Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



22 Kasım 2015 Pazar

En güzel resimli iyi akşamlar mesajı indir, resimli iyi akşamlar mesajları indir mesajlar paylaş facebook iyi akşamlar mesajları

Resimli İyi Akşamlar Mesajı indir-İyi Akşamlar Mesajları

Seni tanımadan önce uykusuzluk nedir bilmezdim. Gözlerimi bir noktaya dikip, dalıp dalıp gitmezdim. Buğulu camlara kalp çizmez, adını adımın yanına yazmazdım. Şimdi bunların hepsini yapıyorum, çünkü SENİ SEVİYORUM. İyi Akşamlar.


* * * * *

Yastığımın yarısı ben, yarısı sensin
 hayalim. Canımın yarısı seni çoook ama çook seviyorum... İyi Akşamlar...







Öyle Bir Sevki Ben, Ben Bile Kıskanayım Kendimi İYİ AKŞAMLAR

* * * * *

Bundan sonra Sırdaş değil akşamlar bana , sana duygularımı iletebileceğim telefonuna mesajla, en içten duygularımla İyi Akşamlar Sevdiğim Sana...



resimli iyi akşamlar mesajı indir



Bıkmadan, usanmadan, her gün sevebilmek dileği ile...


* * * * *


Şu an sol yanında olmayı çok isterdim. Ama değilim.
Sen oradasın ve orası ne kadar şanslı olduğunu bilmiyor. İYİ AKŞAMLAR


* * * * *


İyi akşamlar gönlümün en parlak ve  güzel yıldızı...İyi Akşamlar Sevgi çiçeğim.



* * * * *


Bir Geceyi Değil Bütün Geceleri Sana Armağan Ediyorum iyi akşamlar Aşkım.


* * * * *


Beyaz bir güvercin yolluyorum sana;
kanatlarında mutluluk,
yüreğinde sevgi ve sadakat,
kar beyaz tüylerinde umut,
gagasında iyi akşamlar öpücüğü,
yanağını uzat. Canısın.



resimli iyi akşamlar mesajı



Seni sen yapan başkalarının ayak izleri değil, kendi adımların olsun. İYİ AKŞAMLAR.


* * * * *


İnsanlar yıldızlar gibidir,
Hepsi parlırdar, hepsi gönüllerdedir.
Ama Sevdiğin, senin gönlünün güneşidir.
Gönlümün solmayan güneşi, iyi akşamlar aşkım...


* * * * *


Çok şükür,
Her gece varlığının verdiği huzurla,
başımı yastığa gönül rahatlığı ile koyuyorum.
Her şeyim sonsuza kadar hep birlikte
nice güzel günlere, mutluluğa gidelim. İnşallah.


resimli iyi akşamlar mesajı indir
    Resimli İyi Akşamlar Mesajı


Acımış bir çaydan farkı yoksa yaşananların,
Yeni bir demlik çay ocağa koymanın vakti gelmiştir .İYİ AKŞAMLAR.


* * * * *


Aklın güzelliği dil ile, dilin güzelliği söz İle, kişinin
güzelliğİ yüz ile, yüzün güzelliği göz ile belli olur.İYİ AKŞAMALAR


* * * * *


Kır çiçeğim, ipek saçlım, ceylanım iyi akşamlar...


* * * * *


Bakıştan bakışa erimektir sevmek, sana bakınca eriyorum aşkım.
İyi akşamlar, mutlu yarınlar, kucak dolusu selamlar.


* * * * *


Akşam hayal tarafımdan Kıyıma vuruyorsun 
Tek gerçeğim oluyorsun Gece ten tarafımdan 
Kıyıma vuruyorsun Yeniden doğuruyorsun. 
İYİ AKŞAMLAR CANCAZIM


* * * * *
Resimli İyi Akşamlar Mesajı


İfade edilmeyen sevgi, sulanmayan çiçek gibidir.
Çiçek nasıl susuz yaşayamazsa, sevgi de ifade edilmezse biter.
Sevgimiz hiç bitmesin, gönül çiçeğimiz solmasın sevgilim.
Seni seviyorum bir tanem. İyi Akşamlar.


* * * * *


En içten ve dıştan dileklerimle iyi geceler dilerim.


* * * * *


Gözümün bebeği,benim senin gibi bir yarim var.
İnsan senin yanında ne akşamı, ne de sabahı arar.
Sen benimle ol da, bana, ne gündüz ne de gece fark eder.
Güneşim, ayım... İyi Akşamlar.


* * * * *


Sabah seninle uyanmaktan daha güzel bir şey varsa,
O da; gece sana sarılarak uyumaktır aşkım.
Seninle uyuyup, seninle uyanmak istiyorum.
Seni seviyorum, İyi Akşamlar canısı...


* * * * *


Senin yanındayken bulduğum huzuru dünyalara değişmem.
Dünya bir yana, sen bir yana.
Huzurum İyi Akşamlar.
Seni Seviyorum.


* * * * *


Candan öte bir can varsa, sensin.
Sen yanımda ol da gerisi sonradan gelsin.
Sen yeter ki aşkıma karşılık ver.
Başkaları ister sevsin, ister sevmesin.
Büyük Aşkım, İyi Akşamlar.








Sevmek kendinden vazgeçemekmiş meğer,
Onsuz acıkmamak, onsuz doymamakmış meğer,
Sevdiğin yanında yoksa uykuya düşman olmak,
Bütün gece gözünü kırpmadan onu düşünmekmiş meğer.
Seni seviyorum, İyi Akşamlar sevgilim.


* * * * *

Masal bu ya;
Sevince gökteki yıldızlar daha bir parlak görünür,
Dolunaylı geceler daha romantik olurmuş.
Midede kelebekler uçar, kalp farklı atarmış.
Sevenler kavuşunca, gökten üç elma düşermiş.
Biri sana, biri bana, diğeri tüm aşıklara...
Akşam masallarımın kahramanı,
Peri kızı & Beyaz atlı prens...
* * * * *
* * * * *
Ne Güzel söz, resimli iyi akşamlar mesajı facebook, resimli iyi akşamlar kartları, resimli iyi akşamlar mesajı indir, resimli iyi akşamlar mesajları facebook, resimli iyi akşamlar sözleri  facede, paylaş, 

0 yorum:

Yorum Gönder