekilde koyabiliyorsanız ne mutlu size. İYİ AKŞAMLAR herkese.



iyi akşamlar mesajı
    İyi Akşamlar Mesajı Resimli


Sevinçlerin okyanus kadar  engin ve büyük olsun,
Üzüntülerin ise kıyıya vuran dalgaların köpüğü kadar kısa sürsün.
Ben seni hep beklerim, yeter ki bir tek  ümidim olsun.
İyi Akşamlar bir tanem.


* * * * *


Canım sevgilim, seni çok seviyorum, rüyanda beni gör bir tanem. İyi geceler tatlı rüyalar aşkım.


* * * * *


Akşamın sessizliğinde dinlerim seni,
Bir hayal gibisin beklerim seni,
İYİ AKŞAMLAR gül yüzlüm sevdiğim.



İyi Akşamlar mesajı resimli



Sana beyaz bir güvercin gönderiyorum, kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve huzur, süt beyaz tüylerinde kokun ve gagasında iyi geceler öpücüğü. İyi Akşamlar.


* * * * *


Benim en mutlu an gözlerinin içinde olduğum andır.  İyi geceler tatlım.



* * * * *


Çalışmak için günü, uyumak için geceyi tanzim eden Allah'a şükürler olsun. İyi geceler, tatlı uykular....


* * * * *


Güne iyi uyuma sanatını bilenler sahip olur. İyi geceler...


* * * * * *


Kafanızı yastığa huzurlu, mutlu koya biliyorsanız ne mutlu sizlere,; sizi mutlu eden şeylerin değerini bilin. İYİ AKŞAMLAR herkese.


* * * * *


Unutma; Bolluk içinde mağrur olan,
yokluk içinde mağdur olur, İYİ AKŞAMLAR.


* * * * *


Her batan gün tekrar doğuyor,
Her Güneş yeni umutlar getiriyor
Yarın ki güneş senin için UMUDUM
İYİ AKŞAMLAR, MUTLU YARINLAR...


* * * * *


Bu mesajı okuyan güzel insan, Allah seni gecenin  her türlü şerrinden ve kötülüklerden korusun.İyi Akşamlar.


* * * * *
İyi Akşamlar Mesajı Resimli


Bazen sadece seversin.
Sevdiğim insan İyi Akşamlar.


* * * * *


Huzurum, her şeyim, İyi Akşamlar.






Canımın cananı, biriciğim, İyi Akşamlar.


* * * * *


İfade edilmeyen sevgi, sulanmayan çiçek gibidir.
Çiçek nasıl susuz yaşayamazsa, sevgi de ifade edilmezse biter.
Sevgimiz hiç bitmesin, gönül çiçeğimiz solmasın sevgilim.
Seni seviyorum bir tanem. İyi Akşamlar.
* * * * *
* * * * *En güzel resimli şiirli sevgiliye akşam mesajı indir, oku, paylaş, Sizler için harika resimli akşam mesajları indir, arkadaşa akşam mesajı resimli indir facebook paylaş, iyi akşamlar mesajı resimli sevgiliye resimli iyi akşamlar mesajı indir.

0 yorum:

Yorum Gönder